Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Tomason10,

    -Prosím o radu.Na diagnostice mi naskočila chyba PO12100 Obvod snímače požadavku pedálu A-rozsah provozních hodnot-přerušovaný,nesouvislý.OBD chybové kódy PO121 Plyn-čidla nastavení pedálu-přepnutí obvodu rozsah.Vyměnil jsem plyn.pedál a kontrolka motoru svítí dále.

  2. Zahájeno uživatelem Janko351,

    zdravim pani..chcem sa spytat ako a ci vobec sa nastavuje predvstrek na o2 rs 125kw.BMN.RANNE STARTY SU TAKE DIETNE,,DIKES

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Wasp,

    Zdravím, při výměně oleje v Octavii 2 fl, 2.0 TDI cr, rv 2012 jsem našel v oleji součástku o ktere nevím co je. Nejsem si na 100% zdali se do nadoby s olejem nedostala jinak, ale velikosti je možné, aby se dostala přes vypustil. Nevíte zdali něco takového se nachází v oleje vaně nebo někde jinde? Diky

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem john_2003,

    Zdravím, před týdnem jsem zjistil a včera ověřil, že motor výdává takový zvlaštní zvuk. Zvenku to zní jakoby syčení, po otevření kapoty jako "šelest"/ řachtání z levé strany motorového prostoru - na straně jak je nádoba pro ostřikovace. Všim jsem si, že to dělá jen po delší jízdě, tj. 2x po dálniční jízdě cca 200 km. Po nastartování se motor projevuje normálně. Nevím jak to lépe popsat, zkusil jsem to natočit: 2.0 tdi CR 81 kw, rok výroby 2012, najeto 76000km. Kdyby někdo tušil, čím to může být, dejte pls vědět. Na diagnostiku jedu ve čtvrtek. Díky Zpět nahoru Odpovědět Multi-citace Upravit Nahlásit

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem jakub172,

    Ahojte, pred pár dnami som si zakúpil 2009 RS TDI (ešte pred faceliftom) a musím sa priznať že som troška sklamany. Čakal som od 170 konového auta pri rozbiehaní taký poriadny "kopanec" do sedačky ako tomu bolo kedisy u 1,9 TDI 96 KW. Chiptuning odporúčate, máte niekto skúsenosti či radšej nechať to tak ako to je a nevymýšlať? http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-octavia-2-20-tdi-cr-170hp/

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem kudo1,

    Ahojte ,mám Octaviu 2.0 tdi rs DSG 125kw CR 2008. Potreboval by som poradit ohladom cukania pri brzdeni na 2-jke. Pri zaradenom S-ku ked dobrzdujem na 2 rýchlostnom stupni autu začnú skákat otačky hore dole možno 1-2 sekundy. Moc som to neskumal ani som zatial skoro vobec nejazdil na Sku , ale robilo to po prudšej akceleracii a naslednom brzdení. Pri zaradenom D-čku sa mi to tiež občas stane ale úplne nepatrne že si to ani nevšimnem nie ako pri S-ku. Auto inak radí pekne vo všetkych prevodových stupnoch. Vedel by mi niekto poradiť čím to može byt ? Ďakujem za každú radu Video je priložené pod príspevkom. IMG_1680.MOV

    • 0 odpovědí
    • 908 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Daniel36,

    Ahoj, Chtěl bych se zeptat, před nějakou dobou jsem po nastartování auta zaznamenal zvláštní zvuk. Podařilo se mi ho zachytit na video - https://www.youtube.com/watch?v=etMCRIePXts&feature=youtu.be . Mám odkoukané, že je to takto pouze když není motor zahřátý, respektive ráno jak nastartuji zvuk je přesně takový. Po příjezdu do páce (50km) zvuk bez toho zvláštního zvuku. Napadá někoho, kde může být problém? Mě napadla napínací kladka, ale nejsem odborník. Octavia II 103 KW CR, rv 2012 Díkec

  8. Zahájeno uživatelem brunda,

    zdarec lidi nemuzu nikde najit ,prosim potreboval bych poradit co stim 2,0 tdi 125 kw cega na 1 aute me to hlasi P2103 akcni člen skrtici klapky A- akcni cleny s tim dokážou pohnout .pojistky taky ok.ale po nejake době se kontrolka rozne znovu na 2 aute taky cega-P2015-snimac/spinac polohy sacího potrubi s promennym průřezem --motorek byl vymenen a zavada stale vyskakuje.pojisky taky ok poradi někdo?

    • 9 odpovědí
    • 15,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Dimco,

    Čavte páni. Nemám Octaviu ani Škodu ale Passata, v tomto prípade si myslím že je to jedno, motor je 2.0 TDI CR 103kW a ak sa nemýlim, je to nakomplet ten istý motor, dáva sa naprieč koncernom. Už si neviem rady a ani nikto iný už mi nevie povedať čo ďalej. Začala sa mi strácať a objavovať chladiaca kvapalina, ráno som prišiel k autu, palubák vrieskal že mám doliať, nádobka bola takmer prázdna, tak som dolial, po jazde som ju chcel skontrolovať, tak som otvoril expanzku, vybehol väčší tlak ako obvykle a voda cez prepad išla von, toto sa pár krát opakovalo. S tým súvisí problém, že auto na voľnobehu alebo nízkych otáčkach vôbec nekúrilo. Iba vo vyšších. Vymenili sa komplet …

    • 20 odpovědí
    • 21,6tis zobrazení
  10. Zdravím, mám 2,0 TDI CR 125kW, CEGA, 2008, najeto 100 000km si chvíli-2 min po startu, vteřinu zacukal a pak jel normálně dál. Tak se to stalo asi 2x a při třetím startu si zase zacukl pak ovšem chcílp a už nechce naskočit. Při startování má nějaký divný zvuk, jakoby sebou ani netahal písty, jak vysavač a vstřikovací čerpadlo jako by bylo odpojené imobilizérem, přitom naftu dává, ale ani neškytne. Nechci přát nikomu něco zlého, ale nestalo se vám něco podobného. V servise projel chyby přes kabel, ale nic na něj nevyskočilo. Takže začal povídat hrůzné scénáře o potkání motoru, o protočené vačce atd. Přitom to jen chcíplo jako by na 3 válce, žádná rána nic. Napadne někoho c…

    • 5 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  11. Zdravím. Dnes když jsem přezouval, zjistil jsem že i když zařadím rychlost (jakoukoliv) stále pootočím s koly. Je cítit že točím motorem. Jinak auto při jízdě nevykazuje žádné problémy se spojkou a podobně. Nevíte prosím kde by mohl být problém?

  12. Zahájeno uživatelem sysa,

    Ahoj, pročítal jsem tu několik témat, ale nenašel jsem nic co by se podobalo mojí závadě. Cca před 1,5 měsícem se mi u oktávky ukázala závada na systému výfukových plynů. Svítila cca 2 dny. Auto se chová pořád stejně a pak prostě zhlasla. Po 14 dnech (600km) se rozsvítila znovu, svítila 4 dny. Auto zase bez jediné změny na chování, ale vzal jsem je do servisu a tam mi řekli, že mám vadný EGR, závadu smazali s tím že na opravu nemají hned čas. Opět auto jezdilo cca 2 týdny a po nich se kontrolka opět rozsvítila. Bylo to po cestě dlouhé cca 120km. 2 dny jsem s tím jezdil a zhasla. Tuto sobotu opět po dalších 14 dnech a cca 700km se zase rozsvítila…

    • 1 odpověď
    • 5,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem mr.neo,

    Ahoj chlapi, všiml jsem si u své O2 2,0 103kW zajímavé věci. Motor má trochu jiný zvuk když stojím a když stojím a mám nohu na brzně. Něco jako by zmáčknutá brzda tlumila nějaké vibrace. Auto má najeto necelých 120tis km v klidném řezimu. Díky

  14. Zahájeno uživatelem evlo,

    Sem menil vzduchovy filtr, poprve na octavii 2 a dokonce jsem pochopil, ze ty srouby ve filtr boxu se nemaj vysroubovat uplne, no furt me nesel otevrit, tak jsem ho vysrouboval uplne a zjistil, ze jsem jeden sroub prehlidl. Kazdopadne jeden sroub jsem ztratil a nemuzu zaboha najit jak ho objednat. Neni to moje auto, jsem hrozny perfekcionista na cizi veci a tak bych to rad vyresil i kdyz ten sroub je realne jedno.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem MiroRS,

    Dobry den prajem, Zalozil som novu temu lebo som nenasiel konkretny pripad podobny mojmu. Ked tu je vopred sa ospravedlnujem. Takze k veci mam octavia 2 fl 2011 ra v dieslu asi zhruba pri 200 000 mi vyskocila kontrolka check engine po napojeni v skoda servise mi oznamily ze to bude dpf filter s dovodu ucpania. Nechcel som hned kupovat novy aj s dovodu velkej investicie a s dovodu odporucaia znamych na firmy zaoberajuce sa cistenim filtrov. Navstivil som firmu DPF pro v Bratislave s pristupom som bol velmi spokojny mohol som byt cely cas pri aute montaz/demontaz cistenie. Po demontovani filtra sa zistilo ze filter ma v sebe tieru ktoru sa snazil niekto predomnou …

  16. Zahájeno uživatelem Tomáš Kocourek,

    Zdravím , mám auto Škoda Octavia 2 , 2.0 tdi CR , už po druhé se mi stalo že mi začala blikat kontrolka žhavení , po zastavení a znovu nastartování se rožnula i kontrolka motoru (auto v nouzovém režimu ) v servise mi borec řekl že mu to píše něco s egr ventilem ale že je závada sporadická , poradil mi natankovat lepší naftu která čistí a zkusit aby se to pročistilo , nebo výměna cca 10 000. Nějaké zkušenosti ?

  17. Zahájeno uživatelem lukas02341,

    zdravim chcel by som sa spýtať.. keď mam naštartovane motor sa mi pomaličky zohreje normalne na 90 stupnov ale keď sa pohnem tak teplota klesne potom niekedy zasa vybehne a keď začnem kuriť ju stiahne môže to byť tým že tam nemam spodný kryt motra ? ďakujem za radu

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  18. Nazdar nestretol sa niekto s problemom s motorom 2.0 tdi 125kw cega po zohriati motora po otvoreni expanzky vytlaci vodu von hadice su neni natlakovane kurenie kuri bez problemov auto sa neprehrieva rozvody nove aj vodna pumpa aj termostat len ked otvorim nadrzku na vodu vytlaci vodu von .

  19. Zahájeno uživatelem Jakub92,

    Dobrý den, rozsypalo se mi vstřikovací čerpadlo a dostaly se mi špony po celé palivové soustavě. Chtěl jsem se zeptat, lze použít díly z octavia III? mám octavii 2.0 TDI RS CR DSG CEGA (2008) Děkuji za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jancernota,

    Zdravím, mám dotaz zda také také slyšíte při přidávání plynu v cca 900 otáčkách lupnutí https://youtu.be/Qh4-aVG_Izs Jsem čerstvě po výměně setrvačníku a všeljaké pazvuky mě provází třeba i když auto řadí směrem dolu. Pokud je to 6-5-4-3 tak je vše bez problémů, ale když auto pomalu dojíždí tak se stává že něco klepne https://youtu.be/j_dJUp2XpbM Byl jsem auto v servisu reklamovat aby se na něj podívali, ale prý bych byl první kdo má problém po výměně setrvačníku. Nechal jsem je zkontrolovat silentbloky, ale podvozek je prý jako nový nic se tam nehne. Myslíte že by to mohl dělat nový setrvačník nebo nenapadá někoho co by to mohlo děla? Octavia 2.0 TDI 201…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Zdenda32,

    Dobrý den. Vlastním O2 2.0tdi 103kW DSG najeto něco málo přes 182tkm. Po cca 40 minutách jízdy se začne ozvývat zvuk v autě, takový "cvrkot", jehož intensita se zvyší s přídáním plynu.Je slyšet pouze v autě a i poté co jsem zastavil a měl auto v neutrálu viz video. Po otevření kapoty nic slyšet není, možná cvakaní viz oba odkazy.V každém případě tento problém nastává při zahřáti motoru. Po 15ti minutách kdy jsem jen nastartoval zvuk přetrval. https://www.youtube.com/watch?v=8bY2YdZV-qg https://www.youtube.com/watch?v=DaAeM_KErdQ Děkuji za rady

    • 5 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Frkiii1337,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli se už někdy někdo setkal s problémem s turbem. Auto mam necelé 2 roky vše úplně v pohodě. Minulý týden sem byl na brzdě změřit výkon a od té doby mi to blbne. Začalo to tím, že jsem jel třeba na 6 130km/h a jak sem dal plný tak turbo zabralo potahalo a vynechalo třeba na sekundu a zase zabralo. Včera sem celý den jezdil a turbo nezabralo ani jednou. Dnes jsem se nasral a zkusil jsem to vytočit a turbo zabralo až při 3500ot ale pořád vynechá. Diagnostika ukazuje p0299 a p2196. Octavia II RS kod motoru CEGA. Odměřil jsem 214hp 436nm. Díky moc

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem yoli,

    Poradte, čo je toto za čudný zvuk vychádzajúci od motora. Robí to pri studenom motore na voľnobeh. Ozýva sa pomaly dvojhmota, alebo niečo iné? Vopred dík. O II FL, 2012, 2.0TDI, 103kW, DSG6, 4x4 octavia-2. apr. 8.11.mp3

  24. Podarilo sa mi vyjazdiť nádrž na ceste do Nemecka, palubný počítač ukazoval dojazd 0 km, ale motor išiel pravidelne. Po dotankovaní plnej nádržě som pokračoval v jazde ale motor nemá taký ťah ako predtým, a zdá sa mi aj hlučnejší. Po vyjazdení 1/2 nádrže som dotankoval na Aral pumpe do plna, situácia sa trochu zlepšila, ale auto stále nejazdí ticho a živo ako predtým. Pri nízkych otáčkach sa mi zdá chod neprevidelný a objavili sa nepravidelné zvuky, ktoré tam doteraz neboli, ale nič agresívne. Auto riadne štartuje a priradení DSG prevodovky mám pocit, že prevodovka viac vytáča motor kým preradí rýchlosť na vyšší prevodový stupeň, ako keby sa ten voz snažil nahradiť ten vý…

    • 6 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Alka,

    Ahoj mám po výměně termostatu u motoru CEGA, ale zpozoroval jsem, že po jízdě voda v nádobce je vlažná. Motor při jízdě drží teplotu 90°C, topí krásně a teplota oleje se pohybuje okolo 78-90°C. Nevíte co by to mohlo dělat?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.