Publikováno Říjen 5, 200915 r Volal mi ted pan co ode me kupoval symphony, ze se mu radio nevypina po vytahnuti klicku (v oktavce). Me to delalo taky, ale v jinym (starym) aute, tak sem to neresil. Ma nekdo podobnou zkusenost, da se to nejak spravit? Podle origo navodu v menu tuto funkci pry zkousel zapnout a nepomohlo... Jde mi o to co mu rict nebo poradit
Říjen 5, 200915 r Autor nevim, ale snad to ma dobre zapojene, rikal ze mu to daval do kupy elektrikar (na druhou stranu priznaval ze v aute driv byla jina muzika, nejake natahane kabely atd.)... kdyz sem to radio implantoval do meho golfa 3, taky mi elektrikar rikal ze je to s tim klickem nejake divne. Prehozeni staleho a spinaneho plus to nevyresilo. Zase radio nejevilo znamky nejake opravy - i nalepka vzadu je neporusena... Tak nevim no, jestli hledat chybu v radiu nebo v kabelech.
Říjen 5, 200915 r Volal mi ted pan co ode me kupoval symphony, ze se mu radio nevypina po vytahnuti klicku (v oktavce). Me to delalo taky, ale v jinym (starym) aute, tak sem to neresil. Ma nekdo podobnou zkusenost, da se to nejak spravit? Podle origo navodu v menu tuto funkci pry zkousel zapnout a nepomohlo... Jde mi o to co mu rict nebo poradit to druhy radio co mam tak se vypina v pohode proste chyba v radiu.zapojeny to je dobre na starym radiu je to ok
Říjen 5, 200915 r stačí jen překodovat rádio přes VAG, řešil jsem to také a ještě ani nesvítilo, překodovaním vše vyřešeno, já měl 00407, překodováno na 00403
Říjen 5, 200915 r Autor brunda - zdravim, sem rad ze ste taky z fora... VAG je program na upravy, opravy a diagnostiku vozu. Pres notebook a kabel.
Listopad 2, 200915 r Mě zase nejde překodovat VAGem, nespojí z rádiem akorá napíše jestli jsem si jist že tam je říd.jednotka radia. Jinak radio nevypina po vytahnuti kličku ale kod si pamatuje i stanice pin 4 a7 je spravně zapojen, ještě svítí pořád podsvicení ale to mě nevadí protože se musi svítit celoročně. Co me vadí ten VAG proto prosím o radu proč se nechce spojit.
Listopad 2, 200915 r Tuším že pin 3 napájecího konektoru rádia je K vedení na diagnostiku, musí být spojen s ostatním K vedením, například ve svazku pod popelníkem, určitě to nemáš, proto nemůžeš do rádia vstoupit vagem ...
Listopad 2, 200915 r Da se to napojit (jakou barvu má ten kablík) nebo to některá Octa ma a jina ne tohle je asi hloupa otázka. Jo ještě tam mám odpojené 4 dratky ale iso je plny mini iso to není ty piny jsou stejně velké jako standard iso.
Listopad 2, 200915 r Barvu má bílo šedou a pokud to auto nemělo originál rádio z výroby tak jsem to v přípravě na rádio zapojený neviděl, elespoň u před face to nebylo, muselo se to dodělávat. Nejjednodušší je ten drát natáhnou pod popelník, je tam svazek těhlech drátu spojených a přetažených takovou bužírkou průhlednou, tak tam to připojit. Popis pinů pro symphony (svorkovnice A): pin1 - gala (přizpůsobení hlasitosti dle jízdy) pin2 - vypínání zvuku (provoz telefonu) pin3 - diagnostika - K vedení pin4 - kontakt ovladaný klíčkem (S - kontakt) pin5 - u autorádií grundig +12 pro anténu, symphony - neobsazeno pin6 - osvětlení - svorka 58b pin7 - akumulátor + (svorka 30) pin8 - akumulátor - (svorka 31) Upraveno Listopad 2, 200915 r od FilipV
Listopad 2, 200915 r Díky ti zítra ráno nato mrknu třeba to bude jeden z těch odpojených. Když ne tak ho napojím pod popelník........ Tak už mě vše šlape tak jak má, ten svazek 4 stejných drátů bílo šedých spojených v jeden pod popelníkem jsem napojil na pin 3 a už jsem se dostal do Ř.J. rádia. Překodovaním vše vyřešeno měl jsem 00407, překodováno na 00400 už jde regulovat podsvícení,vypnutí vytažením klíčku,zesilování rádia podle rychlosti........... Jsem šťastnej jako Blecha. Ještě jednou dík za radu. Upraveno Listopad 3, 200915 r od Sambuh
Listopad 12, 200915 r Mělo by to jít vyřešit i nastavením přímo v rádiu, jak na to zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=72292 Taky to v druhým autě doma nevypínalo po vyndání klíčku, tak sem pátral proč a narazil na ten návod, pak to podle toho udělal a funguje to, zapíná a vypíná s klíčkem.
Prosinec 15, 200915 r Já mám zase problém s GALA.Zaprvé nemohu nastavit na Symphony GALA na 9.Když nastavím jakékoliv vyšší číslo než 5 tak po uložení mám zase 5.A na tomto čísle nepoznávám při jízdě žádný hlasitostní rozdíl.Chtěl bych se zeptat, jestli jde přeměřit ten kabel co to ovládá?A jestli když se zvedne hlasitost při vyšší rychlosti je vidět to číslo na které se to zdvihlo při přepnutí na hlasitost?
Prosinec 15, 200915 r Problém bude v tom, jestli je rádio 3drát nebo CAN. Proto mu to nevypíná! Upraveno Prosinec 15, 200915 r od Pajk85
Prosinec 16, 200915 r To nastavení GALA mi dělá také a nevím jak to jinak řešit, po vypnutí rádia což i při startu se mi to automaticky přepne na 5, jen s tím rozdílem, že já to poznám to zvýšení, není to zase tak moc ale stačí to, tak to neřeším, když tak si to nastavím na 9 a uložím, po opětovném zapnutí znovu nastavím na 9.Přes Vag ok.
Prosinec 17, 200915 r No a jak to poznáš.Že ti to hraje hlasitěji a nebo se podíváš na číslo hlasitosti?Myslím při tom čísle 5.
Prosinec 17, 200915 r číslo hlasitosti zůstává stejné, jen to prostě slyším, že to jde hlasitěji, nejlépe to poznáš na pozici 9 při zvýšení rychlosti z 40 na 50km/h nebo z 50 na 60km/h
Prosinec 22, 200915 r Mne to symphony robilo tiez. Nevedel som ako na to. Radio bolo origo z vyroby. DX - ko slape ako ma...
Prosinec 26, 200915 r Tak nevím, jestli to tu někde je, ale prosím o radu čím se orig. Symphony CD vyndavá z tunelu. Koupil jsem na Aukru, zapojil, zasunul a ono ani nevypíná s klíčkem, ani nesvítí. Teď ale nevím, jak vysunout a neponičit. Jak mají vypadat ty vytahováky? Musím si je vyrobit. Díky všem.
Prosinec 26, 200915 r Sou na to speciální vytahováky. Vpodstatě takový slabý plíšky, který zastrčíš do otvorů-štěrbinek v rádiu a tím ho odjistíš. Nebo zajeď do Servisu Škoda Auto a vyndaj ti ho. Někde zadarmo jinde za 50 Kč
Prosinec 26, 200915 r Mě to vydělali zadáčo a ještě mi ty vytahováky dali. Jinak nevypíná se Ti to proto, že máš jiný druh zapojení. Viz jak píšu víše. Ale rozchodíš to, neboj. Jde jenom o to natáhnout pár drátků.
Prosinec 27, 200915 r Mě to vydělali zadáčo a ještě mi ty vytahováky dali. Jinak nevypíná se Ti to proto, že máš jiný druh zapojení. Viz jak píšu víše. Ale rozchodíš to, neboj. Jde jenom o to natáhnout pár drátků. hlavne zalezi na tom, jestli je radio canove, nebo nacanove... ten 3-drat slouzi pouze na komunikaci s maxidotem, na vypinani a zapinani nema vliv... napis jake mas cislo radia, potom muzem radit..
Prosinec 27, 200915 r hlavne zalezi na tom, jestli je radio canove, nebo nacanove... ten 3-drat slouzi pouze na komunikaci s maxidotem, na vypinani a zapinani nema vliv... napis jake mas cislo radia, potom muzem radit.. To vypínání mi ani nějak nevadí, za to ten osvit vyloženě ano!! Nevím, co je "canove - necanove - maxidot". Věřím, že s vaší pomocí to rozchodím. Ten prodejce mi přislíbil, že pokud bude nějaký problém, tak mi rádio po Novém roce zamění za jiné. Nejdříve ho ale musím uvolnit ze zásuvky - nejde mi ven (strkám tam do štěrbin plíšky a nehne se). Tak ani nevím jeho číslo. Šlo tam dosunout dost ztuha. V tom autě byla nějaká divočina, protože je tam vyvedena antena na GPS, na GSM a klasická antena k rádiu. Musím ale uznat, že tam origo sedí jak pr... na hr... Upraveno Prosinec 27, 200915 r od Honzís
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.