Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/18/2019 in all areas

  1. 4 points
  2. 3 points
  3. 2 points
    No, asi z části luxusní pohon, ale hlavně jméno a rádoby prestiž spojenou s "ekologickým" provozem auta "bez emisí", jako, že jsem in, když mám takové auto, které stojí za hovno a ekonomicky a jinak je to úplně o ničem. To je něco podobného jako s Iphony ( ty ale alespoň fungují a fungovaly i když kdysi byl Iphon inovativní a přicházel s věcmi co nikdo ještě neměl) Pro mě je luxusní pohon V8 biturbo od BMW v 850i třeba. :-) :-) :-) A z určitého úhlu i můj Rapid má luxusní pohon, pojede maximální svojí rychlostí nonstop klidně několik hodin a skončí až tehdy dokud mu nedojde benzín. Tesla skončí v podobném režimu po 10min, co se začne přehřívat.
  4. 2 points
    No, ať je to jak je to, Rapid k dnešnímu dni ujel skoro 110tis km bez větších poruch, to že tam bylo větší množství menších věcí je jiná věc. Když už se něco v záruce vyskytlo, hned se tomu věnovali a případně i opravili. Nikdo nic nelepil prasklého už při výrobě ve fabrice páskou apod. Auto i s mouchami bylo vždy pojízdné, což se u těch Tesel říct nedá, Rapid nereznul už pár měsíců od koupě atd. Dle mého Tesla brzo skončí, už teď je zadlužená jako prase a já osobně když bych nutně chtěl mít elektromobil v této prestižnější třídě, volím raději jistotu v podobě Audi e-tron a ne Dacii na elektriku made in USA ( a to Dacii navíc k tomu urážím).
  5. 2 points
    To se ptáš blbě, toto téma není určeno k porovnávání s konkurencí.
  6. 1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
    Děkuji za odpověď. Problém byl jiný, tak uvádím, kdyby byl někdo po zásahu servisu také postižen. Po 3 dnech jsem již ani nenastartoval. Nabil jsem autobaterii a zpět do servisu, tam to nechali dva dny a znovu provedli update software radia. Alarm se totiž spouštěl z důvodu poklesu napětí. Chyba byla v předešlé aktualizaci, patrně nebyla řádně ukončena a údajně neodešla všechna data (toto je vyjádření servisu). Toto by mne vážně nenapadlo. Ačkoliv to neprovedli řádně, tak mne klidně pustili s autem do provozu, naštěstí jsem jezdil pouze v rámci ČR.
  9. 1 point
  10. 1 point
    Zrovna AGM má mít hladiny napětí vyšší ve srovnání s klasikou, takže těch "nouzových" 14,4-14,5V při vytaženém konektoru jí uškodit nemůže a ani škody z odparu by neměly být vyšší než případná sulfatace z podbití ...
  11. 1 point
    Tak ja som poskusal vsetko aj android auto aj mirrorlink aj carplay Kazdy manieco do seba Android auto podporuje Google maps ,Waze , Power amp ,google hudbu ci ine nepodstatne aplikacie ako Whatsaap a podobne podcasty ci knihy .Pri pouziti noveho skinu pekne prostredie aj pri dvoch aplikaciach sucane zapnutych Mirorrolink podporuje Google maps ,Waze , Sygic car navigaciu offline a pripojenie k autu /plati sa licencia /power amp / a ine v pripade zapnutia dvoch aplikacii pekne prostredie a vidite co hra na spodnej liste Carplay podporuje Mapy apple , Waze ,sygic car navigaciu aj sygic gps navigaciu /HUD len na mobile /plati sa licencia svet a trafic 59,99€ / dalej podporuje VOX player ,google hudba ,google mapy a napriklad zaujmavu navigaciu Hudway go skoda ze hlasi su len po anglicky a za plnu verziu zaplatite 9,90€ da sa pouzit offline ale nesmiet vybocit z trasi . tato sa mi paci najviac pretoze ma hud zobrazenie na display infotaimentu . Dalej este youtube music ale to som este neskusal . Vsetky tieto tri applicacie sa daju este haknut tak aby vam zrkadlili mobili ale je to v plienkach pri android auto potrebujete Root telefonu a da sa to ,mirrorlink hakne kazdy z aplikaciou Full MirrorLink | Floating Apps for Auto presne podla navodu /raz to funguje raz nie potom sa da pouzivat vstko v mobile akakolvek navigacia ja som napriklad skusal navigaciu Navitel . Android auto sa mi haknut nepodarilo nemam root na telefone ale tiez je to potom jednoduche . Applecar ma najkrajsie zobrazenie skoda ze nema uz zobrazenie dvoch apiek ako mirrorlink ci android auto ale myslim ze casom to pride . Carplay sa da tiez haknut si nainstalujete car bridge ale to sa mi zatial nepodarilo . Co sa tyka podcastov a knih to som neskusal nepouzivam to
  12. 1 point
    Sedacky s pamatou maju inu strukturu, takze dorobit sa to neda. Ale ak sa vezmu sedacky s OIV ..... ;)
  13. 1 point
    Ahoj. Otázka asi k novým majitelům aut. Jaká je prosím spotřeba v techničáku? Máte tam hodnoty podle starých norem (NEDC) nebo už podle nových (WLTP)? U WLTP je vždy nějaké rozmezí - třeba 5,3-6,5 l/100 km a u NEDC 5,1 l/100 km. Čekám na Kamiqa, se kterým budu jezdit i na služebky a zajímalo by mě, jak to je u nových aut, která musela projít i novým homologačním cyklem. Děkuji ;-)
  14. 1 point
    Asi jo , jedná se o ten první rozjezd na jedničku pak už je to ok. Ale je to nový auto za hafo peněz , který jsem na to ušetřil tak by to mělo jezdit na 100 pro !! A toto bohužel na stopro nejezdí .
  15. 1 point
    já už bych se snad spokojil s tím, že to jednou za studena houpne, když pak při popojíždění v koloně bude klid.
  16. 1 point
    Taky tankuji Eurooil, olej měním co 15 tis.km, dávám mu občas i napít a motor si jen přede, spotřeba bezva a výkon docela taky. Výfuk čistý s DPF zatím žádný problém. Najeto 148 tis. km. 2012 rv. Příští rok mě čekají rozvody (v pořadí druhé, první se dělaly v 52 tis. kvůli přidřené kladce, na záruku), ne kvůli km ale kvůli stáří (interval 210 tis.km nebo 5 let). Něco občas klepe po startu z levé strany za studena ale to bude podle mě setrvák, za tepla je ticho. Mám srovnání s jednou služební OII 2013 s podobným nájezdem ale s prodloužený intervalem, tankováním obyč nafty a má pořád problémy s DPF a vstřiky, odešlo turbo. Motor je hlučnější. A to jezdí spíše delší trasy.
  17. 1 point
    Na Insta se dají objevit fotky s koly z příslušenství na reál autech: 18" Sirius černé metal, broušené 18" Blade černé matné, broušené
  18. 1 point
    Auto mám 2 měsíce, mělo najeto 54 000km a bylo skříplé v koloně co vím ze předu a ze zadu. Fotky jsem ale neviděl, tak nevím jak moc bylo bourané. Kromě tutoho zvuku nejsou žádné problémy a jezdí dobře. Používám ho nejvíce na cestu do práce což je 96km po státovce (Vary - Plzeň). Je pravda že ho zas tak nehoním kromě předjíždění. Tankuju Vervu. Tak zkusím upravit návyky ježdění :D
  19. 1 point
    @Douda9 Pokud neznám přesně podmínky smlouvy atd., určitě bych se na tvém místě do ničeho nepouštěl bez domluvy s leasingovkou. Auto je a zůstane jejich (operák), takže... Mimochodem, nevím, nevím, jestli tohle patří zrovna do obecných technických témat. Co Pawouku?
  20. 1 point
    @budis Do prumerne spotreby od startu se Ti preci musi zapocitat i palivo spotrebovane pri startu motoru a na prvni rozjeti. Proto Ti ten prumer skoci zpocatku vysoky a rychle se snizuje. Dlouhodobou prum. spotrebu a prum. spotrebu od tankovani si muzes zobrazit na 1-2 tuknuti na displej.
  21. 1 point
    https://www.auto.cz/jizdni-dojmy-se-skodou-kamiq-1-0-tsi-dsg-scalu-ma-i-tam-kde-byste-ji-necekali-130736
  22. 1 point
  23. 1 point
    Ahojte, dnes mi prehrali soft v tourane 1.5 TSI DADA MAN, technik hovoril, ze o ziadnom skakani doteraz nepocul, zaujimave:) Napisem ako sa to sprava ked trochu pojazdim. Zatial som isiel len zo servisu do prace par km. Subjektivne sa mi zda akoby by auto lepsie reagovalo na plynovy pedal, ale este je skoro hodnotit to. Uvidim cestou domov ked vychladne co bude robit.
  24. 1 point
    Tohle bylo první, na co jsem se podíval, když jsem zjistil, že online import do infotainmentu nemám k dispozici a docela mě to překvapilo. Napsal jsem si na infolinku o vysvětlení, tak jsem zvědav, co mi odpoví.
  25. 1 point
    V sobotu som si vysiel z Blavy do Cunova a kusok. Spotreba bola prekvapiva. Vid printscreen. Aj priemerka sla dole posledny udaj. Samozrejme rakety maju lietat, len nie su nato take moznosti. :-( Ale ked treba leti aj ta moja.
  26. 1 point
    Takze opet stejna situace - zvenku prakticky nejde poznat zniceny tlumic.
  27. 1 point
    Stěžejní z google play? V CZ není AA k dispozici, proto se ptám. Pokud ne, může být problém v nastavení telefonu: "povolení instalace z cizích zdrojů" Edit: v jednom pripade jsem taky měl problém s prohlížečem. Zkus jiný. (U mě nešlo přes chrome, musel jsem přes nativní samsung internet)
  28. 1 point
    Ahoj, po čase jsem zpět. Moje BSE stále fachá s velmi velmi jemnými cuky na volnoběh (jsou nepoznatelné). Nicméně jsem se snažil pátrat přímo ve škodovce (u výrobce) a zjistil jsem pouze následující. Všechny tyhle motory BGU, BSE, BSF jsou v podstatě následovníkem a vymazleným AKL. Někde se šlo použítím jiné vačkové hřídele (BSE) někde se šlo EGR ventilem. Všechno to má jednoho společného jmenovatele, emise. Bohužel konstrukce motoru AKL je dost stará a proto jsem na žádného zkušeného motoráře, který vyvíjel tento motor nenarazil a dostal jsem pouze obecné odpovědi, které tady už několikrát padly. Prostě se u této v podstatě nesmrtelné konstrukce musí dodržovat určité zásady. Výměna oleje po 10-15 tis a nejlépe longlife - ať už jakejkoliv jouda z vesnickýho autoservisu bude tvrdit, že tam má olej na 30tis, blbost, zavřít. Lejt do auta "kvalitní" natural !!!!! Když se objeví nějaká závada s kolísáním otáček a není úplně zřejmé proč se to děje protože ECU nehlásí chybu, tak se vždy jde postupem : 1. nastavení rozvodů = 28-87 je z výroby a lze vyčíst ve vagu 2. unik vzduchu = sání = zjistit únik vzduchu v celém sání, plasty mají nějakou životnost, většinou jsou to mikrotrhliny a v místech kde není vidět :-) 3. zapalování = kvalitní svíčky = prostě vyměnit a utáhnout správným momentem, ne od oka jak nějakej trotl !!!! 4. zapalování = kvalitní zapalovací kabely = prostě vyměnit, když servisák při výměně svíček poškodí a neumí to, tak ho třeba nalomí, je tam mikroprsaklina a svod a už to nikdo nenajde 5. zapalování = kvalitní vysokonapěťové trafo = na tohle vyloženě ty auta trpí, v noci mrknout jestli neprobíjí na kostru 6. regulace směsi = kvalitní lambda sondy - měnit maximálně po 140 tisících i přestože nevykazují špatnou činnost (jsou tzv. pomalejší - sice si s tím ECU poradí, ale ...) 7. čidla = čidlo otáček klikové hřídele a nebo čidlo otáček vačkové hřídele Pokud nic z těchto "levných" oprav nezabere, tak jdou na řadu další dražší úkony. 1. těsnost motoru jako takového - gufera ventilů, komprese pístů, atd., atd. ale tohle všechno z 99 procent nahlásí ECU v podobě chyb na jendotlivých válcích, ztráta komprese, výpadky zapalování na válcích (hlášené chyby ECU pozor). Standardně mají tyto ECU pro tyto motory nějakou toleraci, třeba u mě v podstatě u nového motoru 110 tis najeto mi to hlásí ve VAGu pár výpadku za minutu a to je v pořádku. Dokud to prostě nehlásí ECU. 2. vstřikovače - kontrola a vyčištění vstřikovačů 3. ECU - vadná řídící jednotka Takže asi tak :-)
  29. 1 point
    Lane-change system Part #: 2Q0907686A Coding: 60012500 (hex) Component: HRE3_Kl15_Mst [No fault codes] Instrument cluster Part #: 6V0920740D Coding: 07AC091029800008018A3A095000000000000000 (hex) Component: KOMBI [No fault codes] Vic toho tam k tomu neni.
  30. 1 point
    Ahoj všichni, jen pro zajímavost dneska jsem zprovoznil na mojí Fábii edici R5 FLA a musím říct že MR2018 s ACC má páčku dálkových světel už uspůsobenou k použití FLA "vrací se zpět do své polohy". Zrcátko jsem koupil na Mihocaru a kabeláž vyrobil z toho co jsem měl k dispozici (CAN-BUS vedení jsem nekupoval hotové, vytvořil jsem si ho doma cca jeden zákrut na 1cm). Kodování jsem vycházel z webu @wirer kde je vše dokonale popsané. Jinak oficiální schéma zapojení zrcátka mám k dispozici. Barevně sice CAN sběrnice není Extended ale CAN pohon ale bohužel nic lepšího nebylo k dispozici...
  31. 1 point
    To je opravdu rada za všechny prachy! Pokud to nevíš, tak neraď! Téma přesunuto do odpovídající sekce a upraven jeho název.
  32. 1 point
    A v manuálu jsi hledal?
  33. 1 point
    Dnes som dal vymeniť zadné doštičky v autorizaku. Dával som Textar. Cena za pracu 30€ Ale mechanik zistil poškodenie zadnej ľavej pneu z vnútornej strany. Mám 32000km.Pneu Pirelli Cinturato P7 Dezén ma ešte min. 5mm
  34. 1 point
    A zase, bavíme se o vývoji z 80 let a vývoji z roku 2012, je ta ocel stejná? Možnosti simulací v 80. letech byly opravdu... To nejde porovnávat, vždyť materiálově jsou ty auta jinde
  35. 1 point
    Dnes rozhodnuto, bude to 2,0TDi 140kW, 4x4 DSG 7st. Dostal jsem nabídku na roční vůz, které nešlo říct ne. Mám rád nafťáky, takže u nich zůstanu + mám těžší pravou nohu, takže nafta u mě hraje prim. S benzínovými auty jsem se svezl. 1,4TSi velmi tiché svezení, ale pružné zrychlení při naloženém autě bylo pro mě slabé. Plus mi trochu vadí ten 2-válcový režim. Pak 2,0TSi je šupa motor, ale to bych jezdil asi za 10-12litrů při mém stylu. S TDi to vidím na 6-7litrů.
  36. 1 point
    U prvniho auta to bylo, mimo strechy, vse (dvere, podlaha, kapota, podbehy,...) https://www.ahifi.cz/clanky/detail/mitsubishi-asx-odhlucneni-vozidla-montaz-hudby-do-auta.htm a u druheho jen dvere a vymena reproduktoru s doplnenim zesilovacu. https://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-superb-2-kompletni-ozvuceni.htm Jen tu cenu nepriznali, byla jeste o 20% vyssi. Asi chteji nalakat dalsi zakazniky.
  37. 1 point
    Pouze německy: SSP 508 Der 1,0 l 44 55 kW MPI Motor mit Saugrohreinspritzung.pdf SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf
  38. 1 point
    @lukasberan treba pomuze...
  39. 1 point
    Taky bych se podíval na stěrače jestli jsou gumičky OK. Taky jestli používáš flash off nebo jiný sajrajt proti dešti tak ti to rozhodí senzor. Jinak v diagnostice na měřených hodnotách lze zkontrolovat jak se senzor chová hodonota je 0 až 7 pokud ti senzor na suchém skle vykazuje jinou hodnotu než 0 tak je něco špatně. Jinak zkontrolovat zda není mezi sklem a čidlem nějaká bublina.
  40. 1 point
    Nikde jsem nenašel jak deaktivovat HHA (pomoc rozjezdu do kopce) a protože mě to pěkně sralo, nedalo mi a hledal jsem dál. Výsledek: ve VAG zvolit Motor (01) a u mojí O2 TDI vRS 2007 to bylo na kanálu 58 jednoduše místo 1 zvolit 0 a uložit - funguje okamžitě S pozdravem Tom
  41. 0 points
    A vis,ze kazda zavada se zaznamenava do ridici jednotky? To uz vim od opel corsa z 1996. Pokud jsi s tim po pul roce spokojeny,nebranim ti v tom :-) tak si holt baterku koupis po 2-3 letech novou az se ti rozpadne clanek az v zime nenastartujes. Filtr nemas,tak nemas duvod vypalovat pri jizde- co jsem cetl vypaluje se prave pri jizde s kvaltem. Jak pisu, kazdeho vec ;-)
  42. 0 points
    Jj, také jsem zvědav, jestli se to dotkne i interiéru.
  43. -1 points
    @PistaTT Aktualne mame nejnovejsi verzi tapatalku a na iOS se mi sekce Superb III zobrazuje. Nevim kde muze byt problem.
  44. -1 points
    Po zime bežne umyjem wapkou, ale nie vysokým tlakom, nastavím s rozumom. Nič sa nestane, samozrejme na poistkovú nestriekam ani na riadiacu ale na časti ktoré sa nedajú normálne umyť či pre neprístupnosť alebo špinu.
  45. -1 points
    No materiál sice pokročil ale záleží kde ho škodovka nakupuje ,Poldovku rozkradli a sedláci z jihu? Koukám že to zde všichni berou jako útok na Škodovku ,to se pletete ,jsem Škodovák déle než mnoho z Vás tady včetně Pawouka , jste ve věku mého syna Pane.. Chci jen některým majitelům ukázat že se musí i o toto auto starat a pravidelně konzervovat a natírat , pokud chce mít auto déle než 5 let. To je vše.
  46. -1 points
    A ta vzduchová mezera tím pádem musí být ponechaná, aby byl zajištěný správným lom světla? Kdyby se třeba vyplnila celá zadní strana oboustrannou páskou, třeba aji černou, bude odrazka plnit svoji funkci?
  47. -1 points
    Můžeš to trochu přeložit do srozumitelnější podoby? Slovensky rozumím, tohle bych nepobral ikdybys to napsal česky 😄
  48. -1 points
    Mělo by to být v návodu. Olej tipuji 0W-20 a fridex G13 Sent from my iPhone using Tapatalk
  49. -1 points
    Na str. 131 v návodu a v motoru je stříbrný štítek VW 50800 tz. olej 0W-20. Z výroby to mají všechna litrová TSi s filtrem. Fridex je G13 - je to na nádržce Tuto kombinaci mají Fabia, Rapid, Scala, Karoq benzínové, není důvod aby Scala a Kamiq měli něco jiného.
  50. -1 points
    Otázka už mu byla dvakrát zodpovězena, není důvod to pitvat. Kterýkoliv autorizovaný servis i prodejce to potvrdí.


×
×
  • Create New...