Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1171 témat v tomto fóru

  1. 205/40 R17 pod 2000,- Kč? 1 2

    • 31 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  2. deformace siletbloku

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. řízení Fabie - teče

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  4. Servo!

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
  5. Nefunguje servo

    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. Alessio Montecarlo

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  7. Krycí plast

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. CMS C4 na Fabii 1 2

    • 27 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11k zobrazení
  9. brzdy

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  10. geometrie 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  11. servo

    • 14 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  12. F-zadni loziska

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  13. ZAdni budny

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  14. jakou barvu???

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  15. Konzervace Alu kol

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  16. Fabie na 18ckach 1 2 3 4 5

    • 123 odpovědí
    • 17.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím mám už delší dobu takový problem  mam zmiňovanou Octavií 3 generace  2.0 tdi 135 kw dsg 4x4  najeto 254xxxkm  kupováno při nájezdu 248xxx zatim stále jen problémy a nic jiného takže sem s autem nejezdil skoro vůbec od jedno servisu k druhému. Auto žere i když se snažím jet úplně v pohodě 10 litru pod se nedostanu nikdy při 110 km/h nouzový režim někdy i dřív zezačtku to bylo jen tohle čím víc se v tom štourali tak se začla ztrácet i chladicí kapalina  byl sem v havexu tam řekli řidiči jednotka v pici 50 000 kč to mě přišlo divny jel sem tedy ještě někam kde to kluci byli projet logovaliii přes diagnostiku stim že turba nemá požadovaný tlak tudíž něco špatně v turbu a voda se ztrácela přes egr chladič. S těmito informacemi sem jel do Davocar servisu odkud sem to auto mimochodem i koupil a dělali tam turbo a egr chladič problem stále stejný jel sem z5 za těmi šikovnimy kluky tem se nějak nezdálo že bych měl nový turbo tak jak v servise fakturovali že to klidně jako můžou zase rozebrat a kouknout a vyčistit to sami což já nevěděl jestli má smysl každopádně se snima možná ještě domluvim ale chtěl bych vědět zda někdo měl stejný problem a co by to mohlo být protože už asi 10 lidi řeklo pokazdy něco jiného a já už sem zoufalej z toho. Nejvíc často se opakovalo turbo což teda kluci klidně můžou vyndat a zkouknout každopádně. Je zvláštní i ta spotřeba když dam nohu na podlahu spadne to do nouze i na 4 a spotřeba i před nouzi je cca 15-17 litru pri plném plynu takže prosím o radu nebo zda měl někdo podobný problem 
    • Volant jsem za kapacitni menil kvuli aktivaci Travel Assist. Po nakodovani v pohode funkcni. 
    • Zdravím, nezkoušel jste někdo řešit zadní parkovací kameru (výměna za lepší nebo reklamace)? Ptám se protože to rozlišení u auta za mega je strašný. Přední kamera tak nějak ujde, ale ta zadní, to je rozlišení jak z roku raz dva. Na předchozím Karoqu jsem měl stokrát lepší.  Díky
    • Dotaz, aktualizace SW tlumicu je i pro ty nove inovovane nebou pouze pro ty z vyroby pred 06/24?
    • Nasbíral už někdo pozitivní zkušenost někde, kde mu vyřešili problémy se startováním na CNG? Výměna plynových vstřiků / cokoli, servis autorizovaný nebo specializovaný nebo prostě machr, co ví, kudy běží zajíc? Momentálně řeším velice neochotné startování v chladnu na CNG (teploty kolem nuly, kdy do cca -10 se to o přímý start na BA nepokouší), na plyn to se strašným škubáním několikrát chcípne, než se to teda rozhodne, že BA bude asi řešení a naskočí to na benzín. Bez plynu v nádržích to na benzín startuje na první dobrou, pocitově to i lépe táhne. Ve svém dlouholetém autorizovaném servisu jsem s tímto narazil na nějakou komunikační bariéru a furt je to táhne k benzínovým vstřikům. Chybu v diagnostice žádnou nenašli.
×
×
  • Vytvořit nový...