Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1174 témat v tomto fóru

  1. chladice u fabie

    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  2. Chladic

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  3. kotouce a loziska

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  4. 205/40 R17 pod 2000,- Kč? 1 2

    • 31 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  5. deformace siletbloku

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. řízení Fabie - teče

    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 19k zobrazení
  7. Servo!

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  8. Nefunguje servo

    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  9. Alessio Montecarlo

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  10. Krycí plast

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  11. CMS C4 na Fabii 1 2

    • 27 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  12. brzdy

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  13. geometrie 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  14. servo

    • 14 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  15. F-zadni loziska

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  16. ZAdni budny

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  17. jakou barvu???

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...