-
Aktuální příspěvky
-
Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
-
Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
-
Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá. V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá. Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly. Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
-
Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu. Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
-