Přejít na obsah

111 témat v tomto fóru

  1. MR 2014 1 2 3 4 9

    • 209 odpovědí
    • 34.4k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  2. Rapid 1.2 63 kW TSI 1 2

    • 26 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  3. Hmyz v palivove nadrzi

    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
  4. Škrabka na led ve víčku palivové nádrže

    • 16 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. Crash test Euro NCAP 1 2

    • 28 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  6. Rapid Coupe

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6k zobrazení
  7. Škoda Rapid Sport 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 10.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Povedal mechanik vodnú pumpu vymeni  ked bude tiecť. Neviem koľko som ušetril. Proste povedal ze je na druhej strane. A vymeni ju keby tiekla. Nieje pri rozvodoch len tolko. Tak viac som sa nezaujimal😀
    • Ahoj, mám cca 2 měsíce Passat B9 1.5 e-TSI, najeto 7000 km a musím říct, že je to prima motor. Jezdím město i dálnici. Spotřeba super, pokud člověk umí pracovat s plynovým pedálem, předvídá a do každé zatáčky zoufale nebrzdí, tak při dodržování rychlostních limitů to mimo město jezdí za +-4 l/100km. Na dálnici je to také dost o stylu jízdy. Když to provoz dovolí, jezdím tak 160-170 km/h a dálniční průměr mám 6.5 - 7.5 l/100km, ale snažím se koukat hodně dopředu, využívat plachtění a na brzdu šlapat co nejmíň. Poslední cesta Plzeň -> Nový Jičín za 3:45h a s průměrnou spotřebou 5.9 l/100km. Při 170 km/h točí motor na sedmičku 3000 ot./min, což je fajn.    Hlučnost není úplně zanedbatelná, když jedete po dálnici stálou rychlostí, tak motor i při vyšších rychlostech skoro není slyšet, ale při podřazení nebo při vyšší zátěži o sobě dá vědět a to ne úplně málo, řekl bych srovnatelně s dieselem.    Každopádně je to první auto, na kterém mi nevadí start-stop. V kombinaci s plachtěním je to skvělá věc a vše jde hladce, není důvod vypínat. Souvisí s tím ještě jedna důležitá věc týkající se komfortu, na tomto novém motoru Evo2 za mě není možné postřehnout přepnutí režimu na 2 válce. Na předešlém Touranu s 1.5 TSI Evo1 to bylo slyšet i cítit, tady ale vůbec nic, prostě jsem to za celou dobu nezaznamenal. Úžasný krok vpřed v této oblasti.   Jinak nejsem úplně brzda provozu, ale výkon mi nechybí, na dálnici je to schopné zrychlovat i ve 150 km/h bez podřazení a pokud potřebujete akceleraci větší, podřazuje to rozumně o stupeň, na krev to jde až opravdu při kickdownu. Asi úplně nemám, co bych tomu autu vytknul, když pominu hysterický protikolizní systém, který nejde nastavit na mírnější režim, jako to šlo na Touranu. Těším se na další kilometry.
    • Dneska při výměně oleje a sundání spodního krytu motoru jsem objevil vypadlou hadičku vyz foto. Vypadá to jako nějaký přepad. Nacházela se na levé straně před řidičem mezi motorem a chladičem, ale neobjevil jsem odkud upadla. Spodní část je gumová tvarovaná hadice, horní část tvrdý plast který má ulomený nějaký náustek. Předem moc děkuji za radu. 
    • Puvodni soucastka se da samozrejme normalne demontovat a ne brutalnim zpusobem vylomit. To jen pro doplneni.
×
×
  • Vytvořit nový...