Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1 175 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  1. (O) nástřik

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  2. odhlučnění kapoty

    • 19 odpovědí
    • 13,6k zobrazení
  3. čistění světel

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  4. Zadni kridlo na OI combi

    • 12 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  5. 5.dveře u kombíka

    • 6 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  6. Tuknuta octavie ze zadu.

    • 5 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  7. XENONY NA OI

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
  8. Kryt pod motor 1.8T AGU

    • 12 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  9. škrábance

    • 24 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  10. Boční face blinkry

    • 15 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  11. Výměna kedru

    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  12. strešné okno

    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  13. Křídlo

    • 12 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  14. Xenony prestavba

    • 5 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  15. Ukroucena hridelka sterace

    • 5 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  16. Kryty pod nárazníkem

    • 6 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  17. Jakou H.I.D. sadu? 1 2

    • 46 odpovědí
    • 7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • S pozdravem všem Hned bych měl zdůraznit, že čeština není můj rodný jazyk a že používám Google Translate, takže se omlouvám za případné chyby. Snažil jsem se najít řešení mého problému na jiných fórech, ale bez úspěchu. Jmenovitě je otázka Fabia 2, rv 2007, motor 1.2htp 70hp. Již před rokem se začalo stávat, že při prvním, studeném startu, motor drží otáčky kolem 1100 za minutu a tak dále, dokud se nezahřeje minimálně na 30 °C. Poté to funguje normálně. Všiml jsem si, že k tomu dochází, když jsou venkovní teploty vzduchu zhruba mezi 20 a 30 °C. Pokud je nad nebo pod, motor naskočí a běží na přibližně 900 ot./min, pak klesne na přibližně 800+. Podotýkám, že diagnostika nehlásí žádné chyby. Jaký je váš názor? Měl někdo takový případ? Vzhledem k tomu, že chod motoru úzce souvisí s venkovní teplotou vzduchu, myslím, že snad není vadné čidlo MAP. Díky moc za všechny odpovědi a návrhy.
    • Zdravím, snad podobné téma není někde schované, vyhledávač nenašel... Lze u O3 Předělat bi-xenony na LED svícení?
    • Zdravím všechny. Mam podobný problém. Klima fouká ale nechladí. A ještě jeden a to, že se sahara po vypnutí klíčku točí nejak podezřele dlouho, zhruba asi 5 minut. Tak se domnívám, že by to mohlo mít souvislost. Tipoval jsem to na Relé - doběh větráku chladiče, ale nejsem si úplně jistý. O1 FL 2000 66kw. Předem díky za odpověď.
    • Dobrý den vše jsem udělal úplně stejně vše funguje ALE CCA PO 10 MIN TO ZACNE BLIKAT 
    • Z přiložené foto a popisu nevím kde vrtat otvor pro mazání ventilátoru topení.
×
×
  • Vytvořit nový...