Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


91 témat v tomto fóru

  1. Forman Diagnostika

    • 4 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  2. Elektřina - pomoc!

    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  3. pomoc asi nedobíjí

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
  4. Doběh stěračů

    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
  5. vysokonapěťové kabely

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  6. Centrální zamykání

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není až tak podstatné, zda 0W20 nebo 5W30, ale to aby šlo o motorový olej Low SAPS. Možná lze akceptovat i Mid SAPS. Rozdíl při použití 0W20 nebo 5W30 bude na hranici chyby měření. Motorový olej je u části produkce ŠA definovaný pomocí štítku nalepeného na horním krytu chladičové stěny, tedy pod víkem motoru a to ve formátu VW 504.00 nebo VW 508.00.
    • Ahojte. Poprosím Vás skúsenejších o radu. Môžem nabíjať akumulátor vo vozidle a pritom mať zapnuté zapaľovanie? Ide o benzínový motor 1,5TSI . Poradili mi že ak chcem aby sa nabila aj baterka núdzového SOS volania, mám nechať zapnuté zapaľovanie počas nabíjania. Už ste o tom počuli? Nemôže dôjsť k poruche elektroniky vozidla?  Lebo keď sa nabíja batéria pri vypnutom zapaľovaní tak batéria núdzového volania sa nenabíja. Ďakujem za vaše postrehy. Pekný večer. 
    • Já myslím že by ti Čiňan měl poslat kódování a nebo to měl hned rozepsané jak jsi to kupoval, oni jsou šikovní a zas tolik bych to nehejtil, protože já na panel klimatizace téměř nesáhnu a mám v zimě v létě 22.5° 
    • Dobrý deň. Prosím o radu. Vlastním Superb 2012 typ 3T automat naftu 1968cm3 125kw. Vymenil som rozvody plus vodnú pumpu,vymenil som kúrenie nakoľko nekurilo. Aj po tejto výmene mi mizne chladiaca kvapalina. Pri krátkych trasách malo pri väčších veľa po 300km aj celá nádobka. Servisak mi to natlakoval a nikde nenašiel únik. Nalial do trubiek tekuté železo. Stále mizne. Kvapalina mizne ked sa zahreje . Poraďte kde môže byť chyba. Z výfuku nejde žiadny bieli dym ani výfuk není na konci vodovy mazlavy. Pod autom som nenašiel škvrny. Pod kobercom všetko suché
    • Chyba je, že tvůj dotaz je v nesprávné sekci. K čemu je zde motorová sekce? A v ní jsou jednotlivé motorizace samostatně... LOCK.
×
×
  • Vytvořit nový...