Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


101 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 798 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 132 odpovědí
    • 30k zobrazení
  1. Mp3 na USB C

    • 12 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  2. Reštarty infotainmentu 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 19.7k zobrazení
  3. Mirror Link

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  4. Traffication

    • 14 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 836 zobrazení
  5. Nefunkční Smartlink

    • 7 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  6. Dva iPhony

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
  7. Carplay data

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  8. Nadmořská výška

    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 811 zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 25k zobrazení
  9. Asistentka Laura

    • 15 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
  10. Obrazovka bez ikon

    • 0 odpovědí
    • 492 zobrazení
  11. Update map 1 2

    • 33 odpovědí
    • 12.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...