Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem patrick,

    1.4 16v 100 ps, opožděně reaguje na plyn, nejde od spodu, čím to? Poradí někdo?

    • 14 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem tomikaaa,

    caute, potreboval by som el. schemu na motor 1.4 100k 2003 BBZ, mohol by mi ju niekto dat? - nehadze iskru na 1 valci, dik

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Leonin,

    Zdravim panove už to tu asi bylo ale nic kloudneho jsem nevyčtl.Zajima me jestli je možne dat na 1.4 16V-74Kw kompletni kit sportovniho sani?když se da pryč ten plastovy kryt motoru jak vyřešit to odvetravani kliky?Ma to tu nekdo?

    • 5 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Leonin,

    Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil.

  5. Zahájeno uživatelem def,

    Prosím poradte neustále mi na Vag-u vypisuje poruchu číslo:16518_Sonda1_Rada valcov1_žiadna aktivita alebo občas ešte :16556_Rada valcov1_Sistém dávkovania paliva_príliš bohatá zmes-.Vyčistil som klapku aj čidlo za klapku to je myslím snímač tlaku a stále mi to vypisuje. čo stým

    • 8 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Leonin,

    Zravim.Zajimalo by me jak vam reaguje motor na sešlapnuti plynoveho pedalu?me přijde že je tam nejaka vule než to zareaguje mam 1.4 16V.Firemni 1.4 MPI reaguje uplne bez vule.Je to normalni?

    • 17 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem wagnerr,

    Ómlouvám se za asi úplně triviální dotaz, ale kde najdu na motoru 1,4 16V 55kW číslo?

    • 2 odpovědi
    • 12,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem LiPali,

    Mám Fábii Combi Classic 1,4 16V 55 kW r.v. 2004 74 tis. najeto 1. potrvzuji klepání motoru při chladném startu, při přiblížení ucha k motoru to je celé TDI. 2. je docela línej, když nemáš 200 m místa, tak ve čtyřech lidech při 60 km/h a na dvojku při 5000 ot/min nepředjedeš Avii. Ale řve jako Herkules. Na dálnici je 160 km/h docela problém, záleží jak fouká vítr :-) spotřeba průměr 6,8 l/100 km. Opel Vectra Sedan 1,6 16V za 6,2 l/100 km 3. jednou ráno už druhej den nepřetržitě pršelo, né moc, ale pořád. Chci jet na garáž, otočím klíčkem a ani prd. Startér točí motorem 250 ot./min a motor ani škrtnutí. Jen se klepal v silentblocích asi 5 cm. Po asi patnáctém startu na …

  9. Zahájeno uživatelem mirecoslav,

    Chlopi potreboval ba som demontovať štartér a následne ho premazať, len pred demontážou musím odpojiť baterku. Nebude to mať vplyv na elektrické zariadenia (myslím palubný počítač a pod.)? Demontoval to už niekto, dúfam že nie sú tam nejaké pikošky?

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Leonin,

    Borci mam přetesnenou vanu motoru a odvetravani kliky.Po utřeni vany a nad ni.Po ujeti 20km se opet nachazeji na spodku vany kapky oleje i přimo pod tesneni na vane jako by to stekalo od vrchu ale nevim odkud by bylo jeste možny aby pronikal.Pokud vše utřu a auto stoji i den zadny olej neprosakuje.Nesetkal se s tim už nekdo?motor 1.4 16V

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem jbily,

    Hledal jsem zde na fóru, ale nic podobného jsem nenašel, proto prosím o vyjasnění - dostal jsem jako služební vůz Fabia Combi 1,4i 55kW, 03/2006, mám teď najeto cca 20tis. km. Od začátku se projevuje něco, co jsem na jiných autech za posledních 12 let co jezdím, nepozoroval - při rozjezdu, příp. podřazení se najednou motor jakoby "odmlčí", auto ztrácí na plynu a začne akcelerovat až po nějaké době. Pro mne dost nepříjemná záležitost, nebyl jsem zvyklý na slabší motory a po přesednutí do tohoto auta mi dělalo problém předjíždět atp., což neznám. No a do toho ještě jakési "hluché" místo. Co to je? Závada nebo vlastnost motoru? Co s tím? Zkoušel jsem meziplyn, ale ani to n…

    • 27 odpovědí
    • 11,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem honzik,

    vyskytuje se mi na auti,pomerne zajimava (pro me) chyba.Pri jizde po dalnici D1 smer Praha-Brno mi u Rousinova zacne blikat kontrolka motoru (emise),kdyz to prectu vagem tak se objevuje chyba 1668x - Cylinder x Misfire Detected ,jako x jsou cisla 5,6,7,8 coz znamena zavada v zapalovani 1-4 valec,jak kdy.kdyz se to stalo poprve tak jsme vymenili vsechny civky a problem nezmizel.tak jsme vsechno zkoumali a vse se jevilo ok.pak me napadlo nastavit SK a vse OK. ujel jsem cca 1000km az jsem zase jel po dalnici... a u rousinova opet blikani kontrolky. opet zavada 1668x.nastaveni klapky a jede se dal..opet 1000km (cesta po dalnici v opacnem smeru je bez problemu) atd..... se…

    • 7 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem MAFIK,

    V pátek ráno jsem zažil první závadu své fabky - motor se jednou protočil, chcípnul a pak už se nechytal. Povolal jsem servisní záchranáře, přijeli brzo, nastartovali a konstatovali vlhko v zapalování (motor 1.4 16 V). Auto stálo na čerstvě posekané zahradě, bylo trochu mlhavo ale jinak nic extrém. Zažil to už někdo?

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem JendaR,

    Včera vyšel oficiálnní ceník nových Roomsterů a v něm i zmínka o motoru 1.4 (16V) 63kW. Zajímalo by mě, jestli nědo nevíte, v čem je tento motor jiný než klasická verze s 55kW. Je to jen v sání, nebo je toho víc?. Vím, že tu před časem běželo podobné téma, ale v něm s emluvilo jen o 59kW a nikdo se nikam nedopátral. Nyní jde mortor na trh, tak by snad mohlo být víc informací...

    • 29 odpovědí
    • 19,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem vladop79,

    zadrel sa mi motor na fabii 1.4 16V 74kW, 4 roky, 120000km.... pricina: nefunkcne olejove cerpadlo potreboval by som help, ci ma zmysel sa obratit na Mladu Boleslav... kedze olejove cerpadlo je suciastka kt. nema interval vymeny a mala by prezit. Mne to takato porucha pride ako vyrobna vada.... da sa s tym nieco robit? ma niekto skusenosti??? ...inac az doteraz bezproblemove auto ;o) DIK....

    • 22 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem iS318,

    Zdravím, netušíte někdo jak je to s motory 1,4 16V. Prý se pro některé trhy dávaly do RS i 1,4 16V 116HP. Kamarád má Edici100 1,4 16V-kupovanou novou na Jarově a stále má problémy s motorem-z roku auto strávilo v podstatě 3měsíce v servisu. Ve finále už to hodlal řešit vrácením pěnez, ale auto by vzato na motorovou brzdu kde mu naměřili 116HP a na Jarově mu řekli že to auto čipoval a že to nebudou řešit. Samozřejmě nic nečipoval ale auto koupil papírově jako stokoňové....

    • 18 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem milano,

    Po zahriati motora a pri pridavani nieco nad 2000 otacok niekedy sa z motora ozyva strkanie. Tak isto aj pri stati na neutrale a pridani plynu ked sa vracaju otacky z 3000 na 2000 nieco strkoce. V com moze by problem? Rozvody boli menene pri 100000km. Teraz 106000.Vdaka

    • 10 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem def,

    ozíva sa mi klepanie kov na kov pri zvíšení otáček to zmizne no ozíva sa to častejšie a častejšie .ked som otvoril viečko na motore vyvalil sa na mňa dym,čo to bude tesnenie alebo aj ventily?potadte prosím

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  19. Host MichalF
    Zahájeno uživatelem Host MichalF,

    Vite, ze se prodava Fabia Sportedition, ktera ma 114 koniku a 142 Nm ?

    • 14 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem oldak,

    Dobrý den. Nevíte prosím někdo, proč motor 1,4 74Kw po ohřátí v nížších otáčkách nemá sílu? Děkuji

    • 8 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem martin14,

    Dobrý den, rosvítila se mi kontrolka motoru, po několika nastartování zhasla, během průzkumu motoru jsem zjistil, že se ozývá rezonance kolem 3750 otáček /plechový zvuk/. Nejsem schopen odhadnout zda je to od výfuku nebo z motoru. Zevnitř není skoro nic slyšet, tak nevím zda to dělalo již před rozsvícením kontrolky. Nesetkal jste se s tím někdo. Děkuji (1.4 16V 74 Kw)

    • 6 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem JendaR,

    V tomto tématu by mě zajímalo zda se dá nějak domazat napínací kladka "klínového" řemene na motoru. Přes zimu si docela pohvizdovala a tak mám obavu, že by nemusela tu příští vydržet . Mám motor 1.4 16V. S tímto tématem jsem se tu ještě nesetkal. Předem dík za odpovědí.

    • 7 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem peterka,

    Poradí někdo kde se tato věc dá sehnat?

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem lada,

    cau když jedu tak mezi 2500-3000ot/min me to trochu nakopne a nekdy zase ne.Ted treba hodne dlouho ne jak je to mozny???mam 1.4 16v 74kw.Cim to muze byt?? Benzinem??stale pouzivam jen natural 95

    • 4 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem houmr,

    nazdar borci potrebujem jednu vec od vas ja viem ze motor 1,4 16V 55kW sa ma drzat v otackach lebo krutiaci moment je pri 3800ot. a tam by sa mal drzat. len potrebujem aby ste napisali ze pri 2000-2500 ot. to jednoducho netaha a v kopci to pri 2000 ot. straca silu. diki.

    • 16 odpovědí
    • 9,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.