Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/08/2019 in all areas

  1. 4 points
    A teď mi Sabizo řekni, co konkrétně jako na té panoramatické střeše jako řidič tolik obdivuješ? Podle mě je to jen zbytečný potencionální problém za který si navíc z vlastní vůle sám mastně připlatíš. Já jako řidič koukám skrze čelní sklo, děti vzadu nebo případně výjimečně převážená jiná osoba by to možná ocenili, ale jako jinak to k ničemu není. Já bych to rozhodně nechtěl, raději připlatit za jiný prvek výbavy.
  2. 4 points
  3. 3 points
  4. 3 points
  5. 2 points
    Je taková zima, že bys Gretu nevyhnal. Nový slabikář: Ema má burku. Máma je táta. Ahmed je hodný. Kebab je dobrý.
  6. 2 points
    Z té fotky se nedá s jistotou poznat nic z toho, o čem píšeš.
  7. 2 points
    A votom to je, když ho prodávat za cenu 500% tak lidi co to platí ze svého hledají jinou cestu...
  8. 2 points
    Jediný kdo tu neustále kecá jsi ty. Že bys tedy sehnal konečně nějaké relevantní informace k seřizování LED světel namísto zbytečných ironických komentářů na AS a těch kteří si v nich nechali seřídit světla? Případně těch kterým se nepozdává seřizování doma proti vratům... Jinak se tu budeme točit stále dokola jako pes za ocasem na tom, že to někde umí a někde ne. Děkuji.
  9. 2 points
    Ten mínus je, že jsem to nezvládl. Nabízel jsem každému ať si přijede a seřídí, zdarma u nás na školícím. X krát jsem psal jaký má být postup seřízení jak na analogovém tak digitálním regloskopu a dokonce i vuči bíle zdi. A výsledek? Hella neumí seřídit světla..... To by dopálilo každého ( vola jako já, který nabídne vlastní prostory a reálné zkušenosti, diagnostiku, regloskop a ještě vysvětlí postup). Navíc, nic jsem za to nechtěl. Tak si dál plakejte, jezděte do značky za 200 / 500 / 900 Kč....
  10. 2 points
    @Krenstik A proč si tvou zlost vyléváš na nás? Svítí mu to špatně? Svítí. O čem diskutuješ tedy? My ani netvrdili, že to seřídit umíme, takže klidni vášně. Lidi si tu předávají info, kde jsou schopni to nastavit na první dobrou a kde ne, pokud to ty nezvládáš ustát, tak tu jednoduše nechoď a ušetříš si spoustu nervů. PS. Klidně si ty mínusy rozdávej po kvantech, pokud ti to uleví. Tady jsi na fóru, kde se vyskytují různé názory, ne jen ty tvé.
  11. 2 points
    TVL. a dost, měsíc jezdil v pohodě, narozdíl od většiny z Vás vím jak je nutné nejen světla ale i kamery a radary seřídit a těch deset stránek kidů o ničem.... Asi raději BAN. Postup je jasně daný, značkové servisy ho neznají a nedodržují a O III FL má díky úspornému programu nivelaci ošizenou. Stejně jako spoustu dalších věcí. Když přijedu do značkového servisu s regloskopem a mechanik po celé době co O III FL jezdí neví, kde najde v ODISu základní seřízení světel je jasnou deklarací toho, že to servisy prostě neumí. Stejně jako to neumí ( legislativně správně) STK.
  12. 2 points
    My nejlepší [emoji6][emoji6][emoji6]
  13. 2 points
    Manualni klimatizace je natolik hruzna sama o sobe, ze uz to horsi byt ani nemuze. Je to jako vybirat si mezi smrti udusenim nebo utopenim. Spis me udivuje, ze se jim stale vyplaci vyrabet manual, ktery ma z technickeho hlediska minimum rozdilu a rozdil je snad jenom v absenci senzoru teplot a par dalsich drobnosti.
  14. 2 points
  15. 1 point
    https://www.autorevue.cz/vladimir-vosicky-z-hyundaie-nasel-praci-u-babise-u-benesova-prodava-traktory Zmrd dělá u zmrda.
  16. 1 point
    Člověče, nevím jak se Ti povedlo to dorvat? Dnes jsem svíčky měnil a nejprve jsem svíčku našrouboval jen tak rukou, pak jsem to momenťákem nedotočil ani o čtvrt otáčky. Nedovedu si představit, že s tím ješě po dotažení na moment pootočím. To těsnění je doopravdy dost nestlačitelné. Prostě točíš svíčku dovnitř, najednou narazíš na moment a už s tím neotočíš víc jak o čtvrt otáčky (včetně dotažení na moment). Jinak dával jsem tam nakonec BOSH origo. Jsem spokojený. 2 a 3 válec jsou pozicované naprosto přesně. 1 a 4 válec jsou trochu víc, ale stále bohatě v toleranci 30°
  17. 1 point
    Ano, tohle mám nastavené z AS a pokud si pamatuji dobře, je to nastavené tešně pod hranicí - dle slov technika. Já zde ty obrázky nahrál pro porovnání a jelikož na mě za celé ty dva roky od seřízení neblikal (kromě snad pár případů na horizontech), seřizovat to zatím nehodlám. V opačném případě bych ihned jednal. @Clerfayt co tím přesně myslíš? Bi-xenony jsem měl nastavené dost podobně.
  18. 1 point
  19. 1 point
    No to víš, zjistil jsem, co je nakonec nejlepší [emoji3] To člověk odhalí až dlouhodobým používáním. Ale snad si taky jednou tu čističku vzduchu koupíš a budeš skákat radostí [emoji38]
  20. 1 point
    To jsem ji presne řekl :D že placek z ohnivým masem bude standardní hitovka tak snad to pochopila
  21. 1 point
    Moc😀😂😂 Rada pro @stanmar, radím hejbnout kostrou cestou na sraz, není tam moc místa na parkování😁 Ale to Ti už určitě brácha řekl😀
  22. 1 point
    My bohatší a vyvolení máme čističky vzduchu, ale ti chudí bohužel jezdí lacinejma čoudícíma benzínama. Na druhou stranu, co ušetřili nákupem těchto sekaček, to můžou vyházet každý měsíc do benzínu a vypustit vejfukem. [emoji23][emoji23]
  23. 1 point
    Jj, pod to bych se podepsal. Ono, největší paradox na tom je, že toto se dá téměř kvalifikovat jako obsedantně kompulzivní porucha, zkrátka obsese a další legrace na tomto paradoxu, že od toho, aby si člověk jízdu i užil, vás může dělit 1.5 - 3 litry na sto kilometrů, což ve výsledku nula nula prd v porovnání -> nešlapu na ten pedál moc až po i dont wanna give a fuck :). Mě je jedno, jestli to jede o dva litry méně nebo víc a pak se jen ušklíbnu, když dlouhodobá průměrná za poslední cca dva měsíce/8 000 km -> 7.2l/100 s tím, že si to fakt občas i užiju i za hranu toho, co se zelené bestii ještě líbí. Život je krásnej :).
  24. 1 point
    Cez VCDS som sa spojil so všetkými jednotkami okrem Budikov a Immo. Premeral som všetky poistky aj relatka. Uz som naozaj myslel ze odisli budiky. Tak som ich dal na radiator fakt do horuca ohriať. Po zapojení budiky naskocili. Pri pokuse o start bez nich vcera sa riadiaca jednotka nezablokovala, stacilo zalozit budiky a uz je to vporiadku. Ponaucenie - preistotu, nechat vzdy zalozne napajanie. Inak fakt neviem co da mohlo stať...
  25. 1 point
    Já jen nerozumím, z čeho vycházíš s tou výdrží a ne-výdrží. Ono je to vždy více či méně subjektivní. Nekoupím si na 4+ let auto, jehož interiér se mi nelíbí, nemám ho kde servisovat nebo mi v nějaké holobytní pevné konfiguraci budou chybět podstatné prvky výbavy, jen proto, že tabulkově vyšlo lépe.
  26. 1 point
    Auto bylo bez maskování (stříbrná barva), motal se kolem něj týpek s noťasem. Když si mě všíml, zavřel se v autě (v tom foto zepředu kde není vidět skoro nic svítí jeho čelo na místě spolujezdce). Koukl jsem jen zezadu a zepředu a krátce skrz okno na místo řidiče (interér na Škodu je tedy dost nezvyklý). Přitom dvě rychlé (a dost nepovedené) foto a šel jsem raději pryč, protože ten kluk neměl zájem, spíš naopak, tak jsem s tím mobilem radši moc neblbnul - stejně je už web plný ofiko fotek... Také tipuji, že se při cestě z Německa zastavili ve Zvonu (hotel na náměstí) na večeři, jinak by auto dali do hotelové garáže zezadu...
  27. 1 point
    @Pawouk Duplicita https://forum.skodahome.cz/topic/148518-vym%C4%9Bna-z%C3%A1kladn%C3%ADho-radia-za-swing/ Pripadne aj s tymto https://forum.skodahome.cz/topic/134092-vym%C4%9Bna-infotainmentu/
  28. 1 point
    Uchycení mají sice stejné, ale ten plíšek co je v autě na konektoru tam díky chladiči stejně pasovat nebude a musíš koupit jiný. A co jsem viděl testy, tak tyto H7 LED od Osramu svítí maximálně srovnatelně s dobrými halogeny (jen svítí víc bíle). Edit:
  29. 1 point
    Vezmu to popořadě: 1. auto znáš, víš o něm vše, má prd najeto za slušnou cenu. 2. Superb se spolehlivostí - celkově bych řekl že to je povedené auto, kusy z 2. generace před FL mají najeto dneska běžně pes 400-500tis. (většinou najeto, neshoduje se s budíkem ), spolehlivost dána taky tím, že 103kW verze jak PD tak CR byla fajn a 125kW byla od začátku CR verze (vyhnuli se poruchovým 125kW PD jako v OII RS, apod.) 3. Měl jsem na svém 125kW DSG najeto 293.000km když šel pryč. Jezdí dál. Turbo, dvouhmota, vstřiky, DPF vše původní. 4. Tankuji normální naftu, nikoliv prémiovou a všechny nafťáky jezdili a jezdí. Vyhýbám se samozřejmě benzínkám typu JZD a ONO, beru benzinu, nebo u nás místní Vendys v ČSAD, kde tankuje celé EWALS CARGO, ČSAD, BUSLINE... takže tam nebudou mít nějakou srágoru. 5. Já to mám do práce 2km a z práce 3km + jezdím i delší trasy. Jezdil jsem takto 2,5roku, nyní mám passata B8 110kW TDi a jezdím s ním taky. Když to vzdá DPF tak půjdu a koupím nové no. Neuděláš nic, je to spotřební věc, vím že mu nepomáhám, ale zase nechci mít doma dva benzíňáky. 6. Chip bezproblému, 103kW se běžně ladí na 125-130kW. Samozřejmě to chce profi firmu. 7. Neváhej a kupuj, takového superba s jasnou historií, směšnými km na ty roky jen tak nenajdeš.
  30. 1 point
    Cau vse dulezite najdes zde: https://uloz.to/file/vnqTZoja/dilenska-prirucka-superb-i-zip
  31. 1 point
    Já mám O2 1.6 BSE. Leju do něj Total Quartz LL 5W-30. Těch pár kaček navíc oproti 5W-40 klidně přidám za mnohem lepší vlastnosti tření. Výměna vždy po 10 až 15 tis km. 15tis nebo 1rok je pro mě maximální hranice. Záleží taky na stylu jízdy. Když vim že sem s tím jezdil delší trasy klidnou jízdou, klidně to nechám dojet až k 13 max 15 tis km, když vim že se s tim jezdilo hodně město, tak měnim za 10 tis a klidně i dříve. Kdo maže ten jede. A každej kdo tvrdí, že mění po 20 a více je magor. Důležitý je styl jízdy a doba. Pozor - nelejte do svých aut žádný zkurvený průplachy. Pokud průplach tak olejem o stejné kvalitě. Nechat v autě 500km a znovu vyměnit. To je správný průplach. Nelejte do olejové vany žadný sračky, který tam nepatří. Nelejte tam žádný zlepšovače oleje, jsou to jenom kokotiny. Potvrzeno přímo z vývojového oddělení motorů škoda. Nejnutnější je dát si pozor na pančované oleje a kupovat jen u osvědčených prodejců, kteří berou z oficiální distribuce. Tady je jeden borec, kterej dělá testy olejů. Total z něj vyšel pro moje auto nejlépe, přitom tak jednoduchý test : https://www.youtube.com/watch?v=I-2bMQXhRf0
  32. 1 point
    Jo, jak to jde mimo jejich naučeného prodejního schématu, tak jsou Ti prodejci většinou mimo. I když taky se najde občas člověk, který si už něco odsloužil a používá u toho tu svoji hlavu, no a to pak vypadá úplně jinak. Chodím takhle občas něco kupovat do NORA obchodu u Samohýl Olomouc a jsou tam tři typy prodejců. Jeden typ přesně jak tu výše popisuje Clerafayt, druhý typ suverénní Všeználek, ale když se to zadrhne, tak nemáme, neřešíme, nemyslitelné a ten třetí, který pamatuje když ta firma po revoluci byla ještě Frommer-Jaromiš, tak ten by se svými znalostmi, přehledem a ochotou strčil všechny tzv. obchodníky do kapsy. Škoda jen, že je v menšině a kdybych věděl, kdy zrovna slouží, tak bych chodil nakupovat jen k němu.
  33. 1 point
    Podle mě rozdíl není. Doma jsem si všiml, že malá krabička od svíčky nese malým písmem též označení PZKER7B8EGS.
  34. 1 point
    Taky jsem Čech a kombi bych si koupil jenom nerad a náhodou, nebo z donucení. Proč by měli rozumní lidé kupovat kombi?
  35. 1 point
    @zwantak si odmysli ten olej, geo a myti... taky brzdovku jsem jeste menit nemusel, az na jare.. a jses na tech 3-4tis ne kazdy mame cas a chut hrabat se v aute nekde pred barakem (mozna, kdybych mel garaz) nebo shanet nekoho, kdo mi to udela za flasku... btw. tlumice mi rozmluvili ;-)
  36. 1 point
    Výběr byl jasný [emoji6]
  37. 1 point
  38. 1 point
  39. 1 point
    Přijedu po 17h hlídejte Motose aby ne snědl všechny kolena 😂
  40. 1 point
    Ovládání manuální klimatizace: EDIT: A analogové budíky:
  41. 1 point
    Ze školení prodejců - FCB od Porsche Smíchov Taky hezká kombinace laku a kol
  42. 1 point
  43. 1 point
    1.5 se klokanem moc nevyznamenala. Navíc 1.5 má vypínání válců. K tomu peníze navíc. Za mě určitě litr.
  44. 1 point
    No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu... Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition. Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic). Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne.
  45. 1 point
    A neni lepsi jezdit sice o litr vic, ale normalne? Rozdil je 300 kc na 1000 km.
  46. 1 point
  47. 1 point
    Výměnu svíček mám za sebou. Dával jsem svíčky Bosch 04e 905 612c, které předepisuje výrobce dle ETKy. (z výroby tam byly také svíčky Bosch a všechny svíčky byly zarovnané proti výfukovému ventilu, jak když střelí) U dvou se mi povedlo je dotáhnout tak, aby seděly přesně proti výfukovému ventilu, ale musel jsem tam dát 23Nm. U dvou to nešlo ani náhodou. Zkoušel jsem je různě prohodit, ale prostě ne. Takže 2 svíčky jsou pootočené cca o 90 stupňů. Pak bych ještě dodal, že i těch 22Nm uváděných Škodovkou je otázkou, protože i na krabičce od svíček je uvedeno 23Nm. Také jsem dle přípisu Škodovky namazal hrdlo cívky speciální žáruvzdornou vazelínou. Jinak mi šla vyndat zcela bez problémů, jenom jsem jí táhnul kolmo vzhůru. Ptal jsem se ve 5 servisech a když to shrnu, tak mi vyšlo toto: jednak se vůbec nezdržují nějakým natočením svíčky, o tom přípisu Škodovky vůbec nevědí, utahují klidně i na 24Nm a v jednom servise mi dokonce řekli, že to dotahují na cit rukou. Jenom jeden servis mi tvrdil, že o tom ví a že to tak dělá. Tipuji, že takto jezdí po servise spousta aut, která ty svíčky mají jinak natočené a i utažené na víc, než 22Nm a patrně řidiči žádné závady nehlásí. Zajímavý postřeh k tématu je ještě zde: https://forum.skodahome.cz/topic/140998-zapalovací-svíčky-výměna/?do=findComment&comment=2418677
  48. 1 point
    Sice Golf, ale postup je stejny.
  49. 1 point
    Tabulka kompatibility obsahuje množství - a mnohdy přímo fatálních - chyb. Tu nelze brát vůbec vážně. Na zákaznické lince i v servisu vědí také obvykle kulové. Na jejich obranu - Škoda montuje ( a odebírá od VW, který nakupuje v Číně nebo v Polsku ) celkem 4 typy USB hubů, které jsou použity pro různé konfigurace radia. Tyto USB Huby nejsou bohužel obyčejné, ale programovatelné s 2 mikročipy a I2C sběrnicí, po které komunikují s vnějším a vnitřním prostředím. A ty v sobě mají různý firmware, který odlaďuje výrobce a nahraje je do dvou 32kB Romek uvnitř Hubu. A tady bude zakopaný pes - záleží, kterou verzi firmwaru máte ve vozidle ( a to je odvislé od data výroby, od použitého autoradia a od toho, co zrovna bylo na montážní pásu :-)). Takže nezbývá, než vyzkoušet ..... Každý vůz je svým způsobem originál a může překvapit. Potěšující zpráva je, že HUBy by měly být mechanicky i elektronicky kompatibilní, takže teoreticky upgradovatelné, ta méně potěšující, že na ebay stojí nejnovější HUB přes 100 dolarů, na aliexpresu asi půlku....
  50. 0 points
    Měl jsem pod sebou i několik let 60 lidí + s dlouhodobě nejlepšími výsledky a je to pouze o nadřízeným. Nic víc nic míň. Nemá to cenu dál rozebírat.


×
×
  • Create New...