Přejít na obsah

Motor 1.6


145 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 23.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  1. Cidlo teploty

    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  2. Motor 1.6 MPI

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  3. Felicia kombi 1.6 55KW

    • 9 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  4. Chip na felicii 1.6

    • 12 odpovědí
    • 25.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
  5. Tlakový snímač

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  6. motor 1.6

    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  7. Felicie 1.6 netopí

    • 7 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  8. Felda 1.6 MPi

    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  9. Felicie 1.6 rv 00

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  10. motor zdechne

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  11. felicie 1,6 mpi lpg

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  12. Felicia 1,6

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  13. Par problemu s feldou

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • AQPF-BP-ta6cZ29juw2EeCFLGzN5fXIp4OsT6NrQPpcIBSJsSKoHaBzoQ0iIezMGP9va0aT8Xz0T2mffUUgY1zl6.mp4
    • Já bohužel nevím, čím to je, ale už několikrát mi tato položka zmizela a zase se objevila po nějaké době. Poprvé jsem s tím byl v servise. Zkoušeli nějaké aktualizace, odpálili při tom jakousi jednotku, takže měnili i tu (prý zcela běžná věc při aktualizaci), položka se nakonec po třech návštěvách objevila, ale za týden zase zmizela. Byl jsem tam znova, to už mě odbyli, že prý to je nějaká novinka z "bezpečnostních důvodu" ze strany Škody a k dispozici už toto nastavení uživatelsky nebude a nehodlají to řešit. Co je to za bezpečnostní důvod nebyli schopni sdělit, dál jsem to neřešil, protože to naštěstí zůstalo nastavené tak, jak jsem to mít chtěl. Po asi půl roce se to zase z ničeho nic objevilo. Řešilo nás to tada více, ale ničeho konkrétního jsme se nedobrali.
    • Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit.  Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024  70kw abych mohl vyzkoušet.
    • Tak mně to cuká až když pustím spojku na jedničku. Jak zařadím dvojku, tak jsem si nevšiml, že by to cukalo. Prostě se rozjíždím, pomalu pouštím spojku a až ji pustím, tak to dvakrát cukne. A jenom při rozjezdu do 2000 ot. A dělalo to v létě i teď v zimě
    • len pre info chladeny phonebox je aj na scale/kamiq FL a v recenzii som pocul ako hovorili ze telefon je aj tak horuci. kazdopadne nie ze by som bol expert na tuto temu ale staci si to snad porovnat s chladiacimi podlozkami pod notebook. tuto co vidim na tej fotke su dva mini otvory cize najpr je ventilator potom je cievka a potom gumovo/plastovy kryt a potom telefon ktori este k tomu vacsina z nas ma opat v dakom kryte/obale. na to clovek nemusi byt genius a je myslim nad slnko jasne ze to neuchladi nic.   btw: mozno su tie dva min otvory aj hore (fotka je tmava) ale to aj tak nepomoze. zas na druhej strane nemohli to spravit asi inak lebo cievka je v strede cize tie otvori dali po krajoch. museli by vymysliet uplne iny princip toho chladenia...mozno tam stacilo spravit vyvod ako ked sa robila chladena odkladacia schranka s tym, že by nejakym sposobom natrvalo nastavili teplotu/silu fukania pripadne by tam bolo dake teplotne cidlo
×
×
  • Vytvořit nový...