-
Aktuální příspěvky
-
@suri. Ty jsi praktik a víš, co děláš 👍. Radíš tedy vyšroubovat klasický plnicí šroub nahoře a pak dole vyšroubovat krom klasického výpustného šroubu i označený šroub vidličky (velikost torxu?). Po vykapání spodek skříně zavřít (věděl bys prosím OEM toho nového těsnění, co zmiňuješ?), je třeba při vracení toho čepu vidličky dávat na něco pozor? Zavřít i klasický plnicí šroub a plnění radíš přes stejný horní čep vidličky, tj. najít shora na skříni to samé, co je na foto zespoda a doufat, že tam je dostatečný prostor pro klíč. Nalít tudy 2,2l oleje, zašroubovat a hotovo. Pro mě (jako skoro laika) s obyč. zahnutým imbusem je docela porod vytočit i pak utáhnout ten nesmyslně umístěný klasický plnicí šroub (Vypoušťák v pohodě). Objímal jsem se s nápravnicí a nadával, že se i plevel okolo na dvoře styděl 😅.
-
U mne taky dobrý, odpoledne aktivace klimatizace proběhla a večer odemčení auta přes aplikaci také. A to jsem si s aplikací něco užil 😉
-
Od Deliberator · Vloženo
Jenom za sebe, mam DCC, od nova jsem tam dal pruziny Eibach. Auto byla dalnicni stihacka, ale uz zestarlo a nechal jsem si ho na dojezdeni. Takze jsem zacal resit, ze ten Eibach je nepohodlny. kola mam 20 palcu. Nakonec jsem koupil origo priziny sportline byt se s dcc nikdy nekombinovali a je to o dost lepsi. Ted uz jenom vyresit naklony v zatackach. A s tim si jdu teda pro radu, co teda poridit... nechci tvrde auto, jenom vic "passatove" diky panove -
Teraz pozerám, že mám v Amundsene toto. Takže nemusím nič riešiť? 🤔
-