Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 606 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 631 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 647 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 650 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 583 zobrazení
  1. Volkswagen e-Crafter

    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
  2. Audi RS 3 Limuzína

    • 0 odpovědí
    • 628 zobrazení
  3. Paříž 2016 je tu!

    • 0 odpovědí
    • 595 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 575 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 575 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 636 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 534 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 798 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 633 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 792 zobrazení
  4. Polo WRC pro sezonu 2017

    • 0 odpovědí
    • 525 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení
  5. Tajemství jmen značek

    • 0 odpovědí
    • 593 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...