Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/11 v Příspěvky

  1. chipovat tento motor opravdu nedoporučuju.. nevydrží to!
    1 bod
  2. spree,jak píše voltys,teplotu oleje si nastavíš v menu,mělo by to být na straně č. 22 v manuálu (Zde je ke stažení z webu Škoda a.s.). No a ten ukazatel řazení bys tam měl mít. Když zařadíš při jízdě např.trojku,svítí ti číslo 3 na displeji? Já mám zkušenost,že ty šipky radí kdy řadit,jenom když jedu "lážo plážo",a nutí přeřazovat na vyšší rychlost v pro mě dost nízkých otáčkách,okolo 1500 - 1600 ot.,a to to TSI v těchto otáčkách nevydává moc přívětivý zvuk. Jakmile řadím nahoru v minimálně 1800,ale spíš v 2000 ot.,tak už se ty šipky neobjevují.
    -1 bodů
  3. Ale nebuď smutný,ten "radílek" řezení je dle mého názoru k ničemu. Stejně se na ty šipky nemůžeš pořád dívat,to by taky mohlo skončit návštěvou kufru před tebou jedoucího vozu. Přínosný je ukazatel teploty oleje,kde je vidět,kdy se motor skutečně zahřeje na provozní teplotu.
    -1 bodů
  4. Vidim, ze s Draconismi zatial nemam uspech, tak mi aspon povedzte nazor na tento disk Moze vyzerat ok na 4x4 Combi (Stone metaliza)? Este mam trochu obavy z toho, co je to za povrchova uprava, ci sa to nebude odierat?!? Plus este ET35 moze byt teoreticky problematicke?!?
    -1 bodů
  5. Nasiel som fotku podobnych diskov... Vo velkom rozmere su celkom pekne, ale v malom to moze byt asi trochu gycovite :-/ Inac Octavia ma od vyroby ET okolo 50, ale zmesti sa aj ET35, pokial bude sirka disku do 7,5" (len sa ti zmeni geometria pri inom ET)...
    -1 bodů
  6. No za rok vystřídat tři typy turbodmychadel,no potěš koště...Moje dilema,kdy koupit Fabii Combi 1.2 TSI 77 kW,se dnes vyřešilo,koupil jsem roční Octavii 1.4 TSI 90 kW a je vymalováno. Doufám,že s tímto motorem nejsou takové problémy,jako s některými 1.2 TSI.
    -1 bodů
  7. Tak u nás se ho prodá určitě míň,ale vyrábí se přece jenom o nějaký ten rok déle než 1.2 TSI. A Octavia je roční referenční vůz přímo z fabriky,má najeto necelých 12 000 km (záruka je na 4 roky nebo 120 000 km) a za ty prachy (375 000 Kč) bych ani neměl uvažovanou Fabii Combi Elegance 1.2 TSI 77 kW.
    -1 bodů
  8. majbo,u auta který nekupuješ nový,nikdy nevíš kdo a jak s tím jezdil,to je mi jasný. Má to záruku,když se něco vysype,tak se holt budou snažit,no. Není to zdaleka první "roční" auto co jsem takhle já,nebo brácha koupil,problémy nikdy nebyly.S tímto uvažováním bys nikde ani neprodal svoje auto,až ti doslouží,nikdo by ho totiž nekoupil. Prostě nebudu čekat,až se ta 1.2 vychytá. K objektivitě SM: názor nechť si udělá každý svůj,ovšem redakce SM je neustále napadána,že škodovkám nadržuje,tak nevím,jakou kampaň myslíš. Mně zrovna ta 1.4 16V,sice s výkonem 74 kW,pěkně vypekla,už v ní nemám důvěru a proto jsem přemýšlel o TSI.Jezdím s ním v práci a je to pěkný svezení. Běžný člověk nemá šanci,když nezná někoho informovaného v automobilce nebo v servisu,zjistit si něco o nadměrné,nebo jakékoliv poruchovosti nějakého konkrétního motoru. Mám s tím osobní zkušenost z několika škodováckých autosalónů,nic nevědí,všechno je OK a o přístupu a "umění" jejich servisu je škoda mluvit...a nakonec z nich vypadne,že např. to odcházející turbo u 1.2 TSI je častá závada. Tak co si o tom mám myslet? Zde na foru jsou tuším zatím tři případy,ty víš kolik jich je ve skutečnosti ze všech vyrobených TSI?
    -1 bodů
  9. Jasně,někdo jezdí jako prase,tak to rychle odrovná,ale to bude u těch turbín dle mně sotva pár procent.Asi škodovka něco podcenila...Nemyslím,že u jiných automobilek je to jiné.Prostě nový výrobek,musí se časem vychytat problémy,bohužel tady asi zásadnější,nicméně to 1.2 TSI jede fakt pěkně. Kdyby ta moje FI nebyla taková nespolehlivá,tak jsem si na FII TSI nějaký ten pátek počkal... Jinak s tím posledním odstavcem souhlasím,já vlastně doma i v práci jezdím pořád škodovkama (od 120,přes Formana,Felicie,Fabie I a II až teď k té OII) a různých poznámek o nich jsem si už užil dost.Nejspolehlivejší byla Felicie,jak soukromá tak služební v práci (ta měla najeto 281 000 km jenom po Praze - kromě kroze karoserie a běžných věcí,byl výměněn akorát:startér,alternátor,chladič,snímač otáček a ke konci začala žrát olej). Ale to už jsme off topic.
    -1 bodů
  10. Cjo, jakou teplotu oleje to ukazuje tobě na 1.4 TSI?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...