Motor 1.8 T - Stránka 2 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.8 T


53 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  1. Zadřený motor 1.8T

    • 10 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  2. Strata výkonu

    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  3. Ventilátor chladiče

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. 1.8 T mizne voda

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. olejová vana

    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. Spotřeba Oleje

    • 12 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. Superb I 1.8T 2003 VAG chyba: 16825

    • 4 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  8. Spojka 1,8t

    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  9. spojka 1,8T

    • 9 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tyjo.. my doma asi nemáme nabíječku  jen kabely. Ale baterka je ok.  Uz jsem poslala dotaz na IT do Škodovky. Jsem tam s nima už veliký kámoš. Ta O4 první generace se fakt v tom iV nepovedla. Mozna i proto ted se da pouze RS objednat v benzinu.   Ja fakt netusim, co s tim. Rekla bych, ze mi ted nezapne ani webasto přes apku. Naštěstí na tom fungují plány odjezdu a regulace dobíjení v nízkým tarifu.   Ja se snažila dohledat to vypojeni a zapojeni baterie. Abych to zase nepodělala tak, ze by se pak musela dokodovat. 
    • Thovt : No tak toto vypadá úplně suprově, mohl bych poprosit o nějaké bližší foto, jak je to tam upevněno. No já ten zub do zástrčky OBD2 mám , mám i v mobilu app, ale je to zbytečně složité, proto jsem se rozhodl spíše pro to DPFKAPI no a uvidím. Ale to DPFKAPI se nemusí nabíjet, zapínat vypínat vyhledávat a mě vlastně hodnoty jako takové moc nezajímají, já potřebuji vědět, teď jde regenerace, tak nezastavovat vjet někam, kde nemusím dodržovat 50 km/h a pořádně auto projet, aby proběhla regenerace , tak jak má až do skončení a neničil jsem zbytečně DPF filtr no. Takže mooc díky.
    • Vikend 11-13 se budu pohybovat v okoli Brandysu nad labem, Pripadne dalsi vikend okolo velikonoc Most.
    • Aspoň, že dávají do MC lepší rezervu, už vyřešeno, děkuju za reakce, i 15 se tam v pohodě vleze. Díky  
    • Pri mojom aute je to tak, že na diaľku môžeš prebudiť auto iba 3x, čo je obmedzenie aby sa nevybila 12 V baterka. Neviem či toto obmedzenie má aj iV, ale skús nabiť nabiť 12 V baterku a následne to vyskúšaj, možno sa to chytí. Auto samozrejme musí parkovať v mieste kde je dobrý mobilný signál, takže nie v podzemnej garáži a podobne.
×
×
  • Vytvořit nový...