Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Ostřikovcí kapalina 1 2

    • 35 odpovědí
    • 3k zobrazení
  2. Ferrari 1 2

    • 26 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  3. e-testy

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  4. Dojezdy oken orig.DO

    • 13 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  5. Radary - trvalé

    • 10 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  6. Navigon 5

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  7. Nove VW Scirocco 1 2

    • 25 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  8. Škoda vs Peugeot

    • 13 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  9. šaltpáka fábia

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  10. Logo RS

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  11. Jak na Wifi

    • 17 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 986 zobrazení
  12. Názvy Škodovek

    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  13. Koupe NOTEBOOKU 1 2

    • 34 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  14. poznáte co to je? 1 2

    • 33 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  15. Bodový systém 1 2 3 4 15

    • 359 odpovědí
    • 24,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 891 zobrazení
  16. Fabia RS

    • 12 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
  17. *.asm do AT89C4051

    • 4 odpovědi
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Guppy No úplně stejné funkce tam nejsou. V aplikaci "zmršili" jízdní data agregací za den / týden / měsíc / rok. Ve Škoda Connect jsou data za každou jízdu a navíc je možný jejich export do csv. V aplikaci nejsou ani jízdní data "od natankování".
    • Dekuji,  sehnal jsem i video navod,  tak az u nas skonci bourky pustim se do toho.
    • Tady i na FB se řešil ten viditelný lanovod ruční brzdy. Řešením je odvrátit tak akorát pohled 🫣. Zkusil jsem si nejprv pohrát s kusem papundeklu a vyrobil si maketu krytu této části podvozku. Když se mi to jakž takž zdálo. Sáhl jsem v garáži na regál pro tuhou cca 4mm tlustou tuhou pryž (konkrétně zástěrky pro Tatru), zalamovací nůž, vteřinové lepidlo, nějaký ten spojovací materiál a dal se do díla. Než jsem to poslepoval, vyfotil jsem zkolma s měřítkem jednotlivé šablony, kdyby se někdo chtěl taky pokusit. Foto po instalaci jsem dělal detailní zespoda. Z běžného pohledu to plní účel perfektně, lanovod už tam nečučí 🙂. Snad vše bude držet bez nějakého klepání nebo kroucení, musim to nyní otestovat jízdou ve všemožných rychlostech, snad si nevykoleduju nějakou pokutu. Taky jedu za pár týdnů na STK, jestli si toho všimnou 😄.
    • Sklo se musí sklopit do maximální dolní polohy a zeshora uprostřed mezi sklo a rámeček vložit nějakou širší plastovou špachtly a zapáčit směrem přes hranu zrcátka. 
×
×
  • Vytvořit nový...