Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/10 ve všech sekcích

  1. Vlastnim OII 2006rok 2,0TDi od 60tis km a ted mam najeto 116tis Vse OK - turbo - spotreba oleje cca 0,5L/10tis km, jezdim long life - voda se neztraci jediny problem jsem mel hned ze zacatku tak to byl setrvacnik kde byla vyrobni vada a spatne privareny laserem ozubeny venec pro startovani
    1 bod
  2. Základní nastavení klapky se dělá zhruba při teplotě motoru zhruba 20°C.
    1 bod
  3. Sice mám 1.6 74 kW + lpg, ale přesně mi to dělá to samý, jen jsem vypozoroval, že to dělá pouze při vyšších venkovních teplotách, celou zimu nic, ráno nic až když jedu odpoledne z práce, vag hlásí sporadickou závadu na lambdě, klapce a váze, klapku a váhu jsem čistil a lambdu před rokem měnil, tak nevim co dál. ještě mě napadá výměna kabelů ke svíčkám, ale stejně si myslim, že to bude lambda. Na předchozim modelu škoda favorit mi jemné pocukávání způsoboval špatný střední díl vyfuku, tak doporučuje ještě pořádně prohlédnou výfuk.
    1 bod
  4. Pozabudol som, sorry.Presne tak, zapojenie chráni žiarovku pred počiatočnou prúdovou špičkou keď je vlákno studené a môže byť namáhané desiatkami ampér.Obvod simuluje lineárnu prúdovú záťaž v sériovom zapojení so žiarovkou.Prúd postupne rastie po dobu asi 1,5 sekundy,kedy dosiahne maximum a žiarovka svieti plným svitom (inak super efekt,otočíte vypínačom,chvíľu sa nič nedeje a potom sa rozsvietia stretávačky:-).Odpor spínacieho tranzistora v zopnutom stave je 15miliohm,teda nepotrebuje chladenie.Náklady na stavbu sú minimálne,použil som súčiastky SMD, okrem tranzistora IRF3205, ten je klasika v puzdre TO220.Celý plošný spoj má asi 15x20 mm,po osadení a odskúšaní zapojenia som ho zalial do silikonovej hmoty (lukopren N),ktorá má dostatočnú mechanickú a tepelnú odolnosť.Konektorové pripojenie som riešil podobne ako u už spomínaného odporového vedenia,+12V a GND FASTIN a vývody na žiarovku origo konektorom.Pozor na polaritu, radšej si ju overte multimetrom.
    1 bod
  5. Můžu také potvrdit. 1,6ka TDI CR objednána 8. srpna a kochat jsem se mohl až 8. září. Zatím najeto cca 300 km, takže žádné velké závěry dělat nelze. Co se týká motoru, tak je fakt, že vyžaduje víc otáček (srovnávám s VW Golf 1.9 TDI 66 kW), takže se mi se tam stane, že musím znovu nastartovat. A co se týká pneu, tak já dostal Dunlop SP SPORT 01 (rozměr ale R17 225/45). Až jí trochu zajedu, určitě sem napíšu svoje dojmy, podotýkám, že velice laické.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...