Přejít na obsah

Motor

Motor: Prozkoumejte rozmanité motorové varianty Škoda Kodiaq 2. generace, včetně plug-in hybridu s dojezdem přes 100 km a moderních benzinových a naftových motorů.


Podkategorie

  1. 15
    příspěvků
  2. Motor 2.0 TSi

    2.0 TSi s výkonem 110 kW 

    1
    příspěvek
  3. Motor 2.0 TDi

    2.0 TDi 110 kW (150 k) a 142 kW (193 k)

    44
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Tak panove, predstavte si ze jedna blondyna jela praha-berlin- tam se zasekla asi na sest hodin a jela zpet na prahu. Ale zastavila se v drazdanech na nakupy. Gentlemani pochopi. I kdyz zasekla se tam na hodinu. Pak sedla do rapida a hned na najezdu na dalnici se ji vyvanula para z kapoty. Infotament nehlasil jakoukoliv chybu a blondyna jela dal. Ovsem na trase mame jeden dlouhy tunel- tusi blondyna prackovsky. Je evidentni ze se blondyna plete ale je to jeden z nejdelsich. Venkovni teplota 12 v tunelu 24? Okamzite se ji opotolo sklo. I sama blondyna se divila ze nebourala. Kazdopadne dojela do Prahy. S nastartovanym motorem otevrela kapotu a zjistila ze para vychazi od vika oleje. Tak a ted chytraci radte. Vase Barbie
    • Ještě vedra ani nebyly, tak to nemá co vařit a asi nesepl větrák. Nerozumím, co tedy žere olej kolem filtru? Odešla lambda a protože motor žere olej, tomu bych rozuměl. A jestli to žere olej bude jím zasraná i nějaká svíčka protože jsou zapečené stírací kroužky, u motoru BFQ obvyklé. Závada startování může být nějaká špatná kostra, nebo škrtící klapka? 
    • Zdravím vyšli mi podobne výsledky z testu prepadov auto sem tam šklbe  vyriešili ste vtom vymenov vstrekov alebo stačili trisky
    • Zdravím, mám najeto 6000km, v provozu od 4/25, Octavia IV Combi, 1,5 TSI 110kw mhev, automat, při přejezdu prahu, na kostkách  rachotí vpředu, dle servisu je to normální chování, máte nějakou zkušenost? díky rachot 3.mp4 rachot 2.mp4 rachot 1.mp4
×
×
  • Vytvořit nový...