Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6

  1. Zahájeno uživatelem Nanifak,

    Prosím o radu pro odstranění následující závady: Za studena chytne, ale hned zdechne, když po nastartování držím otáčky kolem 2.000 tak minutu nebo dvě, tak už potom nechcípne - dokud zase nevystydne Vyměněny svíčky, vyčistěna škrtící klapka a rozdělovač vč. palce. Děkuji.

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem martas25,

    Zdravím Pánove, mám felicii 1.6 mpi a při větším mrazu mám problém ze startem, baterka je nová, svíčky jsou vyměněný. Motor točí, ale nechce nastartovat. Start se povede třeba až na po 6. Čím to muže být už sám nevím co mám vyměnit. Dík moc za radu

  3. Zahájeno uživatelem SLAMO,

    Mam taký problem, ze ked startujem,tak bez plynu nenastartuje. Mne sa vidi, ze tam sitic nefunguje. Jedno je, ci je teply alebo studeny motor, musim startovat s plynom. Co tam moze byt za chybu? Kolko by ma asi vysla oprava ak je vadny automaticky sitic? Jedna sa o Škoda Felicia 1,6 benzin. Diky.

    • 10 odpovědí
    • 10,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Pavel Šefránek,

    Zdravím všechny zkušené škodováky! Chtěl bych se na Vás jako elév obrátit s následujícím dotazem: Mám auto Škoda Felicia Combi 1.6 GLX (r.v. 1996) a každý první start na vozidle (pokud mezi starty uběhla doba např. jednoho dne) trvá velmi dlouho. Tzn. otočím klíčkem a baterka roztáčí motor třeba i 40 vteřin, než chytne - při tom se dá sledovat otáčkoměr, který se zvyšuje souběžně s tím, jak baterie motor roztáčí. Všiml jsem si jedné zajímavé věci: pokud před prvním startem otočím klíčem do polohy připravené na nastartování otočením klíče (svítí klasická trojkombinace: baterie, olej a výstraha) a počkám delší dobu (cca 4-5 minut), start je velice rychlý (oproti standard…

  5. Zahájeno uživatelem sedo601,

    ahojte,vedel by mi niekto poradit?moja felicia nema normalne problem udrzat volnobezne otacky,aj ked je pravda,ze nie su uplne idealne.niekedy idu na tych 750,inokedy kolisu,alebo sa drzia nad 1000.ale co ma vytaca je to,ze pri stlaceni spojky a vyradeni rychlosti mi obcas klesnu obratky prudko dole a motor zhasne.ked sa mi to stane v krizovatke tak potom musim motor startovat na rychlosti co ma velmi netesi,aj ked rozvody su vymenene,ale predsa mam obavy z ich preskocenia.uz som si normalne vypestoval reflex,ze vzdy po vyradeni tuknem na plynovy pedal,aby motor neskapal.ale takto to nechcem riesit . klapka bola vycistena a nastavena v Skoda servise,VAG nevyhadzoval chyb…

    • 4 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem modrafelda96,

    U Felicie 1,6 mi v servisu nastavovali předstih, škrtící klapku a měnili svíčky, od té doby se objevuje problém s volnoběhem, ale nepravidelně, to znamená, že někdy při stání v koloně a sepnutí ventilátoru chlazení motor bez jakýchkoliv vibrací zhasne, úplně stejně, jako když vypnu zapalování a zůstanou svítit kontrolky, tento problém se někdy opakuje třeba i 4 krát za sebou a jindy se motor normálně udrží v chodu i po 5 sepnutích ventilátoru na místě. Motor také nepravidelně zhasíná při sešlápnutí spojky - někdy mi zhasne třeba 5 krát za sebou na křižovatce a jindy se tento problém třeba nějakých 300 km neobjeví vůbec. Už jsem byl s tímto problémem v servisu na reklamaci…

    • 10 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Toom,

    Zdarec, chtěl bych tady poprosit majitele felicií, kteří měnily svody ať už za nerez nebo litinové o jejich zkušenosti s nimi..Jestli ty lité opět nepraskly apod. popř. jestli jste vyhodily vlnovce či je nahradily za jiné díly (pletence) ..?? Dost by mi to pomohlo.. díky.

    • 8 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem šobul,

    zdravím škodovkáře.dneska jsem tady novej.hned prosím o radu.mám feldu 1,6mpi.mám problém s motorem.při studených startech se mi stává,že mi vyletí otáčky na 1500,pochvíly padnou dolů amotor začne škubat.při volnoběhu jakoby vynechával.při normální jízdě vynechává taky a pořádně netahne.nejlíp to jede, když je zaplý sitič.jakmile se svypne,tak klesne výkon asi o 1/3.mám nové kabely,svíčky i cívku.stává se i při jízdě, že motor úplně vynechá.je to trapné,když mi to nandá i favorit. díky

    • 4 odpovědi
    • 5,6tis zobrazení
  9. Zdravím priaznivcov a znalcov SKODY Felícia 1,6. Moja otázka znie : Dá sa prečítať a poprípade nastaviť-preskúšať motorová jednotka ( MagnetiMarelli 61600.284.06 PV1 24.04.98 , Skoda 032 906 030 AG) VAG-COM-om IHR 304 ? Moja Felda - TMBEGF614W0868923. Aké mám vybrať r.jednotky? auto scan nenašiel ani prd.Donedávna som fungoval na Octávii ale na Felde ee. Čo sa týka volnobehu, tak je jedno či je motor studený alebo zohriaty volnobeh je nepravidelný-kolísavý až nakoniec zdochne. (sviečky,rozdelovač,VN kabeláž v poriadku) Motor nad 1000 otáčok - pieseň práce, ťah a sila. Len ten volnobeh chvílu ide ale väčšinou zdochne. Poradíte niekto ako vyriešiť ten problém s volnobe…

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Toom,

    Zdarec, chcu se zeptat jestli se u rozdělovače něco čistí, popř čím je to dobré (jemný smirek apod...) problémy zatím nepocituji na jízdě ani startu, přikládám foto co se mi zdá dost zaoxidované,připálené nebo co. Je potřeba ho vyměnit nebo to stačí očistit.Když už jsem u toho na co si dát při těchto pracech pozor pokud něco je. díky (moc otomhle nevím tak se ptám). -omlouvám se za kvalitu je to jen z mob. ty fotky jsou fakt humus....

    • 5 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Toom,

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem antal,

    Zdravím.Pred nedávnom som si kupil feliciu,chladiaca kvapalina bola pod minimom tak som to dolial a hned na to sa mi teplota motora šplha hore hrozne pomali.Termostat som otestoval tým že som chytil obe hadice a zahrievaju sa uplne rovnako takže bude otvorený.S čím by som potreboval poradit je demontáž termostatu,musím dat dole celý ten plastový domček alebo stačí vyšrubovat len ten termostat?Poprosil by som navod po bodoch at sa v tom význam nemam moc skuseností.Dakujem

    • 4 odpovědi
    • 10tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Toom,

    Přeju pěkný den, měním chladící kapalinu, ta co tam byla doteď nevím co to bylo, je modrá, až modro zelená, problém je že já mám teď růžovou (ne že bych s tou barvou sympatizoval), ale jde mi o to, když tedy vypustím tu starou, vím, že to asi nevypustím uplně vše dokonale a propláchnu destilkou,popř destilkou+ocet. může tam dolít s čistým svědomím tu růžovou.. Říká se a asi se tak i děje, že při míchání to rozežere těsnění pod hlavou, když to tedy úplně nedokonale propláchnu a nějáké minimum se tam vyskitne může to také udělat.. jde mi jen o to jaké je riziko...??? Neplatí to jen v případě, že mixnu modrou růžovou...rovnou ??

    • 14 odpovědí
    • 16,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Toom,

    Čau, Nevíte co by to mohlo být, když startuji (dám klíč do zapalování-otočím) není nic slyšet jen snad čerpadlo chvilku nebo tak něják.. po nastartování také nic vše o.k. zvuk motoru a vše kolem něj mi připadá normální, ale po zahřátí motoru na provozní teplotu nebo nevím teď přesně u rafičky nemám čísla na 1.6 cca je v půlce až třičtvrtě.. a ujetí větší vzdálenosti 18-25 km když zastavím a motor jede na volnoběžné otáčky slyším cvakání, když sem otevřel kapotu a šel po zvuku - šlo to nejspíš od škrtící klapky, kdyby se něják otvírala-nedovírala - to bych slyšel kolísání otáček ne?? Motor ale drží pěkně něco okolo 700-800 ot. je tam nějáké servo co by tohle mohlo dělat,…

    • 2 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem pesula,

    Ahoj, potřebuji radu ohledně startování. Jde o feldu 1.6. Vypadá to, že při startování hází jiskru dřív než má, ve válci to chytne, tlačí zpátky a startér to nemůže utáhnout. Jakmile to přetlačí tuhle první kompresi, motor se roztočí a normálně chytne. Původně jsem šel po startéru, ale tím to není. Motor se sekne přesně v momentě když přeskočí na kabelu jiskra. Zkoušel jsem točit rozdělovačem (snížit předstih) ale dělá to pořád. Setkal jste se s tím už někdo?

  16. Zahájeno uživatelem jirka8483,

    Prosím o radu co s ní: benzín 1,6/1999 kombi - za jízdy (po 12km), bez varování vypnul motor natvrdo (jako sundání nohy z plyn.pedálu), nejde nastartovat. - baterka, VN cívka, rozdělovač, svíčky, benzín OK. Nejprve výměna cívky za novou, prevent.nabití baterky, na parkovišti 5minut motor v pořádku jede, po cca 1km jízdy opět stejná reakce motoru a opět nejde startovat. Ani jednou neškytne. " ???

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem lord.lee,

    Prosím o pomoc, dnes ráno jsem chtěl nastartovat a nic, po chvíli točení a přidání plynu sice chytla ale držela volnoběh hodně nízko, cca 500ot. Po několika km jízdě a ohřátí na 90st. podle přístrojovky ale byl už volnoběh nomální a startovala taky bez problémů. Nestalo se někomu něco podobnýho ? že by čidlo teploty? nebo něco jinýho ?

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem 2michal1,

    AGIP formula LL PLUS 10w-40 je vhodny olej do felicie 1.6 za odpovede vam dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Rohla,

    Čau kluci, chtěl bych Vás poprosit o radu,jelikož jsem mladej dacan tak nejsem zatím tak zkušenej, chtěl bych se zeptat v kolika se dělají první rozvody na feldu 1.6 ? Dík za radu.

    • 4 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Šmajdalf,

    Zdravím, jsem vlastníkem Felicie 1.6 GLX a přestal mi ukazovat budík s teplotou motoru. Po návštěvě prodejny s autodíly mi doporučili vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny. Vyměnil jsem ale problém nezmizel. Přívodní kabely se zdají být v pořádku. Nevíte co by ještě mohlo způsobovat tento problém? Vadný termostat, pojistky..? Předem díky za jakoukoliv radu.

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Suhajka.R,

    Ahojte vsetci Zakladam novu temu nakolko som to tu velmi nenasiel Riesim uz treti den problem s prehrievanim motora vo felde Prosim vas o pomoc a rady ja som uz vycerpal csetky moje schopnosti takze obraciam sa k vam Nastartujem auto necham ho na volnobehu bezat motor sa cca asi po 3 minutach prehreje a zapne ventilator a cca ide 10 az 15 sekund potom vypne a opet zapne 20 sekund az dokola to iste akonahle vypnem motor voda mi zacne vriet Ja chapem preco vo vnutry motora je v momente cca 100 stupnon a stopnem motor tak to zacne vriet Za jazdy mi rucicka je vysie akoby malo byt a ale ten prilev vzduchu ho este dokaze schladit akonahle zastanem o par sekund uz z…

  22. Zahájeno uživatelem czzapik,

    zdravím, potřebuju radu po ránu felda 1.6 točí, ale nechytne. motor má teda už nějakých 270k, ale doteď jezdil celkem spoledlivě. po zapnutí klíčků je slyšet asi 8 vteřin čerpadlo, zkoušel jsem i několikrát otočit klíčema jeslti nepadá benzín, ale nic. když nechám točit dýl 10-15 teřin je pak cítit benzín. bydlím na kopečku a do práce se nemám jak jinak dostat, tak to pustím z kopce. skoro hned to chytne a jede. přes den to pak už chytá v pohodě. zatím jsem koupil nové kabely ke svíčkám, vyčistil rozdělovač a palec (obrousil jemným smirkpapírem) , pohýbal s drátama u motoru (nevím jeslti všechny). svíčky jsem měl venku, měli šedou bervu, žádná od oleje. prosím o r…

    • 9 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Marta22,

    Prosím o radu,co s tím,škrtící klapka vyčištěna,kabely,filt,svíčky všechno je O.K. ale jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu,nerad drží voln.otáčky ( asi 600 ),nedělá to pořád,ale i tak je to nepříjemné.Děkuji za každou radu.

  24. Zahájeno uživatelem MIKY1981,

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit, mám felici 1.6, za studena krásně nastartuje, drží otáčky, po chvíli, zřejmě po dostatečném zahřátí začnou klesat otáčky až motor zhasne, poté již nejde nastartovat. v jiných kometářích jsem se dočetl, že bych měl nejspíše vyčistit klapku, ale nevím jak s jejím správným nastavením. dále jsem si myslel na to čidlo teploty - předpokládám nasávaného vzduchu, ale nemohu nalézt konkrétní čidlo na netu, abych jej objednal. Ještě musím podotknout, že jsem nalezl díru v hadici od klikové skříně, nemůže být celý problém v tomto? opět jí nemohu sehnat. Děkuji za vaše rady.

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem felda1600,

    Zdravim vas vsechny...potreboval bych poradit...cele leto jsem si hral z filedou..upravoval exterier... spojlery,narazniky atd..a tedka se na zimu se chystam na motor.Chtel bych si tam dat turbo nwm z jakeho typu auta by tam nejvice pasovalo..nebo by tam mohlo sednout..prosim o radu!! dik mocc

    • 7 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.