Přejít na obsah

Skryté možnosti klimatronicu


Liboro

Doporučené příspěvky

stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu

potom nastavit Lavy ovladac na 19.

pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na

19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny

19.2 – ukazuje otacky motora

19.3 – otacky kompresora klimatizacie

4 – vonkajsia teplota

4.2 – vnutorna

zobrazenie rychlosti – vysvetlenie:

05 1 by bola rychlost 105km/h

20 1 ...... 120 km/h

30 1 ....... 130 kmh

Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam.

12 potom bude 1200 ot/min

15 1500 ot/m

20 2000 ot/m

A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka)

vypnuty motor, zapalovanie zapnute

tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat.

- - - - - - - - - - -

Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia....

Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy.

Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu.

Zapalovanie zapnute, motor vypnuty.

- synchronna prevadzka na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO

pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota

- merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty

- verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?):

zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh

v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie)

pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati

- samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna

prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat

- dotaz senzorov: ECON + Sipka hore

v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto

Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je....

Zacnem senzorami:

Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst)

S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia)

S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA)

S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty

S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min

S. 19.3: otackomer kompresoru klimy

- Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole

Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty.

Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem.

Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka

00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky

01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nasel jsem tohle, ale jeste to nevyzkousel...

Pridrzet knoflik se symbolem auta a sipkou nahoru + pravy spodni + pravy horni knoflik. Posun hodnot + a -.

System malfunction - displayed as a Diagnostic Trouble Code (DTC), see chart below

2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86)

3 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56)

4 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89)

5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front

6 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor

7 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109)

8 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92)

9 Delta value of Temperature Regulator Flap

10 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap

11 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112)

12 Specified value of Central Flap

13 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114)

14 Specified value of Footwell/Defroster Flap

15 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113)

16 Specified value of Air Flow Flap

17 Vehicle Speed (km/h)

18 Actual Air Blower voltage (Volts)

19 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts)

20 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts)

21 Number of low voltage occurrences, non-transient

22 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118)

23 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118)

24 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating

25 Analog/Digital value, Kick-Down Switch

26 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light

27 Coding value

28 Engine Speed (RPM)

29 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28)

30 Software version

31 Display check (all segments of A/C Control Head display light up)

32 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap

33 Potentiometer malfunction counter, Central Flap

34 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap

35 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map

36 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92)

37 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. stop

38 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112)

39 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112)

40 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114)

41 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114)

42 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113)

43 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113)

44 Vehicle operation cycle counter

45 Calculated interior temperature (internal software, in digits)

46 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software)

47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C)

48 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits)

49 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal

50 Standing time (in minutes)

51 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C

52 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the "88.8" display. See chart below.

53 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the "88.8" display. See chart below.

54 Control characteristics

55 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head

56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G86)

57 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56)

58 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G89)

59 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je sprábná.Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je správná.Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má ho určitě hodně lidí, ale taky mají noťase a kabel. ;)

Já prostě nevím co to je za ten kanál a co jsem tam změnil za hodnotu tak se ptám ale jak koukám tak je to neřešitelný a dokud to bude fungovat tak se na to v....u a nebudu to řešit.

Editováno: , autor: Lukascheck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se s tím dneska hrál a mám 2 problémy.Nemůžu se dostat přes kanál 60 - pak mám zase 00 a omylem jsem zmáčknul econ+modrý+šipku nahoru místo dolů.A tam mám 10 kanálů a u toho 9 mám hodnotu 87 - ale už jsem stím hýbal a nevím co to je a jestli ta hodnota 87 je správná.Dík

moj climatronic mi ukazuje tiez len 60 kanalov. ked som skusil tu kombinaciu so sipkou hore, tak tam mam tiez 10 kanalov a na kanale 9 mam hodnotu 87, teda rovnaku ako u Teba. Co vsak tato hodnota znamena, netusim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V tomhle menu se dají měnit hodnoty u všech kanálů a když jsem zkoušel tuším druhý kanál, tak se měnily otáčky ventilátoru. Nemůže to být na nějaké doladění přesnosti nebo nepřesnosti ? To by se mi docela hodilo, protože mě to nějak zlobí. Climatronic mi udržuje teplotu tak o 4 stupně nižší než nastavím, ale přitom podle diagnostického režimu měří teplotu správně. Kontroloval jsem to jiným teploměrem a když nastavím 27 tak mám v autě 23-24 a diagnostika ukazuje taky 24 tak nevím. Všechny serva OK čidla taky tak nevím co se děje. Kdoví jestli se v tom menším menu nedá něco nastavit - třeba to jsou nějaké koeficienty pro procesor.

Nevíte to někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...