Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3857 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
  1. BMW a jeho tři nové modely

    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
  2. ŠKODA OCTAVIA RS 245

    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj,  mám úplně stejný problém, kufr nefungoval tak jsem zkontroloval kabeláž opravil dráty na pravé i levé straně a kufr fungoval. Asi po 3 týdnech kufr opět nefunguje, dráty vypadají OK.  Mohu se tedy zeptat jak mám postupovat ? Pochopil jsem, že světýlka nic neřeší, dál se v tom trochu ale ztrácím.  Předem všem moc děkuji. 
    • Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno.
    • Pridám moju skúsenosť, pre info keby vás zaujímalo. V podstate už pri prehliadke 20000km, 2 roky, odporúčali výmenu zadných bŕzd lebo boli hrdzavé. To isté sa odporúčali pri ďalšej prehliadke. Po 62000km a 5,5roka začali aj hučať pri brzdení tak som ich dal vymeniť v originál Škoda servis, cena 257eur. (s pozáručnou zľavou 20%)
    • Ahoj, mám 1,5 tsi LK a som spokojný, kombinovanú spotrebu to má 6l/100, takže s 66l nádržou dojazd vysoko cez 1000 km, tichučké, kultivované, ľahký predok takže aj príjemne zatáča. Osobne by som si pred sebou nevedel obhájiť tie peniaze navyše za rovnako výkonné TDI. Možno v špecifických prípadoch keď chce s tým človek ťahať karavan, alebo podobne by to mohlo dávať zmysel (viac Nm, odolnejšia prevodovka) Mne to zmysel nedávalo, tiež som mal presný limit cez ktorý som nemohol ísť takže som musel prioritizovať.  
    • No máš to ode mě detailně popsaný v posledním příspěvku na předchozí straně. 😉
×
×
  • Vytvořit nový...