Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/28/2020 in all areas

  1. 5 points
    Mně by jen zajímalo, kdo ve Škodovce dokáže dát dohromady výše uvedené citace. To musí být jistě zkušený člověk, který si je plně vědom, jaká situace panuje tady u nás v ČR. :-D :-D :-D Nejvíce mě štve, že často podobné názory razí ve firmách mladší lidi, než jsem já (r. v. 1986) , opravdu těm kecům a výplodům věří a s touto naivitou si myslí, že v poklidu dožijí důchod. Ale nejsou to jen mladší ročníky, než jsem já. Včera jsem měl tu čest poslouchat (já vím, je to neslušné, ale to člověku prostě nedá) místní oblastní zástupkyni Škody a co ta byla schopna na adresu zvýšení prodejů/objednávek aktuální O4 vypustit z pusy, to se mi nechtělo ani věřit. A vůbec jí nevadilo, že se v salonu pohybují zákazníci atd.
  2. 5 points
  3. 5 points
  4. 4 points
    Tak dnes jsem vracel O4 110kw tdi ve style, najel jsem s tím od pátku cca 500km. Oproti o3rs tdi, je při ostřejší jízde dost znát že vzádu nemá víceprvek. Typicky při příčné nerovnosti v ostré zatáčce to jakoby uskočí - to stejné, když jsem měl půjčenou obyčejnou o3. Je to dost nepříjemný. Jinak je to vyladěné dobře, podíl na to mají ty malá 17" kola. Nevím na co je tam režim normal/sport u podvozku, když to nemá DCC, co by to mělo měnit ? Zátah mi přišel pocitově taky na víc než 110kw, ale ve vyšších rychlostech už to tak zajímavé není :-) Převodovka občas ve vyšších otáčkách sem tam cukne, jednou se mi jí i podařilo nějak zmátnout, že cca 1,5 vteřiny trvalo než přeřadila. Ale nemůžu soudit, teď mám manuál a občas jedu s 8st. automatem v bmw a to je jiná liga. Matrix světla pěkná paráda, jako když jedete ve dne a nemusíte nic přepínat, až na to že ty cedule kolem silnice, při té intenzitě světla svítí dost, pro oči je to takové nepříjemné. To kontroverzní nastavení klimatizace - je to vždy jako proužek dole na displeji - tedy jen teplota + výhřevy sedaček. Potom jsou dole solo tlačítka pro výhřevy a ofuk skel. Pak klasicky výhřev volantu a zrcátek, takže v zimě je vše potřebné na jedno kliknutí. V létě asi člověk řeší jen teplotu, takže za mě bych v ovládání klimatizace zase až takový diskomfort neviděl. Za mě tedy asi zase půjdu do RS tdi, pokud teda ta cena teda nebude mimo. Nepochopil jsem ty slevy, když jsem se prodejce ptal tak lepší cena je při odběru alespoň dvou vozů během 12ti měsíců. Když jsem kupoval O3, tak na ičo bylo jedno, že beru jen jedno auto a dostal jsem 13%.
  5. 4 points
  6. 3 points
    Ale ŠA není zavislá na českém trhu, což je tvrzení širší věrejnosti i lidí zde na fóru. Nechápu potom, proč měli potřebu dělat akci 125let na nový model Octavia a to hned v úvodu prodejů. A co se týče markeťáků, ti by měli otevřít oči, ve které zemi to vlastně žijou :-)). V případě, že bych bral 5tis €, rozhlédnul bych se po prémii a ne po Škodě.
  7. 3 points
    Tak jsem si s tím malinko pohrál a jde to :-) trošku meření a řezání :-) pak jsem vnitřek vyplnil termoplastem (z Alliexpresu) na oba by mělo stačit cca 100g balení. Postupně vždy jednu stranu vyplnit termolastem a zasunout do sedačky (nejlépe oblepit izolepou ať si ji nepošrábete) a nechat vychladnout, po vyndaní doupravit termoplast. Takhle postupovat i na druhé straně. Pak termoplast přestříkat černou barvou a poté nalepil samolepící gumovou podložku (z OBI - pod nábytek), šla by použít asi i samolepící flís nebo plsť. Rozměry jsou orientační, taže raději větší a pak dopilovat!!! Sprotline_holder_vid.mp4
  8. 3 points
    Víš co? Můj názor je, že kola dělají auto. Nemám na svém sice nějak echt, ale na takovým pěkným autě mít takové papuče! co už.
  9. 3 points
    Slovenský škoda eshop //akcia skončená...
  10. 3 points
    Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic
  11. 3 points
    Ok tak to mě těší, že aspoň jednou patřím do 1%
  12. 3 points
    Jan R.: Ja jsem dnes dopoledne sel k nam do salonu a ukazal jim tvoji nabidku (komplet zamazane udaje). Prodejce do toho chvili koukal, pak rekl, ze se poradi a da mi vedet, odpo volal, ze nabidnou to stejne plus gumove koberce, tak ji zitra objednam u nas a nemusim nikam cestovat, coz je super. Jeste jednou diky.
  13. 3 points
  14. 3 points
    @RDMBR Co se týče ovládání, ze začátku to byl těžkej nezvyk, teď už jedu úplně automaticky. Je to jiný, ale dává to smysl. Ovládání klimatizace je mi popravdě celkem ukradený, jsem zvyklej dát AUTO a nic neřešit. Takže je mi vcelku jedno, jestli točím kolečkama, nebo mačkám displej. @Martab Jj, je to TDI 110 kW DSG. Jak ale píšeš, jedná se o tzv. Release A, takže některý věci mám jinak. Nemám například KESSY nebo Lauru. @Jan R. Na gumy musím kouknout. Dám vědět. Jinak obecně "dětské nemoci", podobně jako jiná auta jsem byl na svolávačce několika jednotek a měnili mi přední mlhovky, pravá občas vyhazovala chybu.
  15. 3 points
  16. 3 points
    Twl, vždyť tohle je normální. Lidi co si koupí volítanou Octu za 100k neřeší nějaký detailing. Ti potřebujou mít přesouvalo a velkej kufr, to je podstatný [emoji846]
  17. 3 points
  18. 3 points
    Kdyby to ale nebyla skoro pravda.
  19. 2 points
  20. 2 points
    Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech
  21. 2 points
    Zdravím pánové, ani jsem netušil, že z toho bude takový ohlas. Pár odpovědí na Vaše dotazy. Dle informací od člověka, který to dělal, jsou dva způsoby jak karbon vyčistit. 1. je demontáž hlavy a odstranění v chemické lázni. 2. VW o problému ví a má sadu určenou pro čištění, která obsahuje fixírku, která ventily otrýská nadrcenými slupkami ( jsou přesné velikosti). Ventily se nastaví do zavřené polohy, vyčistí se a následně vyfouká stlačeným vzduchem. V mém případě to čistili chemicky - sprejem na čištění škrtících klapek, protože tento přípravek nevlastní. VIF přidávám do soukromého auta, možná teď budu i do firemního - sice potom asi nemá smysl tankovat Shell V-power. Auto nepodtáčím spíš jezdím sportovně a podle toho co jsem si o tomhle problému přečetl a slyšel od servismanů tak to čeká každého majitele motorů TSI. Protože přes ventily a nejde vzduch + palivo ( které je čistí), ale jen vzduch + něco málo z výfuku z recirkulace a olejové páry z odvětrání skříně motoru, takže tyhle usazeniny čekají úplně každého). Jinak chladič vzduchu neměnili ten se pouze vyčistil - byl trochu mastný) a čistila se i škrtící klapka. A co se týče výkonu, chuti jít do otáček a tahu motoru před a potom - pánové to se absolutně nedá srovnat tak 30-40% lepší. (pokud teda nemáte k dispozici 2 auta) Pokud mám v textu nějaké nepřesné výrazy, tak sorry jsem elektrikář, ne automechanik :))) tohle jsem našel na youtube - není to reklama je tam toho hodně:
  22. 2 points
    Dlouho bych čekal na požadovanou motorizaci + zklamání z palubovky, resp. ovládání auta a pak taky ta cena za vybavenější auto. Poprvé si pořizuju úplnou novotu, tak se mi nechce dlouho čekat (Octa3 byla půlroční predváděčka a Fabii3 vlastní drahá polovička)...ale stále platí, že zvenku se nová Octavia 4 liftback velice provedla a líbí se mi 😉.
  23. 2 points
    Přidávám svůj osobní poznatek z přehrání nového SW, přes změnový kód 3490, jak jsem psal o příspěvek dříve na mém autě Škoda Fabia 3 z r.v. 11/2016 : 1) zamknu dálkovým ovladačem - vypne se automaticky kessy ! Lze pak odemknout pouze dálkovým ovladačem. 2) používáním klik je kessy standartě aktivní do doby než opět použijete dálkový ovladač Svoboda výběru ! Úpravu SW proto doporučuji všem, kteří by chtěli řešit bezpečnost kessy. Zamykání dálkovým ovladačem doporučuji hlavně u nákupních center.
  24. 2 points
    Mas vylepsenu verziu, mas spojku aj regulacny ventil. Bud rad dlhsie vydrzi gufero na kompresorr. To ze sa toci kompresor neznamena ze odobera 100% vykon, ten je regulovany tym ventilom v zadu.
  25. 2 points
    Dušane, nic ve zlém. Ale ty vážne nerozeznáš jízdně 18 a 16? Ok. 16-19 uz byl predpokladam tutove vtip.
  26. 2 points
    Průměr disku resp. profil pneumatiky byl a vždy bude korespondovat s tvým sociálním postavením, bohužel se s tím musíš smířit :-) :-) P.S. neboli, velikost pneu je přímo úměrná žádané nasranosti tvých sousedů
  27. 2 points
    A ona měla Octavia I stejně velká kola jako 4. generace? Ta OI na 185/70 R14 měla celkový průměr kola 615mm, OIV má 205/60R16 s 653mm, k tomu je uzpůsoben "výřez" podběhu a daůší věci na autě. S těmi R16 to vypadá takto: Někomu se to líbí, někomu ne, to ať si každý rozhodne sám. Za mě nejde ani tak o vzhled, no jak se to bude chovat s tak vysokou bočnicí ve vyhýbacím manévru, to chce vyzkoušet. No vzhledem k ceně by ty kola opravdu mohli být větší (na druhou stranu ano, je to základ, a pokud to po slevách vyjde na nějakých 440tis, tak asi proč ne) a ten Golf na R15 bude asi celkem loď...
  28. 2 points
    Tak změna.Budu jezdit touhle: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAJ7NX7LY025449
  29. 2 points
    Každý si pri kúpe auta položí otázku, koľko je ochotný investovať do výbavy. Pri Škodovkách je výhoda, že sa dá dokúpiť prakticky všetko. Ja som sa pri kúpe Karoqa rozhodol nežgrlošiť. Vyplatilo sa. Teraz, po 20 000 km, keď to viem zhodnotiť, dal by som si facku za každú vec, ktorú by som vynechal: Automatická prevodovka - Hoci nepatrí do výbavy, dávam ju na prvé miesto. Od toho sa ďalej odvíja: ACC tempomat do 160 km/hod – , ktorý naraz s automatom dostáva úplne inú logiku. Za 20 000 km zatiaľ bez zaváhania. Automatické prepínanie diaľkových svetiel – Pri dlhšej ceste to už nevnímam. Prepína to samé. Super. Automatické stierače – Pri väčšom lejaku dokonca zvýši frekvenciu stierania. Stiera aj vzadu. A automaticky spúšťa aj ostrekovanie predných svetlometov. Super. Sklápanie sedadla spolujazdca – Pre sedenie to má dve polohy, tretia poloha je úplné sklopenie. Nedá sa naklopenie sedadla regulovať plynule koliečkom, to tam nie je. Dve polohy na sedenie bohate postačujú, veľmi výhodné pre prepravu dlhých predmetov. Vyhrievanie predného skla – Malo by sa to automaticky zapnúť aj pri rosení okien. Manuálne to často využívam. Ranné škrabkanie námrazy nehrozí, trošku si počkáte, ale potom to len zotriete kefou. Pozor, tým čo vadí tikot hodín v miestnosti doporučujem neobjednávať, pretože cez tie drôtiky v skle nebudú vidieť na cestu. Vykurovanie zadných sedadiel – Tak z toho sa moje baby vytešujú, keď nasadnú premrznuté. Už zistili, že to tam majú. Elektrické otváranie zadných dverí s podkopávaním – Elektrické otváranie som si vybral, aby som otváranie mohol zastaviť, aby mi to nebuchlo až do otvorených, dohora sklápateľných garážových dverí. Pri mechanickom otváraní by som tomu nevedel zabrániť ak by som to pustil z ruky. Podkopávanie (virtuálny pedál) je geniálny bonus, ktorého sa neviem nabažiť. Kamera snímajúca značky – Ide hlavne o snímanie značiek rýchlosti. No, ono si môžete pozrieť obmedzujúcu rýchlosť aj na navigácii, ale keď ju nemáte zapnutú, a máte tú kameru, tak sa vám to zobrazuje aj na prístrojovom paneli. A ono to sníma a zobrazuje aj skutočné značky, ktoré v navigácii nie sú. Využívam to. DAB rádio – V Bratislave a na západ od Slovenska počúvam len DAB, kde oceňujem príjemný rozdiel v kvalite. Inde zatiaľ na Slovensku nechytíte mimo veľkých miest nič. Audiosystém Canton – Pre poslucháčov s bežnými nárokmi nie je potrebný. Dá to aj 24 bit/96 kHz. Pre mňa je však úplne nepostrádateľný. Kvalita pri vyššej hlasitosti je výborná (ale určite nie s mp3). Vyklápateľné ťažné zariadenie – Geniálne Simply Clever riešenie. Systém Kessy – Jaj, kľúče už nikdy viac. Bočné airbagy pre sedadlá vzadu – No čo by som nekúpil pre moje baby. Navigácia Amundsen – Má aj manuálne koliečka, čo je výhoda oproti drahšej navigácii. Ľavé na hlasitosť, a to nielen rádia, ale aj telefónu a hlasu navigácie. Pravé na zoom navigácie. LED svetlá – Ja s okuliarmi to viem doceniť. Cúvacia kamera - Bez nej je život ťažší. Na služobných Octáviách sme šetrili a veru, chýba mi to. A tu sú veci, ktoré som nechcel a ani po 20 000 km nechcem: Lane assist – Máme to na služobných Octáviách, pre mňa je to strašne otravné, až ma to vie nastrašiť. Kožené sedadlá – Hoci v tej krémovej farbe je interiér nádherný, nepotrebujem ohurovať susedov. A navyše poznám tie štípance do zadku pri rozhorúčenom interiéri. Varioflex – Už som o tom písal inde, zadné sedadlá Varioflex svojou veľkosťou vyhovujú pre deti, nie dospelých. Moje deti sú už dospelé a susedove nevidím dôvod voziť.
  30. 2 points
    Vylovil som z kamery.. "pistáciové" Fabie pomaly ubúdajú, začnú sa loviť "pistáciové" Kodiaqy?
  31. 2 points
    Můžu potvrdit autenticitu fotek. Holt půlroční karanténa udělá své 😂😂😂
  32. 2 points
    Slušností je, když na tak dobrý (15 sekundový) návod přijdeš se o něj zde podělit, já takový neznám a ostatní ho třeba též rádi poznají. Dal jsem ti fotky a z toho vydedukuješ vše potřebné. Máš své dny ?
  33. 2 points
    Tak dlouho nebyl sraz, že některé už bylo těžké i poznat. Tady Kočkagin se Sabizou... [emoji6] [emoji23]
  34. 2 points
    tloušťka laku u trojky
  35. 2 points
    To jsem psal já, že to zavazelo heveru. Hever se nasadit dal, ale stalo se mi, že jsem si natrhnul při tom ten plastizol, který tam navíc přečníval. Ono funkčně to nemá žádný velký negativní vliv, ale je tedy fakt, že fabrika by si ty automaty při tom nástřiku mohla líp seřídit, aby se jim tam toho tolik nenapatlalo. Na druhou stranu, pokud by jsi takto prolezl každé nové auto, tak věřím, že najdeš desítky a desítky podobných tzv. "malých závad", které třeba pro někoho jsou závadami a další skupina uživatelů nemá o tomto žádné ponětí a neřeší to. @csabacPravděpodobně máme na problematiku závad či nezávad jiný názor, ale tak už to bývá. Já si po dlouhodobých zkušenostech raději prioritně chráním své duševní zdraví, než neustále bojovat s "větrnými mlýny". Řeším podstatné věci, věcmi, které nazývám pytlovinky se nezabývám.
  36. 2 points
    Nemusejí, ale většinou to tak je a kupodivu právě tito lidé nám, co o auta pečujeme, udělají nějaké škody na parkovištích v podobě oděrek, záseků atd.
  37. 1 point
    @PetriCZECH jj liftback se povedl, nejlépe kdyby tak byl s interiérem z Leonu tak tak bych byl nad míru spokojený😀
  38. 1 point
    Mám na světlech Gyeon Trim a jsem naprosto spokojený, mušky jdou krásně dolů. Sice trochu dražší záležitost, ale vydrží mnohonásobně déle než i velice kvalitní tuhý vosk - vlastní zkušenost, proto jsem letos šel do keramiky na plasty. Lze použít i na nelakované plasty, u kterých navíc hezky oživí barvu. Rozhodně ale pozor na důkladný odmaštění, jinak se keramika špatně chytí, ve výše vyspaných obchodech seženeš vhodný odmašťovač.
  39. 1 point
    V tématu u Scaly na to byl hezký přehled, přikládám i zde. KAMIQ_CZ_Connect.pdf
  40. 1 point
  41. 1 point
    Pokud mluví o jizdních vlastnostech , a ne komfortu, tak to nepozná 99% řidičíů. Stejně jako 99% řidičů nepozná rozdíl mezi multilinkem a jednoduchým zadkem.
  42. 1 point
    108-110 kW a 230-240Nm
  43. 1 point
    Ta ikona ECO je hlasenie dvojvalcoveho rezimu, ked si das na maxidot aktualnu spotrebu alebo priemernu spotrebu tak tam je vypisana hlaska o dvojvalcovom rezime
  44. 1 point
    ALZA minulý týden naskladnila adaptér "Mobilly OBD-II BT". Kódoval jsem s ním pouze asistenta rozjezdu do kopce v Caristě - funkční. Zapoměl jsem udělat kopii obrazovky ELM identifier, ale bylo to stejný jak v předchozím příspěvku od "sk0d@".
  45. 1 point
    To ví prodejce. Ten soupis co jim posílají u každého modelu jsou možné restrikce na které prvky, motory se čeká déle.
  46. 1 point
    Ale nemusejí je mít zas.aný od střechy až po kola. Doma taky většinou nikdo nemívá bordel.
  47. 1 point
    U Karoqu Sportline nově: - ACC do 210 km/h -Vyhřívaný volant -Akustická skla a Sunset
  48. 1 point
    Nie,urcite vacsina z nas to neriesime.Davame sem iba realne cifry na porovnanie,nech si pripadny zaujemca dokaze pozriet,ako sa to asi zhruba hybe pri tejto motorizacii.Samozrejme,ze sem obcas zabludi nejaky ustrelar a bude tu flakat spotreby 3,8...4,2 a podobne,tomu sa ale zabranit neda. Kazdopadne ale pisat,ze ci jazdim za 7,alebo za 12 je putna mne skor zavana chvastanim.Kto totiz natoci rocne riadnu porciu km,toho bude uz 5 litrovy rozstrel v spotrebe zaujimat.
  49. 1 point
    Ak to budeš robiť tak rátaj s tým, že vždy musíš vymeniť šróby čo držia vstrekovače, tesnenia. Radšej sa nevŕtať do toho čo funguje.
  50. 1 point
    No ja nevim vormene. Me ta tvoje teorie taky prijde divna. Podle me kdyz je jakykoliv predmet, a je jedno jakej ma tvar, tlumeny necim mekym nikdy ten tlumici material nesmeruje energii do jednoho bodu.


×
×
  • Create New...