Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/14/2019 in all areas

  1. 8 points
  2. 5 points
  3. 4 points
  4. 3 points
    @georgik75 Běž na tuhle stránku https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/ a tam si vlevo postupně vyber auto, infotainment a rok výroby a dozvíš se, co máš v rámci infotainment online k dispozici. Víc nic a nic se ani připlatit nedá a to ani po zakoupení datového balíčku. Ten je určen spíše k tomu, když chceš mít v autě wifi připojení pro další přístroje. Já jsem se také v podstatě nechal napálit či spíše nalákat. Auto jsem objednával už v lednu, přičemž jsem o výše uvedené webové stránce neměl tušení. Když jsem si o infotainment online přečetl, byl jsem nadšen a objednal paket Navi s Amundsenem. Po dodání auta jsem zjistil, že nemám Import cílů online, Import tras online. Dotazem na support Škoda jsem se právě dozvěděl o tom co píši výše. Takže infotainment ve Scale je v tomto směru hůře vybaven než infotainment ve Fabii nebo Rapidu přesto, že se Scala nad ně vyvyšuje svým sloganem "Špičková konektivita" nové generace.
  5. 3 points
    Ahojte Teraz som si vymenil origo D3S Osram za D3S s 6000k Práca tak na 1hod Nedával som dole žiadne kolesá ani podbehy a pod... Veď načo? Je tam málo miesta, ale nič strašné. Aj keď si dáte dole kolesá a podbehy, tak Vám to veľmi nepomôže... Čiže podľa mňa úplne zbytočné. Robil som to podla tohto návodu... https://www.briskoda.net/forums/topic/392573-s3-xenon-lamp-replacement-guide/ Ale v skratke... Otvoriť kapotu Odpojiť konektory svetiel. Otvorit zadné krytky na svetlach Najprv som robil spolujazdcovu stranu Aby Ste pochopili princíp (je tam asi o 1cm viac miesta) Vybojku treba pretočiť z polohy 12h do polohy 10h Opatrne vytiahnuť z čočky smerom von zo svetla Odpojiť káblik z vybojky Prehodiť zelenu plastovu objimku na novú vybojku Zapojiť káblik do novej vybojky Opatrne vsunut do čočky v polohe 10h Pretocit do polohy 12h Vodičova strana to isté... Akurát je tam menej miesta, čiže budete viac nadávať... Vrátiť namiesto zadné krytky svetiel a zapojiť konektory Vyskúšať funkčnosť... Prikladám nejaké fotky a foto mojich ruk, aby Ste videli ze ich nemám nejaké malé
  6. 3 points
    Jeden dnešní úlovek z Mohelnice. Jel jsem za ním už od Svitav😂 Caddyaq😁😂
  7. 2 points
    Vzhladom na zachovanie razvoru a len symbolicke predlzenie karoserie o 2 cm mam taku predtuchu ze O3 a O4 budu v podobnom "faceliftovom" vztahu ako kedysi Golf 5 a 6, alebo vraj aj chystany Golf 8 vs 7, teda len radikalne facelifty... Jan R.: je to len photoshop. Podla uniknutej fotky naraznika aj oficialnych skic je jasne, ze hmlovky budu v strede nasavacieho otvoru, nie v hornych rohoch ako to ma Scala. Taktiez dolne prelisy v dverach budu podobne tym z modernych Audi, nie tym zo Superba 3...
  8. 2 points
    Měl jsem 3 roky 4 měsíce Rapida s FA a FA mám i u Scaly. Žádné svévolné zasahování do brzd se neděje. Jen třikráte se mi stalo, že jsem jel za autem, o kterém jsem věděl, podle blinkru, že bude odbočovat doprava. Tak jsem moc nepřibržďoval, že se "proženu" těsně za ním až odbočí. FA toto vyhodnotil jako potenciální nebezpečí a začal brzdit. Poprvé mě to vylekalo, podruhé jen překvapilo a potřetí už jsem to nějak ani nevnímal, stačí dát autu najevo, že mám nohu na brzdě. No a od té doby si držím odstup i za autem, které mi má co chvíli odbočením zmizet z cesty. LA je také v pohodě, ale není radno ho mít zapnutý třeba ve zúženích na rekonstruované dálnici. A při rychlosti jízdy v obci se vypíná automaticky. Nejdříve vyzkoušej a pak uvažuj o tom, zda se nechají trvale vypnout.
  9. 2 points
    Však tohle pořád můžeš mít. Kup si oktávku v základu, nebudeš tam mít žádné adaptivní asistenty a tempomaty a budeš tam mít ta stejná halogenová světla s kolečkem, které si za jízdy nastavíš dle libosti. V čem je tedy problém? Na výběr máš.
  10. 2 points
  11. 2 points
  12. 2 points
    Dobrou spravou pre kupuchtivych je,ze sa od februara/unor 6tyzden/2020 vrati do vyroby spalovacia verzia Citigo v pocte 16000ks.......netusim ci benzin a aj cng,alebo v akom pomere
  13. 2 points
  14. 2 points
  15. 1 point
    Čistě podle galerie jsem se už lekl, že to co tam je je realita, protože je to příšerné. Pak jsem ale četl a pochopil jsem, že jsou to jen ilustrace a potvrdili pouze pravost toho obrázku z konfigurátoru. Uvidíme jak to bude vypadat na skutečných fotkách a v reálu, ale jinak uznávám, že se mi to docela líbí
  16. 1 point
    Jinde jsem zaznamenal naopak potvrzení, že to takto vypadat bude. No uvidíme.
  17. 1 point
    Vím, že je to možné vypnout, ale po každém startu absolvovat proceduru vypnout SS, FA , LA mi přijde přinejmenším jako otravné. Stále jsem přesvědčen, že výhodnější by bylo vše po startu OFF a nebo ještě lépe, zapamatování posledního stavu.
  18. 1 point
    Ještě k tomu přidej nekonečné snižování nákladů. S těma barvama mě to zavání nasazením ekologičtějších barev popřípadě příplatek za to, že se lakuje v nové lakovně. Ekologičtější barvy by ale zároveň mohly znamenat ten konec zelené Rallye a nástupu zelené mamby. Né vždy se totiž s novou technologií daří dosáhnout stejného požadovaného odstínu.
  19. 1 point
    Kůže je v pořádku, jak sedačky, tak výplně dveří. Trochu péče a jsou jako nové.
  20. 1 point
    Podle toho co píše, bych s výměnou neotálel. Až bude prodávat, bude to jen výhoda, tedy pokud nebude kupující hubená "blondýna". Na STK dostal radu od slušného technika, který předpokládá že se majitel podle toho rozumně zachová a nedělal mu pakárnu.
  21. 1 point
    Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV To je asi jako darek k tomu poctu 100000 vyrobenych Citigo. Fakt nechapu, same SUV, SUV, SUV. Uz se bojim doma otevrit lednicku.
  22. 1 point
    Pánové, jsou to brzdy! Co chcete řešit? Vyměnit.
  23. 1 point
    Já být budoucí majitel, budu radši když mi řekneš brzdy je potřeba udělat než abych dostal auto na čínských deskách a kotoucich stím že je auto po servisu. Takže pokud to jezdi, tak bych to čtvrt roku vydržel než spáchat co nejlacinější opravu.
  24. 1 point
    https://www.autobild.de/videos/skoda-octavia-2020-auto-neuvorstellung-skizze-infos-retusche-15757933.html
  25. 1 point
    O těsnění se neboj, jezdí jedničkový oktávky z roku 2000 a kolem těsnění jim dovnitř neteče, maximálně ho můžeš ošetřit silikonovým olejem jen to těsnění, respektive prospěje to všem těsněním v autě. Žádný prasení, pěkně na kus hadru, nebo odličovací tampon a hezky ošetřit. Co se týče mechanizmu, je lepší to svěřit servisu, je potřeba speciální mazivo a je potřeba vědět co a kde mazat.. Se střešním oknem jsem si teď u OIII užil svoje, tak jsem obezřetnější.
  26. 1 point
    Záleží kde jezdíte. Mám celoroční Bridgestone na pracovním autě a v létě opravdu ujdou pokud si člověk dá pozor na hlubokou vodu, ale v zimě je to peklo. 4 měsíce v roce jezdim na sněhu a jsou situace kde to prostě nedají. Bydlet v kraji kde napadne 2x do roka 5 cm sněhu, tak je ovšem beru. Osobně spíš ty které jsou více zaměřené na jízdu v létě. Jestli má člověk 4 kolku je jedno. Na brzdění a jízdu po rovině to stejně nemá vliv. Jestli skončím na sněhu v pangejtu ovlivní dobrá zimní guma a ne trakce na 4 kola.
  27. 1 point
    Sakra, zrovna dneska jsem si říkal při obhlídce Scaly, že ten interiér je snad lepší než v o3 😀 ale stejně jsem zvědav, kam cenově o4 půjde. Tuším, ze to začne být pro běžného uživatele vcelku mimo. Vzpomínka na rs za 619 000,- je zkrátka ještě moc živá.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Za mě jsou celoroční pro ty co nejvíce km najezdí po městě. Jinak v tom moc výhod ohledně bezpečnosti nevidím. Je to prostě kompromis.
  30. 1 point
    Já už jsem to viděl. Osobně bych si Rapida 2.0 koupil spíš než Scalu. Kdyby se roční auto dalo sehnat kolem 260 až 350 tisíc. Popravdě mi těch 450 a víc za Scalu přijde dost, ale třeba se dá něco uhadat. Každopádně mě by to stačilo, samozřejmě kdyby to nebylo pouze jen o nových náraznících a dílčí změny by byly na celém autě.
  31. 1 point
    On ten rejd bude stejnej jako u Fabií, ale díky delšímu rozvoru je poloměr otáčení větší.
  32. 1 point
    Economy filtr je zcela nová vložka a dle rozboru má v sobě dokonce víc drahých kovů než původně montovaný. Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ? I kdyby byl filtr skutečně plný oil ash a ještě se byl schopný čistit, tak jeho vyčištění od oil ash mu už moc km na víc nedá. Nehledě na to že při čištění ta keramická vložka zůstane stejně poškozená, takže výsledek tam určitě bude to ano, ale auto bude mít zcela jistě horší emise. Je tedy otázkou jestli vůbec po takovém čištění ještě plní DPF svůj účel...
  33. 1 point
    Tak som nakoniec pouzil Lidlacky Baufix...elasticka hmota na ochranu podvozku.Je to huste,taka ako nejaka gumova hmota,pri striekani to ma tentenciu sa tahat ako sopel,ale okamzite to schne a prilne k striekanemu materialu.Dal som to v 2 vrstvach s 20 min pauzou a vypada to na nerozoznanie od originalu.
  34. 1 point
  35. 1 point
    Kolega z práce jezdí celoroční Dunlopy SP01 na Rapidu a má na nich aktuálně 25tis.km. Je spokojený a ročně najede cc 20tis.km. Přidávám jen další ze zkušeností :-).
  36. 1 point
    Pro ty, kdo by měl podobný problém. U mě to opravdu byl motorek V71 u spolujezdce, ale konkrétně až ten druhý za ním, co je blíže u čelního okna, co ovládá klapku pro průchod čerstvého vzduchu a pracuje zároveň s motorkem (a klapkou) na ovládání vnitřní/vnější cirkulace. Můj motorek byl slaboučký a nedokázal utáhnout zadní klapku (průchod čerstvého vzduchu), která tak neustále byla v poloze zavřeno a bránila průchodu čerstvého vzduchu. Jel jsem tak na vrakoviště, kde jsme si chtěl motorek vymontovat z jiné OII, k mému překvapení zrovna u této byl servomotorek pouze jeden, a trochu jiným mechanismem byly ovládáný obě dvě klapky jedním motorkem. Každopádně pán měl i jeden vymontovaný, který jsme potřeboval (kód 1K0907511D) a za 500,- mi ho dal :). Opravu zvládne doma snad každý sám - já vypl airbag spolujezdce, vymontovat pár torxů na sundání kastlíku spolujezdce a ten odpojit od hadice klimy, světla a airbagu. Poté je krásný přístup na klapku a servomotorek. Odklapne se jen plastový kryt, co chrání servomotorky a vyklapnou oba servomotorky (já měl oba na čepech bez šroubků) - popř. prvně vyzkoušet funkčnost :) Když jsou odklaplý oba motorky, rukou se dají klapky jednoduše naklápět a při zapnutém ventilátoru zjistit, jak mají fungovat :) Teď už jen musím odstranit chybu airbagu, který na mě svítí a pěkně foukat :D
  37. 1 point
    Tak určitě to ještě není ouplně OK, je to zjevně šité horkou jehlou, ale v rámci možností se s tím dá žít a za mě zjevné zlepšení. Zřejmě nový soft více pouští žilou palivu, bo před aktualizací byl wagen takový nemastný … teď to ožilo. Trošku jsem ho protáhl … a jo, jede to pěkně. Jediné co pozoruji, je cca o 0,3l/100km vyšší spotřeba (srovnávám stejné trasy před a po aktualizaci). Možná, kdyby mu ještě víc pustili žilou o 0,5l/100km … by se ještě zlepšila výše zmiňovaná nekultivovanost při popojíždění v kolonách. Ale holt ekologie, je ekologie převedená do podoby terorismu proti uživatelům. Přijde mě, že ten motor není sladěný s převodovkou a ladí se to až za chodu. Každopádně, jak jsem již říkal, s láskou vzpomínám na předchozího yettiho 1.2 TSI, neb jak říkají někteří jazykové, yeti byl poslední "poctivá" škodovka … no a také na svůj předchozí služební wagen … octa 1.4 TSI CNG … tam jsem se namlsal a žil v představě, že 1.5 TSI motor bude ideální volba. Teď sedím v kanclu, služební wagen jsem musel odevzdat. Jo holt kdybych býval byl tušil, co tato volba přinese … snad jsem šel do dvoulitru, který mě přišel zbytečný, nebo místo do kamen začal lít naftu do auta :-) Na druhou stranu, jak je člověk zblblý a vyhopsaný, tak už cítí poskakování všude a asi se toho v hlavě nezbaví … když byl klokan nový, tak jsem nějaké hopsání nepociťoval … vše zašlo, až když jsem začal více číst zdejší fórum :-)
  38. 1 point
    Lísteček za stěračem přece není nic, kvůli čemu by měl klepat exekutor.
  39. 1 point
    Ty jo, to je divočina.👀
  40. 1 point
    On jeste zaveru par mesicu nedosahne, porad se vyrabi, udajne s manualem i DSG. A ma SCR. Ja mam z leta 2016 a tehdy byl jeste bez nutnosti mocit do nadrze. Podle ceniku to tak bylo jeste v breznu 2018.
  41. 1 point
    Já mám 1,5 roku 1,0Tsi 85kW a jsem nadmíru spokojen. Jezdím denně cca 50km dálnice, spotřeba pod 6 litrů, kultivovaný projev, nic neškube, neskáče, pěkně akceleruje, krásně tiché auto. Jenom teď se mi stala menší nepříjemnost, na dálnici při 140km/hod na tempomat, praskla ojnice a prorazila vanu motoru, najeto 22500km. Po 14 dnech odsouhlasen nový motor v rámci záruky. Přístup servisu perfektní, od škoda auto je to už trošku horší, docela se dlouho čeká na posouzení. škoda auto zapůjčí i náhradní vozidlo zdarma, v programu mobilita plus na 5 let, ale bohužel jenom na 5 dní, co dělat zbylé dva týdny, když nemáte druhé auto v rodině, to se už neřeší. Vzhledem k tomu, že je auto pojištěno, by měla být zápůjčka, když je uznána vina na straně výrobce, po dobu opravy auta. Prasklá ojnice, jo, může se stát, 100% se každá nerentgenuje, tak doufám, že fungl nový motor vydrží. Nikde jsem po netu nezaznamenal, že by u Tsi ojnice někomu praskla. Ale jak uvádím, super auto, motor plně dostačující na nájezd do 20tis km/rok. A poznámky o motoru do sekačky házím za hlavu, mám takové auto, které potřebuji a které mi slouží.
  42. 1 point
    Kabinových filtrů je několik druhů. Poslední roky se montuje v prvovýrobě u aut s Climatronicem a Air Care právě ten protibakteriální. A světe div se, bývá mimo jiné právě od toho Mannu.
  43. 1 point
    Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno. První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka. Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili. Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní.
  44. 1 point
    Dnes dokódováno odklopení zrcátek nikoliv při odemknutí vozu, ale až po zapnutí zapalovaní.
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
  48. 1 point
    Sice jiná karoserie, ale technika je stejná: https://www.autorevue.cz/seat-leon-cng-tgi-15-tsi-prvni-test-cena-spotreba-provozni-naklady
  49. 1 point
    vykuchat se ten filtr dá,někdy před dvěma roky jsem se po tom taky pídil,a bylo mi nabídnuto,že mi ho za 25 tis odstraní,ale to já měl dolitou už tu močovinu do filtru-asi 8 tis kč-takže 200tis km před sebou,ikdyž bych pak dolil ještě jednou,pořád budu na 16 ti tis kč a ne 25tis...takže jsem to přestal řešit a kdoví ,jak by to auto pak jezdilo,do toho nepůjdu....:-)
  50. -1 points


×
×
  • Create New...