Martinoslav Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Kluci, jel jsem s kamaradovou OII a xenony tam svitej asi o dvastapet procent lip. Jak je to mozny? Rozdil je to opravdu markantni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 jj, souhlas. podle mě jak konstrukcí (novější), tak i velikostí čočky (větší) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Tak já se přidávám, už delší dobu ( prakticky od koupě ) jsem s xenonama na Fabce nespokojený a paradoxně mi u kolegovi Fabky s halogenama připadá, že snad svítí ještě líp než xenony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Tak já se přidávám, už delší dobu ( prakticky od koupě ) jsem s xenonama na Fabce nespokojený a paradoxně mi u kolegovi Fabky s halogenama připadá, že snad svítí ještě líp než xenony. Souhlas, muzu si vybirat, a taky se mi jezdí s Fabii s novejma a pekne serizenejma halogenama lip nez s Fabii s xenonama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Tohle jsem porovnavat nechtel. Bez diskuse xenony na fabii sviti lip nez halogeny, ale me jde spis o to jak je mozne, ze u OII svitej jeste tak 2x tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Jedine, co vim, ze je OII ma vybojku D1R, tak v tom asi bude ten zasadni rozdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Martinoslav: Ja veru neviem, no a ake su moznosti zvysenia "vykonu-svietivosti" Fabiackych xenonov ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 (editace) Urcite v tom bude nova technologie, oktaviacke sviti na prave strane vyse nez fabiacke, pak bude asi lepe zbrousena cocka a mozna ze vykonnejsi vybojka ? Ale spise bych to pridal te cocce, ten prechod bude asi ostrejsi a proto ten pocit. Jinak dle meho nazoru oktaviacke cocky vice blysti oproti fabiackym. Editováno: 9. leden 2007, autor: Eflik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Jedine, co vim, ze je OII ma vybojku D1R, tak v tom asi bude ten zasadni rozdil. no ja som s Diamantom menil a daval som mu D1S na obrazku, inak bude to aj tou vybojkou aj tou optikou, pretože som videl tuto vybojku svietiť a to svetlo bolo kapaanek studenšie ako naše D2S čo máme vo fabči. ked som skumal na nete tak tieto by mali mať tých 4300K ako aj naše ale rozdiel tam proste je tieto su Philips D1S XenStart 35W Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 (editace) ešte pre uplnu informovanosť tu je foto vybojky v svetle fabie Editováno: 8. leden 2007, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Ja bych spise nez teplotu svetla resil svetelny "vykon" udavany v lm. Protoze Xenon o teplote 4100K sviti vice nez studenejsi 5800K. Navic se taky rychleji rozsviti, ale to sem uz nepatri. Mozna by stalo za to zkusit dat vybojku z Oktavky do Fabky, ale to netusim jestli je proveditelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Ja bych spise nez teplotu svetla resil svetelny "vykon" udavany v lm.Protoze Xenon o teplote 4100K sviti vice nez studenejsi 5800K. Navic se taky rychleji rozsviti, ale to sem uz nepatri. Mozna by stalo za to zkusit dat vybojku z Oktavky do Fabky, ale to netusim jestli je proveditelne. z oktavky akej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 ještě je to tím, že světla v oktuli mají vyšší zástavbovou výšku jinak správně seřízený xenony na Fabce svítí o desítky procent lépe než halogeny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Tak tema je zalozeno na porovnani xenonu na Fabii a OII takze porovnat z OII, rikam ji pro jednoduchost Oktavka. S tou vyskou je to pravda a s tim ze fabie xenonova sviti lip nez halogen taky, to nema smysl rozebirat. Spise proc sviti OII lepe, ma vykonnejsi vybojku ? Nebo opravdu jen lepsi technika? Nebo zeby to byl jen subektivni pocit a vsechny auta sviti naprosto stejne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 (editace) Tak ja se pridam, jezdil sem s Fabii a xen. a OII s Xen. mame tez. Určitě OII svítí lépe, co se fabie tyče, tak správně seřízené určitě svítí lépe jak halogen ale je tam spoustu faktoru. Například po snížený jsou xenony na F téměř neseřiditelné a i když je několikrát zkoušeli seřídit stale to svítílo špatně. Nicméně teď jsem psal do tematu bobika, že budeme s kamaradem testovat cocky od Helly BigXenon, jsou to čočky z VW a audi. Mají elektromagnetickou přiklopku pro tlumená světla.. Chceme to implantovat do klasických parabol. Následně to seřídit pomocí paraboly, která se da normálně štělovat. Uvidime jak to bude svítit. A doufám, že se to povede seřidit tak aby to neoslnovalo. Editováno: 9. leden 2007, autor: laky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 tak znova 1) novější konstrukce 2) větší čočka 3) vyšší zástavba 4) možná i ta výbojka, ale při dosvitu jde o parabolu, ne o teplotu světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 tak znova1) novější konstrukce 2) větší čočka 3) vyšší zástavba 4) možná i ta výbojka, ale při dosvitu jde o parabolu, ne o teplotu světla 1) s tim se da souhlasit 2) s tim ne, velikost cocky podle me nema vliv na kvalitu, to bys prez velke bryle videl lepe nez prez male. Jedine s cim se da souhlasit je, ze je horsi presne vybrousit malou cocku, oproti te velke, ale zeby se s tim skodovka tak piplala.. 3) svetla by mely byt serizene stejne ne ? Nebo kdyz mam vyssi auto tak sviitm dal ? Pokud jo, tak zadne snizovani Fabky Pekne na chuty ji postavim 4) pri dosvitu jde jak o kvalitu cocky, popripade paraboly, tak i o teplotu, jina vlnova delka pronika jinak jinym prostredim. Ale v kazdem pripade jde o svetelny tok, cim je vyssi tim s minimalni zavislosti na teplote svetla ono svetlo sviti vic a tim padem i dal. Na co mi ale nikdo neodpovedel, jde dat D1S z OII do Fabky ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 tak znova1) novější konstrukce 2) větší čočka 3) vyšší zástavba 4) možná i ta výbojka, ale při dosvitu jde o parabolu, ne o teplotu světla 1) s tim se da souhlasit 2) s tim ne, velikost cocky podle me nema vliv na kvalitu, to bys prez velke bryle videl lepe nez prez male. Jedine s cim se da souhlasit je, ze je horsi presne vybrousit malou cocku, oproti te velke, ale zeby se s tim skodovka tak piplala.. 3) svetla by mely byt serizene stejne ne ? Nebo kdyz mam vyssi auto tak sviitm dal ? Pokud jo, tak zadne snizovani Fabky Pekne na chuty ji postavim 4) pri dosvitu jde jak o kvalitu cocky, popripade paraboly, tak i o teplotu, jina vlnova delka pronika jinak jinym prostredim. Ale v kazdem pripade jde o svetelny tok, cim je vyssi tim s minimalni zavislosti na teplote svetla ono svetlo sviti vic a tim padem i dal. Na co mi ale nikdo neodpovedel, jde dat D1S z OII do Fabky ??? 2) podle mě srovnávaš něco jinýho - tok světla vs zvětšovací schopnost. Vetší čočka rozptýlí světlo víc do šíře/výše než malá, ale až to, jak je klenutá, určuje zvětšení/zmenšení, ne? 3) projdi si tu někde na fóru ten test AutoTip na světla - potvrzuje to tenhle bod - čím výš, tím líp. 4) nevim, podle mýho názoru je hlavní ta parabola/ čočka D1S - porovnej patice a rozměry, určo to na netu někde je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 (editace) k bodu 2: čočka je dooosť iná, videl som svoje svetla na fabke aku maju čočku a videl som svetla napr z touarega rozobrate kde je čočka tiež väčsia a rozdiel tam je nehovoriac o tom že neni číra, ale to si pozorní všimnú výbojka je tam stále 35W. Elfik: pozri si tie obrázky a neni ti jasno? ona sa tam možno zmestí, ale: ako ju uchytiť k parabole - treba prerobiť jej päticu na ktorej sedí a to tak aby si ohnisko neposunul...hm keby mala 40W alebo viac, rozmyšlal by som nad tym. musiš prehodiť okolity balast, čiže štarter z D2S nepojde na D1S a naopak D1S ma vysokonapäťové trafo na sebe... atď atď.. Editováno: 9. leden 2007, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Nevim zda je vetsi cocka zrovna zaruka kvality, ale to je na jine fora nez outomobilova Mozna by se vyjadrili fyzici, do jake miry je rozdil centimetru znatelny, hlavne u rozptylky. Cim vyse tim lepe, ale nemusi se o to vice ty svetla sklonit dolu ? Trebas u RS se svetla steluji vyse nez u klasiky ne, aby na ceste svitily stejne daleko, nebo se pletu ? Pac pak mi prijde ten par centimetrovy rozdil zanedbatelny na to, aby na vozovce svitil lepe. S tou D1S, ona ma sice starter na sobe ale to prece neva ne ? Je jedno jestli to startuju prez kabel (D2S), nebo jak sem se nekde docet novejsi a na poruseni bezpecnejsi metodou primo na patici (D1S). Spise me zajima, jestli se D1S da z toho starteru vyndat, coz bych rek ze da, ne ? A startovaci napeti bude stejne jako u D2S, tim padem by to mohlo jit dat do fabky a startovat prez kabel, tak jako D2S. A neresil bych problemy s ohniskem atd, pac rozmerove mi prijdou D1S a D2S stejne, jak vyskou tak sirkou, tak stredem ohniska, dokonce i patici. Cili pokud nekdo muze, tak at ji zkusi prehodit do Fabky a jestli tak sfotne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 z D1S ide dat dole akurat ten hlinikovy kryt inak nič..je to zaliate takže nerozoberatelne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 Tak to je na nic, pac jestli ta vybojka nejde vyndat, tak nepude ani prehodit, leda by se dala koupit samostatne bez starteru, coz urcite jde, ale asi ne jen tak lehce a pak, jestli by to vubec stalo za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 Záměna není proveditelná, neboť D1S mají v sobě už i trafíčka a ta trafíčka jsou tam napevno. Proto taky stojí 6.tis. Já mám ale zdroj za 900,- :-) Myslím, ře řešíte chujoviny. To je jakobyste chtěli nahrazovat H4 vyspělejší H7... taky to nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 Kluci, jel jsem s kamaradovou OII a xenony tam svitej asi o dvastapet procent lip. Jak je to mozny? Rozdil je to opravdu markantni... Taky bych řekl, že protijedoucí z nich mají dvastapetkrát větší radost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2007 OII s xenonama v protismeru potkavam casto a nevadi mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.