Ahoj, měl jsem podobný problém se svým autem. Také BJB (sice Seat), nejprve se motor při jízdě třásl, potom běžel jen na 3 válce, ale po restartu chvíli normálně fungoval. Vyměnil jsem lištu na PD a od té doby žádné problémy.
Zdravim. Hádam mi bude vedieť niekto poradiť. Na jednotkovej Fábii 1,4 tdi počuť klepavé zvuky z prednej časti ale to len vtedy keď pri cúvaní prespojkujem. Pri rozjazde do zadu to nerobí len keď počas cúvania stlačím spojku a opäť pustím. Smerom dopredu nepočuť nič. Vymenil som silentblok na prevodovke bolo vidieť že už mal najlepšie za sebou. Ale problem nezmizol. Spodný silentblok je OK.
Vďaka za každú radu.
Ahoj, přidám zkušenost třeba se někomu hodí . Před měsícem jsem byl na STK a vyhodili mě z emisí . Vysoké co jak stará stodvaca.. diagnostika nic všechno v pohodě. Lamdy ,kat ,tlaky válců,tlak paliva ,rozvody ,prostě všechno v pohodě . Auto jsem proháněl i před první STK ,takže nějaké krátké trasy a postavení nebylo . Nevěděl jsem co z tím ,absolutně jsem nevěděl kam sáhnout. Začal jsem pravidelně tankovat 100 oktan. Předtím jsem mu dal jednou za čas plnou nádrž. Jel jsem znova na emise v zoufalství ,že když to neprojde ,tak prostě nevím.. prošlo to s velkýma rezervama . Mluvil jsem přímo s technikem ze škodovky a říkal ,že těch "řetězových " TSI je strašně moc ,že mají neustále nějaké problémy na emisích a vůbec neprochází. Říkal že je to tím benzínem (E10) . Říkal že doporučuje vůbec netankovat . Prý to ten motor neumí pořádně spalovat a zalepuje to katy,obaluje lamdy ,vstriky všechno. Auto nic nepozná chová se normálně diagnostika a veškeré měřené hodnoty jsou ok a stejně ty TSI neprochází.. Takže prý tankovat jen kvalitní benzín bez tehlech kravín . A občas tomu šlápnout na krk a před každou emisní kontrolou vytahat lambdy a alespoň očistit pokud nebudou vadne..
Jo to mě taky sere. Stejný problém. Ještě jsem nehledal, kde přesně je klakson umístěný. Ale taky se na to chystám. Ideál pokud by se dal koupit i protikonektor.