Thovt : No tak toto vypadá úplně suprově, mohl bych poprosit o nějaké bližší foto, jak je to tam upevněno. No já ten zub do zástrčky OBD2 mám , mám i v mobilu app, ale je to zbytečně složité, proto jsem se rozhodl spíše pro to DPFKAPI no a uvidím. Ale to DPFKAPI se nemusí nabíjet, zapínat vypínat vyhledávat a mě vlastně hodnoty jako takové moc nezajímají, já potřebuji vědět, teď jde regenerace, tak nezastavovat vjet někam, kde nemusím dodržovat 50 km/h a pořádně auto projet, aby proběhla regenerace , tak jak má až do skončení a neničil jsem zbytečně DPF filtr no. Takže mooc díky.
Pri mojom aute je to tak, že na diaľku môžeš prebudiť auto iba 3x, čo je obmedzenie aby sa nevybila 12 V baterka. Neviem či toto obmedzenie má aj iV, ale skús nabiť nabiť 12 V baterku a následne to vyskúšaj, možno sa to chytí. Auto samozrejme musí parkovať v mieste kde je dobrý mobilný signál, takže nie v podzemnej garáži a podobne.