Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hlavní panel


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 12.2.2019 ve všech sekcích

  1. 2 body
    Tak uz se na tom pracuje...
  2. 1 bod
    to je pěkné, ale neodpovídáš na SZ, rád bych po osmi měsících dořešil tu kameru...
  3. 1 bod
    ...spíš koukám po Passatu za rok/dva. Ten interier je pro mně už prostě neúnosná vizitka, kam má Škoda nakročeno. Pokud po mně chce někdo 700t a víc (nepočítám DPH), tak prostě já mám problém trávit čas v prostoru, kde na mně zpracování řve "šetřili jsme kde to šlo", zatímco do emailu mi chodí od Škody silácké kecy o tom, že Superb je nejlepší auto všech dob a nutně všechny automobilky musí zkrachovat. Nepotřebuju tolik elektroniky, abych pak řešil, že taky 10cm2 kůže nebo látky je pro automobilku "moc drahé". Bohužel i Mazda6 na autosalonu neměla lakované sloupky, jen základní bílý nátěr, sem tam levný koberec, náhradní kolo ani za příplatek, apod. špeky.... BMW5 taky kvalita celkem nuzná. Audi malé a ceny fakt pro nadšence, Volvo též, Francie není můj šálek čaje. Myslim, že jsou věci, které by měly být standardem pro auto vyráběné jako cesťák - společník na dlouhé trasy aspoň po dobu 5 let. Pro nějaké prdlání do obchoďáku a volný čas si můžu nechat starou oktu a hatch. Byt si taky nepořizujete ve sklepě s vojenskejma palandama, že "vždyť to stačí". Pokud chci v autě trávit pár hodin, tak jeto můj druhý "byt". PS: služební Ambiente O3 je celá z plastu, pokud má kolega dermatitidu, tak ať je ten plast napuštěnej čim chce, je to prostě material uplně nesmyslnej, aby se ho člověk dotýkal. Dali byste svoje děti do postýlky komplet z plastu? Asi preferujete taky přírodní materiály. Pak nemáme mít všichni tolik narušené zdraví a tisíce alergií už téměř na všechno....
  4. 1 bod
    Tak už je to zase zpátky v nabídce.
  5. 1 bod
    Dílenská příručka interiér ,exteriér pouze eng. D4B806DFF98-General_body_repairs__interior.pdf D4B806DFFCE-General_body_repairs__exterior.pdf
  6. 1 bod
  7. 1 bod
    Už je namontován a vše OK. Práce na minutu. Chce se to jen podívat na správný obrázek v DP. Já měl stažený jen nějaký výcucDP-klima a topení a tam je popsána jen levá strana.
  8. 1 bod
    Nezapomínejte na teplotní čidlo na výparníku.Dost často proměřuje,nebo neměří vůbec...
  9. 1 bod
    Dneska jsem to zase rozebral, protože mi to zase furt topilo a znovu prostříknul potenciometr,ale již contactoilem, vyzkoušel jsem to párkrát mimo uložení v palubce, zase to fachá, snad to bude už dobrý, je možný, že jsem servomotorek nenacvaknul do původního uložení tak jak měl být. ROzebral jsem palubku pod řidičem, demontoval část foukacího potrubí na nohy řidiče a se včerejší praxí byla rozborka , prostříknutí a sborka za 1,5 hodiny hotová, odmáznul jsem chyby , radši udělal zákl. nastavení a nyní se ukáže.
  10. 1 bod
    Tak jsem včera řešil problém se servomotorkem klim/topení , kdy mi nešlo dobře regulovat topení nebo v létě mi začlo při sepnutí klimy samo topit a pomohlo až vypnutí zapalování . Tak ten servomotorek jsem vyndal, nejhorší bylo vycvaknou servomotorek zpoza rámu palubovky, rozebral jsem ho potenciometr jsem po odchlípnutí černé krytky prostříknul injekcí s jehlou ( vek teré jsem měl zmíněnou DIAVU ) , protočil potenciometrem. Opravdu servomotorek po smontování a vrácení zpátky funguje. Je ale potřeba smazat chyby, které mí klimatizace dříve házela a pomocí vagu udělat základní nastavení. Nyní již to pracuje , doufám, že to vydrží. Vag již žádnou chybu nenašel. Je to piplačka, ale když jsem to opravil, tak to potěší. Skoda Fabia combi , 1,4, 16V, 55KW