Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/27/2010 in all areas

  1. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realiz
    29 points
  2. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    28 points
  3. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S
    22 points
  4. Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov
    19 points
  5. Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: O
    17 points
  6. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků do
    17 points
  7. Zatím mám O III objednanou, takže jsem v naději. Než jsem se pro ni rozhodl, byl jsem prohlídnout a projet konkurenci. A to Ford Focus, Renault Megane, Peugeot 308, Seat Leon, Toyota Auris, VW Golf, Hyundai i30. Všechno kombíky, manuální převodovky. Možná bude někdo křičet, že tohle není pro Octavii konkurence, ale je. Žádné z těch aut nebylo špatné, každé bylo jiné. Je to prostě o osobních potřebách, pocitu z auta a i o finančním limitu. Takže mé subjektivní dojmy (vlastnil jsem cca 12 aut, x firemních nepočítám). Jsem už malinko starší pán, rád se občas svezu, ale dávám přednost pohodln
    15 points
  8. Dovolím si po niekoľkých rokoch absencie na tomto fóre zapojiť sa do diskusie, keď už som teda bol spomenutý: Ďakujem za kompliment, porovanie mňa a Jirku (ferda25) ale nie je na mieste. Ja sa autám venujem ako svoje hobby, on si tým zarába na živobytie. Je logické, že ak sa niekto niečomu venuje 8 a viac hodín denne, robí toho viac, než nejaký hobby nadšenec. Ja sa výsledkami svojej práce nikde verejne neprezentujem, nepotrebujem to. To čo robím, robím preto, lebo ma to baví. Z časových dôvodov však nerobím žiadne veľké prestavby a nerobím ani úpravy kilometrov, ani deaktivácie imobilizéro
    15 points
  9. Tak erwinu jsou prezentace akorát z podzimní konference, jarní tam ještě není. Ale postahoval jsem nějaké TPI.. Tepelná oxidace chladící kapaliny: chlad_kapal.pdf Nefunkční stahování oken: okna.pdf Pomalé navíjení rolety zavazadlového prostoru: roleta.pdf Panel přístrojů indikuje problém s motorovým olejem: snimac oleje.pdf Vylomené vedení skla zadních bočních dveří: zadn okno.pdf
    15 points
  10. Mohutnejsi naboje kol Jinak kolikrat nam tu jeste kokta s Denisem vysvetli, jak je OIII hnusny, nudny a po FL zprzneny auto a to za pomoci par "povedenych" metafor. Ja jen, ze uz jsme to parkrat vsichni cetli. Kluci, nikdo vam ji nenuti. Kdyz je to podle vas tak desny auto, tak proc ztracet cas v diskuzi o nem? Me osobne se taky FL nelibi. Mam OIII RS a cekal jsem na facelift RS. Videl jsem uz na zivo a jediny co se mi libi jsou zadni svetla. Ty prehodim a jsem rozhodnut pockat na OIV RS. Nepotrebuji tu neustale opakovat, jak hnusnej ten predek je. Nekomu se libi, nekomu ne. Ostatni si
    15 points
  11. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění
    14 points
  12. Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísv
    14 points
  13. od 18:00 máte vonku novú verziu... odkaz na stiahnutie momentálne iba cez web. vďaka za pochopenie https://wirer.sk/vcds2-1/ PF 2019
    14 points
  14. Po delší době jsem si zaplatil na hodinku erWIN, tak se podělím o informace: Prezentace z technické servisní konference 10/2015: konf.zip Docela zajímavé informace o problémech a jejich případných řešení veškerých aktuálních škodovek. Vydané TPI k Fabii III: TPI.zip Schémata a montážní místa elektrických zařízení Fabie III: sch.zip Heslo k archivům: skodahome Snad se to bude někomu hodit
    14 points
  15. Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POT
    13 points
  16. 13 points
  17. Mám navigaci už několik let a proto jsem vybíral držák podle navigace. Respektive - můj držák (sedadlo spolujezdce) je plně kompatibilní s mou navigací (manželka). Vybíral jsem dlouho a pečlivě, někteří mi radili, ať zvolím jiný model, že tento mívá problémy - někdy svévolně napadá fyzicky řidiče, někdy zase mlčí a jindy si plete směr vlevo a vpravo. V každém případě jsem si už zvykl a vždy jsem dojel, kde jsem potřeboval.
    13 points
  18. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf
    12 points
  19. Snímač (indikácia) nízkej hladiny ostrekovačov - návod Potrebný materiál: – 7M0919376 – čidlo – 7M0973202 – konektor – 7M0919382 – tesnenie – 6U0972505A – 2x pin do konektoru čidla (alebo 1x drôt s už nalisovanými dvoma pinmi – 000979133 EA) – N90358501 – 1x pin do konektora BCM jednotky – 8 mm očko na uzemnenie – vodiče (k BCM jednotke tak 2-4 m, na uzemnenie stačí bohate pol metra až meter) – husí krk Alebo si zohnať celú sadu, napr. z Aliexpress za necelých 17 eur. Potrebné náradie: –
    12 points
  20. 12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, n
    12 points
  21. ja tyhle nářky tak bytostně nesnášímk ... "vydírání" apod... nechápu to. Nechci, neberu. Proč my češi furt prskáme nad slabým motorem v základu (tak si kup jinej), příplatkovou barvou( pokud ti to vadi, tak nekupuj) , nekvalitní párky v supermarketu (no tak si proboha vem ty z vedlejšího regalu, kde jdou kvalitnejsi). za třicet let od padu rezimu jsme se nebyli schopni prepnout do rezimu, ze mame na vyber.... místo toho nadáváme, nadáváme a zase nadáváme. omlouvam se za OT :-D
    12 points
  22. Syn vám tam pridal pohyblivé obrázky
    12 points
  23. Po cca 3 rokoch a odjazdenych 38000km bol volant v manzelkynej Fabii uz v zlom stave...na par miestach poskriabany od prstenov,hladky a leskly...dostala odo mna darek...precalunenie v kombinacii hladka a perforovana koza,presitie bezovou nitou vo farbe interieru....jej tak trochu teraz aj zavidim...ma krajsi ako ja v Superbe??
    11 points
  24. Škoda Rapid Spceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km.pdf
    11 points
  25. Dovolil som si mensi porovnavaci photoshop ako by mohla vyzerat Scala s beznou strechou a plechovymi 5. dverami:
    11 points
  26. Nepatři to sice uplně k tématu ale musím to napsat.Opravdu se divím těm kteři dostanou služebni auto a to ještě mnohdy do osobního uživáni a ještě vymyšleji že chcou takove nebo makove...Co by někteři za to dali mít vůbec nějake služebni auto.Někteři jsou rozežrani a vymyšleji kraviny že to neni ani možne.Jinak mne se taky ty dělena světla nelibi,ale s tim už člověk nic nenaděla,když to tak Škodovka vymyslela,prodeje stejně budou hodně vysoke.
    11 points
  27. Ja uz by som auto bez ACC nechcel a to s nim ani nejazdim nejako dlho. A vedel som to este pred kupou. Vsetko to je o tom, ze to su LEN asistenti, nie dokonali roboti a tak sa k tomu treba aj postavit a spravat a vtedy to dokaze fungovat skvelo. Su situacie, ked mu treba pomoct plynom, ako pise elxel vyssie, su situacie, ked je lepsie ho vypnut a su situacie, ked je lepsie ho vobec nezapinat. Ale jazdim kazdy den 100 km do a z prace a na 90% pedale ani nepouzivam, len tukam do packy, pokial idem normalne. Jasne, ked sa ponahlam, tak ACC nema sancu, akokolvek by bol dokonaly. Moj nazor, ze vset
    11 points
  28. Na srazu bylo vidět, že ne všichni se věnují jen svým autům a tak i Radius se pochlubil tvrdě vydřenou figurou, kterou, dle jeho slov je pořeba řádně udržovat vhodným jídelníčkem....
    11 points
  29. No a nesmí chybět foto jídel :D Odjezd někdy okolo půl 10 :D
    10 points
  30. Mozna nekomu pomuze - co mam nakodovano a funguje u mojeho kusu na MR2019 z podzimu. Byl jsem pozadan pres SZ, davam rovnou sem. Bez zaruky, toto fungovalo u me a nemusi fungovat nekomu jinemu. Aktivace alarmu (hlídá dveře, kapotu, kufr) Jednotka 09 - Electronic control unit. - bezpečnostní přístup 31347 adaptace DWA Alarmverzoegerung (Change value to "immidiat_driver_door_contact_thatcham") DWA Camper Modus (Change value to "enabled") Akustischer Alarm Signalhorn (Change value to "enabled") Akustische Rueckmeldung global (Change value to "enabled")
    10 points
  31. Takto vypadá modrá titan. Ale doufám, že si jí lidé tak rok nebudou kupovat, chci být chvíli originální. Stojí to za to, čekal jsem na ni od června. :D
    10 points
  32. v prvom rade vďaka @ferda25 za pomoc...v druhom rade vďaka za "pokusné" auto a kamarátovi za spoluprácu pri natáčaní videa.... BSD je teda kompletné Tak táto záležitosť asi nebude pre každé autíčko. Nie že by to bolo nemožné (keď už som to urobil), ale cenovo kvôli dvom “svetielkam v zrkadle” pomerne finančne náročné. BSD – Blind Spot Detection je vo voľnom preklade detekcia slepého bodu, lepšie povedané asistent či kontrola mŕtveho uhla. RTA - Rear Traffic Allert je rozšírenie parkovacích senzorov použitím radarov BSD jednotiek na sledovanie situácie hlavne pri prieč
    10 points
  33. Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvo
    10 points
  34. Aby sa nepovedalo ze na vas uplne kaslem, moja magnificencia vam prinasa verziu 3.7-beta52, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. Sladke snicky, a vela stastia pri rannom przneni vasich riadiacich jednotiek. https://uloz.to/!KLd2XTZAU5AE/ngjygc65765974363847jfgdwqfdifbg-zip
    10 points
  35. Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.
    10 points
  36. Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat k
    10 points
  37. Ona: „Jsem fotografka, spisovatelka, modelka na Instagramu a videoblogerka.“ On: „Já taky umím úplný hovno…“
    10 points
  38. Že prej se tohle fakt stalo: Děda si koupil počítač a naučil se s ním, díky svému vnukovi, pracovat. Jeho patnáctiletý vnuk mu potom z domova poslal tento e-mail: "Milý dědo, je to prima, že si teď můžeme posílat maily. Už nemusím chodit k Tobě domů, abych věděl jak se Ti daří. A moje kapesné, které mi dáváš, můžeš posílat na toto číslo účtu 100- 215362215/01212. Tvůj vnuk Vilda." Dědeček, už znalý umění posílat maily, odpověděl: "Milý Vildo, u mě je vše v pořádku. V příloze Ti posílám naskenovanou bankovku v hodnotě, kterou Ti dávám jako kapesné. Až budeš mít
    10 points
  39. No ty máš problémy se zatím naučit česky, arabštinu nech na později
    10 points
  40. Konečně máme teplo, tak jsem začal lepit těsnění. Odtud jsem objednal 10m profilu 090 072 viz: http://www.guma.cz/profilova_guma-mikroporezni.htm Odtud jsem objednal oboustranou lepicí pásku viz: https://www.azktrade.cz/3m-5952-vhb-oboustranne-lepici-paska-sedocerna-navin-3m/ Něco jsem měl doma a začal jsem obcházet auto s dětskou plastelínou a dělal jsem otisky, jako zubař. Prostě jsem hledal, kde je mezi dveřmi a karoserií, pokud možno rovnoběžná, ne moc velká mezera, která by se dala utěsnit. Co z toho vyšlo je patrné a komentované na fotkách. Nejvíc problémů dělají odtokové díry
    10 points
  41. A já myslel, že kvůli Clintovi. V Bolce to řešili na poradě a prý ty auta jezdí pod 5 litrů a někteří majitelé tankují jen 20 litrů. Málem tam dali 30ti litrovou nádrž, aby mohli mít za 500,- plnou. [emoji23]
    10 points
  42. Ozývám se po delší době. Problém s benzínem v oleji samozřejmě neustál, takže jsem znova reklamoval, ale už jsem vše řešil jenom se škodovkou. Jelikož se závada neustále opakovala, navrhnul jsem, aby mě vyměnili motor nebo, aby mě rovnou vyměnili auto za nové, ale pouze s 1,4. Samozřejmě jsem očekával, že to tak jednoduchý nebude, ale už mě to fakt nebavilo. Během týdne, jsem dostal neuvěřitelnou a velmi překvapující odpověď od škodovky, že se omlouvají za současné problémy a souhlasí s výměnou auta za nové s 1,4 16V. Nejdřív jsem tomu nevěřil, ale když jsem se zastavil v servisu, vše mě potvr
    10 points
  43. Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - M
    10 points
  44. .....můj pohled na věc je asi takový. Z vlastní zkušenosti vím, že se dá jet po městě pod 6 litrů. V Praze jezdím zpravidla okolo 6,5 l +-. Když jedu od Barrandovského mostu na výpadovku na D11 se v poho dostávám pod 6l. Vlastně od odbočky na Štěrboholy jedete z kopce. To skutečně jen lechtám plyn na 5ku a jedu těch tachometrových 85km/hod. Jinak si myslím že v globále je spotřeba po městě okolo 6,7l. Což je super!!. Nejsem žádný loudal a vždy mírně překračují povolené rychlosti bohužel mě to někdy stojí příspěvek na Policii. Dlouhodobá spotřeba se u mě pohybuje mezi 6,4-6.8l. Dle obdo
    10 points


×
×
  • Create New...