Přejít na obsah

Motor

Motor: Prozkoumejte rozmanité motorové varianty Škoda Kodiaq 2. generace, včetně plug-in hybridu s dojezdem přes 100 km a moderních benzinových a naftových motorů.


Podkategorie

  1. 13
    příspěvků
  2. Motor 2.0 TSi

    2.0 TSi s výkonem 110 kW 

    1
    příspěvek
  3. Motor 2.0 TDi

    2.0 TDi 110 kW (150 k) a 142 kW (193 k)

    36
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • To by ale mělo jít přenastavit ne? V 1:50 je vidět jak přepíná rozsah kanálů:  
    • Jízda po dálnici může mít paradoxně horší vliv na stav chladiče než jízda po běžné silnici. Při vysokých rychlostech je do chladiče natlačeno mnohem větší množství vzduchu pod vyšším tlakem. Spolu s tím se však do systému snadněji dostává i nečistota, která se může zachytit až mezi jednotlivými částmi chladiče. Je to podobné jako u lidského těla – příliš vysoký tlak v cévách může místo lepšího průtoku způsobovat jejich rychlejší ucpávání.
    • ano , a na vsetkych scalach co sa prehrievali a mali okolo 200tis km to bolo vzdy este horsie zrejme kvoli tym milionom plastov okolo co vsetek bordel dostavaju tam kde ma byt   bezne mas auta kde je klima chladic rozbity na carach - lamely doprehynane , medzi nim a vodnym bordel ako na fotkach a smerom dozadu k dalsiemu vodnemu o nieco menej   tieto auta sa prehrievaju bezne , riesil som to aj na dvojrocnej OIV co mala 180tis km ... ak sa tam da pumpa bez clonky kludne v nahrade HEPU , a tri nove chladice NISSENS tak to funguje ok ...    tie chladice moc zivotnost nemaju , klima na SK kde sa sype je malokedy 5 rokov , no a vodne vyzeraju takto , konkretne tu zacal po vymene rozvodu tiect vodny chladic , zrejme nejaka necistota co to drzala pokope pustila , podotykam ze v strede a zozadu ...    stare auta tieto problemy mali sporadicky , je dost mozne aj kvoli tomu ze chladice boli viac dimenzovane v serii a aj kvoli aerodynamike kde nebolo milion plastov a nasavacov okolo nich ze do nich ide vsetek bordel   niekde mam foto tej OIV ale neviem ho najst , ta bola raz tolko zahumusena a to bolo auto co jazdilo dialnice takze nema na to asi vplyv profil tras 
    • Dobrý deň. Chcem sa opýtať na problém s motorom 1.5 tsi 110kw Evo 2 s vypínaním 2 valcov. Problém spočíva v hlučnosti. Pri vchode na 2 valce pri rýchlosti 80km/h alebo viac sa ozýva dunivý zvuk. S motorom nie sú iné problémy len zvýšená hlučnosť. V nižších rýchlostiach alebo pri vchode na 4 toto dunenie nepočuť.  Za odpoveď vopred ďakujem 
×
×
  • Vytvořit nový...