Přejít na obsah

Exteriér


112 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  1. stěrače délka

    • 6 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
  2. zadni sterac

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  3. problem z dvermy

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  4. tesneni kolem oken

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. predni blatniky

    • 9 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  6. Vyvaření - help pls

    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  7. Ťažné zariadenie.

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7k zobrazení
  8. čira optika

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  9. korekční tužka

    • 1 odpověď
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To jsou mi otázky jak od dětí ze školky. Fabia 3 a ostatní novější mají v prahu takový pořádný železo že přežije celý auto. Nejlepší to měl Wartburg 1000 trubku do který se dal hever a u Favorita r.v.1992 bez výztuh to zvedám za prahy ještě teď. No trošku kecám stejný zimní jsou tam už mnoho let.
    • Má tá hadica na svojich koncoch nejaké tesnenia, o krúžky? Alebo je len tak zarazená v posilňovači a v saní?
    • cena na superchargeru byla myslím kolem 0.70 EUR / kW + nějaký poplatek za stání na nabíječce, vždy to bylo kolem 40 EUR...   no za kamionem zrovna jezdit nemusím, ale auta jedoucí v tom pásmu 110 - 130 jsou ok...   jakmile ten reálný dojezd bude kolem 500 km (a teď mám na mysli skutečný dojezd, ne eco ralley v ponožkách), tak si myslím, že už to bude akceptovatelný, pak samozřejmě ještě ta kupní a pak prodejní cena...   kamarád jel s Jeepem Wrangler Rubicon (2l benzín) a byl na tom dost podobně s dojezdem 
    • Oil Ash Residue je 60%   - jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové . Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.  Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.  
×
×
  • Vytvořit nový...