Hlavní panel
Oblíbený obsah
Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 08/11/25 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
Tento postup cez otvor čapu som už počul, no nieje tam žiadne riziko že po vytiahnutí vidlička uskočí a čap už nepojde zasunúť ? Má byt prevodovka v neutrále alebo má byť zaradená určitá rýchlosť? Lebo ak by sa pri tomto postupe niečo pokazilo, znamenalo by to veľký problém - pravdepodobne odťah auta na drahú opravu v servise. Preto som osobne vymeniňal len cez plniaci/vypúštací otvor, podarilo sa mi tak vymeniť cca 1,8l, pri napúštaní som musel mať auto podvihnuté zdvihákom na strane plniaceho otvoru.2 body
-
Měl jsem nedávno rozebrané brzdy a přesně tohle byl projev před odvzdušněním a doplněním brzdové kapaliny.1 bod
-
1 bod
-
Ve verzi 8.4.0 a Androidu 15 je vše v nejlepším pořádku. Dokonce i kontrola pozice zaparkovaného auta sedí na metr přesně na rozdíl od podivností v minulém týdnu. A čerstvě po aktualizaci (když marskama píše, že i v poslední verzi OK) na 8.4.1. taky vše OK.1 bod
-
1 bod
-
ďakujem za info, Turek mi odpísal že na Fábiu 4 to nemá, takže asi budem nútený kúpiť nejaký ten koberček čo tu na fóre som našiel v príspevkoch a skúsiť to sám namontovať. V okolí kde bývam bohužiaľ nemám možnosť firmy čo by sa s tým zaoberala a cestovať kvôli tomu mi časovo moc nevychádza.1 bod
-
Ahoj všem, dnes jsem byl v servisu kvůli opravě, na kterou mě sami upozornili, že je potřeba ji řešit. Pod krytem motoru je odřená olejová vana a začíná na ní koroze. Přikládám i fotky. Podle technika z ADIV Ostrava si prý Škodovka nemusí opravu uznat. Důvod? Na krytu motoru jsou šrámy, kryt se údajně „nalepil“ na vanu a poškodil barvu. Osobně mi to přijde jako úplný nesmysl – pokud tam dochází k odírání, tak je to podle mě spíš důsledek vibrací a postupného vydření barvy, což logicky vede ke korozi. Navíc kryt motoru má ze své podstaty motor chránit, ne ho ničit. Co z toho plyne: Uvidíme, jak to dopadne s uznáním záruky. Pokud by Škodovka odmítla a vyžadovala spoluúčast, cena opravy je cca 10 000 Kč. Doporučuju vám zkontrolovat si svoje kryty motoru, jestli se vám náhodou neděje něco podobného. Pro kontext – auto je nová Octavia FL, najeto cca 20 000 km, koupená letos v lednu. Nejsem si vědom, že bych na něco najel – může to být od čehokoliv.1 bod
-
1 bod
-
Sebring Road Performance 215/45/R16 Uvidime, ake budu o rok, dva ale zatial ako pisem vyssie, som spokojny.1 bod
-
1 bod
-
Nie, ja som nakoniec zobral pneu Sebring. Na odporucanie znameho, ktory ich ma na Rapide a bol velmi spokojny. Tak som zacal zhanat info a ziadne negativne recenzie som nenasiel. Patria do koncernu Michelin. V pomere cena/vykon dobra volba. Ja jazdim prevazne kratsie trasy, dialnicu minimalne, takze ziadne velke naroky na pneu som nemal. Som kludny vodic, chodim predpisovo. Mam ich od zaciatku sezony a zatial spokojnost.1 bod
-
Takže mám finálne potvrdenie problému, disky sú ok, vadne sú 2ks pneu, 3 je hraničná 4 ok. Reklamujem aspoň 2 ks, a čakám či mi Škoda vôbec uzná tie 2 ks tu 3 hranicnu neprijme na reklamáciu, tak uvidíme ako sa k tomu postaví Škoda nakoľko auto má 10 mesiacov, bolo kupované november 2024, ale jazdilo sa na letných až od 5/ 2025, takže nemám isté na záruku ani tie 2 ks, pneu sú spotrebak, som zvedavý na reakciu Škody.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes jsem olej i těsnící gumičky zakoupil a v dohledné době se do toho pustím. Spojím to s výměnou motorového oleje a budu-li muset vyndat akumulátor, tak s výměnou držáku pojistek (je tam nějaký studený spoj/vadné relátko) 👍.1 bod
-
1 bod
-
coho sa chces bat ? tie prevodovky sa mechanicky kazia minimalne , ze odide mechatronika je skoro istota ale na to olej nema vplyv a normalne tam funguje ravenol , liqui moly , fuchs aj ine znacky ...1 bod
-
Ano stejně. Zpoždění je v autě, klíček vysílá při každém zmáčknutí, auto přijímá až 1-2 s po zavření dveří. Pro sebe jsem to už uzavřel. Pokud Škodovka sama neusoudí, že to zpoždění odstraní, tak to tak zůstane, no. Přijímá někde Škoda MB zpětnou vazbu uživatelů? EDIT: Poslal jsem podnět přes aplikaci MyŠkoda. Ta schválně jestli a kdy se někdo ozve.1 bod
-
v skodovke ti to nikto neprekoduje ale ako som pisal mozno to prenastavit ide. v tej danej jednotke som samizda videl nejake casove limity ale osobne som to detailne nepozeral. kazdopadne ked sa daju prekodovat veci ze ako dlho ti ma auto reagovat resp povolovat moznost ovladania okien po zaparkovani tak teoreticky by mohlo ist aj toto. musel by si vsak oslovit niekoho kto ma diagnostiku...1 bod
-
1 bod
-
Bože, já jsem idiot. Já úplně zapomněl odepsat. Našel jsem to. Jinak ten FB je stejně: "Obsah teď není dostupný". Asi jen pro členy kanálu. Je to na "Průměrná spotřeba" na virtuálním kokpitu vlevo. Tam jak jde zapnout stupně řazení, tak tam je i průměrná spotřeba. Pod ní je napsáno "Od startu" a to se při jízdě na 2 válce mění na "Režim 2 válců". Tak jsem to ozkoušel, zjistil jsem, že ten 2 válcový režim to auto nasazuje poměrně defensivně, teda ve chvíli, kdy spíš plyn ubírám. Jednoduše mi to vůbec nevadí a kdybych to tam neviděl, tak to neregistruju. Každopádně vidět na displeji kokpitu řazení je pro mě mnohem zajímavější, takže už ty dva válce nesleduju. 😉 Díky za snahu pomoct.1 bod
-
nechat to tak, jak to je... To je doporučení, tuzing se na takové auto vůbec nehodí ...1 bod
-
SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.1 bod
-
Ahoj. Bohužel se mi podařilo ulomit držák parkovacího lístku na mém stroji. Jelikož je to užitečná věc, tak jsem se objednal nový (číslo 654 867 333) a pustil se do výměny. No není to tak jednoduché, jak to bylo třeba na mé minulé na Fabii III, tak vám tu dám pár poznatků a fotek, jak to vypadá. Nejprve je potřeba odjistit tři spony. Je dobré na to mít nějaké pevné udělátko, protože plastové nářadí se ohybá. Já použil plochý šroubovák. ale opatrně, ať si nepoškodíte pohledové částí krytu sloupku. Každý držák jsem šroubovákem podebral a odjistil. Je potřeba nějaké přenosné světlo, protože je tam blbě vidět a vy nechcete, aby jste si to poničili. POZOR. Ty dvě horní spony mají dvojí aretaci. Takže se to nesnažte hned odtrhnout od sloupku. Neprve tedy uvolnit ty tři sponky a následně musíte kryt vysunout směrem nahoru, tak aby se horní dvě spony dostaly do rozšířeni v prolisu ve sloupky a následně vytáhnout směrem doprava. Až ucítite, že se kryt uvolnil, tak už stačí jen vytáhnout směrem nahoru, aby se spodní část krytu uvolnila z usazení v přístrojové desce. Samotný držák parkovacího lístku je už jednoduché. Vysuňte čep, vyjměte držák. Montáž krytu probíhá opačný způsobem. Nejprve nasuneme spodní část krytu do přístrojové desky a pak zacvakněte spony. Já je nejprve zacvaknul do toho většího otvoru v prolisu sloupku a následně zasunul směrem dolů. Pozor však a spodní sponu. Ta je obyčejná, takže tak bude problém najít díru. Ale jde to 🙂 Upozorňuji, že celou dobu hrozí, že si něco poškodíte, nebo ulomíte, tak pokud nejste aspoň trošku zruční, přenechte to odborníkům 🙂 Také by jste si před touto operací měli odpojit baterii, kvůli airbagu, avšak já to risknul bez odpojení a nic nebouchlo ...... naštěstí 🙂1 bod
-
Strasny nesmysly. doslova blabol. normalne jed do beskyd. klidne jed i treba do italie. tomu autu je to uplne sumak. a jak to zajet? v podstate nijak - jed uplne normalne, jen nejezdi jak zavodnik s otackomerem v cervenym.1 bod
-
Mohu potvrdit ze iphone jen apple mapy. Waze, google ani mapy.cz ne. Bavime se teda pouze o navigacnich pokynech. Zobrazeni mapy ve VC jde pouze z vestavene navigace vozidla.1 bod
-
1 bod
-
v sobotu ji sem ukazu, vymena byla provedena asi pred pul rokem edit: nevim, kde jste vzali cenu 1500 / litr, kdyz kouknu sem, tak vase cena neodpovídá https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052512a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13721.html objem u rapida cbzb 6 kvalt manual je myslim 2,1 nebo 2,2 litru1 bod
-
Jenom doupřesním Dušana, ten kód je G 052 527 A2, kdyby ho někdo musel jít koupit (teda až potom co si to ověří u škodovky).1 bod
-
Hele, bohuzel navod k tomu nebyl a na ob autodily ho pridali az vcera :) tak proto ten dotaz, nenapadlo me koukat denne na stranky v domeni ze tam ten navod nekdo doda :)1 bod
-
1 bod