Jak se ti to vymstilo? Trojku bys měl získat, pokud nemáš hodně straé auto.
Crit'Air E (zelená): Elektrická a vodíková vozidla.
Crit'Air 1 (fialová): Vozidla na plyn (CNG, LPG), plug-in hybridy a benzinová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011).
Crit'Air 2 (žlutá): Benzinová vozidla splňující normu Euro 4 (registrovaná mezi 1. lednem 2006 a 31. prosincem 2010) a dieselová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011).
Plaketa Crit'Air je povinná pro vjezd do nízkoemisních zón, jako je Paříž, Lyon, Grenoble a další města. Například v Paříži je od pondělí do pátku mezi 8:00 a 20:00 povolen vjezd pouze vozidlům s platnou ekologickou plaketou Crit'Air třídy E, 1, 2 nebo 3.
Ahoj všem , prosím o radu. Už si s kamarádem co mě pomáhá nevíme rady. Motor 2.0 TDI 135 kW CUNA DSG, najeto 230 000 km , a při zahřátém motoru na více jak 81*C na vodě začne houpat volnoběh , na otáčkoměru motoru to není moc poznat ale na poslechu motoru a na karoserii ano. Motor jakoby zakopává , vynechává . Viz video tady:
Jak se voda v motoru ochladí pod 81*C volnoběh se sám krásně zklidní. A pokud se motor neochladí též pomáhá zapnout výhřevy sedaček plus zadního okna a jak se zatíží alternátor , též se volnoběh srovná. Jednou asi před půl rokem vyskočila ve VAGU sporadická chyba senzor vačky/kliky. Chybu jsme smazali a od té doby se nikdy neobjevila. Paměť závad je čistá, ŘJ si na nic nestěžuje. Motor tahá parádně bez cukání, startuje na první otočení jak v zimě tak v létě. Spotřeba od 6 do 7 litrů. Rozvody vyměněné ve 210 000 km , vše nastaveno tak jak má být, byl jsem u toho. Vzhledem k tomu , že auto i často regeneruje ( každých 100 km) tak se vyměnily následující díly: vysokotlaký EGR originální nový ( beze změny ) , všechny 4 vstřikovače originální nové ( beze změny ) , vyčištěn DPF ( beze změny i časté regenerace ) Zřejmě ty časté regenerace souvisejí s tím špatným chodem motoru na volnoběh , těžko říct. Jinak též vždy pomůže udělat adaptace věcí na motoru , zejména adaptace synchronizace vačka/klika to se pak volnoběh krásně srovná i za tepla a vydrží tak 10 min. běžet ukázkově, poté se sám opět rozhodí. Tlak paliva dle VAGU je v pořádku. A jak jsem říkal žádná chyba ve VAGU není. V servisu kde čistili DPF doporučili vyměnit vysokotlaký EGR , to jsem udělal viz výše a nic. Pak řekli , že to určitě bude i ten nízkotlaký. Ale nějak mě už nebaví na rady různých mechaniků měnit nové díly systémem pokus omyl. Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás ? Děkuju moc za rady.
Hej nezlob se ale ty jsi natvrdlý?Ti říkám,že jsme to ladili.Tzn,stáhnul mapu,tu upravil.Následně jsme jezdili a já říkal-tohle udělej tak,tohle tak,tohle ona.Stačí???
Ano,on má SW,který dokáže stáhnout mapu,kterou sám upravuje.nestahuje upravený SW a v tom je ten rozdíl.
Tak samo motorovou jednotku.Koupeným SW stáhne obsah jednotky aten upraví.Takže není nalévač.Naléveči kupují upravený soft a neumí s ním dále pracovat.
Do doby octávie II jsem stahoval SW motorové jednotky a učil se upravovat.Ještě mám doma jak kabely,tak i SW,ale skončil jsem u OII do faceliftu.
Ano,taky jsem byl nalévač,kdy pro mě Jirka Láska z Plzně-Dragpower upravoval mapy a on mě je i učil upravovat.
Snad to takhe stačí