Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3844 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 811 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 880 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 661 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 570 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 419 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 775 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 472 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 671 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 443 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 480 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 351 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 511 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 547 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 774 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 946 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 725 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 407 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 887 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 922 zobrazení
  1. ŠKODA Superb Combi Scout

    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Po létech zkusím oživit diskuzi... Nevím jak na F3, ale na F2 po FL byl tenhle výdech s největší pravdepodobností pouze na autech s Climatronicem... Já si ho na F2 dodělávál, když jsem auto přestavěl na Climatronic, protože jsem na dílu z vrakoviště měl ten vývod s hadicí a stačilo jen sehnat ten otočný výdech do kastlíku. A při té příležitosti jsem též zjistil, že na můj původní blok topení manuální klimy by tahle fičura doděla vůbec něšla: Obal topného bloku climatronicu u F2 tam měl otvor, kolem nějž je takový nálitek/příruba, do které se zacvakával ten plastový vývod s gumovou hadicí vedoucí do kastlíku... Obal topného bloku manuální klimy u F2 v místech vývodu pro chlazení schránky nemá nic, jen hladkou stěnu. Žádná záslepka nebo tak, chyběl tam i ten nálitek/příruba pro zacvaknutí vývodu. Takže ani vyříznout díru by nepomohlo, muselo by se to jedině nějak lepit... Předpokládám, že pokud jim pro F2 u aut bez vývodu stálo za to si tenhle díl takto zjednodušit, tak u F3 (která nejspíš chlazení schránky z výroby asi neměla nikdy, co jsem tak pročítal vlákno) tam na 99% též bude hladká stěna a tu vývodní trubku nebude kam přidělat - pokud nebudete chtít vrtat do obalu topení a nějak to tam bastlit... A další věc ohledně funkce téhle fičury, kterou tu někteří mylně uvádí - u dvojkové Fabie jde ta trubka přímo z výparníku klimatizace. Tedy dávno předtím, než se smíchá opravdu chladný vzduch z výparníku s teplým od topení na směšovací klapce (ovládané servomotorem V68), kterážto směs pak teprve jde do interiéru - třeba o výsledné teplotě 22°C. Tedy vzduch, co jde do přihrádky, by měl být skutečně studený, cca o teplotě, která je na výparníku klimy, rozhodně ne stejně teplý, jako jde do interiéru... Co je pochopitelně pravda, je, že musí běžet kompresor klimatizace, aby to tu schránku chladilo....
    • Jj, četl jsem, ale nastavení sdružených přístrojů řeší aktuální informace během jízdy které lze přepínat otočným kolečkem nebo tlačítkem na stěračích, např. teplota oleje nebo aktuální spotřeba. Ale co se týče zobrazení konečné informace o jízdě, to se mi zde nastavit nedaří.  🥲
    • Zdravím, již se to tu řešilo:   Snad pomůže.  
    • Zdravím, prosím o pomoc/radu. Po ukončení jakkoliv dlouhé cesty se mi od jisté doby přestala ukazovat informace o jízdě na maxidotu (ujetá vzdálenost, průměrná rychlost a spotřeba etc.), ale píše to pouze datum a čas. Nedaří se mi nikde v návodu ani nastavení vrátit zpět informace o jízdě. Nemá někdo nějaký nápad? Díky. Škoda Scala r.v. 2022, 81kW, 1.0, s infotainmentem Bolero
×
×
  • Vytvořit nový...