Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 947 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 64.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 618 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 22.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 953 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 975 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 857 zobrazení
  1. IMMO spárování

    • 0 odpovědí
    • 740 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. Jednotka 1K0959433CN

    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 23k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 574 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát. 
    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
×
×
  • Vytvořit nový...