Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


922 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3,1k zobrazení
  1. střešní nosič 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  2. Rada

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  3. Poradí mi někdo?

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  4. Loučení s autem 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
  5. pneumatiky

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  6. Vysokotlaký čistič

    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  7. výbavy

    • 5 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  8. Pomoc

    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  9. Dotaz pro znalé

    • 17 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  10. Mluvící Auto

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  11. potřebuji pomoct

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  12. Propojení PC - Auta

    • 1 odpověď
    • 3,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  13. interier

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  14. GPS ve Fabii

    • 14 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  15. El.schéma HLEDÁM

    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  16. Rucicka - nadrz

    • 10 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  17. Zaruka na nove auto

    • 7 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  18. Tematko do mobilu vRS

    • 16 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  19. odpojení airbagu

    • 1 odpověď
    • 2,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Octavia je, co se týče komfortu, úplně jinde.  Na druhou stranu, při opravách TDI motoru jsou náhradní díly v průměru až třikrát dražší než u benzínového motoru. Najetých 120 tisíc kilometrů už je stav, kdy mohou začít odcházet drahé součástky. Například spojková sada stojí 6 tisíc korun u benzínu oproti 20 tisícům u TDI. DPF/CAT vyjde na 68 tisíc vs. 24 tisíc korun. Vstřikovač je za 14 tisíc oproti 2,8 tisíce. Palivové čerpadlo stojí 8 tisíc u benzínového motoru, ale u TDI až 40 tisíc korun – vše ve prospěch TSI. Je to jenom o tom jestli řešíš ekonomiku, nebo užitou/komfortní hodnotu.
    • Možnosti vyparkování jsou vidět na tom videu od 29 sekundy - příčné parkování dopředu a vzad, podélné parkování vpravo a vlevo. Zaparkování a vyparkování, které se ovládá v infotainmentu funguje i bez GPS, předpokládám, že to bude obdobné. VW má těch možností více, přidává výjezd z příčného parkování s otočením o 90° na oba směry, třeba to doplní i Škoda.  
    • Ano. Měří to rozdíl v otáčkách kol. Upuštěný má menší obvod a tím pádem se točí rychlejc. A při určitým rozdílu se rožne hláška.   
    • Zdravim, na infotainmentu mam neco jako "Kontrola tlaku v penumatikach", vysvetleni ze to mam zkontrolovat podle tabulky manualne a pak tlacitko "SET", To znamena ze mereni (kontrolu tlaku) mam pres ABS a pri nakupu nove sady kol nemusim brat jednotlive merice do kazdeho kola. Chapu to spravne? Diky moc.      
    • jazdia mi autá aj na LIQUI MOLY aj na Ravenole aj Fuchse a mam znamych co leju sto rokov castrol a vsetko jazdi 
×
×
  • Vytvořit nový...