Ray Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Ahojte. Ted bych vám rád popsal co se mi stalo s O1 1.8 20V 92kW. Jsou tomu asi už 2 roky co jsem si kupoval tuto octavii. Popravdě řečeno, jezdím pořád, nebyl den kdybych někam nevyrazil. Rok výroby je 1997. No mám jí téměř 2 roky, a nikdy nebyl žádný problém, na to že je stará 10let jsem si ji vychvaloval. No ale jednoho dne mě hodně zradila, chovala se jako by nic, ale už týden předtím než se to stalo jsem zpozoroval, divný zvuk v motoru, co se týká výkonu žádný rozdíl v tom nebyl, táhla pěkně. Ale to vrčení, nebo chrastění bylo divné, připadalo mi to jako řetěz někde u ventilů, v horní části motoru, při volnoběhu nešlo nic slyšet, jen v určitých otáčkách když jsem více sešlápl pedál akcelerace tak drnčení stichlo. No nevěděl jsem co to je a já měl absolvovat návrat do české republiky ze španělska. Věděl jsem že s tím motorem něco je, ale nejevil žádné problémy. Když nastal den příjezdu domů, čekala mě cesta 2400km dlouhá. Ze začátku byla cesta úplně bez problémů, žádný jev se někonal, prostě jela. Jenže z ničeho nic, náhle po 600km už ve francii se to stalo, motor začal vydávat děsivé zvuky, zrovna jsem byl na dálnici 3 hodiny po půlnoci. Sjel jsem na nejbližší odpočívadlo. Tak a tuhle situaci bych nepřál nikomu, co teď, je brzo ráno, je zima, a motor dělá rámus. Vubec nešlo vidět nic, po otevření kapoty ani pod motorem žádné známky oleje či vody. Nic. Dále už to bylo na riziko vlastní. I když motor bouchal, zkusil jsem dojet do nejbližšího města, divil jsem se jak může motor ještě jet. Jenže po nějaké době motor zhasnul a už jsem ho nenastartoval. No a co byste řekli že to bylo? Rozvody? kdepak, kousnutá vodní pumpa? zase vedle. Když jsem to nechal odtáhnout na platáku do čech za balík peněz. 1400km, v servisu zjistili že je válec číslo 1 propadlý dolů. Dále mi řekli že opravdu hlava válců je v naprostém pořádku, a všechny ventily jsou také v pohodě. Tak a zítra se na to jedu podívat. Než se podívají dále pod hlavu. Jsem zvědav co bude stát oprava. V dalším pokračování se dozvíte víc. Technik tvrdil že to je vada materiálu. No budu se modlit aby to moc nestálo, protože jinak motor prodám na náhr. díly. No uvidíme zítra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Vypadáto, že hodně jezdíš,nezlob se na ni, asi už má nárok na nějakou závadu. Hlavně ať to dobře dopadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Clovece drzim palce at se to co nejlevneji a kvalitne opravi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Mám stejný motor a ročník, tak jsem zvědav jak dopadneš, doufám, že nebudeš muset vzít hypotéku na tu opravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Do teď jsem si myslel, že 1,8 má válce udělané přímo v bloku. Kolik má holka nalítáno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 14. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 (editace) Do teď jsem si myslel, že 1,8 má válce udělané přímo v bloku. Kolik má holka nalítáno? No to jsem vlastně zapoměl dodat. Nalítáno má přesně 119.980 km Na dalších fotkách uvidíte jak je propadlý válec č.1 Jsou tam vidět i ventily které jsou hodně černé V servisu mi řekli že je propadlý první válec, dále se semnou už nebavili, nabídli mi náhradní díly, ale cena se přehoupla přes 50tis kč. Poté mi řekli že by bylo tedy lepší si koupit annonci a zkusit sehnat motor jiný z vrakoviště. No umíte si představit mojí situaci? Ted nevím co stím. Navíc jestli jste si všimli u pístů je voda, ono to auto je nyní venku a když otevřeli kapotu tak tam nateklo a napršelo v tomhle stavu to stojí v tom servisu. Dodnes mi nikdo nedokázal říci příčinu závady Editováno: 14. Listopad 2007, autor: Ray Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Do teď jsem si myslel, že 1,8 má válce udělané přímo v bloku. Kolik má holka nalítáno? No to jsem vlastně zapoměl dodat. Nalítáno má přesně 119.980 km Na dalších fotkách uvidíte jak je propadlý válec č.1 Jsou tam vidět i ventily které jsou hodně černé V servisu mi řekli že je propadlý první válec, dále se semnou už nebavili, nabídli mi náhradní díly, ale cena se přehoupla přes 50tis kč. Poté mi řekli že by bylo tedy lepší si koupit annonci a zkusit sehnat motor jiný z vrakoviště. No umíte si představit mojí situaci? Ted nevím co stím. Navíc jestli jste si všimli u pístů je voda, ono to auto je nyní venku a když otevřeli kapotu tak tam nateklo a napršelo v tomhle stavu to stojí v tom servisu. Dodnes mi nikdo nedokázal říci příčinu závady Je to divný, každopádně, aby nepanikařili ostatní s tímto nádherným 20V benzínovým motorem, já mám nalítáno 182 tis. a motor šlape jako hodinky, samozřejmě pár závad bylo, ale jednalo se o běžné opotřebení jako váha vzduchu a podobně. S autem jezdím jako ty, tzn. denně, ročně najedu cca 40-50 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Pěkné fotky. Je vidět, že ten 1 píst prostě sedí dole, takže se asi utrhnul a propadl píst. Motor se dá sehnat kolem 25 nebo 30 tisíc v dobrém stavu. Neřekli ti, jaké díly jsou špatné a musí se vyměnit? Ale je pravda, že je to větší práce než vyměnit motor, takže bych asi taky viděl řešení v koupi nějakého staršího motůrku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Jako možnou příčinu bych viděl únavu materiálu, ale víc řekne, až se píst vyndá a zjistí se, kde se to trhlo, jestli dno pístu nebo ojnice, mají už sundanou vanu? aby byla vidět paseka, co to tam provedlo. Kdyby byla prdlá ojnice, tak by to bylo asi to nejlepší, co by se v této nemilé situaci mohlo stát, ta by se jen vyměnila a bez nutnosti demontáže motoru a střev z motoru, pokud bude roztrženej píst, tak je to naprd, motor by musel ven, sehnat novej píst I. výbrus a nechat udělat I. výbrus válce, na pístu se používáním udělá ovalita a kdyby se tam vpálil novej, tak ten bude přesně kulatej a to by nebylo moc dobré. Přeju, ať se to co nejdříve spraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 15. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Ted jsem se dočetl že při nevhodném použití oleje může dojít cituji : Tenhle olej 0W40 bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. No a to klepání či drnčení motoru bylo v hlavě válců. Přesně před odjezdem mi vyměnovali olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 A jak vypadá spodek motoru? ojnice, klika a.t.d. Myslím že olej na to v tomhle připadě asi nebude mít vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 No na vršku toho asi nebude moc k vidění.Ta pravá "paseka" asi bude dole, ale myslím že to bude prasklá ojnice-únava materiálu. Teď spíš záleží jestli to dole nerozmlátilo co mohlo, ale díru v bloku asi nemáš-tak by to mělo být OK. Táta jednou přišel z práce se zážitkem: řidička autobusu si "nevšimla, že má v motoru málo vody-prý to netáhlo, ale samozřejmě přesto jela dokud to jelo.Tak ho zavařila.Kousnul se píst ve válci.A těch zbylých 5 válců urvalo ojnici těsně pod pístem, jak tak rotovala na klikovce zapíchla se do stěny bloku a udělala si díru ven Pak už teda madam zastavila Takže kopec radosti na dílně- z generálky motoru... Soucítim s tebou a přeju ať se to co nejrychleji a nejlevněji opraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 15. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 No na vršku toho asi nebude moc k vidění.Ta pravá "paseka" asi bude dole, ale myslím že to bude prasklá ojnice-únava materiálu. Teď spíš záleží jestli to dole nerozmlátilo co mohlo, ale díru v bloku asi nemáš-tak by to mělo být OK.Táta jednou přišel z práce se zážitkem: řidička autobusu si "nevšimla, že má v motoru málo vody-prý to netáhlo, ale samozřejmě přesto jela dokud to jelo.Tak ho zavařila.Kousnul se píst ve válci.A těch zbylých 5 válců urvalo ojnici těsně pod pístem, jak tak rotovala na klikovce zapíchla se do stěny bloku a udělala si díru ven Pak už teda madam zastavila Takže kopec radosti na dílně- z generálky motoru... Soucítim s tebou a přeju ať se to co nejrychleji a nejlevněji opraví. No v servisu stím už nic dělat nechtějí, říkají mi že to jsou vyhozené peníze za demontáž, za každý úkon si počítají cca 2.000 kč. Takže přemýšlím jestli to stojí zato nechat i ten spodek rozebrat. Jde o to že prej jsou přesvědčený, že ten motor je v háji. Jako byl bych strašně rád kdyby to šlo opravit třeba do 5.000 kč ale podle toho zvuku co to dělalo se mi to taky nezdá, byl to děsivej hlasitej rachot, než se to kouslo. Kdybych měl nějakou dílnu tak bych si to rozebral sám ale to bohužel nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Též jsem toho času na tomto motoru používal castrol 0w-40, ale problémy či podezřelé zvuky jsem nezaznamenal, najeto má motor přes 200kkm. Teď sem to dal na plyn a zatím drží. Kurva ty fotky jsou opravdu nehezký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 taky bych je nakopal za tu vodu. To není hezký přístup k cizímu majetku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 No na vršku toho asi nebude moc k vidění.Ta pravá "paseka" asi bude dole, ale myslím že to bude prasklá ojnice-únava materiálu. Teď spíš záleží jestli to dole nerozmlátilo co mohlo, ale díru v bloku asi nemáš-tak by to mělo být OK.Táta jednou přišel z práce se zážitkem: řidička autobusu si "nevšimla, že má v motoru málo vody-prý to netáhlo, ale samozřejmě přesto jela dokud to jelo.Tak ho zavařila.Kousnul se píst ve válci.A těch zbylých 5 válců urvalo ojnici těsně pod pístem, jak tak rotovala na klikovce zapíchla se do stěny bloku a udělala si díru ven Pak už teda madam zastavila Takže kopec radosti na dílně- z generálky motoru... Soucítim s tebou a přeju ať se to co nejrychleji a nejlevněji opraví. No v servisu stím už nic dělat nechtějí, říkají mi že to jsou vyhozené peníze za demontáž, za každý úkon si počítají cca 2.000 kč. Takže přemýšlím jestli to stojí zato nechat i ten spodek rozebrat. Jde o to že prej jsou přesvědčený, že ten motor je v háji. Jako byl bych strašně rád kdyby to šlo opravit třeba do 5.000 kč ale podle toho zvuku co to dělalo se mi to taky nezdá, byl to děsivej hlasitej rachot, než se to kouslo. Kdybych měl nějakou dílnu tak bych si to rozebral sám ale to bohužel nemám. Ta voda- no budiž.Vezme se hadr voda se utře a kápne se tam trocha oleje. Jasně servis tvrdí že je v háji, protože se mu s tím nechce babrat. Ale já osobně bych při své zvědavosti na ten spodek mrknul-co se tam vlastně stalo. Vždyť to není tak složitý-vypustit olej a odšroubovat spodní víko... nevím odkud jsi- táta má dobrého známého(ten známý je defakto tátův učeň) a má soukromý servis-specializuje se už od mládí na motory a narozdíl o "výměnkářů" dělá takové libovky jako jsou zadřené, uvařené, přeskočené rozvody, zlomené kliky atd.... Sídlí poblíž Hrotovic (asi napůl cesty mezi Třebíčí a Moravským Krumlovem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 (editace) ááá jsem to ale blbec-ptám se odkud jsi-až teď kouknu pod tvůj nick a vidím Teplice-hm tak to máš na jižní moravu docela z ruky.To by jenom ta odtahovka stála balík Editováno: 16. Listopad 2007, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 (editace) Přesně, jak píší ostatní. Vypustit olej a sundat vanu a uvidí se, co se tam stalo. Znám člověka, který by to udělal, ale bohužel je z východních čech Editováno: 19. Listopad 2007, autor: Franta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 16. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 ááá jsem to ale blbec-ptám se odkud jsi-až teď kouknu pod tvůj nick a vidím Teplice-hm tak to máš na jižní moravu docela z ruky.To by jenom ta odtahovka stála balík No balík říkáš? No stalo se mi to ve Francii, 100km od hranic se španělskem, tak mi pak řekni kolik myslíš že mě stál jen odtah do ČR. Děsná štreka. Jo 35tis kč jsem dal za odtah. Můžu bejt rád že to odtáhl známej známýho. Jinak by to auto tam stálo ještě dodnes. Česká pojištovna se mi hlásila také že by mi to odtáhly. když jsem slyšel o manipulaci a cesta tam a zpět a následně jejich cena tak se mi podlomily nohy. Řekl mi 60tis kč za odtah. Bohužel i odtah z Francie zpět do španěl by stál jako muj odtah domu. Zvolil jsem cestu do čech. Francouzi jsou drahý. Jen odtah z dálnice cca 30km do jenbližšího městečka mě stálo 160 eur, telefonát do české republiky 20 eur, pětiminutovej hovor, s verdiktem, to nepřipadá v úvahu. Máte pravdu také mě to zajímá, a proto jsem se rozhodl že ho nechám rozebrat, až se tak stane, nafotím do detailu a doufám že konečně příjdu na příčinu poškození... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 ááá jsem to ale blbec-ptám se odkud jsi-až teď kouknu pod tvůj nick a vidím Teplice-hm tak to máš na jižní moravu docela z ruky.To by jenom ta odtahovka stála balík No balík říkáš? No stalo se mi to ve Francii, 100km od hranic se španělskem, tak mi pak řekni kolik myslíš že mě stál jen odtah do ČR. Děsná štreka. Jo 35tis kč jsem dal za odtah. Můžu bejt rád že to odtáhl známej známýho. Jinak by to auto tam stálo ještě dodnes. Česká pojištovna se mi hlásila také že by mi to odtáhly. když jsem slyšel o manipulaci a cesta tam a zpět a následně jejich cena tak se mi podlomily nohy. Řekl mi 60tis kč za odtah. Bohužel i odtah z Francie zpět do španěl by stál jako muj odtah domu. Zvolil jsem cestu do čech. Francouzi jsou drahý. Jen odtah z dálnice cca 30km do jenbližšího městečka mě stálo 160 eur, telefonát do české republiky 20 eur, pětiminutovej hovor, s verdiktem, to nepřipadá v úvahu. Máte pravdu také mě to zajímá, a proto jsem se rozhodl že ho nechám rozebrat, až se tak stane, nafotím do detailu a doufám že konečně příjdu na příčinu poškození... Být tebou tak seženu jinej schopenj motor a nechám ho vyměnit a tenhle bych potom třeba ze zvědavosti rozhodil. Jinej motor tě musí vyjít na max. 10tis., takže myslím že je zbytečný nad tím víc přemýšlet... Hlavně ať je stejnýho typu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 17. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 ááá jsem to ale blbec-ptám se odkud jsi-až teď kouknu pod tvůj nick a vidím Teplice-hm tak to máš na jižní moravu docela z ruky.To by jenom ta odtahovka stála balík No balík říkáš? No stalo se mi to ve Francii, 100km od hranic se španělskem, tak mi pak řekni kolik myslíš že mě stál jen odtah do ČR. Děsná štreka. Jo 35tis kč jsem dal za odtah. Můžu bejt rád že to odtáhl známej známýho. Jinak by to auto tam stálo ještě dodnes. Česká pojištovna se mi hlásila také že by mi to odtáhly. když jsem slyšel o manipulaci a cesta tam a zpět a následně jejich cena tak se mi podlomily nohy. Řekl mi 60tis kč za odtah. Bohužel i odtah z Francie zpět do španěl by stál jako muj odtah domu. Zvolil jsem cestu do čech. Francouzi jsou drahý. Jen odtah z dálnice cca 30km do jenbližšího městečka mě stálo 160 eur, telefonát do české republiky 20 eur, pětiminutovej hovor, s verdiktem, to nepřipadá v úvahu. Máte pravdu také mě to zajímá, a proto jsem se rozhodl že ho nechám rozebrat, až se tak stane, nafotím do detailu a doufám že konečně příjdu na příčinu poškození... Být tebou tak seženu jinej schopenj motor a nechám ho vyměnit a tenhle bych potom třeba ze zvědavosti rozhodil. Jinej motor tě musí vyjít na max. 10tis., takže myslím že je zbytečný nad tím víc přemýšlet... Hlavně ať je stejnýho typu. No a o to právě jde, že stejný typ není k sehnání a když je tak je bezjakýchkoliv informací, záruk, bez papírů a nebo hodně najeto, ale je to daleko vyšší riziko tam dát zajíce v pytli atd. Tak to vypadá na přestavbu. Hold pokud to pujde tak bych pak už jen sehnal papíry na RS karoserii. kvuli VIN. Jde mi o to aby to bylo vše v pořádku. Navíc jaká koliv přestavba, předělávka jsou velký pěníze. Jen sem napíšu třeba příklad: Mám auto s nefunkčním motorem. Seženu jiný motor stejného typu. Třeba za 10 tis. Oni ho namontují, za každý ukon si naučtují peníze, takže demontáž nefunkčního a montáž funkčního (údajně) Nakonec se muže zjisit že motor je víc opotřebovaný než ten nefunkční, dále se musejí udělat rozvody, vyměnit olej, nové svíčky a to už jsem přesáhl částku 20tis kč. Ted zase zbývá otázka co s tím nefunkčním motorem. Nebo druhá varianta, zjistí se že tento motor je taky nefunkční a co ted? Jo servis se do opravy nepustí. Pokud prej jo říkali že by mě to vyšlo na stejné peníze, nechápal jsem proč. co když fakt nic není té ojnici ? Jen se utrhla klikovka. Ale pořád nebudu vědět co se stalo. Pokud to chci zjisit člověk musí ZAPLATIT. Jo kdyby byla aspoň garáž to je jiná ale i tak to je na nic, navíc zima, no jo to jsou možnosti mizivé.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Pravda- vyměníš motor, ale kdo ví co to bude zač.Takže tam dostaneš možná ještě horší než je tento.Pokud praskla ojnice a není díra v bloku, ta bych mrknul na vnitřek klikovky a pokud to tam neudělalo velkou paseku(ojniční ložisko, záseky...) zkusil bych ho opravit,když se podaří tak ti "tvůj" motor zůstane dál a budeš vědět zhruba co v něm máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 18. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 (editace) Pravda- vyměníš motor, ale kdo ví co to bude zač.Takže tam dostaneš možná ještě horší než je tento.Pokud praskla ojnice a není díra v bloku, ta bych mrknul na vnitřek klikovky a pokud to tam neudělalo velkou paseku(ojniční ložisko, záseky...) zkusil bych ho opravit,když se podaří tak ti "tvůj" motor zůstane dál a budeš vědět zhruba co v něm máš No tohle mě taky napadlo, jenže je tu háček. Zaprvé, Pokud by to nenadělalo velkou paseku, a dal by se polomotor použít, co všechno je potřeba jiného vyměnit? Jako byl bych rád kdyby se to povedlo. Chce to mít garáž. Bez toho to je na dvě věci. Ale to není vše, chce to mít při nejlepším ještě šikovný ruce a nebo člověka který ví na co sahá. Je tu mezi váma někdo takový? Máte nějaké fotografie nebo nákresy vnitřku bloku? Co všechno tam je za součástky? Stejně se asi nedozvím příčinu, proč se tohle stalo. Editováno: 18. Listopad 2007, autor: Ray Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 18. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 (editace) SRRY za OT Tak to me napada: Dejme tomu 2000km od CR, stala se nehoda s autem za 100kkc, odtah do CR 60kkc, oprava za vice jak 40kkc. Tak co ted, odtah a oprava nema cenu. Hypoteticky me to napadlo, co pak v takove situaci delat? Zkusit prodat auto v zahranici? PS: Bez havarijniho pojisteni. Editováno: 18. Listopad 2007, autor: pulux Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 18. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 (editace) Pravda- vyměníš motor, ale kdo ví co to bude zač.Takže tam dostaneš možná ještě horší než je tento.Pokud praskla ojnice a není díra v bloku, ta bych mrknul na vnitřek klikovky a pokud to tam neudělalo velkou paseku(ojniční ložisko, záseky...) zkusil bych ho opravit,když se podaří tak ti "tvůj" motor zůstane dál a budeš vědět zhruba co v něm máš No tohle mě taky napadlo, jenže je tu háček. Zaprvé, Pokud by to nenadělalo velkou paseku, a dal by se polomotor použít, co všechno je potřeba jiného vyměnit? Jako byl bych rád kdyby se to povedlo. Chce to mít garáž. Bez toho to je na dvě věci. Ale to není vše, chce to mít při nejlepším ještě šikovný ruce a nebo člověka který ví na co sahá. Je tu mezi váma někdo takový? Máte nějaké fotografie nebo nákresy vnitřku bloku? Co všechno tam je za součástky? Stejně se asi nedozvím příčinu, proč se tohle stalo. No a někdo známý by tě nepustil do garáže? A šikovné ruce-proboha češi zvládnou všechno.Na tom nemáš co zkazit.Nebo počkej až se příští týden trochu oteplí a rozdělej to venku. Sežeň nějakou nádobu do které vypustíš olej+- 5 litrů a pak se mrkni čím je přišroubovaná vana(spodní kryt motoru) tipuju imbus nebo možná torx-odšroubuj to a pak vezmi zrcátko a foťák a uvidí se co dál.Zkusím najít nějakou fotku vnitřností 1.8 20V... Editováno: 18. Listopad 2007, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.