Přejít na obsah

TDI 66 kW nestartuje


lisky

Doporučené příspěvky

Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000km

Minulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru...

Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat?

Díky za každou radu či návrh :) Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000km

Minulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru...

Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat?

Díky za každou radu či návrh :) Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče.

Asi by to chtelo odvzdusnit nee???A jeste by me zajimal tvuj postup vymeny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můj postup? Normálka no... Povolil jsem hadice, odpojil, vyhodil filtr a dal novej...

Ano, odvzdušnit by to chtělo a já se ptal jak, četl jsi to kámo? :)

Jináč ještě ted tedy to zkusim odpojit a naplnit ten filtr naftou no... sem na to jaxi zapoměl :-x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píšeš, musíš ten filtr naplnit celej naftou. Pak nastartuješ, možná to bude trochu déle točit, a až motor ppběží, tak se samo vše odvzdušní. Hlavně aby si vše dobře poskládal, aby si to nepřisávalo vzduch a hlavně ty hadice musíš dát správně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můj postup? Normálka no... Povolil jsem hadice, odpojil, vyhodil filtr a dal novej...

Ano, odvzdušnit by to chtělo a já se ptal jak, četl jsi to kámo? :)

Jináč ještě ted tedy to zkusim odpojit a naplnit ten filtr naftou no... sem na to jaxi zapoměl :-x

si zapomněl dost podstatnou věc .... takle utavíš dřív startér či bateriiii........... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to naplnil naftou, stříkačkou jsem etě doplnil ty hadičky aby byly uplně plné a stejně nic... párkrát zakuská a zase zdechne a ta průhledná hadička je prázdná...

Jako doplnim filtr i hadičky naftou a jak to chytne, průhledná hadička se vyprázdní a motor chcípne a už nechytne. Baterka je už KO :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to naplnil naftou, stříkačkou jsem etě doplnil ty hadičky aby byly uplně plné a stejně nic... párkrát zakuská a zase zdechne a ta průhledná hadička je prázdná...

Jako doplnim filtr i hadičky naftou a jak to chytne, průhledná hadička se vyprázdní a motor chcípne a už nechytne. Baterka je už KO :(

tak zda ti nepadá nafta... jak to chytne musíš tomu dát plnej aby se pořádně roztočilo čerpadlo a vyhnalo vzuch ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo GARNY, díky moc, zkusím to hned ráno, dnes už na to prdim. Normálně jak to tak zkoumám, zdá se mi že ty tlusté černé hadičky jsou nějaké spuchřelé :-/ A ta průhledná je divně tvrdá a v jednom ohybu dost zůžená, což by také mohl být ten problém :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

No tyjo... to bych nerad zkurvil čerpadlo :/ To nasání, myslíš z hadičky co jde z nádrže do filtru ju? To také zkusím tedy. Ale jo, ukecal sme kámoša automechanika, zítra přijede... hned mě seřval že se do těchto věcí nemám pouštět... to s tím čerpadlem mi také říkal :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

nikdo tady nepíše aby točil čerpadlem na sucho... kdyby jsi pořádně četl ..tak bylo psáno ,že mu to občas chytlo ..ale má tam ještě vduch a klekla mu baterie...

zda mu to spadlo až do nádrže což nemyslím ..tak to je jiná to na baterku nikdy nenatočí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

No tyjo... to bych nerad zkurvil čerpadlo :/ To nasání, myslíš z hadičky co jde z nádrže do filtru ju? To také zkusím tedy. Ale jo, ukecal sme kámoša automechanika, zítra přijede... hned mě seřval že se do těchto věcí nemám pouštět... to s tím čerpadlem mi také říkal :/

normalne to roztahni,at si samo nasaje-pokud mas dobrej rozvodak,ale pro jistotu pred spustenim spojky pri roztahovani trochu zastartuja pak pust trojku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

No tyjo... to bych nerad zkurvil čerpadlo :/ To nasání, myslíš z hadičky co jde z nádrže do filtru ju? To také zkusím tedy. Ale jo, ukecal sme kámoša automechanika, zítra přijede... hned mě seřval že se do těchto věcí nemám pouštět... to s tím čerpadlem mi také říkal :/

stím fitrem si to vymnoukkl ten musíš zalejt ..je jasný ,že takle by to šlo opravdu na sucho což je špaténka jak tu psal TDI FUN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

Příteli, jak pordáváš ty trisky BOSCH 764 TDi, to zvedne výkon o 25koníků i bez chipu motoru? Já nechcu dávat chip, protože vim že sem tam neberu zrovna nejkvalitnější naftu a prý jsou chipy na to hajsavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

normalne to roztahni,at si samo nasaje-pokud mas dobrej rozvodak,ale pro jistotu pred spustenim spojky pri roztahovani trochu zastartuja pak pust trojku

No tyjo... roztahovat to nebudu... to by musela být otázka života a smrti...

To až budu mít na výběr jen roztáhnout, nebo život, tak to budu řešit takto drsně :-x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

nikdo tady nepíše aby točil čerpadlem na sucho... kdyby jsi pořádně četl ..tak bylo psáno ,že mu to občas chytlo ..ale má tam ještě vduch a klekla mu baterie...

zda mu to spadlo až do nádrže což nemyslím ..tak to je jiná to na baterku nikdy nenatočí...

Tyjo ale kdyby to spadlo až do nádrže... to ybch musel mít odpojený pěknou chvíli ne? a zdá se že v té hadici nafta je... to spíš něják vázne komunikace mezi filtrem a čerpadlem nu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne toc dlouho i cerpadlem na sucho.To mu teda moc neprospeje.Dokonce se muze stat ze ti lehne, naka rolka se pridre a bude vymalovano.Vyhledej nakeho cloveko co tomu rozumi a udela ti to.pokud ti padla nafta az do narze tak to musis nasat prez vracecku nakou odsavackou at to fakt netrapis.

Příteli, jak pordáváš ty trisky BOSCH 764 TDi, to zvedne výkon o 25koníků i bez chipu motoru? Já nechcu dávat chip, protože vim že sem tam neberu zrovna nejkvalitnější naftu a prý jsou chipy na to hajsavé.

Tobe bych spise doporucil bud jen trysky nove z 81kw nebo jen chip.Na kvalitu nafty to nema vliv.Nekvalitni nafou si jen privadis do probelmu.Zanesena nadrz,saci kos,cerpadlo,palivove vedeni.Jinak neni probem dat 520 trysky a poladit chipem na 90-95kw.Chipem samotnym se da bez koure tech 85kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tobe bych spise doporucil bud jen trysky nove z 81kw nebo jen chip.Na kvalitu nafty to nema vliv.Nekvalitni nafou si jen privadis do probelmu.Zanesena nadrz,saci kos,cerpadlo,palivove vedeni.Jinak neni probem dat 520 trysky a poladit chipem na 90-95kw.Chipem samotnym se da bez koure tech 85kw

A když bych dal jen trisky z 81kw tak by se výkon zvětšil? A kolik tak stojí ten chip? U nás mi ho Klásek nabízí za 6000kč na 85kw (jistě ho znáš ze sprintů). Jinak kouřivost mi neva, klidně at si to čadí jak chce :) ale přecijen už mám nalítáno cca 240 000km :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když bych dal jen trisky z 81kw tak by se výkon zvětšil? A kolik tak stojí ten chip? U nás mi ho Klásek nabízí za 6000kč na 85kw (jistě ho znáš ze sprintů). Jinak kouřivost mi neva, klidně at si to čadí jak chce :) ale přecijen už mám nalítáno cca 240 000km :-/

Ano s 81 vykon vzroste.Ceny ti napisu v SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000km

Minulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru...

Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat?

Díky za každou radu či návrh :) Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče.

A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000km

Minulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru...

Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat?

Díky za každou radu či návrh :) Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče.

A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.

Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...