To jsou mi otázky jak od dětí ze školky. Fabia 3 a ostatní novější mají v prahu takový pořádný železo že přežije celý auto. Nejlepší to měl Wartburg 1000 trubku do který se dal hever a u Favorita r.v.1992 bez výztuh to zvedám za prahy ještě teď. No trošku kecám stejný zimní jsou tam už mnoho let.
cena na superchargeru byla myslím kolem 0.70 EUR / kW + nějaký poplatek za stání na nabíječce, vždy to bylo kolem 40 EUR...
no za kamionem zrovna jezdit nemusím, ale auta jedoucí v tom pásmu 110 - 130 jsou ok...
jakmile ten reálný dojezd bude kolem 500 km (a teď mám na mysli skutečný dojezd, ne eco ralley v ponožkách), tak si myslím, že už to bude akceptovatelný, pak samozřejmě ještě ta kupní a pak prodejní cena...
kamarád jel s Jeepem Wrangler Rubicon (2l benzín) a byl na tom dost podobně s dojezdem
Oil Ash Residue je 60%
- jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové .
Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.
Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.