Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


715 témat v tomto fóru

  1. Výměna motoru

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  2. 1.9sdi

    • 9 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  3. FABIA RS - hadička

    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  4. FRS

    • 13 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  5. tlak nafty u tdi

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. FRS převodovka

    • 18 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. Fabia 1.9 SDi

    • 13 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  8. 1.9TDI PD 74kw 1 2

    • 34 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. fabie tdi-cislo motoru

    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
  10. Chiptuning 1.4 TDi

    • 22 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Blow Of Valve

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  12. Turbo-demontaz

    • 9 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  13. Blow ventil do rs

    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  14. Motory Škoda TDI

    • 12 odpovědí
    • 3.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Co se týče podvozku, tak tam mám zkušenost jak se 17" koly, tak 18". Obě auta na standardním podvozku a za mě 18" kola jsou lepší, horší komfort v neprospěch 18tek je cítit poměrně minimálně, pokud člověk nejezdí neustále např. centrum Prahy (kočičí hlavy, koleje apod.). U 18" kol je určitě lepší ovladatelnost auta, pokud člověk jede rychleji, auto se nehrne tak hodně ze zatáčky ven a na dálnici v rychlejším režimu je auto jistější. U 17" kol je vysoký profil a jen 205 šířka, takže jsou vhodnější spíše na zimu. Já ty 17" mám na svém autě jen z důvodu finančního, zatím jsem nenašel odvahu dát za zánovní 18" sadu 30 a více tisíc. 😀   TDI vs TSI - asi bych vybral podle tvých preferencí a ne ryze podle ceny údržby, ono stejně hodně záleží na kusu motoru a přístupu k němu. Někdo má TDI a najede 300 000 km a má "vše" původní a někomu dělají generálku motoru v 70 000 km a to samé platí o TSI. 
    • Myslím, že jsem naprosto jasně napsal, co máš udělat. No nic. LOCK.
    • Přátelé, prosím o pomoc. Žena má Roomstera rok, je to 2015 1.2 TSI. Manželce na Roomsteru přestalo svítit denní svícení. Nefungují ani potkávačky. Rád bych mrkl na pojistky. Jenže nějak mám chaos které. Po procházení topiků v tom mám hokej. Resp.: Nepřijde mi že chyba bude v pojistkách, protože nefungují obě světla DR a nefungují i obě světla DR. DR je řešeno nějak divně. Roomster oproti mojí octavii nemá senzor. Spínač teda není automatický. Dení svíceníí ale je namontované u mlhovek a zdá se originál. V pojistkové skříni ovšem není vypínač, jak sem dohledal v některém z topiků. Za přepínačem světel nemám ani relátka. Našel jsem ale relé kousek níž. 2 velké a jedno poloviční. Přední i zadní mlhovky fungují. Zadní světla též. Přepínač cvaká v pohodě. Chtěl sem ho proměřit, ale vůbec nevím jaké je vnitřní zapojení. Otázky tedy zní.: Má někdo zapojení přepínače světel? Schéma elektroinstalace hlavních světlometů (dvojvlákno H4) a denního svícení? Poradí prosím někdo, kde najdu zašité ty relátka a které z nich to je? VIN je: TMBNM25J5F5024040      
    • Zdravím, mam octavii 1 1.6 sr 74 kw 2000 benzin. Na diagnostice mi ukazal problem lambdy, a celkove velka spotreba na volnobeh byla spotreba ruzna nekdy 20/100, 14/100 atd. Prumerna spotreba je okolo 9-12/100 po meste klidne i 15.  Kdyz stojim tak mi spotreba jen stoupa. Predevcirem jsem menil lambdu (pred katalyzatorem) a po vymeneni jsem zadne zmeny nenasel spotreba stale stejna, nijak se nezmenila. Po vymene jsem ale auto na diagnostiku nedal tim padem jsem nevymazal pamet zavad. Chci se zeptat ma to vliv na to kdyz jsem nevymazal pamet zavad nebo ne? Popr. cim dalsim to muze byt ze to ma tak velkou spotrebu? Zkousel jsem odpojit baterku pro reset řj. Ale nepomohlo. Dekuji za odpoved
    • Tak to by nešlo - nesprávné sekce, duplicitní téma, navíc jeho název je v rozporu s pravidly fóra. HLEDEJ! V sekci Motor 1.6 MPI je jistě nějaké téma o podobných problémech, tak ho využij. LOCK.
×
×
  • Vytvořit nový...