Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...


631 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  1. Autorádio + BT modul

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  2. Rádio Mdf2

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  3. radio- telefon

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  4. Amundsen+ RNS315

    • 12 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  5. BT-AUDIO u Swingu

    • 7 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 13.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  6. Amundsen+ Sound System

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  7. Neorigo rádio - wifi

    • 1 odpověď
    • 849 zobrazení
  8. Columbus jas displeje

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  9. Výmena antény

    • 7 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  10. POMOC COLUMBUS RNS 510

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw.  Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
    • Zdravím, mne ukazuje adaptace váčky 0 max -0,24. Myslím že  to ukazuje moc do mínusu a proto to ukazuje chybu. Přestavovač váčky vám ukazuje jaké hodnoty skutečnou a požadovanou? Od do myslím.
    • Prosím nemá někdo uloženy soubor případně funkční link? Dekuji
    • Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw.  Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
×
×
  • Vytvořit nový...