Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


135 témat v tomto fóru

  1. spomalena reakcia plynu

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. skrtici klapka

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  3. Vymena hydrostel

    • 15 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  4. Vibrace motoru

    • 15 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  5. Hučení při jízdě

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 34k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  6. Škrtící klapka

    • 6 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
  7. Servis 180 Tkm

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  8. Divný odfuk z výfuku

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. ukazatel spotřeby

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  10. vedeni palivovych trubic

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 20.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, chtěl bych opět otevřít toto téma....mám stejný problém https://youtu.be/gd4uRpyx0n4?si=J-Nk0DF0quAJ5Kx4 . Díky panu Martinovi38 je jasné, že jde o vysokotlaké čerpadlo, za což mu patří velké díky. Má někdo s odstupem času zkušenosti? Je to jen záležitost hluku a na funkci to nemá vliv nebo je to předzvěst smrti čerpadla? (Kromě zvuku to u mě zatím nemá žádný jiný vliv). Případně neprojevilo se to po výměně časem znovu? Jinde jsem četl příspěvek, tuším ke golfu, kde se to po výměně čerpadla postupně po pár desítkách km začalo opět projevovat... Budu rád za každou zkušenost 😊, díky.
    • V kufru v levé přihrádce.
    • @Suri. Oslovil som clena z fora co ma obdobny problem na o3. Vymenil chladic, preplachy, viac dielov okrem chladica oleja. Problem pretrvava. Ak chladic nie je  zaneseny a poskodeny zpredu, asi tazko bude od zadu kde je plast s vyklopnymi lamelami. Ale vdaka za radu. Akurat ak by chladic nechladil dostatocne, prehrievala by sa aj voda
    • Používá někdo ve Scale Navitel R99 4K?
    • Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
×
×
  • Vytvořit nový...