Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


918 témat v tomto fóru

  1. Výměna

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  2. Tónovní skel doma 1 2

    • 41 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  3. Vrzání zespodu

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. rs nárazník + zástěrky

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  5. koupit - nekoupit..

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4k zobrazení
  6. evo naraznik

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Fabia RS origo xenony

    • 7 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  8. Křídlo RS

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  9. Viper pruhy

    • 6 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  10. Kůže na kapotu

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/je-tam-i-to-vase-v-novem-zebricku-aut-ktera-casto-neprojdou/r~5f8ba80eaa7c11efb589ac1f6b220ee8/
    • jakoubek_ , díki za inšpiráciu. Ahojte, tie fotky chýbali aj mne... tak som vytvoril vlastné. Ak niekomu pomôžu, posielam nižšie 😉
    • Len bacha na kod laku, minimalne pre O3 su dostupne 3 odtiene - candy, laser, moon
    • Poskodeny/vadny podvolantovy kruzok, vymenit
    • S tým článkom sa dá takmer úplne vo všetkom súhlasiť. Čo som skúšal Insigniu, bolo to naozaj príjemné zvezenie, klasický automat a pridal by som ešte aj podvozok, ale ja som skúšal iba verziu GSi, tak na základe toho by som nerobil závery. Aj ako nové auto bola Insignia lacnejšia, za určitých podmienok sa dal získať aj bezplatný doživotný servis pre prvého majiteľa, čo mohlo byť pre veľmi veľa ľudí zaujímavé. Jediné čo by som vytkol v tom článku je ten zanedbateľný rozdiel v použiteľnosti batožinového priestoru. No, to je dosť veľký rozdiel v prospech Superba, lebo je rozdiel ak niečo dokážem položiť do kufra na výšku alebo to musím položiť úplne na ležato. Napríklad taký podvozok detského kočíka dám do Superba položený na boku, vedľa dám ešte hlbokú vaničku, k tomu stredne veľký kufor a okolo ešte kopu menších tašiek, bundy a kopu drobností. V Insignii by to už bol trochu tetris, možno by muselo ísť niečo už do kabíny, lebo viem, že zložený podvozok detského kočíka by sa určite nevošiel postavený na boku. Na druhej strane ale Insignia aj mne pripadala vpredu priestrannejšia. Keby si u Oplu dali viac záležať na tom batožinovom priestore, mohli Škodovke prebrať veľmi veľa zákazníkov. Lenže tieto kombíky strednej triedy majú popri tom, že sú to služobné autá, väčšinou majú aj druhú funkciu, sú to aj rodinné autá, a tam už sa litre batožinového priestoru počítajú. Takže, ak niekto ešte nemá deti, alebo má, ale už sú veku, že nepotrebujú so sebou vláčiť metrák ďalších vecí, asi je lepšie zobrať lacnejšiu Insigniu, ak ale pomerne často potrebujete auto poriadne naložiť, radšej brať Superba.
×
×
  • Vytvořit nový...