Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


448 témat v tomto fóru

  1. reakce na plynovy pedal

    • 17 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  2. Číslo motoru

    • 2 odpovědi
    • 11.4k zobrazení
  3. Totální výpadek

    • 16 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. Štartér

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  5. Stale nekama pronika olej

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  6. podzimní vlhko v motoru

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  7. strkanie v motore

    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. Klepanie v motore

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  9. Fabia 1,4 116hp

    • 14 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. po ohřátínema sílu

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. Fabia - rezonance motoru

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  12. Napínací kladka

    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  13. Ventily 1.4 16V 74kw 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
  14. volnobezne otacky motora

    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, koupil jsem jsem filtry do Yetiny značky Bosh olejový P7023 a palivový N 0008 hledali jsme je s prodavačem podle VINka. Když jsem vyndal olejový filtr byl to pravděpodobně Meyle 100 322 0011 a palivový byl podle čísla na filtru Meyle 100 323 0004. Ten olejový má absolutně jiný tvar a i rozměry se liší. Palivový taky vypadá trochu jinak a u Boshe jsem nenašel vnitřní průměr. Máte s tím někdo zkušenosti?
    • Ahoj, potřeboval bych poradit od zkušenějších s následujícím..   SIII 2.0 TSI CHHB 220hp přelom 2017/18, najeto nyní 120k, v srpnu děláno nové vysokotlaké paliv. čerpadlo z důvodu, že z něj uchcávalo. Půl roku jsem jezdil denně 160km z toho dálnice 40km celkově zvyžněji, nyní cca měsíc jezdím +- 45km denně mezi obcemi, bohužel pomalejší jízda skoro na celé trati.. DSG bohužel neustále podtáčí, až bude příležitost zajedu do SGS Motorpower na přemapování DSG, ikdyž jsem slyšel, že to bohužel není na stálo..   zhruba před 10 dni se objevila kontrolka motoru, zajel sem na diag. a vylezlo viz níže, kluci se na to mrkli, ale ne tak jak bych si představoval.. dnes se mi stalo, že jsem nemohl nastartovat zahřáté auto, ale chybu to žádnou na palubce nehodilo, celkově na volnoběh občas citím vibrace a lehce kolísání otáček   Přední labda před katem je nová 2023, tipoval bych to na zadní lambdu, váha vzduchu, regulátor tlaku paliva, někde se přisává falešný vzduch,  svíčky ? Klukům se mto dal na servis, kde to stálo dva dny, ve finále mi nic moc neřekli jen, že katalyzor bude asi KO, a to sem po nich chtěl, aby se mrkli inspekční kamerou a přeměřili lambdy atd oni že jo.. ve finále nechtěli po mě ani peníze, takže práce zadarmo eh no myslím si o tom svoje.. tam už nee, nějaký tip co by to mohlo být + nějaký tip na solidní servis Zlínský/jihomoravský kraj ?   Dík Všem za případné rady a tipy díky!  
    • Este oodpaly jednotku a bude vymalovane 🤣 ako sorry ale taku blbost ked vyhlasi servis, tak bud ten clovek je uplne mimo alebo ten servis je neschopny. Bezna aktualizacia predsa nemoze funkcnu jednotku odpaliit….jedine ze by skoda…reci
    • V AAA rikali, ze to delaji i Kamikadze a Scaly. Je to napric koncernem. Verim, ze to musi mit reseni, tech keplů co to dělají je jak vidno mnoho. Nejedna se o vymenu silenbloku, svicek a ostatnich chujovin okolo, ale ciste na ovladani  skrtici klapky-vstrikovani.  
    • To je dobrá rada, protože tohle vše vyjmenované, když ti vymění, tak pak je to auto následně neprodejné...
×
×
  • Vytvořit nový...