Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hlavní panel


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 12.12.2018 ve všech sekcích

  1. 1 bod
    Kryt kryje celý spodek, ale kuna se tam stejně dostane, stále jsou tam díry (náprava, pohon atd.).
  2. 1 bod
    mno a mozno ze to pojde cestou ako kedysi golf alebo passat ze v skutocnosti velky FL bol predstaveny ako nova generacia
  3. 1 bod
    Koupil jsem NGK podle nabídky na "pema-oleje" a fakt tam NGK byly, když jsem je vyšrouboval. A ještě postřeh. Je to dost znát, 100tis. je na svíčky fakt moc.
  4. 1 bod
    Je to o rychlosti reakce na sešlápnutíí plynu. Něktrý motor má prodlevu k dosažení plného výkonu třeba 1,5 s., jiný třeba 3 s. Pak je otázka jak dlouho dokáže plný krouťák držet, než ho omezí různá regulace. Některé motory dávají ve skutečnésti podstatně vyšší výkon, než je u něho výrobcem udáno (třeba o 10% víc), jiné motory tento bonus nemají.... Nicméně, zatím si musíme počkat, než toto porovnání (1,4 TSI / 1,5 TSI / 1,5 TSI s GPF) někdo objektivně provede. Novináři si to s výrobci nechtějí rozházet, tak se jim moc nechce porovnávat nový motor se starým a natvrdku napsat pravdu... Každopádně bylo jasné, co nám emisní šikana u nových motorů přinese.... Konkrétně, o porovnání litrových tříválců se již v SM psalo.
  5. 1 bod
    www.maxhaust.de, spokojnost, hlavne sa to da regulovat. Na 4valcovom tdi nikdy normalny zvuk nevyrobis, akosi chyba z coho by to malo byt.
  6. 1 bod
    Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat
  7. 1 bod
    mohu pomoci s aktualizací map Škoda Amundsen RNS310 i RNS315 kdekoli :-)
  8. 0 bodů
    Každý centimetr šířky pneu je na adhezi znát, proto všem u nás na servisu doporučujeme ~je li to možné na zimu užší pneu. Proč si myslíte že rallye se jezdí na uzoučkých pneumatikách?
  9. -1 bodů
    díky všem,ještě to zkusím,nejvíc mě pobaví spotřeba za 3 km kde ukazuje průměr 38L/ 100 :-D a pak po 12 km jsem na 11L /100 fakt síla..... ,ale už ted je to jasné,že fabka 63 kw která měla 209 tis. sem jezdil zběsilou jízdou na max. 6.5 l. bude lepší. Opravdu téhle nešlapu,při jízdě koukám na okamžitou spotřebu a stejně přijedu za 7,1 L, když nestíhám jedu "ostře" a sem na 9L a ještě to nejede...(oproti TSI 63 Kw,která měla perfektní zrychlení) opravdu neskutečný.:-D.Před II.fabkou ještě Peugeot 406 s HDI 81 kw bez problému 6,3 - 6,7 a šlapal sem mu na krk...// ...nemusel sem kupovat motor s turbem,stačil tříválec bez ničeho,když jezdím vlažně
  10. -1 bodů
    Díky,asi problém bude,jelikož nechám auto bublat jen minutku než otevřu vrata,pak jede z kopečku dolů,pak sice 2 km do kopce a dál zase 1 km z kopce,zastavím a 38l/100 ...prostě super,tomu auto nešlapu,koukám na okamžitou..., pak blikne 40L/100 na průměru a kvůli kopci je tam okamžitá 30 - 40 L /100 ,ale pak 1 km dolů,kde je 0,0 L/100,zastavím a 38L/100,ani ZIL 131 tohle nežral