Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/30/2020 in all areas

  1. 6 points
    Takze planuju kodovanie novej baterie. No to som zvedavy [emoji846]
  2. 5 points
  3. 5 points
    Bladik: odpojení konektoru nemá s nabuzením alternátoru nic společného. To není š favorit kde se alternátor s vadnou kontrolkou dobíjení nabudil až vysokými otáčkami. Tady odpojením konektoru vezmeš řj. gateway informaci o protékajícím proudu (a teplotě na mínus pólu) a tím ji donutíš řídit napětí podle jiné mapy. A ta náhradní mapa dobíjení je podobná jako tomu bylo např. u dvojkových fabií, tzn. se zvyšující se venkovní teplotou se snižuje dobíjecí napětí. Tyhle hodnoty jsem naměřil u svého auta při odpojeném konektoru: Při 0° a níž je cca 14,5 - 14,6 V při +3° je cca 14,3 - 14,4 V při +6° je cca 14,2 - 14,3 V při +9° je cca 14,1 - 14,2 V při +12° je cca 13,9 - 14,0 V při +20° je cca 13,8 V Pokud to tobě dobíjelo po studeném startu jen 12 V a nemáš v autě jiný problém, tak to bylo patrně způsobené dožhavováním které běží několik desítek sekund po startu a má vysoký odběr. Patrně polovybitá baterka díky ID tento jev ještě zvýraznila. Tato funkce se vypne po určité době, nebo po překročení určitých otáček (cca 2500 ot/min)
  4. 5 points
  5. 4 points
  6. 4 points
    Tak to má ten zaměstnanec nějaký pomatený. V podstatě ani jeden bod není pravda. :-)
  7. 3 points
    Vedoucí servisu je můj spolužák ze školy takže jsem dostal informace bez cenzury a pohádek. Teď ho nebudu 100% citovat, neb si to doslova nepamatuji, ale závada zablokování ř.j., možná příčina vadné čerpadlo nebo vadný software Haldex - jestli jsem to pobral dobře, hádala jednotka ABS auta s haldexem. Řešení je přehrání právě SW Haldex. Mimochodem toto byl jeho odhad hned když auto přijímal, přičemž řízené vyhledávání závad to potvrdilo. Nebyl jsem první ani poslední případ - již několik aut s tímto problémem. Proto jsem uváděl, že po měsíci jsem byl na diagnostice znovu, zdali jenom nesmazal chybu, ale vše funkční. Dokonce udělali i test funkčnosti na zvedáku.
  8. 3 points
  9. 3 points
    @DušanV @Clerfayt Opravdu jste přesvědčeni, že 17.3. zasedli v ŠA a řekli si, "tak zastavujeme výrobu, to by chtělo zdražit"... Nevěřím tomu, že rozhodnutí o cenové politice a tvorba ceníků je otázka jen 1pár desítek dnů, rozhodnutí o zdražování nejspíše padlo někdy koncem minulého roku v době kdy "byla tráva zelenější" (ostatně to naznačovali i v jiných tématech i jiní). Stejně, minimálně ještě nějakou dobu si nikdo auto neobjedná, vše je zavřené. Takže bych s finálním hodnocením tohoto kroku ještě počkal. No a uvidíme, potom půjde hodnotit s klidnou hlavou a odstupem.
  10. 3 points
    Změny cen: Citigo zvýšení ceny o 20 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 4 200Kč (tzn. o 2 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Fabia zvýšení všech motorizací všech výbav o 10 000Kč zdražení litých kol 15 palců pro Active o 400Kč 16 palců o 2 200Kč 17 palců o 4 400Kč (přibývá nová varianta stříbrných leštěných za 16 800Kč) 17 palců černá pro MC o 3 500Kč 18 palců černá pro MC o 4 700Kč a pro Style o 5 800Kč zdražení rezervy o 1400Kč na 3000Kč, odpadá ze základní výbavy motorizace 81kW zvýšení ceny Black paketu II o 1 400Kč (kvůli kolům) zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 5 700Kč (tzn. o 3 700Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Scala/Kamiq zvýšení cen 1.0TSI/70kW, 1.0TGI/66kW, 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 1.0TSI/85kW včetně DSG o 15 000Kč TDI o 11 000Kč zdražení litých kol 16 palců - pro Ambition o 300Kč, pro Scalu 125 let bez zvýšení 17 palců - pro Ambition o 1 700Kč u Scaly a 1 400 Kč u Kamiqu Style ; Scala Propus Aero pro Ambtion o 1 500Kč; pro Scalu 125 let vše o 1 400Kč 18 palců - pro MC o 400Kč, pro Style o 1 800Kč u Kamiqu zlevnění litých kol Scala 17 palců - o 600Kč pro Style 18 palců - o 200Kč pro Style zvýšení ceny rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení vyhřívaných sedadel o 1 000Kč pro Ambition Climatronicu o 400Kč adaptivního tempomatu o 1 800Kč Sound systemu o 3 000 Kč pro Scalu Emotion paketu o 500Kč/panoramatické střechy u Kamiqu o 1 000Kč zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 9 000Kč (tzn. o 7 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Nová Octavia zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 11 200Kč (tzn. o 9 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km nový prvek výbavy "akustická skla" za 3000Kč pokračování příště
  11. 3 points
    Volí přinucen okolnostmi krátkozrakou taktiku. Pro dosažení bonusu (většinou ani tak ne pro sebe) prodá auto se zápornou nebo minimální marží. Pak se salon živí ze servisu a prodeje ojetin. Kde si většinou na takto fikaném nákupčím smlsne. Jedna věc je vyjednávání o nejlepší nabídce, druhá tenhle zparchantělý přístup. Nezbývá si než položit otázku, proč vlastně do daného salonu s nabídkou znovu chodíš. A proč je prodejce tak hloupý, že na takovou hru přistoupí. Mně se zatím vždycky vyplatilo dát podobným zákazníkům jasně najevo, že takhle ne. Nevěnuju se jednorázovému businessu a stejně by mně při nejbližší příležitosti utekl k někomu, kdo dá o padesát tisíc nižší cenu. Zpravidla jsou takoví zákazníci ještě problémoví.
  12. 3 points
  13. 3 points
    Ty vole. Nemám čas. Byl jsem jmenován do funkce KOKO . Koronavirovým KOordinátorem. Sháním roušky a měřím vaginální teplotu asistentkám. Prostě řeším samé píčoviny.[emoji12]
  14. 3 points
    Já mám rád zase LB. Navíc pro O IV z hlediska designu jasná volba.
  15. 2 points
    ERGO sú len vždy celokožené vetrané aj klasické látkové sedačky sú fajn , podobne aj v scale
  16. 2 points
    Létající Husqvarna Trees Get Trimmed by Live Power Lines1.mp4
  17. 2 points
  18. 2 points
    Tak ja uz mam tedy hotovo. Za me to vypada mnohem lepe, navic jsem se "omylem" dostal k prave slunecni clone z anglickeho vozidla, takze jsem bez nalepky airbag, coz je velke plus. Kdyby nekomu chybel nejaky cerny dil jako me (cerne zrcatko), tak doporucuji pouzit sprej Motip cerny saten (OBI 119,- Kc), je to temer stejna barva jako originalni dily a perfektne kryje. Puvodne to mela byt jen nouzovka, nez prijde nove zrcatko, ale po aplikaci to nechavam tak.
  19. 2 points
    Nezlob se na mě, ale "celostátní firma" a koncern VW je trošku rozdíl. Je to tak, jak píše @Martab, taková rozhodnutí nepadají ze dne na den. Cenové kroky jsou běžné každý rok, letos to bohužel vyšlo dost nešťastně. A než by se povedlo vše nastavit nazpět, tak je říjen.
  20. 2 points
    @bojler Tady je nějaký nástřel pokut: Je to někdy z 9./10. 2019 (https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-2020-kolik-si-priplatite-za-nejpopularnejsi-auta-131380)
  21. 2 points
    Tipuji, že za aktuálním zvýšením cen stojí zápočet pokut za nadlimitní emise CO2. A zrovna se trefili do té situace co ve světě vznikla.
  22. 2 points
    Tak jasně, ti co to chtěli teď spokojeně plachtí venku a ti co ne brblají na fóru. Je to pořád stejný rozpor jako jestli u manuálu vyřazovat na N nebo nechat kvalt. Celý problém je v tom, že tato funkce je vnucená z pseudoekologických důvodů. Stačilo aby byla volitelná, tj. např. v menu trvale vypnutelná a není problém. Kdo chce si ji zapne, kdo ne jezdí bez ní. Svobodná vůle se ale v dnešní době už moc nenosí.
  23. 2 points
    Ještě tradiční odlehčení. Jakýsi pan Fuglevič na Autorevue píše: "Scala si ceny držela od konce listopadu loňského roku. U Kamiqu však úprava ceníku přichází dosti náhle, jelikož předchozí nabídka cen mu vydržela lehce přes měsíc, starý ceník byl vydán na konci února." Tak a teď realita. Scala "si držela" ceny tak, že 10. října zdražila o 8 000/12 000Kč a na konci října byl uveden AM 125 let. Od té doby byl vydán nový ceník v lednu (CNG) i březnu (nic podstatného). U Kamiku přichází tak náhlá změna, že od zdražení v říjnu proběhlo doplnění CNG do ceníku (leden 2020) a jinak se od té doby nic podstatného nestalo. Ten "starý ceník z února" byl ve skutečnosti z 13.3.2020. No a ještě jeden úplný blábol: "Zajímavostí je nakonec konec příplatkové položky Mobilita Plus za 7700 Kč, respektive 9700 Kč, která přidala záruku asistenční služby na 5 let (do 100.000 km) a prodlouženou záruku vozu na 5 let (do 150.000 km)." Mobilita Plus se zárukou 5 let /100 000km stála 2 000Kč. Ještě, že ty "novináře" máme.
  24. 2 points
    Superb zvýšení cen všech motorizací všech výbav Ambition, Scout (Scout jen 2.0TSI/200kW DSG 4x4 a 2.0TDI/140kW DSG 4x4) 1.5TSI/110kW včetně DSG o 12 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 35 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 57 000Kč PHEV o 10 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 22 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 37 000Kč, s pohonem 4x4 o 42 000Kč Style, Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 14 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 37 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 59 000Kč PHEV - Style o 22 000Kč, Sportline o 34 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 24 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 39 000Kč, s pohonem 4x4 o 44 000Kč L&K 1.5TSI/110kW včetně DSG o 19 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 42 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 64 000Kč PHEV o 38 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 29 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 44 000Kč, s pohonem 4x4 o 49 000Kč zdražení litých kol 17 palců o 500Kč, resp. 300Kč 18 palců o 1 000Kč, resp. 500Kč 19 palců o 500-1 800Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav vyhřívání sedadel vpředu o 600 a vzadu o 700Kč nezávislé topení o 6 100Kč snížení ceny adaptivního tempomatu o 5 200Kč na 12 000Kč Columbus pro PHEV kombinovaný s digitálními budíky, cena 36 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km
  25. 2 points
    No, asi musi mít ve Skodovce nějaký zamer, věnuje se tam cenotvorbě určitě dost lidi, takže jestli je trápí emisní pokuty, kurz eura nebo elektroauta nevim. Jenze až jim dorazí čísla za Q2, situace může byt radikalne jiná. Podle mě zrovna teď nejde o šťastný krok, dávalo by smysl, kdyby se snazili zakazniky naopak motivovat ke koupi po tech vsech karanténach. Na autě typu Scala dělá cca. 30k hodně a hlavně zákazníci teď budou mít jiné starosti, než kupovat auta. Takže pokud tím chtěli ještě vice omezit současnou omezenou poptávku po autě, co se tak moc dobře neprodává, good job 😀
  26. 2 points
  27. 2 points
    Jenom poznamka - red dot ziskala napr. i Fabia II pred faceliftem.
  28. 2 points
    Mám 2017,já měl suchou pravou stranu.
  29. 2 points
    Auto Poly má už předváděcí LB na skodaplus.cz. K dispozici 8/2020. https://www.skodaplus.cz/Car/1587595/skoda-octavia-iv-1-5-tsi-110-kw-style Dovolím si říct, že liftback vypadá lépe jak varianta combi[emoji106].
  30. 2 points
    Mám to takhle odpojené již přes 1 rok u své Fabie III a pořád v pohodě. Infotaiment o tom informuje jen krátkou dobu po nastartování motoru a pak už to hlášení zmizne. Baterie je při měření nabita vždy na cca 12.6 V (měřeno min. 24 hod. po jízdě), před odpojením toho konektoru bývala baterie nabitá tak na 12.2-12.3 V, což už je na hranici možné sulfatace a tím snížení životnosti. Dobíjení za chodu motoru taktéž na hodnotách cca 14.4-14.5 V. Doufám, že baterie se mi tímto odmění dlouhou životností.
  31. 2 points
    Jestli měříš napětí baterie hned po vypnutí motoru, tak ten údaj ti je k ničemu. Jestli chceš, aby se ti baterie dobíjela během jízdy co nejvíc, musíš vypnout inteligentní dobíjení, rekuperaci energie, SSS. Jinak budeš prostě po každé jízdě odstavovat auto s polovybitou baterií, i když tu baterii nabiješ před jízdou nabíječkou. Do druhého dne ti polovybitá baterie vydrží, 14 dnû s nezávislým topením před startem už ne, to sis už sám vyzkoušel. Inteligentní dobíjení, rekuperace energie a SSS lze nejjednodušeji vypnout vytažením přebytečněho konektoru na mínusovém pólu autobaterie.
  32. 1 point
    A kdo říkal že nejsou v techničáku zapsané zimní 17" ??? V techničáku je zapsán rozměr 205/55 R17 91V a je jedno jestli zimní nebo letní. Já jsem ke svému Kamiqu dostal zimáky Hankook o rozměrech 205/55 R17 91V a pochybuji že by dealer provozoval a poté i prodal auto na neschválených pneumatikách. 😎
  33. 1 point
    Ahoj přidám jeden článek, poučný o akumulatorech v autech https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop-start-vedeli-jste-ze-nici-autobaterie-113291
  34. 1 point
  35. 1 point
    Konektor lehce poznas podle barvy. Je zluty.
  36. 1 point
    Všechno se dá řešit i na dálku, když se chce. Jenže proč.. Člověk, který má měsíčně z ruky do huby, ten si: 1) Na auto našetří - a pokud se tak stane, může si ho koupit tak jako tak, 2) Nekoupí si ho, nemá na to prachy. Člověk, který disponuje finančními prostředky momentálně většinou krizi neřeší. Člověk, který se bojí co bude zítra, si auto nekoupí ani za 600 tisíc, ani za 400. Co udělá manažer, když vlivem situace začne vykazovat ztrátu? 1) Udělá úsporná opatření - ať už v podobě eliminace HR, tak v podobě eliminace dalších výdajů, 2) Patřičně zvedne svou marži na produktech tak, aby dopady ekonomické krize eliminoval jak to jen jde.
  37. 1 point
    Vak orig super, nic neproteče, nic nevyteče, večer z něj vyleju zbytky vody, do rána je suchý. Navíc je pevný na výšku, takže se do něj snadno soukaj lyže. Běžky máme 180 cm a řidič o vaku mezi sedakčkami sice ví, ale vůbec loktům nevadí.
  38. 1 point
    @frfr jj, je to automat. Ale i 2000-2200 otacek je v pohode. Je zajimave, ze by na to mel vliv druh prevodovky.
  39. 1 point
    Tadááááá! A je tu. :-)
  40. 1 point
    Mam zapojeny konektor, potllacenou rekuperaci a napeti na nabijeni 13,1 V... SS vypnut...
  41. 1 point
    Tak nakonec pomohlo v nastavení mobilu (Pocophone F1) u aplikace Waze změnit možnost úspory energie na "žádné omezeni" a Waze maká na 100%. Hodně mi pomohl mi odkaz od Shaarkyho: https://support.google.com/androidauto/thread/17860576?hl=en Děkuji moc všem za pomoc
  42. 1 point
    Já možná ještě doplním jeden poznatek. Když jsem po cca. 2 letech otevřel krytky u baterie, tak jsem zjistil, že je málo zaplavená a horní část článků byla na suchu, tj. koukaly z elektrolytu ven. Tak jsem to doplnil destilkou. No a po dalších dvou letech s odpojeným konektorem ten elektrolyt nebylo potřeba dolévat.
  43. 1 point
    To je zcela mylná a nepodložená informace. Spíš naopak. Kdo nějaký čas s odpojeným konektorem jezdí a současně sleduje jak auto dobíjí, tak potvrdí, že s odpojeným konektorem se auto chová k akumulátoru velmi ohleduplně - viz to, že se zvyšující se venkovní teplotou se snižuje dobíjecí napětí, takže nehrozí přebíjení ke kterému by s trvalými 14,5 V určitě docházelo. Výrobce s možností provozu v tomto režimu zcela určitě počítal,protože kdyby ne, tak to dobíjí např trvale 14 V a současně se rozsvítí oranžová kontrolka poruchy motoru na přístrojové desce, aby byl řidič nucen vyhledat servis.
  44. 1 point
  45. 1 point
    Nové auta teď dá se říci nelákají nikoho. Lidi si naspořené peníze raději v této době ponechají, než aby je utráceli za nepotřebné auto. Navíc s tou recesí, která nám tu po tom “bordelu” zbyde, jsem zvědavý, jak se automobilky začnou podbízet, aby prodali. Např. naše firma zmrazila objednávky nových vozů min. na 2 roky. O3 budou muset sloužit i nadále. Už teď varují, že to bude daleko horší než-li v roce 2008.
  46. 1 point
    Podle mého názoru je Kodiaq zdaleka nejvíce stylisticky nejzajímavějším vozem svých skupinových bratrů. Tiguan All Space je na straně docela nudný a Taraco je Tiguan All Space s jinou přední a zadní stranou. Mírně „čtvercový“ tvar podběhů kol v Kodiaqu a tvar zadních světel jsou rozhodně hezci než v Tiguane. Musís si zvyknout na přední část podvozku, ale pak vypadá to zajímavě a přesvědčivě. Pokud jde o Sorento - i když je to docela zajímavé, je to mnohem dražší.
  47. 1 point
    Motor BSE ! Zo zvedavosti som objednal novu saciu hadicu. Vymenil som ju a staru rozobral. Naozaj netreba porovnavať BMW s tymto motorom. A hlavne ziadny PCV ventil tento motor nemá ! Po rozborke som pochopil princip takto : Na volnobehu tenka podtlakova hadička odsava podtlakom vypary od kluky rovno do sania , teda obchadza skrtiacu klapku aby sa nezanasala bordelom ked je zatvorená. Ta tenka hadicka stíha odviesť vsetky vypary , ktore prichadzaju od veka ventilov na volnobehu . Ta tenka membrana na novej hadici je zamozrejme rovná a pekne dosada. Pri zvysenych otackach vypary pretlacia tuto membranu a idu do motora cez skrtiacu klapku. Samozrejme vybehany motor ma vacsi tlak vyparov (ako moj napr) a preto tato membrana nebude mat podla mna dlhy život. Tu je vidiet na starej ako je deformovaná. Podla tohto vydieť že vypary strhavaju olej a tato hmla ide rovno do sania. Budem to sledovať ale pochybujem že odrazu vymenou tejto hadice prestane žrať olej. Tak ako tu už pisali za zvysenym tlakom vyparov su piestne kruzky a tak sa dostava olej do spalovania. Ale zatial sa už jedna vec vyriešila . Po otočeni olejoveho viečka už vobec nepodskakuje. Pred vymenou : A po výmene hadice :
  48. 1 point
    Zdravím všetkých prispievateľov. Mám tiež Fabiu 1,2 HTP a tiež som hľadal príčinu cukania motora počas jazdy v otáčkach od 1900 hore. Mne sa to začalo prejavovať postupne a tiež pri zošliapnutí plynu to prestalo. Tento výkend som začal rozobrať že bude možno príčina vo ventiloch podľa toho čo som sa dočítal v množstve článkov a podľa toho ako sa mi motor správal a pri demontovaní katalyzátora som zistil že cca 2 cm z vrchnej časti vložky katalyzátora je odtrhnutá a 2/3 vložky sú upchaté od malých úlomkov. Na odskúšanie či je naozaj chyba toto, som ho rozrezal, vyčistil, odtrhnutú časť odstránil von a riadne prefúkol tlakom vzduchu. Poskladal a šiel som to vyskúšať - motor ide ako nový - skoro. Ešte som zabudo že mám na tom skoro 140 - tis. km. Ak to niekomu pomôže budem rád, lebo oprava ma nestála nič len čas a minutú elektrinu na rozbrúsenie a zazváranie katalýzátora. Pre istotu som vymenil ešte pred demontážou aj nové sviečky a cievky, ale bez žiadnej nápravy motor robil to isté. Diagnostika mi pritom vypisovala chybu 16556 - príliš bohatá zmes a myslel som najskôr že sú vadné vstrekovače alebo cievky a sviečky, nakoľko už mali cca 65 - tis km. JM
  49. 1 point
    Téma pročištěno od spamu a urážek. Dotčený pisatel dostal zaslouženou odměnu. A nebudu se opakovat, podobné chování tady netrpíme.
  50. 1 point
    Až tolik? Já to jel za 0,5 litru, ale jen do Prostřední Bečvy. Nic si z toho nedělej. Témata o spotřebě jsou dost často pro absolutní neúplnost údajů a nesoudnost pisatelů, poněkud mimo realitu. Něco jako tzv. rybářská latina někde v hospodě.


×
×
  • Create New...