Přejít na obsah

Nove VW Scirocco


asphalt

Doporučené příspěvky

Když jsem kdysi sháněl e30, tak jsem si říkal, že pokud neseženu dobrý kus, tak bych eventuelně šel do Corrada VR6. Corrado dodnes patří mezi moje oblíbená auta, a když někde potkám pěkný kousek, tak se za ním pořád ještě otočím. :) Stejně tahle stará auta mají něco do sebe. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem kdysi sháněl e30, tak jsem si říkal, že pokud neseženu dobrý kus, tak bych eventuelně šel do Corrada VR6. Corrado dodnes patří mezi moje oblíbená auta, a když někde potkám pěkný kousek, tak se za ním pořád ještě otočím. :) Stejně tahle stará auta mají něco do sebe. :)

No, to bude tím, že bylo Coro totálně nadčasové. Měl jsem r.v. 89 a dodnes se musím pousmát nad tím, jaká se na západě dělala auta (a s jakou výbavou) v době, kdy byl u nás každý absolutně unešený z novinky zn. Š. Favorit... ::'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to bude tím, že bylo Coro totálně nadčasové. Měl jsem r.v. 89 a dodnes se musím pousmát nad tím, jaká se na západě dělala auta (a s jakou výbavou) v době, kdy byl u nás každý absolutně unešený z novinky zn. Š. Favorit... ::'

Svatá pravda. Dodnes si pamatuju, když si naši v 89´koupili favorita, jak jsme celá rodina byli unešení z toho, jak je za tmy pěkně podsvícená palubovka, a táta jak si liboval jak to pěkně jede (před tím jsme měli Š 120L). Moje e30 byla r.v. 88 a přesto, že to byla spíš chudší výbava, tak to mělo např. ABS a check kontrol (kontrola snad na všechno počínaje hladinou vody v ostřikovači, přes tloušťku brdového obložení až po správnou fci brzdových světel a třeba i prasklou potkávací žárovku). O tom, že to mělo v sérii 170PS ani nemluvě. Kamarád měl to samé v kombajnu, jen o rok mladší a měl to v kůži, komplet elektrice, tempomat, vyhřívané sedačky atd, atd. V té samé době šel u fáčka připlatit otáčkoměr, stropní hodiny a přední mlhovky. :D

Jestli máš nějaké foto toho Corrada, klidně je sem hoď, rád se podívám. ;)

Maverick: Taky souhlas, dnešní auta jezdí třeba rychleji, ale je to celé utlumené a odhlučněné, takže člověk si to zdaleka tolik nevychutná a rychlost necítí. A navíc v těhle klasických autech do ničeho nekecá elektronika (max. to ABS), takže člověk musel taky něco umět (mluvím o silnějších motorizacích). Dneska je to samé DSC, ESP atd. a řídit to může i cvičená opice. Nesnáším, když se elektronika snaží převzít řízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Před chvílí jsem koukal na tipcars a je tam na prodej corrado s předkem z passata B6, málem jsem se pozvracel. :wacko: Kdo na to máte žaludek, tak se tam mrkněte, ale je to fakt jenom pro silnější nátury. :ble

Tak to je vrchol tuzingu, to snad neí pravda... :ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No píšou tam, že je to předělávka na TDi, tak asi aby se tam ten motor vešel, i když jsem viděl i TDi bez předělávky kastle. Takhle vznikla totální disproporce, patrná hlavně z pohledu z boku. Za takové zprznění jedno z nejhezčích sporťáků co znám, by si dotyčný doslava zasloužit useknout ruce... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...