Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/15/2019 in all areas

  1. 5 points
    Takže odcitoval jsem si výše sám sebe, abych navázal na moje odpojení konektoru před cca měsícem. Po cca 1. měsíci od odpojení najeto přibližně 1000 km. Dobíjení funguje stále mezi 14.1-14.4V (dle otáček motoru), měřené napětí na baterii mezi 12.65-12.75 V (měřeno vždy min. 24 hod. po jízdě, rozdíly v napětí dané dle mne asi délkou předcházející jízdy). JInak vše ostatní funguje jak má, pokračuji dále s odpojeným káblíkem.
  2. 1 point
    Já použil obyčejný suchý zip z OBI (prodávají samostatně ten kus se zobáčky, protikus jsem nekupoval), stálo to asi 25kč délka 0,5m. Není to nutné, drží to i bez toho, ale pro jistotu jsem to tam nalepil.
  3. 1 point
    Já mám teď krátce Dunlop Sport MAXX RT2 v rozměru 225/40 R18 a jsem s nimi spokojen, minulou sezónu jsem měl Bridgestone Turanza T001 v rozměru 225/45 R 17 a také mi nepřišli nijak významně hlučné. Stačí ovšem hrubší asfalt, a hned je to poznat. Na druhou stranu toto posuzování není zas až tak vypovídajicí, neb každý má míru hluku posazenou někde jinde. Bohužel dokud si nedáš pneu na svoje auto, nevíš jaké to nakonec bude.
  4. 1 point
    Poznáš to tak že má toto tlačítko viz příloha. Po jeho stisknutí se deaktivuje pouze ASR. Ale pozor asistent rozjezdu do kopce byl myslím automaticky součástí jen do určitého roku. L Poté byl myslím za příplatek cca 2000Kč. Ale pokud má toto tlačítko tak buď bude mít asistenta do kopce nebo se bude dát dokódovat. Můj rok 10. 2010 to má automaticky
  5. 1 point
    Ještě jsem zjistil že se po tom přeflešování děje občas to že se sice kabel připojí k autu (píše K1+K2+CAN OK) ale v About to píše červeně Not Licensed a když chci něco nastavit a dám DO IT tak vyběhne hláška: Only in licensed Interface Musím tedy kabel odpojit i několikrát a pak to již jede...
  6. 1 point
    Jsem překvapena, jaké tady máte spotřeby. Zatím mám na novém autě najeto 6000 km (za cca 7 týdnů), rovnoměrně dálnice (140), okresky (80-110) a obec (55) s plným využíváním potenciálu motoru (zajíždím všechna auta tak, aby měla slušnou dynamiku), absolutně se vyhýbám nízkým otáčkám, neřadím dle stupidních doporučení palubního počítače. Včera jsem auto vytočila poprvé záměrně do omezovače (třetí rychlostní stupeň, rychlost cca 180, otáčky kolem 6600) - to je samozřejmě výjimka, chtěla jsem vyzkoušet. Jinak se ale rozhodně nevyhýbám vyšším otáčkám, jak jsem psala, zajíždím dynamicky. No a přes to všechno mám dlouhodobou spotřebu 5,7 l. Reálně to cca odpovídá, na poslední plnou nádrž jsem ujela něco kolem 850 km (80% jsem jela po dálnici 140) km/h a samozřejmě jsem ji nevyjezdila až na dno). Za mne spokojenost, nikdy jsem neměla takovou spotřebu ani u naftových motorů. Jinak ale obecně nemám velké spotřeby, přesto, že rozhodně nejezdím jako důchodce. Možná právě proto, motory mám zvyknuté na široké spektrum otáček a tak nejsou překvapené, když na to šlápnu. Jinak tak z půlky jezdím sama, zbytek vytížení 2-4 lidi. Nějak nerozumím těm vyšším spotřebám, co zde někteří uvádějí. 🤔
  7. 1 point
    Taxem o5 tady a hlásím že kabel po flashi firmware funguje... čili kdyby se někomu stalo to co mně umím opravit (pro kabel 18.2 HEX-CAN-USB).
  8. 1 point
    Na druhou stranu ta náprava pomáhá bezpečnosti silničního provozu . Protože když od auta chcete něco víc než plynulou predpisovou jízdu za pár minut vás to auta tak nakrkne že hezky zvolnite a pojede krásně hezky pomalu. Protože jinak to je jak mít sex s 90 kilovou padesátku nevíte jestli se máte smát nebo brečet ze zoufalství.
  9. 1 point
    @MilanHos a ostatní. Baterie ať už klasická, EFB, i AGM jsou pořád v podstatě klasické elektrolytické baterie. A ty už byly v autech před elektronikou. Celé to bylo řízeno regulátorem a hlavně vlastností baterie. A tou je proměnný vnitřní odpor a tím si sama určuje nabíjecí proud. Čím více nabitá tím menší proud do ní teče. A podle proudu fungoval regulátor, v podstatě relé podle proudu odpojovalo a připojovalo baterku. Tedy úplně stejně jak teď ve snaze nevyvařit baterku. Teď je na to kýbl elektroniky., protože je nutné více jemně udržovat napětí v palubní síti. Proto taky při ztrátě signálu o napětí a proudu převezme funkci regulátoru alternátor a udržuje napětí na úrovni vhodnou i pro AGM. Protože EFB v Š120L fungovala tak AGM by odešla rychle do věčných lovišť.
  10. 1 point
    Ano, nenapsal jsem tu jak jsem to vyřešil a to úmylsně. Zaprvé to byplo proto, protože jsem to, jak jsem závadu odstranil, chtěl vykecat pouze tomu, kdo bude mít stejný problém jako já a bude mít opravdu zájem, tak mu pošlu emaila. Jinak i proto, že když jsem chtěl na toto téma poradit já, tak mi nikdo neporadil a ještě jako bonus mi nějaký dobrák můj dotaz zamkl a byl jsem tak kde jsem začal - v prdeli (sorry). A to mi napsal, že mám hledat. Hledal jsem asi měsíc, ale na tuto závadu co jsem popisoval nikdo řešení neměl. Tak že, kdo bude mít zájem poradím, asi to vypadá že chci být důležitý, ale ne tím to fakt není. Jen mě toto odhalení stálo nemalý peníz a nemíním tady pak číst argumenty, že je to úplná blbost.... Mě to funguje a nic za to nechci........................


© 2011 - 2019 SKODAHOME.cz | Vytvořeno s v Praze.