Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      44

    • Počet příspěvků

      15 126


  2. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      44

    • Počet příspěvků

      1 200


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      26

    • Počet příspěvků

      8 645


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      22

    • Počet příspěvků

      4 636


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 18.4.2024 ve všech sekcích

  1. Prodám psa - selhal při lovu !!! 🙂 VIDEO-2024-03-14-10-24-29.mp4
    6 bodů
  2. Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol.
    3 body
  3. Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...
    3 body
  4. niektore prispevky su smiesne, ale celkovo otazka spotreby je tazko zodpovedatelna casto nezalezi len ako rychlo idete, ale hlavne ako rychlo dosiahnete tu rychlost ked jazdite po horach, plati to dvojnasobne (ja v okoli Popradu: cesta do prace 5,5-6l ... cesta z prace domov 7-8l - 20km a prevysenie 150m) ja mam s3 140kw dsg 7st 4x4, priemerna spotreba v teplych mesiacoch necelych 7l, v zime 8 - 8,5l ... po dialnici som este nemal pod 7,5 - ale niesom typ cloveka ktory si kupi superb za niemalo penazi, aby som isiel po dialnici 120km/h 😛
    2 body
  5. Protože to byla asi otázka hlavně pro mě, odpovím ti. Bohužel to udělám upřímně, protože mě k tomu nutís. Odpověděl bych ti úplně stejně jako Pavel. Není to Pavel, kdo této hudbě nerozumí, jen to ty nechápes, že tato hudba je totální sračka. Tady bohužel není prostor, abych ti to vysvětloval a už vůbec se mi do toho nechce. A upřímně, trochu se stydím (nicmene jsem z PL), že se tu zase snažíš propagovat tyhle sračky, ale zřejmě ti ještě nedošlo, že se tady skoro všichni těmto sračkám jen smějí. Jako většina lidí v PL. SH, toto není televize minulé vlády v Polsku 😃
    2 body
  6. Zacituju tady velkeho klasika! 😁
    2 body
  7. Len zo zvedavosti... ak sa tie kryty nedajú dať dole, ako sa potom dá dostať ku skrutkám?
    2 body
  8. Ještě jednou pistácie
    2 body
  9. Jediná kola, pneumatiky resp. kombinaci, který můžeš na autě legálně mít jsou v TP. Jiné varianty by ti neměl nikdo zapsat. Někde jsem tu kdysi přikládal i přímo přípis ze Škodovky.
    2 body
  10. Jako ze srandy jsem koukal a konfiguroval...... shrnu to: navíc bych měl větší baterku - to by se hodilo i s rychlejším nabíjením 🙂 modernější infotaitment - no snad to to vychytali a bude to špalat lepší světla asi - za mě matrixy jsou super, nevím co je lepší dcc+ asi budou top, mi se houpající supík líbí , ten komfort masažní sedadla by byly fajn, uložený parkovací manévr je taky fajn... No takže jakoby nic extra navíc, asi by stačila i 1,5tsi ale za 1,2mil 😞 upss...... a cena nového IV , my měli ceník 1,2mil v roce 2020 , dodáno za 1,0mil , nyní ceník 1,345 + panorama+barva = 1,4mil , po nějaké mini korekci to bude +- 1,35mil ? Výkup mého IV je aktuálně 0,65-0,75mil kč !!!!! takže doplatek 0,7mil Kč za nic moc navíc - né děkuji Navíc vzhledově se mi moje generace líbí více, takový dravější vzhled 🙂 takže budeme jezdit dokud asi neumře , aktuálně po 3letech najeto +- 50 000km
    2 body
  11. Dělám na to přímo web, bude tam víc verzí 🙂
    2 body
  12. Pavel_RB: Jaký je důvod nahradit originální těsnění měděným? Nesetkal jsem se s tím, že při utáhnutí na moment by olej kapal.
    1 bod
  13. Ahoj , nájezd 332000 km , je to opravené , byla to převodovka ale tak rozbitá , že musela do koše , nevzali si ji ani na repas . Nechal jsem namontovat repas . Auto teď jede krásně a ten zvuk , je jiný než před opravou . Teď už poznám zvuk převodovky , když je úplně před smrtí :)) Dík za reakci . A cena ? Převodovka 16940 Kč vč.DPH Práce 5445 Kč vč.DPH Geometrie , olej , díly nápravy tyčka stabilizátoru .... ćelkem 26670 Kč
    1 bod
  14. V škodováckych cenníkoch zvyklo byť označovanie: LIGHT ASSIST (niekedy aj EASY LIGHT ASSIST) - svetelný senzor, LIGHT AND RAIN ASSIST - svetelný + dažďový senzor, AUTO LIGHT ASSIST - prepínanie diaľkových. Napríklad:
    1 bod
  15. Obrázek je ilustrativní, tady máš např. 5 kabelů: https://www.motora.cz/vika/99061784001.html?KTypNr=17395 Vyměnit konektor samozřejmě lze, ale to sis měl rovnou objednat univerzální sondu bez konektoru. Pokud je sonda i s konektorem, tak bych to nedělal, pochybuji že bude fungovat dobře.
    1 bod
  16. @Bubaq ja chapu co myslis, ale i presto to zkusim s tim mini JBL zda nebudu spokojeny. Ja nepotrebuji aby to basovalo ze prasknou okna, ale staci mi ze to proste bude hrat lepe basove nez zakladni ne-canton audio system s 8 repraky.
    1 bod
  17. Alík, 380 Kč, komplet. kvalita velmi dobrá, ta na levou nohu má po cele ploše nalepenou oboustranou lepící pásku tak se nemusí nic upravovat a jen připlácnout na koberec. Drží to fest.
    1 bod
  18. Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo. Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
    1 bod
  19. souhlas s poznámkou moderátora nad tvým příspěvkem - již to zde bylo diskutováno mnoho krát. Přesto a neber toto příliš osobně: co tě prosím vede k tomuto dotazu - máš pocit že výrobce tě chce podvézt a nutí ti špatný olej? Vím, že dnes mnozí si třeba ordinují sami antibiotika, protože si přečetli na internetu od neznámeho anonyma co mají za chorobu a jak ji léčit. Na jiném fóru si koupí člověk nové auto a automaticky se ptá jak odstavit EGR ventil a vyhodit DPF. Tak by mě prostě blbě zajímalo pozadí dotazu. Za mne bych NIKDY neměnil z pťedepsaných 0-20 za 5-30. Nejsme již v období žigulíků a Š100 kdy to bylo skoro jedno. Ale je to každého volba.
    1 bod
  20. Silná nezávislá, žena přezouvá na letní sezónu
    1 bod
  21. To bohužel nejde. Rapid z roku 2014 má infotaiment řady PQ (spolu s F2, O2, S2 atd.). Teprve od května 2015 přišly infotaimenty řady MIB (spolu s F3, O3 atd.). Novější MIB rádio nelze jednoduše dát a zprovoznit do starší PQ elektriky.
    1 bod
  22. Až na to, že co do interiéru je Kamiq i Scala 1:1 kopie. Takže co do prostornosti (až na kufr) je ten "největší HB" i "nejmenší SUV" úplně to samé... Jinými sllovy, Kamiq nabídne stejně prostorný interiér na o 12cm kratším prostoru, každý ať volí co mu vyhovuje, ještě stále je možnost zvolit si
    1 bod
  23. Za mě Scala jasná volba, jednak ten větší kufr, ale hlavně raději chci největší hatchback než nejmenší SUV
    1 bod
  24. tak pred návštevou servisu resp. reklamáciou by som určite skúsil najprv iný android telefon vo svojom aute a potom "nefunkčný" telefon v inej O4. Myslím, že ŠA urobí ako prvé že zorganizuje upgrade SW na 1941
    1 bod
  25. Ano, měl by mít na rozdíl od S III
    1 bod
  26. Ne, to byl jiný produkt. Vygoogli "X-SHADES Škoda Octavia IV" nabízí to více e-shopů.
    1 bod
  27. Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.
    1 bod
  28. Opravdu jsem nepochopil, co to pipani ma docilit. Jakoze me chrani pred tim, abych si nevsiml nastartovaneho motoru? Kreteni.
    1 bod
  29. Tak to téma uzamkni a je to. Naštěstí mají lidi svobodu volby můžou si olej měnit od 1000 třeba to 100 000km. A nebo jen olej dolévat a neměnit vůbec. Dělal jsem to tak u své Š105 a na motor do věčných lovišť neodešla. Taky nechápu co je problém. Každý si může olej měnit jak chce.
    1 bod
  30. Jožo Kabaň byl jiná liga, kdoví jak to bylo s faceliftem O III, zda ho někdo nepřinutil, aby ho mohli vyšoupnout. Auta od Joža měla smysl a nadčasovost...
    1 bod
  31. Šel bych do 1.4 TSI. Nemají ani filtr pevných částic a hlavně nemají ten dvouválcový režim. Měl jsem ji 5 let a super!
    1 bod
  32. Samozřejmě, že je to znát. Sice mám manuální klimu, ale posledních 13 let jsem ani na jednom ze tří aut neřešil smrad ani žádný čištění klimatizace. Používám teda hardcore metodu, vypnutí klimy před dojezdem a navíc topení na max. Nikdy jsem necítil žádnej smrad, zato u služebáků je to vždy na blití po nastoupení, tam je nastaveno auto a nikdo nic neřeší.
    1 bod
  33. Někde tady jsem to potkal, snad to pomůže: Battery Vendor List: 5DO = Boading TU3 = Exide MLA = Moll JCB = JCI VA0 = Varta UM5 = Akuma
    1 bod
  34. K dotazu jak na hotspot...Mám 3 neděle LK s Amundsenem, internet hotspot pro pasažéry (hotspot) funguje, systém má zabudovaný eSIM s LTE, ale musíš si zaplatit data (1800kc/rok, max 25GB a pak přikupovat při spotřebování). Zakoupena data fungují po celé Evropě. Hotspot však nefunguje/nepřenáší internet pro mobil řidiče v případě použití bezdrátového Android Auto, protože WiFi tohoto mobilu je společně s BT "konzumována" právě pro android Auto spojení. Btw. Aktualizace do rádia se nahrávají sami z éteru díky eSim i když nejsou extra data priplacena. Toť co jsem vyzkoumal
    1 bod
  35. 18stky su na superbe. Ak by niekoho zaujimalo...superb s paketom pre zle cesty a 18stky.
    1 bod
  36. Čekám na svojí Fábku a sonduju, kam dám mobil s navigací. Doteď jsem používal Brodit, mám na to komplet redukce a do Fabie III dělají 2 varianty: 1) na střed mezi průduchy klimatizace - http://brodit.se/product.html?id=855076&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 To se mi moc nelíbí, protože by kabel napájení šel středem přes displej Bolera a na středu palubky mi to přijde rušivý. 2) nalevo ke sloupku A - http://brodit.se/product.html?id=805077&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 Už lepší, ale zase je problém s napájením - mám aktivní držák s magnetickým nabíjením a konektorem do zapalovače. Nemáte někdo tip, jak vést kabel v případě umístění GPS nebo mobilu nalevo? Přemýšlel jsem, jestli by tam někde pod zapínáním světel nešla dodělat 12V zásuvka a připojit na neobsazené pojistky.
    1 bod
  37. Ahoj klubáci, tak díly a ceny máme za sebou a je potřeba se trochu rozepsat o montáži. Mám k tomu i pár obrázků, ale raději jsem víc dělal, než fotil Montáž jsem si rozfázoval do několika kroků 1) Montáž jednotky ESP zde jsem začal tím, že jsem si sundal kola a rozhýbal všechny čtyři ovzdušňovací šrouby na kolech, následovalo odšlapání brzdové kapaliny. Pak přišel na řadu motorový prostor abych vyměnil řídící jednotku brzd, kde bylo potřeba sundat: - vzduchový filtr - stěrače - šerný plast pod stěrači - motor stěračů - sundání ŘJ motoru a držáku ŘJ - protihlukovou deku na příčné stěně a příčnou stěnu - sundání ŘJ ABS vyndání držáku ŘJ ABS motorový prostor vypadal takto: - následovala výměna trubiček mezi hlavním brzdovým a ŘJ brzd, zde doporučuji výměnu, protože nové trubičky mají větší vnitřní průměr, sice to jde pěkně blbě vyměnit, ale je to lepší - výměna držáku ŘJ - na řídící jednotce ESP uřezat z boku plastové drážky - namontování nové ŘJ ESP a připojení trubiček porovnání držáků: porovnání ŘJ ABS a ESP: namontovaný nový držák pro ESP jednotku: uřezat plastové nálitky: namontovaná ŘJ ESP + připojené trubičky: Takže jednotka namontovaná a jde se do interiéru pro snažší protahování vodičů a dodělání Corrner funkce (když je podvolantový kroužek, tak stačí jen dotáhnout dva dráty z BCM k mlhovkám) jsem sundal palubní desku - sundat airbag řídiče a volant - sundat kryt A sloupků - sundat horní kryt sloupku řízení - sundat štít budíků - vyndat budíky - sundat spodní díl sloupku řízení - sundat páčky - demontovat pojistkový box - odpojit vypínač denních světel - vycnakout diag. konektor - vyndat přepínač světel a regulaci výšky světel - vyndat střední mřížku ofukovače a rozpojit svorkovnice od výstražných a kontrolky airbagu, pokud je - vyndat rádio - vyndat střední panel - vyndat ovládání klimy - vyndat spínače a odpojit (zadní okno) - sundat vrchní schránku spolujezdce - ve spodní schránce je pod krytkou schovaný šroub!!!! - sundat boční kryty - demontovat airbag spolujezdce - vyndat sluneční sensor - odpojit hadici ke schránce a světlo se spínačem - povolit všechny šrouby na přístrojovce a vyndat přístrojovku (to nejhorší je už na mnou) Takhle to pak asi vypadá: následně jsem ještě vyndal středový plast okolo řadící páky a ručky, abych tam mohl dát tlačítko na SET pneu následovalo natažení kabeláže k tlačítkům ESP, SET pneu a zapojení dle schématu do ŘJ jednotky zapojení kabelů pro podvolantový kroužek (sensor natočení volantu) nakodování brzd a gateway naplnění a ovzdušnění brzd nádledně všechno zamontovat do interiéru a pak do motorového prostoru Tramtadadá a ESP se všemi ostatními systémy funguje. A kdo bude říkat, že to nemá cenu, tak je na omylu cenu to má Jo a čas. celkový čas byl 16 hodin, dělal jsem to poprvé, takže jsem postupoval pomalu, abych něco nezkurvil. Zároveň jsem k ESP dodělal i corner funkci a dotáhnul kabely k sesoru hladiny v nádobce na ostřikovačích. Kdyby se někdo do toho pustil, tak doporučuji udělat případně i přípravu pro tempomat Tak snad to někomu pomůže
    1 bod
  38. Potřebné díly + ceny origo dílů a ceny na vrákáči Název Číslo dílu Cena origo. Vrakáč jednotka ESP 6R0 614 517 T, AG 34 592,- 3 000,- až 6 000,- koupenu na ebay za 100€ držák jednotky ESP 6R1 614 235 C 440,- koupeno origo podvolant. kroužek 6Q0 959 654 D 4 143,- 1 000,- až 2 500,- koupeno na ebay za 30€ tlačítko ESP 5J0 927 134 C, D, E 305,- koupeno origo tlačítko na res. tlaku 5J0 927 127 159,- koupeno origo krytka tlačítek 5J1 858 179 G -1QB 117,- koupeno origo brzdové trubky 6R1 614 739 G 418,- koupeno origo 6R1 614 740 G 418,- koupeno origo matice N 023 003 11 3,- koupeno origo piny jedn. ESP 000 979 025 EC 2x ? piny pod. kroužek 000 979 009 E 5x ? piny tlač. ESP 000 979 009 E 4x ? piny tlač. tlak 000 979 029 E 4x ? konetor tlač. ESP 5J0 971 636 19,- konektor tlač. tlak 1J0 972 722 45,- vodič 0,35mm2 9 x 4 m vodič CAN antrieb 1 x 2 m vodič 0,5mm2 2 x 2 m Díly mě stály cca 5 500,- vodiče piny a konektory jsem měl a nekupoval
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...