Jump to content

Hori

Uživatel
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Hori

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 06/02/1993

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mozna staci prepinovat podvolantovka? Ale to by bylo divne preci. Nicmene jsem menil volant pres fl za pred fl a podolantovku mam 1K0 953 549 BG
  2. Ahoj, Octavia 1.9 tdi 2007 BXE Chtel bych poprosit o pomoc. Dnes jsem vymenil multifunkcni volant i s podvolantovou ridici jednotkou. Vse jsem zapojil, dal zpet dohromady, pres VCDS udelal zakladni nastaveni, kontrolky zhasly, vse jede jak ma az na jeden problem. Pri stlaceni klaksonu na volantu auto netroubi ale pri zmacknuti smerove packy (dolu a nahoru) auto troubi. Muzetr mi prosim nekdo poradit jak tuto vec prekodovat nazpet? Pred vymenou volantu vse fungovalo jak ma. Dekuji
  3. Ahoj, Mám zatuhlou regulaci turba na mé octavce 1.9 Tdi PD 77kw BXE. Dá se to táhlo k regulaci naklápění pomocí spreje (WDcko) zespoda auta nějak rozhýbat? Nebo je k tomu špatnej přístup. Děkuji
  4. Děkuju mockrát. Zkusím zavolat nebo napsat do ČR. Ještě mě napadlo Dieselpower.cz. Na forum se mi nejde zaregistrovat ale třeba firma napíše
  5. Tak jsem to vyzkousel a nic... Je to porad stejny. A jeste jeden poznatek. Pokud jedu pilu na 3 pak uberu a preradim na 2 to houpne do 3500ot a najednou slysim ze tam neco tak cca 600ot nez to klesne pod 2800 cinka... Nevim jestli to nema neco spolecneho :) jinak musim stejne pidit dal. Asi je na rade EGR.....
  6. Ok zkusím a napíšu jen čekám na kámoša :)
  7. Tak jsem to vydělal úplně celý... Nezdá se mi ale, že by to bylo ono a dovnitř se asi dostat nejde... ale hadička od baňky vedla spolu s více do tohoto...
  8. Tak jsem teď pořídil fotku... Jestli je to ta celá krabička nebo něco v ní nevím...
  9. Ja jsem našel tohle v dílenské příručce. Jak říkas :)
  10. Petře, díky za zprávu. Nevíš kde ten N75 najdu ? mám tu kamaráda,který má stejný motor, tak bych si ten ventil mohl půjčit a zkusit to s tím jeho projet jestli bude nějaká změna. Ten autorizák mě napadl ale říkám si jestli mi poradí.. Samozřejmě díky moc :) Kdybych náhodou postoupil někam hned to sem napíšu :)
  11. Moc děkuju. Vážím si toho :)
  12. Tome... Díra nikde není... díval jsem se... Mě to cca do 70 km/h tahne dobře a pak už méně...
  13. Video zde máš se 100% šlápnutím na podlahu. Filtr jsem dnes vyměnil ale bez změn....
  14. Auto nejede jak má ani na 4-řku .... na 5tku se jen tak tak dostanu nad 2500 ot... Můžu to ještě poměřit ale lépe řečeno z těch grafů by mělo být zřetelné, že čím větší převodový stupeň, tím jede auto hůř a hůř... Co si teda myslíš? Vypadá, že vystřikovače jsou ok, protože jsem vyčetl na DP.cz, že tyto hodnoty jsou ok a v toleranci. Kde je tedy problém? Vím,že je to takhle těžké ale co ventil N75? a EGR? asi může být chyba všude... Podle tebe turbo mohu vyloučit?
  15. Tak a poslední věc, zkusil jsem naměřit pár hodnot při teplém motoru. Snad jsem to do toho grafu dal dobře a i dobře naměřil. Vše je naměřeno jízdou 1,2,3,4 do 4000ot plný plyn: 13-Odchylka vstřikovaného množství 18-Stav vstřikovačů 23-Odchylka času 13,18,23 - dohromady Screenshot VCDS 13,18,23 volnoběh Odkaz na stáhnutí měřených hodnot VCDS 13,18,23 https://uloz.to/!bKZHWDEPziiA/bxe-merene-hodnoty-13-18-23-rar Snad to pomůže. Samozřejmě pokud jsem něco udělal špatně což je na 100% možné :D Tak to napravím, když mi dáte návod jak to přesně udělat. Děkuji
×
×
  • Create New...