Motor 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Pise to, ze aplikace nema prava pro pristup na bluetooth, zkus se podivat do nastaveni aplikace, davam screenshot sveho nastaveni co mam povoleno.. v tom policku selected bluetooth by pak melo jit vybrat to sparovane OBD zarizeni
    • Nabíjení je v pohodě, při výměně aku za stejnou nemusíš nic, je ale lepší vepsat jiný s/n (že má novou baterku), ale to si ŘJ osahá během pár dní sama a upraví si svůj režim také sama.
    • AQNCWK-1OAUse7pE84GqYVbqY3uoCV6z6FzKKDOL-ONA5svE1skTY020Oa_yFeTn4DNqSr7SvzXVHmANtSXVKb-5.mp4
    • Takže problém s klimatizací dnes odhalen. Chyby  (13701888 - Function Restriction due to Faults in Other Modules , 9480465 - Control Circuit for A/C Compressor       B10A9 11 [008] - Short to Ground, 9480469 - Control Circuit for A/C Compressor      B10A9 15 [009] - Open or Short to Plus) jsou způsobené vypáleným konektorem na solenoidu. Jeden pin je upálený tak, že zůstal v pinu konektoru. Viz foto Takže nový ventil a asi přepinování konektoru. Jen moc nevím, jak na to. Je tam strašně málo místa. Navíc nevím konkrétní piny. Neporadil by někdo moudřejší?   Jo a ventil půjde vyndat i bez demontáže kompresoru. Pro leší přístup stačí demontovat ventilátory motoru (4 šrouby, a jedna hanice na hadicové spony). A možná by to ani nebylol nutné. Ale s demontovanou ventilační stěnou to bude mnohem pohodlnější.
    • Téma o Amundsenu je zde vyvěšeno. Není důvod tady mít další. Zamykám.
×
×
  • Vytvořit nový...