Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 391
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. Škola parkování

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  2. Pitva

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  3. Neni Honda jako Honda..

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. fabule 1,4 75PS

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Top Gear v USA

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  6. Videoklip RIHANNA

    • 14 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  7. je dobrej

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. DOKSY

    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  9. Moj veteran

    • 17 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  10. BMW 5 e34

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Rekord

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  12. papoušek metalista

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  13. trochu puzzle

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  14. nový terminátor

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  15. Skoda 120L drift

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  16. Český modelky... :D

    • 16 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  17. Rallye

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  18. bmw 330d 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  19. polski fiat 126P TDI

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  20. Ruch Montage

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  21. Číncký tanec

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  22. Sport v praci

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký.  Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam.  Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀...    Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno.   VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
    • Není to normální,  mám stejný motor, tohle mi dělala vodní pumpa, když odešla, pak jedině termostat. mě to dělalo , když bylo  auto ve vyšších otáčkách pod plynem , jel jsem do táhlého kopce, pokud jsem jel pomaleji , kleslo to na normál. , puma originál z výroby, pět let stará, 107 tis najeto, někde na foru je někde rozsáhlá diskuze. fotky atd.  
    • Ptáš se ve špatným fóru, nicméně důvod to být může. Zkusil bych nějaký mobil s novějším Androidem 😉.
    • Nejde mi do nového Karoqu připojit mobil Doodge s88. Má Android 10. Je problém v zastaralém Androidu? Nebo-li, když si koupím nový Doodge s Androidem 14 půjde připojit?
    • U mňa funguje správne, octavia 4 kombi
×
×
  • Vytvořit nový...