Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...


632 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  1. Navigacia Cruise

    • 11 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Bolero vs Amundsen

    • 23 odpovědí
    • 34.1k zobrazení
  3. Navigace

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  4. vymena radia za origo

    • 8 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  5. Colubus vs Amundsen

    • 4 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
  6. Ví někdo co je to zač?

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 7k zobrazení
  7. SUBWOOFER + ZESILOVAČ

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  8. Nexus octavia II

    • 11 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  9. Verze gateway vs. rádia

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak a dnes, po 5ti měsících provozu a včerejší dlouhé cestě do Prahy (!) aktivován "režim ochrany baterie", takže vůz je offline, neotevřu si ho a klíček mám ve voze (druhej klíček 140 km doma). 🤬
    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
×
×
  • Vytvořit nový...