Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem Lukas.87,

    Zdravím, vlastním suberba přibližně půl roku a poslední dobou se mně po nastartování chladného motoru ozývá nějaký zvuk z oblasti motoru. Vypadá to, že je to někde kolem turba a asi po 30 sek. od nastartování to přestane. Neví někdo co to může být. Během víkednu se budu snažit dodat i videostopu se zvukem. Díky za případné rady

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem different21,

    Ahoj Má niekto takto upravené riadenie pre BOV? Nereguluje ho ventil N249 ale priamo sanie motora. Čo sa mi o tom podarilo zistiť je, že motor má lepšiu odozvu na plynový pedál a celkovo lepšie reaguje, vraj sa zlepšil aj výkon v poli cca 3000 otáčok, a pod. Ak má niekto skúsenosti dajte vedieť. Dík

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem wolds,

    Co se vyplatí?Oprava motoru,nebo sehnat jiný.Popřípadě kde ho seženu.

    • 10 odpovědí
    • 13,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem BRANDIS,

    Zdravim supaci potrebujem poradit . Preraza mi tesnenie (uz to bude tak stvrte) pod vekom ventilov , nakolko je touz stvrte a v tomto roku prve chcel by som to dat uz konecne opravit spravne. Bolo to v styroch servisoch a vzdy mi vymenili tesnenie pod vekom a hotovo . Za tri dni bolo bo radosti a zase mi v zadu na tom polmesiaci prepustalo olej ktory steka po bloku a nasledne kvapka na vrch katalizatora . Viete si urcite predstavit tu vonu v salone ked zastavym po dialnici niekde na semafore (fetak by si prisiel na svoje). Samozrejme raz za mesiac dolievam olej pouzivam castrol magnatec 10w40 . cca po 1 500 km 1 l . Podniknute kroky za rok 2013 Vymena zadreteh…

    • 10 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem DrumMates,

    Dobrý den.. Mam taky problem, vždy ked zošlapnem plyn, vobec ma neopre do sedačky a motor nad 3000 otáčkach začne strašne cukať až sa zlaknem a musim ubrať plyn... Prejavuje sa to len pri záťaži. Na diagnostike mi zistili akurát problem v sekundarnom prívode vzduchu ale išlo to vymazať, ale jedna položka vymazať nešla P0106 Ridici jednotka - komponent vadná a nevedia mi zistiť čo to može robiť. SOm dohodnuty že mi rozoburu predok a pozru sa či nemam derave vzduchove vedenia, ale nevedia prečo ukazuje problem z riadiacou jednotkou... DOkonca mi tam ukazalo ešte problem v zapalovaní 2 a 4 valcu ale že to spravil benzín z Tesca ( par krat som tam tankoval)... Nem…

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem BRANDIS,

    Serus vsetci , poradte mi s problemom prosim , alebo kde mam asi tak zacat . Startovanie za S/T O.K , chod na volnobehu O.K , akonahle vyjdem na dialnicu dam tam 130 dajme tomu , vyradim velkym kopcom dolu , zhasne motor ! Tempomat v tom neni . Je to jedno ci som isiel na TMP alebo bez TMP. Ked ho nastartujem hned zo spojky (nevypinam klucik do polohy 0) tak to urobi zase a zase. Skusil som to raz risknut (to som uz bol zideny z dialnice a uz na malej rychlosti som cez spojku vypol klucik a nastartoval potom drzal uz volnobeh v pohode ! pokym som zase nevybehol na dialnicu .) Ak idem dajme tomu 90 a pod. mimo dialnic tak to neurobi ! Najvecsia sranda je ze ked som …

    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem michal2009,

    Ahoj dnes jsem byl na vymene vlnovce. Nikde na netu neni poradne napsano jakej tam vlastne prijde, tak tam pasuje vlnovec 55x150. Pro info stal cca 380kc v kamenne prodejne a za praci jsem platil presne 200kc. Tak do 1000 kc se musite vejit jak nic.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem PhetiQ,

    Zdravim, dneska jedu na posledni chvili nakupovat darky, zastavim na krizovatce a najednou mi zacne vibrovat cele auto a blikat kontrolka elektroniky motoru. Zastavil jsem, vypnul motor, nastartoval, ale problem pretrvava. Hlavne pri pridavani plynu v nizsich otackach jsou ty vibrace citit. Je mi jasny, ze s tim musim hned po svatcich do servisu, ale zajima me, jestli uz nekdo resil stejny problem, at vim, na co se pripravit. Mam 1.8 T, najeto 100 000. Diky a preju hezke svatky ;-)

    • 4 odpovědi
    • 5,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem RED_BULL,

    Zdarec klubáci ,chci se Vás zeptat jestli už někdo na svém supovi z 1.8T ,měnil gumičky na vstřikovačích. Ja jsem si všiml ,že se objevuje benzín okolo vstřikovačů. Tak by mě zajímalo jestli s tím ,máte někdo zkušenosti. Mám najeto už 260000 a tak si myslím ,že gumičky už pošly stářím. A taky mi jedno za čas vyskočí závada motoru. A na VAG mi to vypiše problém s dodávkou směsi nebo se zapalováním něco v tomhle smyslu. Ale vůbec nic to z motorem nedělala. Jede pořád stejně. Je to pokaždé sporadická závada. Díky za rady a odpovědi

    • 4 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem wendo,

    Zdravím Nemal niekto takú skúsenosť so stratou výkonu ako ja? ak áno prosím poradte mi. Keď mám motor chladný turbo mi nezapína ( nepíska a netlačí ), po zahriati na 90 stupňov mi turbo pekne píska a tlačí cca 5 minút a potom už turbo zase vypne a auto nemá žiadny výkon len hučí, spotreba išla hore o 3L a auto mám na LPG no toto mi robí aj na benzíne aj na plyne. Vymenil som váhu vzduchu nejaké snímače a nič. Diagnostika neukázala žiadny problém ani pri záťaži. Turbo je v poriadku, váha vzduchu tak tiež, snímače lambda sú tiež OK cievky tiež všetko je pomenené a stále to nefunguje...motor som nepodtáčal ani nedržal v červenom poli ani nič a nikto mi už nevie poradiť. Te…

    • 6 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem PokyT,

    Potřebuji poradit , mám Supa 1,8T a po nastartová se i při studeném motoru sepne vrtule chlazení a běží dokud nevypnu zapalování . Má s tím někdo zkušenost . Dík .

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem kamil1503,

    Zdravím všechny chytré hlavy. Mám problém. Na Supíku 1.8 T benzín rok 2003 mi na volnoběhu začal motor zadrhávat s mírným otřesem, jako by škytal jeden válec. Jinak akceleruje normálně, ale při konstantní jízdě pořád cítím, jako by motor jemně zaškobrtával na válci. Včera mi naví začaly otáčky na volnoběhu přidávat až na kolem 12000. Svítí oranžová kontrolka motoru. Byl jsem s tím na proměření a zjistili chybu, která hlásila něco jako více vzduchu (falečný vzduch) mezi škrticí klapkou a Turbem? Říkali, že to ukazuje na nětěsnost nebo prasklinu v hadici. Nato mi údajně prokontrolovali všechny hadice a prý jsou v pořádku, ale sami přiznali, že motor na volnoběhu kope. Tak …

      • Pozitivní
    • 17 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Bruncla321,

    Ahoj,chci se zeptat a zároveň s vámi poradit.Jelikož jsem znepokojen věčním rachtáním motoru(nevím proč) a opravami které nikam nevedou u 2.5TDI 120kw r,v 2005 tak jsem přemýšlel o výměné za 1.8T.mam nabídku za ale Passata 2001 1.8T 194 500km najeto.Co si myslíte o těhle motorech s takto najetími km?jsou to držáky v tomto roku??nebo jdu z bahna do louže?

    • 5 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Tachos,

    Zdravím. Pánové mám takový větší problémek. Asi při desetiminutovém stání vozu na volnoběh a to je důležité při teplotě nasávaného vzduchu cca 69 až 72 stupňů mi klapka přestane reagovat na plyn.Otáčky klesnou na 500 ot/mim a nejde přidat.Jakmile dojde k schlazení a nebo většímu zahřátí nasávaného vzduchu tak motor maká na jedničku. Klapka i snímač teploty nas. vzduchu a snímač otáček i ventily na odvětrání jsou nové.Základní nastavení klapky proběhlo taky úspěšně. Poraďte prosím co s tím.Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem ttuning,

    Chalani prozbicka,mam superba 1.8 T a v poslednych troch mesiacoch mi mizne chladiaca kvapaliny,v takomto mnozstve,za mesiac asi dve deci,pod autom nezostavaju ziadne skvrny,ani do motora netecie,ani kurenie neni perasknute,uz som tam nalial aj prisadu,trosicka to pomohlo,ale stale mizne,poznamka-jazdim na LPG,za vsetky radi dakujem.

    • 5 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem wolds,

    Jak sundat olejovou vanu,

    • 7 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem David Veselý,

    Ahoj prosim mohl by mi nekdo poradit mam Supa 1.8T je tam Lpg a mam takovej problem žral my motorovej olej tak 1l na 1200km tak byli udělany kompletne krouzky,ted od opravy jsem najel 1700 km a opet my to hlasilo malo motor. oleje.Muzete mi prosim nekdo poradit cim by to mohlo jeste byt diky.

    • 12 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  18. kolegovia, na mojom 1,8T sup-ovi sa dnes vyskytla porucha, Motor začal trhať, má nerovnomerný chod. Napojili sme ho na WAG, diagnostika porucha 17705 spojení turbodmychadlo - šktríci klapka pokles tlaku.... vie niekto poradiť ??? je niekde poškodená hadica, alebo poprosím o radu, na čo sa zamerať...

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem umi,

    ahoj, prosím o radu. Dnes ráno jsem po pěti dnech stání (ráno ukazovala teplota na displeji cca -14C) vyjel, motor chytil napoprvé, nicméně cca po 2km se rozsvítila kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů", auto jsem nechal v rozmrazit v garáži a zkusil natočit po 3 hodinách znovu. Po napojení na VAG od kámoše se objevila chyba: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 11111 Additional Info: TMBDL23U549055600 SKZ7Z0C2002945 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-00 - - Na Internetu…

    • 4 odpovědi
    • 9,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem vrrhaf,

    Ahoj, nevim jak lip to popsat, auto mam uz dyl, a minulou zimu se to nedelo, ted jak byly ty strasny mrazy tak chvili po nastartovani kdyz sem vyjel tak po 50metrech najednou klesly otacky na cca 1000 a nic se s tim nedalo delat, nez znova nastartovat a nekam uhnout abych nezustal uprostred krizovatky, nechat to aspon 10minut jen na volnobeh a pak uz to jelo v poho. Dneska (+4°C venkovni teplota) se ovsem stalo to samy, coz mi uz prislo divny, nevite cim to muze byt? Jak sem rikal, minulou zimu se to nestalo ani jednou.

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem pavelzteplic,

    Zdravím, projel jsem forum skrz na skrz a odpověď nenašel, proto zakládám toto téma. Admini případně odpustí doufám Mám Supa 1,8t se zvýšeným výkonem po předchozím majiteli z Německa na 142kw, vše doted fungovalo bez problémů, výkon supr, motor i zbytek auta držel v pohodě. Ale tři dny zpět najednou sednu do auta a výkon je prostě pryč. Motor necuká, turbo se spouští kdy má a nekolísá, takže v tom bych problem neviděl. Navíc zanášením turba by výkon klesal postupně, ne? Výkonově to ted odpovídá spíš základním parametrům motoru bez chipu - je možný, že by chip prostě přestal plnit svojí funkci z ničeho nic? Díky za každou radu. Nechce se mi ted před Vánocema měnit vše…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem pavelzteplic,

    Zajímalo by mne, na kolik zhruba může vyjít repase spojky (popř. i převodovky) u 1,8t (193k). Auto jsem koupil samozřejmě ojeté a problémů je hned několik: Po nastartování, rozjezdu na jedničku a následném zařazení dvojky se občas stane, že zařazený stupen prostě vypadne a jedu v jeden moment na neutral, byť mechanicky zařazený stupen zůstává - stačí sundat nohu z plynu a vše se vrátí do normálu. Další věc je klasický problem - předchozí majitel se s tim moc nemazlil a dráhy fofrklacku jsou jednoduše vymletý a občas jde velmi obtížně zařadit jednička, pokud člověk úplně nezastaví. Zajímali by mne vaše postřehy, rady plus nástřely cen za opravy. Diky moc, Pavel

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem force,

    Ahoj, máte někdo zkušenost, zda jde opravit/vyčistit elektrohydraulické ovládání vaček resp. ventilů na 1,8T AWT? nevím jak se to jmenuje u škody, u bmw je to vanos...seřizuje to natočení vaček v různých otáčkách a tím to měni otevření ventilů i výkon motoru. V současný době totiž moje 1,8T 140kw jede jako 1,6...a potřebuju sehnat tohle udělátko (je přidělaný vzadu na motoru), pokud byste někdo věděl kde a za kolik budu vděčen. Díky všem za postřehy

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem darbujan,

    zdravím jak je prosím řešená spojka u 1,8T model 2004,zdá se že zabírá dost nahoře a jestli se to nechá nastavit ,díky

    • 9 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  25. Dobrý den pánové odborníci na hodnoty motoru a práci s noťasem , už dlouho nemohu zjistit příčinu proč se mi pořád zvedají otáčky a motor na volnoběh nejde vúbec pěkně , proto se ptám jdou zjistit hodnoty čidel a ostatních dúležité parametry a z toho odvodit co je špatně ? děkuji za odpovědi. v škoda servise mi řekli že to tam musím nechat a neodhadujou dobu opravy , mněli to napíchlé pouze bez nast. motoru, asi proto aby jsem to tam nechal že ? děkuji jsem z toho už špatný

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.