Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3909 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 984 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 349 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 623 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 746 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 704 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 787 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 613 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 701 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 702 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 568 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 235 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 684 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 547 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 419 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 944 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 741 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Teplota oleja 128°C pri normálnej diaľničnej rýchlosti určite nie je normálna, treba to riešiť! - Začni s tým, že sa pozrieš na všetky chladiče, či nie sú zanesené listím a iným bordelom! Zároveň skontroluješ, či nemajú polámané veľa lamiel, a tým pádom nepotrebujú už aj celkovo vymeniť. - Je potrebné, aby chladiaca kvapalina v celom systéme bola G12evo (nie G12, G12+, G12++ a hlavne nie G13!). Ak nie je, tak spraviť pár preplachov a potom ju naliať, samozrejme treba robiť s diagnostikou, aby sa otvoril každý okruh. Následne odvzdušniť, resp. v pravidelnom intervale kontrolovať hladinu chladiacej kvapaliny, lebo ak sa dostane vzduch do systému, môže trvať aj stovky a tisíce kilometrov, kým sa každá bublinka dostane von. - Ďalej by som sa pozrel na olej, či má správnu hladinu. Neviem čo ti tam mechanik nalial, ale máš mať olej so schválením VW 507.00, ideálne viskozita 0W-30, hladina po odstátí na maxime. Ak nevieš, že čo ti tam mechanik dával, určite nie je na škodu spraviť aj jeden "preplach" olejového okruhu jednou extra výmenou oleja. Teoreticky môžeš skúsiť použiť pred výmenou aj nejaké preplachovacie aditivum, ale s tým veľmi opatrne, aby si nenarobil viac škody! Inak je rozdiel aj medzi olejom a olejom v tom, že ako odvádza teplo z motora, ale nemalo by to ísť do takých extrémov, že 128°C.  Cez moju čarovnú guľu to vidím na výmenu chladičov a celkovú výmenu chladiacej kvapaliny.
    • Zdravim , neviete mi niekto poradit ci sa da na modly 2023 na full led zapnut blikanie prednej smerovky a zaroven vo faze s dennym svietenim?
    • Mám Karoq 2019  a plachtění jen při ECO
    • Leda ze bys menil i svetla, tam uz je jen od pohledu zretelny rozdil...
×
×
  • Vytvořit nový...