Ta hodně snížená přední hrana střechy = horní kraj čelního skla mne u FII/Room sere taky - nejvíc na víceproudých křižovatkách, kde jsou semtamfóry pověšené nad každý pruh zvlášť - to aby jeden zastavoval o jednu délku auta před čárou, pokud chce vůbec na světla vidět. Jezdím se sedačkou spuštěnou až na doraz dolů - mám 185cm a kdybych si ji jen o kousek zvednul, neviděl bych už vůbec nic. Na tohle zlatá šáde nebo forman - čelní sklo bylo málem až nad hlavy. Boční přední sloupky jsou mimo diskusi = požadavek na odolnost při nárazu & převrácení z nich dělá SLOUPY. Jinak jsem odjezdil dost km ve služební FI HTP combi (jedna z prvních, nevím jestli byla slabší nebo silnější, ale asi slabší - podnik škudlil, pro "lepší lidi" se koupily Octy kombi 1,9TDI) a ve srovnání s předkem Rooma (shodný až na šířku s FII) mi přijde méně prostorná. Co mi ale na FI vadilo nejvíc byl plynový pedál posunutý tak daleko doprava za středovou konzoli, že během jízdy jsem musel mít pravou nohu vykroucenou v nártu - prý důsledek jakéhosi nařízení o minimální vzdálenosti mezi plynem a brzdou. Po 150km jízdy jsem měl nohu úplně zdřevěnělou od toho, jak jsem se musel opírat holení o bok střední konzoly, abych vůbec mohl šlapat na plyn. V tom autě jsem si prostě pohodlně sednul jen na místě spolujezdce - o sezení vzadu se vůbec nedalo mluvit, to je v FI za trest...