Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/13/2020 in all areas

  1. 8 points
    Amunsen nebo Smartlink lepší řešení :D
  2. 7 points
    Takto detailingově mýt auto u Vltavy dnes, tak je člověk večer na Nově ve zprávách jako největší vyvrhel světa :)
  3. 6 points
    Ještě nějaké fotky liftbacku :
  4. 3 points
    Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz. Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106]
  5. 3 points
    Tady je změřený výkon:
  6. 3 points
    Tak ještě jednou k nivelaci. Dávám odkaz přímo na článek výrobce Full LED, který snad ví, co dělá a kde je snad vše jasně vysvětleno : https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/ Hned v prvním odstavci je napsáno ... Na rozdíl od projektů VW (např. Touran / Tiguan) se jedná o adaptivní plně statický systém bez dynamického natáčení modulu. Bylo to tu už několikrát. Octavia s Full LED po nastartování pomocí čidel zjistí náklon vozidla (zatížení) a podle toho upraví (skloní) základní rovinu světel, od které se pak odvíjí úprava (adaptace) světelného kuželu podle jízdních situací (AFS) - obec, mimo obec, dálnice. Při jízdě už se pak základní rovina nijak nemění a je po celou dobu jízdy pevná. Po vypnutí motoru a novém startování se opět provede nové nastavení podle aktuálního zatížení auta. Škodovka jako spoustu jiných věcí úvodní nivelaci odflákla a proto si hodně lidí stěžuje, že při naložení auta to blbě svítí. Prostě ta korekce je přehnaná a světla to sklopí moc. Takže kdo nechce svítit do země, tak musí nejdřív auto nastartovat (jen s řidičem) a pak naložit lidi nebo náklad do kufru. To samé pokud neparkujete na ideální rovině, ale někde z kopce, do kopce a nápravy jsou při startování různě, tak to správně nastavená světla pošle pěkně dolů a pak nic nevidíte. Tenhle samý systém jsem míval na starém Mondeu (2005) s xenonama a žádné takové problémy jsem neměl. Čidlo na přední a zadní nápravě, při startu si auto porovnalo náklony, nastavilo sklon světlometů a jelo se. Ať bylo auto naložené nebo prázdné, vždy to svítilo parádně. Bohužel Škodovka svým přístupem totálně zazdila jinak dobře svítící světlomety. Pokud máte štěstí a máte dobře seřízená světla, která startovní nivelace nesklopí, tak to pak svítí velice dobře. Jsem moc zvědavý, jak budou svítit Matrix LED v OC IV. Jestli budou auta z továrny vycházet tak NE-nastavená jako se stávajícími Full LED, tak to už nenastaví nikdo. Většina autorizovaných autoservisů neumí nastavit ani tyhle obyčejná LED světla. Třeba u Superbu jsem zatím na Matrix viděl spíše rozpačité recenze.
  7. 2 points
    Jakmile budu mít vyrobenou Scalu na CNG ( do konce března ), tak budu dávat poznatky.
  8. 2 points
    @Rapid1.0 já to Fabie mám tak, že když vytáhnu měrku poprvé od vypnutí motoru, tak jde ztuha. Každé další vytažení už zlehka (pokud nenastartuju). Zkus si zase vytáhnout, až někam s autem pojedeš a už by měla jít zase ztuha.
  9. 2 points
    https://forum.skodahome.cz/topic/133999-v%C3%BDm%C4%9Bna-amundsena-za-columbus/
  10. 2 points
    Ručičky by se měly protočit vždy až po "uspání" jednotky. Pokud jednotka nestačí "usnout" tak se ani nehnou.Asi tak.
  11. 2 points
    Chceš tedy cíleně oslňovat na dálnicích protijedoucí auta přes svodidla a ještě s tím chceš pomoct? :D Ten nick je fakt Jodua nebo to mělo být Jouda? To by sedělo :D
  12. 2 points
    Aneb když někdo podřizuje bezpečnost jízdy domnělému komfortu / vysněným jízdním vlastnostem.
  13. 1 point
    Pripájanie kábla je vec zvyku... tiež som to najskôr odmietal, ale nakoniec som si celkom rýchlo zvykol na začiatku každej jazdy ako prvé zastrčiť kábel do mobilu. Podľa Fuelia je moja priemerná jazda dlhá 7km. ;) Čo sa týka budúcnosti, podľa mňa bude existovať nejaký adaptér, ktorý prevedie drôtový CarPlay na bezdrôtový. A nie som si istý, či už také niečo aj neexistuje.. https://www.youtube.com/watch?v=LVPp_pDXbn4
  14. 1 point
    A co tajnej vypínač?
  15. 1 point
  16. 1 point
    Je mozne, ze je rozdil v progresivnim rizeni mezi S3 pred FL a O3 RS pred FL? Prvni jsem zkousel a v druhem ted jezdim - pocitove mi prislo, ze ho S3 vubec nema (resp. uspora v otaceni tam byla ale ne tak velka jako v RS)
  17. 1 point
    V autorizovaném servise mi nakonec vyreklamovali baterku, že vadný kus. Od té doby se mi po startu již neobjevuje hláška, že funkce manévr. brzdění není dostupná. Prý baterek mění hodně, že byla vadná série.
  18. 1 point
    Daj tu sken toho paiera z geometrie A4.
  19. 1 point
    Spíš ASR. Další problém je lehká přední náprava a docela našlapané motory.
  20. 1 point
    Na živo to vypadá naprosto otřesně, dá se říct, že je to (bohužel) tuzing... Aneb, jak zničit solidně vypadající auto.
  21. 1 point
    Pokud nemáš na předních madlech takové ty malé prolisy/senzory, tak to nemá plné kessy, ale pouze easy start. Easy start je v základu pro Style, kessy je příplatek.
  22. 1 point
    Dnes jsem se do toho pustil. Nedávno jsem koupil plastové klíny na rozebrání tapecu. Zespoda na začátku plastu je drážka do které jsem zahákl plastový hák a musel jsem silněji zatáhnout k sobě a poté jsem vycvakl plast. Drží na třech kovových sponách. Při montáži musíte dávat pozor na horní uchycení které musíte nasadit jako první a poté až zacvakat do spon.
  23. 1 point
  24. 1 point
    Plechové disky patří na přívěs a ne na auto.
  25. 1 point
    Mam, cislo dilu je 6V6 867 287 E Y20/9B9 a druhy je 288.
  26. 1 point
    Anebo si do supa přidat paket style extra kde jsou matrix led světla a s full led vzadu.
  27. 1 point
    Tak primárně je to určený pro ženy na dojíždění do školy nebo postarší páry ( jako primární rodinné auto těžko, my čtyři se tam nenaskládáme) těm se to zamlouvá. Jiné barvy jsem našel na německém serveru.
  28. 1 point
    Vypnutí start/stopu tlačítkem nevypne inteligentní dobíjení. To jede dál. Přečtěte si pár stránek dozadu ať víte o čem je řeč. Nemá cenu to znovu opakovat.
  29. 1 point
    A dobre robis,lebo iba tak si nieco odpojit je pekna blbost.To co sa tu pise,ze to deaktivuje a standartne dobija ako u starych aut je pekne hovadina.
  30. 1 point
    Tak už to mám hotové. 1. Z aliexpresu jsem koupil díl 5QOO35726L s kabelem v domnění, že je to OEM. Když jsem se kouknul dovnítř.... tak je to kopie, která má vnitřek řešený jinak než originál. Ale USB nabíjí a dává pře 1A. V budoucnu to možná nahradím originálním dílem. Pokud mi čínská kopie bude rušit příjen radia. 2. Podle hodin, které jsem odstranil, a USB dílu jsem si nakreslil a na 3D tiskárně vytiskl držák USB, který jsem nacvakl do středové konzole místo hodin.
  31. 1 point
    @kapeloza je o tom psané zde https://forum.skodahome.cz/topic/138257-acomova-octavia-combi-style-14-tsi-110-kw/page/2/?tab=comments#comment-2254621 a dál tam pak píše, jak to řešil se škodovkou. Jinak Scala tady má přímo svoji sekci, tak příště založit téma přímo v ní, ať tady v tom pak není guláš. Poprosím @Pawouk o přesunutí.
  32. 1 point
    @Hucpe pozor necituj předcházející příspěvek. Jinak tě prožene moderátor.
  33. 1 point
  34. 1 point
    Ja mam tlak cca 2,4 a urcite by som nesiel uz vyssie. Hlavne na mokrej a zladovatenej vozovke je to nebezpecne. Maksie pneu maju jednoznacne lepsiu prilnavost ako tvrde.
  35. 1 point
    Takto vypadají ty podložky a umístění. Je vidět i visačka a zhruba rozdíl s podložkami a bez.
  36. 1 point
    U CZ taky ne a právě, že ho stačí dobít 1x za rok je to za mě skvělá volba.
  37. 1 point
    Pokud nevytvoříš hotspot z mobilu, tak ano, se službami Škoda Connect nepočítej. Nebudou mít online síť a auto bude offline. Jednoduše nebudeš mít zdroj internetu a bez něj to nefunguje :-)). Ty přenesené MB vcelku sedí. Já mám 600MB za cca 2roky. Záleží, zda-li poskytuješ posádce (dětem) hotspot z Columbusu, což asi ne. V opačném případě by ty přenesené MB byly několikanásobné. Co se kreditu týče, ten má Twist na rok, pak zase musíš dobít. Prostě je tam podmínka 1xza rok dobít aspoň za 250CZK. Je to napsáno všechno v podmínkách.
  38. 1 point
    @Ondro TSI Zařízení na dálkový monitoring napětí baterie jsem si udělal sám ;-). Plošný spoj a program v mikroprocesoru ATtiny. Jde o malé zařízení, které jsem dal do krytu běžné USB nabíječky do auta. Zařízení nevyžaduje SIM kartu ani WiFi, funguje spolehlivě po celé Evropě s dosahem k nejblížšímu vysílači SigFox až 50 km. Pracuje v režimu spánku (odběr jen několik µA), s tím, že se každou hodinu probudí, změří napětí a odešle změřenou hodnotu. To lze snadno sledovat na webové stránce, i v mobilu, viz ukázka výše. Přestože zařízení neobsahuje GPS, na mapě lze hrubě zjistit, v jakém městě se auto momentálně nachází. Použití je snadné, jednoduše se zasune do 12V zásuvky v autě. Udělám fotku finální podoby zařízení (dole fotka z posledního dolaďování na stole, zelená destička), dám ji sem a zvážím případný prodej.
  39. 1 point
    Tak auto dneska převzato od dielera. Co se týče aplikačky je vázána na vin a v autě je někde integrovaná SIM, je to něco jako smartgate akorát bez omezení na vzdálenost. Nic se neplatí a je to na pořád. Jinak prázdné auto váží 1190kg, čili nám podle TP na řidiče zbývá 45kg 😄. Auto je ve fulu, základ plus paket za 20tis. Střecha a zrcátka v černé. Pár foto z apky.
  40. 1 point
    Kamiq umí s ACC+DSG zastavit a rozjet se. Co neumí je držet se auta před sebou a v pruzích. tedy v koloně se nemusíš starat o plyn, ale točit volantem musíš ty. TJA umí pomoct i s tím udržením v pruhu, ale řidič stejně musí nad systémem dohlížet a v obou případech když překročí doba stání nějakou hodnotu, musí systém aktivovat znovu (šlápnutím na plyn, nebo páčkou ACC).
  41. 1 point
    Taktéž jsem se v listopadu rozhodoval: nová Fabia či Rapid skladovka. Nakonec padla volba na Rapid SB ve výbavě Ambition +, 1.0 tsi 70kW. Nové, se zárukou 5 let u autorizovaného prodejce za 269.900,-- Kč (se slevou 71 tis. oproti ceníku, byl to poslední kus, který měli). Fabia ve stejné výbavě dražší, a ne o málo. Za tuto cenu se domnívám, že šlo o povedený kup.
  42. 1 point
    To, že to je první škoda s víčkem nádrže otevoratelnym zevnitř je kec a lež novinaře jen proto, aby vydělal na prohlížení videa a ví o tom prd. Mé 1. Auto byla f1 R. V. 2001 1.4. MPi a taky jsem otevíral víčko nádrže tlačítkem tak samo jako v superbu. To jako nebyla škoda? Ten chlap ve videu v té době už kačenky netahal. Měl by to vědět, když takhle dokáže lhát.
  43. 1 point
    Da sa aj takto ;) 2.0 TSI 132kW
  44. 1 point
    Měl jsem 3 roky 4 měsíce Rapida s FA a FA mám i u Scaly. Žádné svévolné zasahování do brzd se neděje. Jen třikráte se mi stalo, že jsem jel za autem, o kterém jsem věděl, podle blinkru, že bude odbočovat doprava. Tak jsem moc nepřibržďoval, že se "proženu" těsně za ním až odbočí. FA toto vyhodnotil jako potenciální nebezpečí a začal brzdit. Poprvé mě to vylekalo, podruhé jen překvapilo a potřetí už jsem to nějak ani nevnímal, stačí dát autu najevo, že mám nohu na brzdě. No a od té doby si držím odstup i za autem, které mi má co chvíli odbočením zmizet z cesty. LA je také v pohodě, ale není radno ho mít zapnutý třeba ve zúženích na rekonstruované dálnici. A při rychlosti jízdy v obci se vypíná automaticky. Nejdříve vyzkoušej a pak uvažuj o tom, zda se nechají trvale vypnout.
  45. 1 point
    nechci do toho kecat, ale nestaci mit proste dobrou pojistku a neresit?
  46. 1 point
    Ale Pawouku, tato tvoje reakce je naprosto hloupě moralizující, řeč není o tom jestli má někdo potřebu na displeji vidět zařazený kvalt. Já indikátor nepotřebuji, mám najeto dost, ale když už tam je, at tam je. Chápu zdejší hýkače, kteří jsou rádi když dají like. Já osobně mám taky vypnuto softwerem, když se mi rozsvítí ten symbol aspoň vidím, "teď by to chcíplo". (kdyby mohlo :-))
  47. 1 point
    V ten okamzik na sebe Nachod přebírá záruku. Sahara.... věř mi. Je seznam částí , které se musí měnit. Dělam ve Škodovce.
  48. 1 point
    taka zbytocnost tie svetielka zartujem. a to mam r.v. 2002 a mam ich.
  49. -1 points
    To už tady dával jeden ignorant pravidel. https://forum.skodahome.cz/topic/135978-škoda-octavia-iii-facelift/page/70/?tab=comments#comment-2246400
  50. -1 points
    Přesně tak. Hledej! Téma o maxidotu jistě najdeš. A pak si to do něj napiš. LOCK.


×
×
  • Create New...