Hlavní panel
Oblíbený obsah
Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 06/29/25 ve všech sekcích
-
Na obycejne couvani normalne staci bohate. Je to hruza? Je. Bohuzel nic se s tim neda delat mozna ve faceliftu mozna ale take ne.3 body
-
Třeba je to cíl euroekohujerů. Všechno je to uměle vytvořené a poháněné zbožnými přáními bez ohledu na realitu. A tak to taky dopadá a dopadne - přesně podle legendárního konstatování "Mysleli jsem to dobře, ale dopadlo to jako vždycky"....3 body
-
Zdá se, že světlomety S4 byly navrženy tak, aby byly homologovány bez přídavných ostřikovačů, pod 2000 lm v bodě měření. Pravděpodobně z důvodu úspory nákladů, nebo možná s faceliftem zavedou výkonnější světlomety, aby propagovali vylepšené funkce. Řídil jsem Passat B8 s maticovými světlomety a S4 po mnoho nocí a S4 má velmi dobrá světla. Mnohem lepší než S3. Rovnoměrnost paprsku je lepší s maticovými segmenty. Jsem s nimi spokojen. Nové HD IQ světlomety v Tiguanu dělají skvělý dojem dynamickými vlastnostmi, ale celkově je výkon/jas ve srovnání se standardními LED maticovými světlomety VW Passat pouze průměrný.3 body
-
Pakliže nejste schopni si to najít v manuálu, kde je to podrobně popsané, tak ode mě nečekej konstruktivní odpověď 🙂 Skoda.pdf Skoda1.pdf3 body
-
@suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme. P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.2 body
-
a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ... urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod , o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril2 body
-
A kde by ji vzal? copak by v dnešní době neco, co není originál komunikovalo? S 4 je úplně o něčem jiném, nehledě na kybernetickou bezpečnost, v položkách výbavy, kdo si zakládá na kódech, je to NI1 (ECE) S UNECE pro kybernetickou bezpečnost a aktualizaci softwaru2 body
-
Na vozidle smíš mít legálně pouze taková kola a pneumatiky, jejichže rozměry jsou uvedeny v dokumentaci k vozidlu - COC nebo technický průkaz. Uvedená kola toto nesplňují => legálně je tedy na vozidle nesmíš mít. A pro příště si text příspěvku po sobě přečti, je dost nesrozumitelný, včetně jeho názvu - Aku? Jako akumulátor??? Oprav to do srozumitelné podoby.2 body
-
V nové verzi aplikace pro mobil je pod jízdními daty "trip history", což jede facto kniha jíst, jak byla dřív na webu. Dá se stáhnout v podobě Excelu.2 body
-
Dobrý den. HVO 100 jsem poprvé natankoval v Lukách nad Jihlavou dne 20.6.2025 při nájezdu vozu Škoda Karoq 4x4 Sport Line 2.0 diesel 18 480 km a dnes mám s HVO100 více jak 2000 km. Prozatímní zkušenosti jsou jednoznačně pozitivní. Motor prakticky okamžitě ztichl a spotřeba klesla o cca 0,5 - 1 litr na 100 km. Akorát by to chtělo nějakou pumpu blíže, mám to k ní 100 km, takže se dá využívat pouze při cestách k Brnu, ale zatím mi to vychází. Zde je link na Spritmonitor.de , kam data o vozidle zapisuji. Petr Šimral2 body
-
@lucky.jack i přes ten tón, Ti děkuji. Konečně konstruktivní odpověď 🙂 hele šel jsem sem pro pomoc, nepotřebuji číst halekání nadřazených nadsamců, co vedi úplně vše. Navíc jsem si na sebe upletl bič, že se ptám na auto někoho jinýho, a schytávám to tady jen proto, že si někdo pottrebuje za kazdou cenu neco dokazat. Tobě diky, ze i pres to vsechno, jsi me navedl. On mi totiž kolega rekl, ze manual samozřejmě má ale ze se tam nic nedocetl. Nikdy jsem tady problem s dotazy neměl, rad jsem take odpovidal i na dotazy , na které jsem ja znal a odpoved jsem vysypal z rukavu, a nemusel jsem polemizovat o tom, jak a co by ten co se pta, mohl udelat. Od toho je to tu forum a ne komentare pod clankem na novinkach. Jeste jednou dik.2 body
-
Protože @Martab by rád koupil AAW TWO+ a @Fanouš Ch posílá odkazy na AAW TWO2 body
-
Spíš jsem to zavinil sám. Po 1100 km jsem měl před zpáteční cestu zkontrolovat utažení těch vnitřních matek . Měl jsem poprvé větší rakev 420l od syna co je připevněna T šrouby. Já mám 350l a uchycenou třmínky který drží fest. No když vnoučata chtěla pádlbort tak jsem musel vzít větší. Spotřeba byla slušná, při cestě tam 5,3l/100. Zpět jedu rychleji a byly dost kolony tak 5,6l/100. A ještě jsem před cestou ty rezatý T šrouby očistil a natřel možná by ta rez líp držela.2 body
-
Já jsem s první verzí moc spokojený. 🙂 CP nepotřebuju (a můj systém ho ani nepodporuje), takže nemám důvod k přechodu na novější verzi. Zatím jsem měl jen pár výpadků připojení. Jeden na dálnici v Ostravě směrem na Bohumín a druhý kdesi v centru Brna. V obou případech podezřívám dráty nad cestou. Když už k výpadku dojde, celkem rychle se připojení obnoví. A automatické připojování po nasednutí do auta je taky rychlé a bezproblémové.2 body
-
Dneska jsem byl v servise a prisli na to. Mel jsem vykriveny kryt ze vnitr u kola. Asi za to mohl kaminek. Ten kryt je celkem na tesno s kotoucem. Problem vyresen.2 body
-
Mám Kumho ECSTA HS51, za tú cenu príjemné pneu. Hlučnosť taký dobrý priemer, je pravda že na hrubom asfalte ich je počuť o niečo viac, ale s tým sa počíta v kategórii áut F3 a R. Za dažďa aj sucha držia viac ako bežný vodič zvládne ísť na limit. Zatiaľ nabehané necelé 2 sezóny a nevidieť na nich abnormálne opotrebenie (zubkovitosť, dozrievanie). Predchádzajúce som mal Michelin Primacy 3 a tie boli skvelé, preto som zvažoval Kléber v podstate ako nižšia rada Mich. Nakoniec kvôli lákavej cene vyhrali Kumho.2 body
-
Nikdy neříkej nikdy 😋 ... Ještě v únoru byl pro mě elektromobil sprosté slovo a nikdy bych si nic takového nekoupil, protože blé ... No a od května jsem vcelku spokojený elektroprskoletista ... a upřímně, neplánuji, že bych se někdy zpět ke spalováku vrátil, to maximálně prodám elektrické embéčko a koupím Teslu 🤪. Ale je pravda, je to tím, že mám kde nabíjet. V paneláku bych tvrdil pravý opak, bo ceny veřejného nabíjení jsou pro masochisty a provozování elektrovozu v takovém případě je ekonomický nesmysl (tedy minimálně do doby, než cena ropných produktů stoupne o 10 Kč). Občasná nemožnost dobití na cestách je kapitola sama o sobě, ale ještě se nestalo, že bych nakonec nedobil, nebo nedej bože volal odtah, aby mě odtáhl k nejbližší nabíječce ... Fakt je ten, že embasofirmě se Elroq povedl a to přesedlání na jiný pohon vlastně ani není poznat, si v tom autě připadám pořád jako ve starém dobrém spalováku od embasofirmy ...2 body
-
Pokud se nepletu tak v infotainmentu vidíš verzi softwaru infotainmentu. Pravděpodobně přehrávali software v nějakých řídících jednotkách.2 body
-
2 body
-
Takže pre info, môj problem bol turbo. Utrhlo stred turba , osku aj s lopatkami tym padom turbo KO. Vymena noveho origo zo škodovky fabricky diel. Samozrejme po vymene prebehlo aj nutene vypalenie DPF cez diagnostiku ale auto malo po vymene hluche miesto vo vykone cca od 1800 do 2000 otaciek. Par krat sa stalo dokonca že pri prudkom zvyšeni vykonu (podradenie a vytočenie do vyšších otáčok ) auto stratilo vykon ako keby vyplo turbo a rozblikalo sa žhavenie s chybou P0299 nedostatočna dodávka vzduchu turba a po vymazaní chyby auto fungovalo normalne ale neustale pretrvavalo hluche miesto od 1800 do 2000 otáčiek. Po konzultacii s ucho motorsport mi poradil aby sa dalo vyčistiť DPF pretože pri takomto poškodeni turba sa dostane do DPF velke množstvo oleja s ktorym si DPF samo neporadi. Po vyčistení auto beží uplne bez problemov . Pre info turbo malo cca 240 000km za sebou2 body
-
@Petr Svetr nerekl bych mame jen s4 a pouzivam pouze jeden klic i presto se to pta obcas taky.2 body
-
@Norbeee nic není nikde potřeba aktualizovat. Jestliže máš mapy stahnuté, složku MAPS nahraj na kořenovej adresář karty a vlož do jednotky v autě. Tím je hotovo, když klikneš na navi takto to napíše, že se kontrolují navigační data a následně se ti otevře mapa. Toť vše. Podle druhého obrázku máš poslední verzi map na kartě.2 body
-
2 body
-
Rozhranie aj tá farebná škála vyzerá úplne rovnako. Rozdiel je v posúvatku, že sa dá navoliť viac farieb (menšie skoky pri posúvaní vpravo/vľavo).2 body
-
Mám také nezávislé topení a inteligentní dobíjení mám odpojené (odpojený konektor). Vše funguje k mé spokojenosti.2 body
-
Zkusim to tady trochu ozivit. V me Octavii 3 1.0 TSI mam jeste puvodni autobaterii, ktera brzy oslavi 9. narozeniny. Start-stop predchozi majitel auta dusledne vypinal a mne se vypina automaticky nejakym modulem z ciny. "Chytre" nabijeni je aktivni po celou dobu existence auta/autobaterie. Radeji bych mel "hloupe" nabijeni, ale do Strakonic to mam ze Zlina celkem z ruky a odpojeni konektoru pro me, pokud je mi znamo, nepripada v uvahu (nezavisle topeni). Vybava auta je myslim celkem slusna, takze se asi neda tvrdit, ze autobaterie funguje tak dlouho jen protoze je to holobyt. Nezavisle topeni, vyhrivani prednich sedadel, Kessy, Climatronic, Columbus, xenony, 230V zasuvka... Predchozi majitel moc auta neresi. Jsem si celkem jisty, ze baterka nabijecku nevidela (jedine, ze by ji na ni pripojili z vlastni iniciativy pri pravidelnem rocnim servisu, ale to si nemyslim). Ja ji na nabijecku prumerne tak jednou za rok pripojim. Nezavisle topeni predchozi majitel (podle jeho slov) skoro nepouzival. Ja ho pouzivam velmi intenzivne a to jak v zime, tak v lete. Nebal bych se rict, ze ho zapinam prakticky pred kazdou jizdou. Pokud jde o styl pouzivani auta, tak jednou tydne jedu dlouhou cestu (rano 100 km Zlin -> Brno, vecer 100 km Brno -> Zlin) a jinak v podstate kazdy den jedu nejakou kratkou jizdu po meste (rekneme prumerne 3 km tam a 3 km zpet). V zime to vypada tak, ze na 15-20 min zapnu nezavisle topeni, nastartuju motor, jedu 5 min, vypnu motor, nastartuju motor, jedu 5 minut, vypnu motor. To asi pro baterku neni idealni, ale na to prece nezavisle topeni mam. Predchozi majitel mel auto hlavne na "popojizdky", rozhodne bezne nejezdil stovky km po dalnici. Takze moje zkusenost je takova, ze "chytre" dobijeni asi zadny zasadni problem nepredstavuje. Driv jsem nemel ani "chytre" dobijeni, ani nezavisle topeni a tak dlouho mi baterka nikdy nevydrzela. Tady prikladam nejake relevantni udaje: Kod baterie: 7P0 915 105 Parametry baterie: AGM, 68 Ah, 380 A DIN Datum vyroby baterie: 2016 tyden 38 (19. - 25. 9. 2016) Datum vyroby auta: 13. 10. 2016 Datum predprodejni prohlidky auta: 20. 10. 2016 Datum prodeje auta: 25. 10. 2016 Datum predani auta mne: 24. 6. 2023, 126 237 km Nyni najeto (1. 7. 2025): 154 650 km Napeti po 100km jizde a 14hodinovem ustaleni (27. 6. 2025): 12,49 V Muzete tipovat, kdy mi baterka umre. 😁2 body
-
Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu2 body
-
@DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.1 bod
-
pojde novy dpf s katom a je to vybavene , ak je sporadicka mozn o zacat normalne jazdit lebo 15tis rocne na dizel je proste pruser a pouzivat aditiva plus to poriadne prebehnut , vacsinou je to potom ok1 bod
-
Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou. Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.1 bod
-
Střídmá spotřeba oleje 1L/3000km? Komprese bude OK i u zapečených stíracích kruhů. Když dáš nové svíce tak to chvíli zase pojede.1 bod
-
já měl ty goodyeary v rozmeru 215/40/17 a byl to model asymetric5, ted uz se delaji sestky ale koukam, ze tento model se v r16 ani nedela a je tam model efficientgrip. Na ten hankook bych osobne koukl, model K135 ventus prime 4, osobne jsem o nem uvazoval i ted na leona. Cenove cca 2550/kc vcetne dopravy v tvem rozmeru. Ja kupuji zde . Jsou tam dobre ceny a doprava zdarma.1 bod
-
Z koncernu ma ten rozmer len asi Arteon. Oficialne to nezapises do TP. Ak sposobis nehodu, bude z takej banality problem.1 bod
-
a ze jsem tak smely, co konkretne monitoruje sonda v dobe, kdy je auto uspany a dobiji se v garazi?1 bod
-
Ovšem když to odmítneš, přijde to po dalším startu ihned znova, ne?1 bod
-
Mne to vypnulo parkovaci asistent a kvuli tomu jsem si odrel predni naraznik. Od te doby davam odmitnout. Je to otravne1 bod
-
K čemu ten duplicitní příspěvek? Pokračuj v tom prvním tématu, tady to zamykám.1 bod
-
Vydržela, protože je to AGM. Nejvíc odchází EFB, které to chytré dobíjení prostě nedávají. Mně vydržela originál AGM v O3 8 let a tátovi dokonce 10.1 bod
-
Prostě to tak vymysleli a udělali, tak to tak funguje. Víc v tom asi nehledej. Nejde s tím udělat nic.1 bod
-
1 bod
-
Já mám natočeno 384k a auto jezdí stále. Od výměny do výměny co 15kkm to klesne z Max na Min což je asi litr? takže tak. A zakarbonované to je jako prase a stejně to jezdí. Stejně tak do toho leju N95 od samého začátku... a stejně jezdí1 bod
-
Tlačítko na displeji parkovací kamery mají jen vozy bez zadního stěrače (a tedy bez páčky s pozicí ovládající zadní stěrač/ostřikovač).1 bod
-
Během těch 14 dní jsi s tím jezdil? Je to normální, výsledek inteligentního nabíjení. Pokud bys chtěl inteligentní nabíjení vyřadit, musel bys odpojit kablík u mínus polu akumulátoru (tím vyřadíš i start-stop). Je tu o tom popsáno dost, např. u Fabie III.1 bod
-
A proč se "nepochlubit" ? Naopak dokazuješ, že se dá i s takovým obsahem a výkonem jezdit s rozumnou spotřebou. Ostatně já většinou jezdím podobně a to mám těch koníku (konkrétně v S III) ještě o něco málo víc. Nechápu to stálé ohrnování nosu některých nad tím, že má někdo silnější motorizaci a přitom ji moc často neprohání. K tomu vynulování - máš tam 99 hodin, jde to jen do 100 h, pak se to automaticky nuluje.1 bod
-
Jo, náznak tam je, ale dle ovladače světel ty "výstavní auta" mlhovky mají, ale vidět moc zvenku nejsou. Necháme se překvapit :)1 bod