Přejít na obsah

CITIGOe iV

ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.


12 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
  1. Nabíjení - Citigo iV 1 2

    • 43 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  2. CITIGOe iV 1 2 3 4 18

    • 425 odpovědí
    • 104.4k zobrazení
  3. Dojezd a spotřeba

    • 18 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  4. Wallbox

    • 11 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  5. Skoda Connect v elektrickom Citigo

    • 9 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  6. Move&fun app

    • 0 odpovědí
    • 412 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. Servis, garanční prohlídky

    • 6 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  8. Chyby Citigo iV

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  9. Kódování

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte kúpil som S3 MY2021 s Amundsenom v exekutiv výbave mám problém so stanim sa hlavným užívateľom aj keď mám registrovaný účet v aute po naštartovaní ma aj rádio vyzýva stať sa h užívateľom ale pri kliknutí mi napíše registrácia zlyhala, škoda app píše že auto nieje registrované aj keď balíček služieb som dal objednať v dokončení mi vždy píše doplniť hlavného užívateľa, nemám ani mechaniku v priehradke že by som skúsil aktualizovať, cez infotainment mi neponúka nič, podstatné je ale že auto je dovoz Taliansko pýtal som sa v Secu v autorizaku na to tvrdili mi že môžu prehrať respektíve skúsiť prehrať SW ale že stalo sa im že ani po prehrati niekoľko krát sa im nepodarilo rozbehať škoda connect, v režime applecar mám v oznamovej lište 3 upozornenia o skončení služieb od škodovky vyskúšal som aj reset tovarnych nastavení bez zmeny vždy registrácia zlyhala aj keď to točí minútu... Nejaké rady? Tiež mi nejde ani škoda shop v rádiu načítať kvázi akékoľvek služby ako keby nefungovali len synchronizácia s účtom škoda to funguje normálne ale čokoľvek iné nie
    • Tak jak jsem předpokládal, víčko jsem sice zkusil, ale tím to není. Kapalina teče z prostoru vodního čerpadla s regulátorem, takže typická nemoc těchto motorů. Vydrželo 9 let a 85 000km.
    • Dobry den prajem, poprosil by som Vas o radu, na mojom Superbe 2.0 TDI 140kw , 4x4, rv.2020 76.000 km , pozorujem unik olej, prikladam aj foto, najprv si v autorizovanom servise mysleli, ze olej presakuje v oblasti klukovej hriadele, tak vymenili - gufero klukoveho hriadela a pretesnenie olejovej vane, ale po dvoch mesiacoch presne ten isty stav, takze gufero bolo podla vsetkeho v poriadku, vyzera, ze olej prepusta niekde vyssie (aj na foto vidiet, ze ten olej unika z hornej casti), kontrolovali a na nic neprisli, veko suche, trysky suche, vodna pumpa mi bolo povedane, ze je v poriadku, olej neubuda. Vedeli by mi niekto mozno zo skusenosti poradit, kde by mohol byt unik, pripadne v akych miestach tieto motory najcastejsie trpia na unik oleja? Dakujem za kazdu odpoved.
    • Mám pocit, že jen přístroje nestačí nakódovat. Třeba na Rapidu CBZA se musí upravit něco v ECU motoru. Jednomu kolegoci v Rapid klubu na Facebooku (je od Zábřehu) se to podařilo. 
    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...