Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TFSI

  1. Zahájeno uživatelem Vojtanek55,

    Dobrý den, byl bych rád za nějaké zkušenosti. Demontáž- Sundával někdo turbo na rs ? jde to sundat se shora bez demontáže hlavy? jakože jestli tam je dost místa nebo se musí spodem, nebo i s hlavou válců. Oprava- Měnil někdo střed turba? viděl jsem že se prodavají repasované vyvážené středy? to bych se rád zeptal jaké jsou plusy a minusy. na co si dát pozor. jestli to někdo dělal, budu rád za info co to obnáší. Děkuji.

  2. Ahoj, neví prosím někdo jak vyřešit můj problém se sacím potrubím? Svítí mi kontrolka motoru, auto cuká při studeném startu a diagnostika ukazuje chyby P2015 a P2014. Před časem jsem udělal výměnu sacího potrubí, které jsem koupil z ebay. Bohužel se stav vozu nezlepšil, ba naopak zhoršil (nejspíš hodně špatná koupě). Auto má teď při studeném startu několik vteřin kolísavé otáčky a cuká při studeném rozjezdu výrazně více... Kontrolka motoru svítí neustále, se starým potrubím cca za 3 dny zhasla... Děkuji za případné rady a odpovědi.

  3. Zahájeno uživatelem marek16,

    čaute, zase jsem se o tom s někým bavil a tak mi to nedá. Moje auto žere. A to tak, že průměrná spotřeba podle tankování za pět let provozu je 11.8L. Ze začátku v tom bylo hodně město a jezdil jsem brzda plyn, takže by se to dalo pochopit, ale teď už jezdím v klidu a přijde mi, že to žere furt. V podstatě i když jedu jako úplně posranej dálku třeba 100-110 na tempomat, tak minimum na co se dostanu podle PC je tak 7.5-8L, v reálu o něco víc. 130 na dálnici znamená tak 9.5-10.5L, jízda po městě 13-15. Tohle se zlepší pokaždé když naleju do nádrže Oxicat/BG44, nebo vyměním vzducháč a prostříkám váhu vzduchu čističem, to vždycky klesne jak sviňa a najednou není problém i…

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Scofield,

    Ahojte, poslední dobou jsem si všimnul, že mi začalo ubývat značně oleje. Všimnul jsem si, že vrch převodovky je celý od oleje, tak sem ho očistil a teď po měsící jsem se na to podíval znovu, a opět je celá od oleje. Nicméně se mi nepodařilo identifikovat místo odkud to teče, takže by mě zajímalo, zda se s tím už někdo setkal. Zároveň jsem se i podíval rovnou na PCV ventil. Konktértně na hadici co jde od PCV ventilu do sání, a je to plné oleje. Má to tak být, nebo ne? Posílám všeho foto O2 RS 2.0 TFSI BWA 129 tisíc najeto

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mcvojtik,

    Zdravim vas mam octavii 2.0 tsi 147 kw ccza a ted slycham problem to ze jedu nezavisi na otackach zacina to od 30 km-h v kabine jde slyset zvuk navic je to malo slysitelne ale jako kdyz saje nekde vzduch jak kdyz nekdo vysava jako by to nekde tahalo vzduch proste to moje usi tam slysi vetsinou to jde slyset kdyz pustim plyn, kdyz dam hodne plynu tak to neslysim napadl me pcv ventil protoze to nekdy hulne a na volnobeh to sice nic nedela ale jak vyndam merku oleje nic to nedela motor je v klidu to same u olej, vicka lehce z nej jde vzduch ale nehapruje je to zvuk jak kdyby byla dira ve vyfuku ale slysim to v karoserii.. pcv ventil tam je original a ja mam najeto skor…

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Vesel,

    Zdravím pánové měl bych dotaz. Řeším problém se ztrátou výkonu při plné záteži. Padá mi zo do nouzáku. Už sem pročetl snad veškerá zahraniční fóra kde se tento problém řešil. Vypadává mi chyba P0234 (turbo se přetlačí upustí tlak a spadne do nouzáku). Na ross-tech je rada zkontrolovat hadice, ventil n75 atd. Na zahr fórech absolutně vylučují n75 ale ne všude. Nemáte nějakou podobnou zkušenost či radu? Budu strašne zavázán za každou radu. Nechci měnit bezhlavě díly. Můj osobní favorit bude buď tyčka od WG nebo actuator prdlá membrána

    • 8 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Roman Fabian,

    Zdravym,nedavno sem měl narozky a dostal sem velkej dárek... má nalítáno 98 tisíc a když sem koukal do servisky vykoukal sem tam že u motorů FSI se dělaj rozvody po 180 tis/km......platí to i pro TFSI???

  8. Ahojte, potreboval by som poradit mam skodu octaviu rs 147kw 2008 Začali mi skákať otáčky na voľnobehu, ale iba pri zohriatom motore,ked je auto chladné nerobí to akonáhle sa auto zohreje začnú blbnut otáčky a kolisaju hore dole. Mate dáke nápady?

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Adrián Dugas,

    Zdravím, Mám octaviu 2 RS s benzínovým motorom r.v. 2012 a mám problém že pri štartovaní auto nedostane dostatok otáčok. Auto väčšinou naštartuje ale s odretými ušami, niekedy bez problémov a niekedy sa stane že hneď zdochne... olej aj všetky filtre sú vymenené takisto aj sviečky. Mali ste niekto podobný problém?

    • 8 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Kubas456,

    Ahoj mám takový problém s Octavií RS Je to 2.0 TFSi najeto 165 000 rok 2006 Začal jsem pozorovat že mi auto při sešlápnutí plynu ( prudce ) tak mi kolem 1800 otáček za minutu dvakrát cukne jako kdyby to auto vynechalo většinou je to na 3,4,5,6 převodový stupeň. Je to tu chvíli kdy mi zabere turbo tak po cca vteřině mi to cukne. Před asi měsícem jsem musel vyměnit zapalovací cívku na prvním válci (chyba mi vyhodila diag) samozřejmě i vyměnil svíčku Jsou tam půl roku starý svíčky (cca 5000km) Na fóru jsem si přečetl že by to mohla dělat regulační ventil podtlaku turbodmychadla viz odkaz https://www.skoda-dily.cz/n…

  11. Zahájeno uživatelem Daniel Hubert,

    Zdravím mam škodu octavia II 2.0 tfsi rs. Pri väčšom nájazde kilometrov mi začne svietiť kontrolka stop tlak oleja vypnúť motor. Najprv som vymenil olej aj s filtrom 5w30 za 5w40 po mesiaci zase po dlhšej jazde kontrolka. Auto išlo do autorizovaného servisu kde mi povedali že vymenia snímač tlaku a keď nepomôže tak olejové čerpadlo. Vymenili snímač ale asi po mesiaci mi kontrolka zase za svietila. Išiel som k mechanikovi ktorý mi ešte skúsil vyčistiť vanu lebo originál čerpadlo stojí 1 800 euro ale nepomohlo. Zohnal som človeka ktorý mi dal to čerpadlo zrepasovat v Poľsku myslel som si ze problém je vyriešený lebo niekoľko mesiacov som stým problém nemal dneska po 60km na…

    • 2 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Scofield,

    Zdravím, začátkem týdne jsem udělal rozvody (INA) na eresu (motor BWA) Najel jsem cca 100km a rozsvítila se kontrolka motoru, napichnul jsem to na Vag a vyskočila chyba P0016 nesprávný poměr G40 a G28. Ikdyz chyba svítila, tak žádný pokles výkonu nebyl a startovalo to úplně normálně. Chybu jsem vymazal a po opětovném nastartování se již neobjevila. Poté jsem něco málo opět pojezdil (asi 50km dohromady) a kontrolka svítila znovu. Opět šla vymazat a po nastartování se znovu neobjevila. Jelikož je to chyba spojená s rozvody, tak jsem se podíval ve vagu do měřených hodnot do skupiny 93/3 kde jsem objevil hodnotu -5 (hodnota průběžně po chvilkách přeskakovala v rozme…

    • 6 odpovědí
    • 11,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Adrián Dugas,

    Zdravím, Jednu tému ktorú som založil, som už vyriešil ale stretol ma ďalší problém. Na VAG neukazuje žiadne chyby ale auto žerie viac o cca 0,5-1L na 100km, pri šliapnutí alebo pri zošilapnutí plynu auto po cca 0,5 sekunde trhne - niekedy viac niekedy menej a niekedy vôbec. Auto tak isto ma občas problém so štartovaním aj za studena aj za tepla. Dočítal som sa že by to mohol byť chybný/é vstrek/y. Chcel by som sa teda opýtať či je možné že je chybný vstrek a VAG to nezaregistruje? Za odpovede vopred ďakujem!

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem ptec,

    Ahoj všem. Snažil jsem se zde najít podobný problém, ale nenašel jsem. Možná je to tím že jsem pěkně naštvanej. Mám OII RS s motorem 2,0 TFSI upraven na 235 PS od firmy Oberscheider. Auto je staré dva roky a tři měsíce, najeto 114 tis km. Už začátkem léta jsem cítil, že v extrémních podmínkách motor najednou zvadne a chvíli trvá, než se zase chytne. Byl to problém hlavně při předjíždění, když jsem potřeboval výkon, najednou to spadlo a mnohdy jsem měl problém se zase zařadit za auto, které jsem chtěl předjet. V té době to bylo ještě v garanci a tak se měnilo. Počítač hlásil, že došlo k poklesu tlaku paliva a tak nejprve přišlo na řadu palivové čerpadlo v nádrži. Problém …

  15. Zahájeno uživatelem radoslav321,

    Ahojte chcel by som sa vás spýtať pretože som už zúfalý že čo mám robiť ,jazdím s odpojenou váhou vzduchu pretože ked sa napojí tak začne motor brblať ako keby išiel na 3 valce a vobec nemá vykon, skusal som už aj tam dať novú váhu ale vysledok bol rovnaký, jeden chlapík zo škodáckeho servisu mi povedal že može byť aj niečo s elektrikou, a na diagnostike v škode mi vypisovalo netesnosť , že od niekial nasáva falošný vzduch, tak sa chcem spýtať že ako to mám riešiť pretože neviem nájsť mechanika ktorý by sa mi s tým pohral , dakujem vopred

    • 1 odpověď
    • 2,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Dartmoon,

    Spoiler Vie mi niekto poradiť kde môže byť problém čo mam riešiť

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jakub19,

    Zdravím nedávno jsem koupil Škodu Octavii rs 2.0 tfsi typ motoru bwa a dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru svítí žlutě nevíte čím by to popřípadě mohlo být ? Děkuji za odpovědi

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem David1rs,

    Zdravím, mám bwa tfsi najeto 280tkm a před 3 dny mi začalo auto najednou cukat za jízdy po chvíli cukání přestalo. Teď když to ráno nastartuji tak chytne na první dobrou a ujedu zhruba 50km zastavím a začne cukat a cuka třeba dvě minuty a pak normálně jede ale na neutrál to drží krásně otáčky a necuka.tak jsem zajel na diag a byly tam napsaný tyto chyby. P0237 snímač plnícího tlaku vzduchu příliš malý signal. P0299 regulace tlaku přeplňování pod hranicí regulace. Bylo mi řečeno ať zkontroluju váhu vzduchu tu jsem vyměnil za jinou a dělalo to furt. Pak jsem vyčistil pcv ventil byl tam hrozny bordel a hele auto celý den jelo bez problému po cuknuti ani památk…

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem HnildaCZ,

    Zdravím. Mám problém s motorem 2.0 tfsi. Auto padá do nouzáku. Diagnostika hlásí chybu P1063 - 002. Regulace tlaku paliva - dolní hranice překročena. Vyměnila se sací vačka, čidlo tlaku na liště, palivový filtr, napínák s řetězem, pístek v HPFP je taky nový. Dávali jsme i celou vysokotlakou pumpu na zkoušku. Auto pořád padá do nouzáku a hlásí stejnou chybu. Nesetkal se někdo s tím někdo? Už si nevím rady. Budu rád za každý nápad. Díky

    • 2 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Tibor86,

    Ahojte, aka ma byt kompresia u tohto motora ? Je to 2.0 TFSI BWA. Nasiel som, ze by mala byt 10.5:1. Ja som nameral vo vsetkych valcoch a so slabsou bateriou okolo 10 Barov, je to ok alebo je to malo a motor je K.O ? Problem je taky, ze auto viac ako 140 kmh nejde. Ale si myslim, ze problem nebude v motore ale v turbe a jeho regulacii. Auto ma nabehane 250t km. Je to Passat B6 2005 s automatom Aisin. Dakujem Vam za odp.

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  21. Zdravím Vás přátelé, jsem tu docela nový, vyzná se tu někdo dobře v motoru 2.0 TFSI ? Přesněji v BWA ? Mám tohle auto krátce nově.... Mám takový problém, popíšu závadu... Když je auto studený stojí přes noc. ráno špatně chytá. Hodně špatně, teď jak bylo -5 jsem nenastartoval vůbec. Jak mile se mi ho potom nějak podaří nastartovat, ( Stříknutí startovacího spreje do sání) a podobně... Tak může běžet byť 20 sekund a za 10 minut klidně ho nastartuji opětovně v klidu. Mám podezření na více věcí. Ale jelikož tenhle motor moc neznám, hledám někoho kdo s e votm vyzná. Ještě dodám, že mi je hodně veliká závada proč když motor naskočí v -5 po tom dlouhém startování má třeb…

    • 4 odpovědi
    • 7,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Aleš Kolář,

    Zdravim, mohu na tento motor použít katalyzátor z motoru 1.8? Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Johny16,

    Ahoj, ve zkratce 2.0 TFSI BWA 2006 - 10x nastartuje bez problému, potom třeba 5x nenastartuje vůbec a po 6 chytí na brnk. Potom se stává, že za jízdy klesnou otáčky a motor chcípne. Níže zasílám seznam chybových kódů, které to vždy vyhodí. Po jejich smazání je vše ok na dalších 10-20 startů a jízd. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte na co se nejprve zaměřit ? Předem moc děkuju za rady.

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Tibor86,

    Ahojte, motor 2.0 TFSI BWA, Passat B6 2005, automat Aisin, 251000km. Viac ako 140kmh nedostanem. Cim to moze byt ? Menil som sviecky - dal som take ako maju byt, olej 5W30 Catrol no objednal som Motul 5W30..., filtre. Diagnostika VAG nehlasi nic. Napadlo ma toto: Zakarbonovany motor, najme sanie a skrt. klapka, vstreky, vysokotlakove cerpadlo - jeho vacka, regulacia tlaku turba, samotne turbo, vaha vzduchu. No keby bol problem s tlakom turba tak by vyhodilo snad vo Vagu chybu tlaku nie ? Cize to nebude elektricka chyba ale mechanicka ? Alebo aj chybu tlaku paliva by vyhodilo vo Vagu. Ono ked dam petku a stupim tomu tak po 140kmh sa rozgula a viac nejede a spo…

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Matěj Kleibl,

    Ahoj. Mám problém a už nevím kam bych se obrátil o pomoc. Mám po repasu motoru 2.0 tfsi (bwa) 147 kw 2ofce rs. Rozvody, frezovana hlava, řetěz, vstriky, svíčky, atd.. investice za 40 tisíc. Toto bylo na ni dělano cca pred 1ticem km. Diagnostika nic, změna výkonu žádná (+ mám chip na 170kw) ... akorát silne vibrace a hroznej zvuk na neutrálu, když teda neběží klima, jak se pridaji otacky tak se trochu sklidny :) dík za pomoc. 20190714_232702.mp4

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.