Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


135 témat v tomto fóru

  1. spomalena reakcia plynu

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. skrtici klapka

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  3. Vymena hydrostel

    • 15 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  4. Vibrace motoru

    • 15 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  5. Hučení při jízdě

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 34k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  6. Škrtící klapka

    • 6 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
  7. Servis 180 Tkm

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  8. Divný odfuk z výfuku

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  9. ukazatel spotřeby

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  10. vedeni palivovych trubic

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 20.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @suri. máte TDI na firme? vedel by si mi dať odsledovať teploty oleja na diaľnici?
    • Chladič som vonku nemal. To by som musel rozobrať pol predku  ale je tak zakrytý pri TDI, že špinu som priamo registroval len v dvoch pasoch o šírke 10 cm. Inde hmyz nic nenaráža skrz zaplastovania. Sa čudujem že to auto dôkaze vôbec dýchať. Ak nepomôže iné, dôjde aj na demontáž chladiča, ale zatiaľ podľa toho ako to vyzerá, to nie je kriticky bod.   Dúfam, že tu nikoho neurazím, ale Vaculikovych 140°c si môže nechať. Ja nebudem trápiť ten motor a jeho diely vysokými teplotami. Každý olej, motor má ideálnu pracovnú teplotu a teda permanentných 120-125°C ja nepovažujem za zdravé podmienky ani pre degradáciu oleja, ani pre časti motora.   Tie veci nestoja svet, ale ja potrebujem, aby to auto prežilo ďalších 100k km a nie do neho sypal peniaze. Preto som predal 5r s 250k, lebo som čakal, že ďalších 250 mám pokoj. No to som od začiatku nemal s týmto.   Proste potrebujem zúžiť potenciálne príčiny a tým aj pokus/omyľ/výdavky. Ak zrátam 1000eur čo tento problém zhltol skrz "výrobnej" vady G13, už som mohol mať za to mať vreckové na dovolenku, či časť peňazí na motor na čln. Nehovoriac o dome, kam potrebujem prioritne dávať. takže potrebujem to auto udržať funkčné ďalšie 2r., bez pchania prachov do neho.
    • ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade.   Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
×
×
  • Vytvořit nový...