Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • tom01> mám to stejně, vzorek 5-6 mm bez jedinné vady i s disky, které hlídám zkrz profil pneu, vždycky jsem jezdil jen na balónech a s jistotu že snesou i obrubník. Po změně práce mám poslední 2 roky minimální nájezd a už se hlavně "nepotřebuji" 100% spolehnout na gumy auta při kolikrát spěšné 130 km cestě do zaměstnání za jakýkoliv podmínek i dobu a tak se smířím i s lehce "průměrnou" kvalitou do 10.000, ale s takovým hlukem fakt už ne.
    • Chtel bych seczeptat, zda pri vymene, resp. nabiti stejne baterie a jeji opetovnemu zapojeni je treba neco kodovat, nebo to staci jen pripojit a v pohode?
    • Díky za tip miklisek.  Koupil jsem ty STABILUS a vážně vypadají a i fungují jak originální a jsou vybaveny systémem pro plynulé dobrždění pátých dveří v horní pozici při otevírání!   Za ty peníze bomba. Kupoval jsem je tady https://ceskedily.cz/pneumaticka-pruzina-zavazadlovy-nakladovy-prostor-stabilus-031139         20250402_152008.mp4   20250402_151555.mp4      
    • No tak jsem pro jistotu našel ten ELM zub  mám to spárované s mobilem mám v mobilu tu app Vag DPF ale je to mrtvé, - no bohužel se mnou se ta elektronika nechce kamarádit , co se musí v tom mobilu ještě nastavit aby mi to vůbec něco ukazovalo? v podstatě nevím co nastavit v těch % a u toho bluetooth , jestli by tam mělo být OBD2 Díky 
    • tak vyměněn naftový filtr, tím to nebylo. Cestou ke známému opět výpadek, ale na diagnostice nic nebylo. Auto bez chyb. Prý by to dle popisu mohlo dělat čidlo na klikovce (zahřeje se hodí chybu a auto nejede), nebo relé 109, a potom bordel v elektrice. Eletrika byla v autě ok, tak půjdu cestou výměny prvně toho čidla. Akorát je tam tisícihran 9mm, měl jsem pouze dlouhý a ten tam nešel kvůli hadicím vepředu. Tak musím koupit tisícihran, a snad se mi podaří čidlo vyměnit.
×
×
  • Vytvořit nový...