Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hlavní panel


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 26.2.2010 ve všech sekcích

  1. 11 bodů
    Na srazu bylo vidět, že ne všichni se věnují jen svým autům a tak i Radius se pochlubil tvrdě vydřenou figurou, kterou, dle jeho slov je pořeba řádně udržovat vhodným jídelníčkem....
  2. 10 bodů
    Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome
  3. 9 bodů
    Fabia III - facelift Full LED zadné svetlá na predfacelift aute konkrétne v mojom prípade testované na MR2016 (výroba 08.04.2016). určite si väčšina všimla možnosť prehodiť zadné Full LED svetlá z facelift verzie na tie naše, predfacelift. dovolím označiť svoje Turbo ako prvé auto, ktoré dostalo Full LED zadné svetlá z facelift verzie čo je potrebné zohnať: svetlá - kombi: 6V9 945 711 6V9 945 712 svetlá - hatchback: 6V6 945 711 6V6 945 712 nosiče žiaroviek - kombi: 6V9 945 231 6V9 945 232 nosiče žiaroviek - hatchback: 6V6 945 231 6V6 945 232 zadná hmlovka - H21W BAY9S červená odrazná fólia na nárazník čo je potrebné na výmenu: vybrať staré svetlá vypinovať (vybrať) všetky káble z konektora a preusporiadať ich - iné poradie pinov. konektor je rovnaký osadiť nosič žiaroviek žiarovkami: spiatočka - P21W BA15S smerovka - PY21W BAY15S hmlovka - H21W BAY9S osadiť svetlá na auto nakódovať nalepiť odrazku, pretože facelift svetlá ich nemajú vo svetlomete FAQ (často kladené otázky): OT: kde sa dajú svetlá kúpiť? OD: priamo v Škodovke, prípadne kontaktovaním užívateľa @Lukason OT: koľko to stojí? OD: oficiálna cena je asi 7 700 Kč za pár, vrátane nosiča žiaroviek. Ak má niekto možnosť za lacnejšie, tak kľudne... OT: prečo je nutná zmena pinov? OD: pretože nové svetlá majú iné zapojenie. Je to výmysel priamo Škodovky, nie mňa OT: je možné vyrobiť redukciu? OD: teoreticky áno. Problém môže nastať pri spätnom vrátení na predfacelift svetlá, pretože nebude sedieť kódovanie OT: prečo je nutné kódovanie? OD: pretože je iné zapojenie pinov, je aj iný typ "žiarovky" pre koncové svetlo, ide o LED pásik OT: kde nájdem postupy kódovania a zapojenie? OD: zatiaľ nikde. Musím spracovať poriadny článok, potom to možno zverejním... OT: je možné namontovať LED aj pre spiatočku a smerovku? OD: samozrejme, tak isto aj pre hmlovku. To už je každého osobitná voľba, samozrejme s príslušným kódovaním OT: kde je možné svetlá vidieť naživo? OD: momentálne viem o dvoch užívateľoch, ja som na východe Slovenska, občas po Slovensku cestujem. Užívateľ @lukason v Prahe, ak bude ochotný to predviesť OT: koľko času zaberie výmena? OD: je to rádovo pár minút, závisí od šikovnosti OT: kto mi to vymení? OD: na východe Slovenska sa stačí ozvať. Výmena, montáž, kódovanie. (budem priebežne aktualizovať) Fotografie vrátane stručného popisu rozsvietenie doma na baterku: zmena pinovania: po namontovaní bez kódovania žiadna chyba (pravé svetlo bolo úplne odpojené). bohužiaľ, svietila brzda i keď nemala: po nakódovaní - koncové svetlá / hmlovka / brzda / spiatočka / osadenie žiaroviek: spiatočka / hmlovka / vypnuté / zapnuté /celkový pohľad / komplet rozsvietené: Nočné zábery a porovnanie
  4. 8 bodů
    |Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné. Nemáš na PHM,nekupuj si auto
  5. 7 bodů
    Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat
  6. 7 bodů
    Pár fotek za mě.. Uznávám jsem blbec, než mi došlo že mám špatně nastavený foťák po předchozím focení.... tak máte první 2 fotky kreslené No a protože mi nedošlo že bych je měl vyfotit znovu tak prostě nemám.. Snad Ondra bude mít společné fotky lepší... Nu což.. Příště se polepším Každopádně sraz se za mě vydařil. Chci poděkovat všem co dojeli a že to neměli někteří zrovna blízko :). Například zastoupení Maltu - Barča která najela cca 340 Km, což není zrovna málo. O Pawoukovi ani nemluvím a Tomus z Polska to také neměl zrovna blízko. Pak taky musím poděkovat těm, co si zakryli SPZ abych to nemusel mazat, super, potěšili jsme mě a v závěru doufám, že na dalším srazu se sejdeme zase minimálně ve stejném počtu!
  7. 7 bodů
  8. 7 bodů
    Souhlasím s názore, že přeci jedno jestli je to Fabie nebo Superb takovéto hrubé nedostatky by se neměli objevit na žádném z modelů. Pokud něco takového dokáže škodovka pustit i když je to očí bijící,můžu si jen domýšlet jaké jsou nedostatky které nejsou vidět na první pohled. Myslím že kvalita zpracování šla výrazně dolů u všech modelů 3 generace. Kvantita na úkor kvality.
  9. 7 bodů
    Resit u Octavky, zda zasterky kazi vzhled mi prijde skoro smesne. Za den jich potkam stovky a fakt vubec nevnimam jestli maji zasterky nebo ne. Az potkam Ferrari se zasterkami, tak si mozna reknu, ze "tudy ne pratele".
  10. 7 bodů
    Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen