Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 378
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. Utopené báwo

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  2. Japonský humor :-))

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  3. pan Paroubek

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. Pat a Mat

    • 0 odpovědí
    • 912 zobrazení
  5. Podložky Madi in ...

    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  6. techno babka

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  7. MAJSTER SVETA

    • 0 odpovědí
    • 998 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  8. Najhustejsi raper

    • 14 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  9. durexaci...

    • 0 odpovědí
    • 940 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. Moto-spartakiáda

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  11. policie

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  12. Něco o policii

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  13. u pumpy....

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  14. POZOR HNUS

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  15. FII na sněhu a ledu.

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r. Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.
    • Potreboval jsem nove auto. Nemohl sem cekat pul roku. Kleklo me stare. Ted z toho budou akorat problemy. Radost z noveho nulova.
    • 1.2M jsem zaplatil L@K vxbava 2.0 tdi. Dnrs me technik rekl ze skoda o to mi o te vadne serii pulrocni. V dobe nakupu me na to nikdo neupozornil, takze budu chtit odstoupit od smlouvy
    • Ahoj. 1.4 caxa . Byl jsem na emisích a CO jak stará stodvaca 😃. Chybu to nepíše , na vagu projete snad všechno co jde .readiness kódy ok . Test lambda sond,katiku atd .  na vagu vše ok. Jediné čeho jsem si všiml ,že lambda  dost ochuzuje směs .Ve vagu je rozmezí -10 až +10 % . Chvílemi to létalo až k -15 . Když jsem zastavil a na volnoběh drze cca 2500 otáček  neustále -13 % -15% a takové hodnoty . Vyndal jsem lambdy očistil . Natankoval stooktan  a teď jsem max kolem -7%  ale spíš to leta kolem té 0 .  To je jediná věc . Dal absolutně nevím co s tím.. všechno jsem prolezl. Nemá někdo zkušenost ? Díky
    • Ahoj. 1.4 caxa . Byl jsem na emisích a CO jak stará stodvaca 😃. Chybu to nepíše , na vagu projete snad všechno co jde .readiness kódy ok . Test lambda sond,katiku atd .  na vagu vše ok. Jediné čeho jsem si všiml ,že lambda  dost ochuzuje směs .Ve vagu je rozmezí -10 až +10 % . Chvílemi to létalo až k -15 . Když jsem zastavil a na volnoběh drze cca 2500 otáček  neustále -13 % -15% a takové hodnoty . Vyndal jsem lambdy očistil . Natankoval stooktan  a teď jsem max kolem -7%  ale spíš to leta kolem té 0 .  To je jediná věc . Dal absolutně nevím co s tím.. všechno jsem prolezl. Nemá někdo zkušenost ? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...