majbo,u auta který nekupuješ nový,nikdy nevíš kdo a jak s tím jezdil,to je mi jasný. Má to záruku,když se něco vysype,tak se holt budou snažit,no. Není to zdaleka první "roční" auto co jsem takhle já,nebo brácha koupil,problémy nikdy nebyly.S tímto uvažováním bys nikde ani neprodal svoje auto,až ti doslouží,nikdo by ho totiž nekoupil. Prostě nebudu čekat,až se ta 1.2 vychytá.
K objektivitě SM: názor nechť si udělá každý svůj,ovšem redakce SM je neustále napadána,že škodovkám nadržuje,tak nevím,jakou kampaň myslíš. Mně zrovna ta 1.4 16V,sice s výkonem 74 kW,pěkně vypekla,už v ní nemám důvěru a proto jsem přemýšlel o TSI.Jezdím s ním v práci a je to pěkný svezení. Běžný člověk nemá šanci,když nezná někoho informovaného v automobilce nebo v servisu,zjistit si něco o nadměrné,nebo jakékoliv poruchovosti nějakého konkrétního motoru. Mám s tím osobní zkušenost z několika škodováckých autosalónů,nic nevědí,všechno je OK a o přístupu a "umění" jejich servisu je škoda mluvit...a nakonec z nich vypadne,že např. to odcházející turbo u 1.2 TSI je častá závada. Tak co si o tom mám myslet? Zde na foru jsou tuším zatím tři případy,ty víš kolik jich je ve skutečnosti ze všech vyrobených TSI?