Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

  1. Typy bsg pro OII FL

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 826 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 621 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  2. Jednotka 1K0959433CN

    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
  3. elektro schema Oll

    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 617 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  4. Startování

    • 0 odpovědí
    • 789 zobrazení
  5. Problikává ASR

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. Problém pri daždi

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  7. Mensi zavady

    • 0 odpovědí
    • 634 zobrazení
  8. gateway na bolero

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  9. Chyba 02390

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 948 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  10. Svorkovnica pre HB4

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @lenovomantak jsem to koupil a z toho štětce lítají vlákna jak prase 😆    To pak z toho virtuálu ještě ty vlákna vyfoukáváte pusou, jak já, ne? 😁
    • Už som pozeral aj tému o3, ale tam to končilo pri chladiacom systéme. Teplota oleja sa neriešila. Našiel som na seat fore 1,6 tdi s tým istým syndrómom ako scala u mňa, ale či to vyriešil dotyčný pred rokmi už neuviedol.
    • Samozřejmě že ta kapalina degraduje, ale v tom sáčku měla být nějaká chemie, která postupně uvolňuje inhibitory a byla to slepá cesta, proto asi G12evo. Řešilo se to i tady tuším v sekci O3, kde měli zanesené chladící okruhy a další z toho vyplývající problémy.
    • Chladiaci systém je čistení originál chémiou podľa TPI na výplach po G13 a následne aj inou chémiou.   K tej záťaži, ak idem po diaľnici, tak po 20km je teplota permanentne  medzi 118-125. to že klesne pri dákom stupáku na tých 118 je úplne mimo a tie teploty pre olej, motor ok nebudú. Takže 700km cestu s tým ja reálne nevidím.   Diagnostiku prinesie zajtra kolega a prebehnem life data a údaje. Otázne je, že to čidlo čo pracuje s PC auta bude ukazovať teplotu oleja aj na diagnostike. Takže teplota výpovednú hodnotu nedá. Tie tlaky áno. Samozrejme nechcem minúť 10 tisíce, ale rád by som to auto mal funkčné najbližšie 2r. (100k km)
    • A instalace rs volantu je stejna jak u volantu O3?
×
×
  • Vytvořit nový...