Přejít na obsah

Motor 1.6


145 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  1. Cidlo teploty

    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  2. Motor 1.6 MPI

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. Felicia kombi 1.6 55KW

    • 9 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  4. Chip na felicii 1.6

    • 12 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
  5. Tlakový snímač

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  6. motor 1.6

    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  7. Felicie 1.6 netopí

    • 7 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  8. Felda 1.6 MPi

    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. Felicie 1.6 rv 00

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  10. motor zdechne

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  11. felicie 1,6 mpi lpg

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  12. Felicia 1,6

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  13. Par problemu s feldou

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Gumové koberce Rapid - zadné | Oficiálny Škoda Auto E-shop
    • Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
    • Ahoj,   chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal u Superba nebo jiného auta třeba Octavie 3 se zvukem z videa?   Stává se to jen při zaplé klimatizaci a jen někdy. Pokud AC vypnu tak zvuk hned stichne. Je to slyšet z interiéru jak kdyby to byla nějaká klapka.   Klimatizace je doplněná - plná. Chyba na diagnostice pouze s čidlem kvality vzduchu 263425 - Vnitřní chyba systému.   Napadla mě směšovací klapka ale těžko říct.. budu rád za každé rady..  
    • Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech.   1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám.   Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
    • Krátce po odhalení svého prvního crossoveru A390 naznačila společnost Alpine něco o něco velkolepějšího. Stejně jako v Le Mans chce Alpine vyzvat vozy jako Ferrari hybridním supersportem. Těšit se můžeme na hybrid s vysokým výkonem Na nedávné mediální prezentaci modelu A390 generální ředitel Renaultu Luca De Meo potvrdil pořadu Top Gear a dalším, že Alpine pracuje na supersportu. Stránka také hovořila s šéfem Alpine Philipem Kriefem, který potvrdil, že supersport, který by měl být uveden na trh v roce 2028, bude hybridní vůz s výkonem 1 000 koní, s přeplňovaným motorem V6 pohánějícím zadní kola a elektromotorem pro každé přední […] Článek Alpine chce konkurovat Ferrari hybridním hypersportem s výkonem 1 000 koní se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...