Přejít na obsah

Exteriér


112 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.4k zobrazení
  1. stěrače délka

    • 6 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  2. zadni sterac

    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  3. problem z dvermy

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  4. tesneni kolem oken

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. predni blatniky

    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  6. Vyvaření - help pls

    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  7. Ťažné zariadenie.

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7k zobrazení
  8. čira optika

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  9. korekční tužka

    • 1 odpověď
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes, 19.6.2025, se mi stalo to samé. 1.5 tsi 110kw MHEV, výroba 2024, auto převzaté 2 týdny zpět jako skladovka/předváděčka. Software aktuální. Dojedu na oběd, auto funguje v pohodě, žádná indikace problémů. Přijdu za 30 minut zpátky, najednou nemůžu nastartovat, ani žádná snaha o točení motoru. Klimatizace, světla a infotainment však fungují jak mají, svítí však kontrolka autobaterie. Na 10 minut vylezu z auta, jdu úplně pryč ať se klíč odpáruje od auta, vrátím se. A najednou nastartuji.  Byl bych relativně ochoten to pochopit u Fabie, nebo aut nižší cenové kategorie. Ne u auta za 800k. Jsme domluveni na návštěvu servisu s prohlídkou a diagnostikou. Ale nečekal jsem, že bude tohle potřeba řešit u auta 2 týdny po předání a už vůbec jsem nečekal, že se budu muset strachovat, jestli ráno nastartuju auto.  Je kolem tohoto problému něco novýho, nebo se pořád čeká? Protože pokud se pořád čeká, nevidím důvod proč by pak spotřebitel neměl jít do některé z levnějších čínských nebo korejských značek co za nižší cenu nabídnou plnou výbavu se zárukou na 7 let nebo 150k km.   
    • Ahoj, nesetkali jste se s tímto problémem? služby mám zakoupené, zkusil jsme několikrát přeregistrivat uživatele.  POI licence se ukazuje dvakrát. Jednou je ta správná, zakoupená. Podruhé mi ukazuje "expired". Na infolince neporadili, v servisu nevěděli. Zdánlivě vše funguje jak má, akorát když dám "Update", tak mi zobrazí že mám neplatnou licenci.  Díky  
    • Jak často necháváte doplnit klimatizaci? Mám sice manuální, ale po 3 letech přestala chladit. Opraveno v záruce, ale teď po dalších 2 letech skoro nechladí, takže zase bude chtít doplnit. Na předchozím autě jsem 7 let na klimu nesáhl a chladila pořád stejně.
    • Ahoj, dělá mi to občas taky, i když už míň (asi trochu poklesnul tlak v klimatizaci, když byla doplněná, dělalo to častěji). Mám podezření na expanzní ventil (viz předchozí příspěvek), možná plný vysoušeč, ale zatím jsem neměl odvahu to řešit (už to mám 3. rok a jak klesá tlak v systému, postupně se to lepší 🤣).
    • Automobilový Kocourkov, aneb ekošílený Absurdistán, nějak tak by se dalo nazvat lavírování automobilek, co se týče výroby a prodejů aut v dnešním světě. Nakonec přečtěte si, jak o tom mluví víceprezident KIE pro evropské prodeje, který nečekaně otevřeně popsal, jak se dnes dělá automobilový byznys v EU.   https://www.autoforum.cz/zajimavosti/viceprezident-kie-necekane-otevrene-popsal-jak-se-dnes-dela-automobilovy-byznys-v-eu-umele-skrti-prodej-vseho/    
×
×
  • Vytvořit nový...