Přejít na obsah

Motor

Motor: Prozkoumejte rozmanité motorové varianty Škoda Kodiaq 2. generace, včetně plug-in hybridu s dojezdem přes 100 km a moderních benzinových a naftových motorů.


Podkategorie

  1. 13
    příspěvků
  2. Motor 2.0 TSi

    2.0 TSi s výkonem 110 kW 

    1
    příspěvek
  3. Motor 2.0 TDi

    2.0 TDi 110 kW (150 k) a 142 kW (193 k)

    32
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Z DSG strach neměj. Zvykneš si velice rychle a pak nebudeš chápat, jak jsi mohl do teď jezdil s manuálem...😂
    • Caute mam este otazku. Na mojom 2.0FSI sa objavuje zvlastne ako keby rapkanie do cca 2200 otacok. Nad 2200ot. motor nadherne stichne, do 2200 otacok znie ako diesel. Vymenil som uz hornu retaz  medzi vackami s napinakom, retaz na olejovej pumpe s napinakom, vyvazovaky vyzeraju byt bez vole, ale neodstavoval som ich hoci maju uz svoje nabehane, nevyzeraju byt v zlom stave..Jedine co ma napada, ze to moze robit este prestavovac vacky..Nestretol sa s tym niekto? Inak motor jazdi bez chyb, bez problemov, len ten zvuk je strasny kym sa to nedostane cez 2200 otacok.
    • Zkousel nekdo uz u O4 1.5tsi vytahnout kablik z te jednotky ACT co prestavuje vacku a znefunkcnit timto dvouvalcovy režim?  Udajne tam vyskacou nejake chyby ale melo by to normalne jet. Alespon u jineho auta se to pry tak chova ma s tim nekdo zkusenost u O4 po faceliftu?
    • nemusí byť , však tie rs látkové poťahy boli odjakživa šmejd a furt sa to reklamovalo ... alcantara tiež žiadny zázrak ale látka bol úplny hnoj , záleží aj kto ako nasadá a vysadá a koľko váži   cena je katastrofa ale vďaka "kvalite" OCT IV je to bohužial tak a predateľné auto ... moja pred pomaly dvomi rokmi stála ešte viac , pritom pár korún priplatiť v 2019 tak mám novú podľa vlastného výberu ... 
    • Objednán Karoq 1.5 tsi dsg šedá graphite metaliza  výbava top selection. Objednan 19.5. Mam trochu strach s dsg měl jsem jen samé manuály a taky za jak dlouho auto bude vyrobené.
×
×
  • Vytvořit nový...