Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/12/11 v Příspěvky

  1. o výrobě tohoto motoru toho vím víc, než si vůbec dovedeš představit O tom že by byl 1.2 TSi 63 kW nekvalitní jsem neřekl ani půl slova a že by si jeho výrobou VW kazil jméno už vůbec. Tak se laskavě nečerti. Blok motoru i převodovky jsou opravdu ze stejného materiálu. Rozdílné materiály jsou u jiných součástí.
    1 bod
  2. Súhlas. Ešte som doteraz ani raz nepresiahol 100°C pri oleji a to už bolo vonku aj skoro 30°C a nešetril som auto ani do kopca...
    1 bod
  3. ale notak TSi motor je k oleji daleko šetrnější než třeba HTP. Olej se nezahřívá ani lokálně nad 110°C i při nejdrsnějším namáhání. V běžných podmínkách do 100°C. Teploty se prakticky neodlišují od atmosférických motorů. To, že jsou zahřáté lopatky turba, neznamená, že je zahřátá i jeho hřídel na tu samou teplotu!!
    1 bod
  4. Tak tu mám aktualizované info: Dnes jsem měnil čelní sklo. Bohužel z výroby má již originální patku na zrcátko, kterou firma sundávat nechtěla. Takže pro všechny, kteří mají obavy ze sundávání patky - nechte ji v klidu na místě! Originální kroužek od stmívacího zrcátka pasuje naprosto přesně okolo toho původního! Jinými slovy, nic se sundávat nemusí, pouze se přilepí nový kroužek na sklo k tomu stávajícímu. Oj, špatné téma, může to prosím někdo přehodit? Smazaní jsem tu nenašel...Děkuji
    -1 bodů
  5. Ja som si vybral 1,2TSI/63kW, len naň čakám už druhý mesiac (od 2.2.2011) do výroby by mal ísť 31.03.2011, niekto tvrdí, že 1.4MPI 16V je "rokmi odskúšaný" motor, ale ako som zháňal informácie pri riešení dilemy TSI versus MPI tak MPI problémy vôbec neobchádzajú. Je to mechanicky zložitejší motor s dosť obmedzeným maximom momentu (cca 4000n/min), a pokiaľ nič nezmenili tak má stále rozvodový remeň ktorý treba meniť a tiež niečo stojí. TSI má "doživotnú" rozvodovú reťaz (niečo na spôsob kovového ozubeného remeňa) a jednoduchšiu konštrukciu (8V), ale podstatne zložitejší elektronický management motora. Turbo by malo byť chladené vodou a elektrickým čerpadlom, ktorým je zabezpečené aj "dochladzovanie" turba, tak by snáď nemali byť problémy ani pri rýchlom odstavení po extrémnej záťaži, no to skúšať určite nebudem (iba ak moja drahá polovička). Keď som TSI objednával, tak bol rozdiel oproti MPI u Fabie +350€, neviem či je teraz ešte aj zľava. Tieto motory sa údajne budúci rok už nebudú predávať pre nemožnosť splnenia prísnejších emisných noriem. TSI je skrátka"jiné kafe" po všetkých stránkach, tak som neváhal a objednal, aj keď som pôvodne mal čakať takmer 3 mesiace. Vychádzal som z toho, že Fabču nekupujem na rok, a tiež nestojí jednu výplatu, neskôr by som si pravdepodobne a to som stále nespomenul spotrebu. U nás v práci majú 1.4MPI16V dvaja kolegovia, pritom sa obidvom zdalo, že to oproti 1.2/40kW čo sme mali kedysi služobnú akosi nejde, tak som im len odporučil: točte, točte , potom to ide, ide, ale aj spotreba. Ak som sa v niečom zmýlil, prosím, láskavo ma opravte a nenavážajte sa do mňa.
    -1 bodů
  6. Taky se připojím,TSI 63 kW,najeto přes 17 000 km. S tou spotřebou 3,8l můžu potvrdit,dokonce na stejné trase ze Smíchova na Zbraslav po Starakonické,ovšem já tam jezdím povolených 80 km/h (je to ovšem rovina).Otáčky jsou při této rychlosti,myslím,cca 2000. Ale je to jenom okamžitá spotřeba,stačí ťuknout do plynu a je to fuč. Se spotřebou po Praze,no nevím,těch 17 000 km je najetých jenom po Praze (ovšem v dost specifickém provozu,kdy se za den startuje i víc než 20x,dost často se popojíždí jenom několik km,nebo dokonce několik stovek metrů,s přestávkami,kdy se v zimě motor pořádně nazahřeje),takže než začalo mrznout byl průměr za měsíc cca 7l,s mrazy cca 8l (+- nějaká desetina litru).Tankuje se jenom N95 u Shellu. Přijde mi,že PP (Maxi DOT) trochu kecá,ukazuje nižší spotřebu asi o půl litru.Majbo,u mě je tankování vždy do cvaknutí pistole a nikdy jsem s tím neměl problém,ani u soukormé FI a ani u služebního TSI (tam to stejně musím dotankovat na cvaknutí).Do cca 3-4000 km byla spotřeba kolem 8l,pak to kleslo na těch 7l,v zimě zase návrat na 8l. Jestli ti to dělá jenom po nastartování a prvním rozjezdu,přibližně při dosažení rychlosti 20 km/h,tak to cvakne ABS - dělá to nějakou kontrolu.
    -1 bodů
  7. Viac menej som mal na mysli záťah z nízkych otáčok, MPI skrátka do 2000n/min ako by "nešla" nie je ten pocit zrýchlenia, ale potom sa karta obracia, 40kW je úplne inak sprevodovaná, to je obvykle pocit človeka, čo nie je zvyknutý vytáčať motory, ja napr na 1.2 HTP alebo 1.4TDI bežne jazdím na 1500n/min. Pre vodiča ktorý je zvyknutý na Mazdu, Nisan alebo podobné oné a točí to ako sa na 16V motor patrí, je 1.4MPI 16V určite výbornou voľbou. EDIT: palubný počítač vždy strašne kecá, je to dané tým, že pri 100km/h na tacho ide auto obvykle cca 93km/h a po prejdení 93km tachometrickou 100-kou PP nameria 100km, čiže PP spotreba je podľa PP ok, ale na 93km, tak tú spotrebu by bolo treba prenásobiť cca 1.075 a malo by to sedieť.
    -1 bodů
  8. Jo to znám a ani nemusím mít japonce ,TSI pořádně tahá cca od 1800 ot.,moje stokoňová FI 1,4 tak od 4000. No jestli je doživotní...
    -1 bodů
  9. preto som to dal do úvodzoviek, reťaz my mala údajne vydržať cca 300tkm, tak tá "vyťahaná " bude snáď výrobná vada (napr. porucha pece pri tepelnej úprave, no taký nepodarok by sa nemal dostať inde ako do šrotu), inak by to bol vtip, rozvodový remeň sa mení skrátka častejšie, ale inak je určite doživotná, roztrhne sa a máš po motore.
    -1 bodů
  10. Tak turbo už máme vyměněné,teď ještě ten řetěz. Ajaj,ty uvozovky jsem nějak přehlídnul.
    -1 bodů
  11. -1 bodů
  12. Jak říkám,musí to být jenom při první rozjezdu po nastartování motoru,dělá to i u Fabie I. manuál str.139.
    -1 bodů
  13. Blbost na druhou - jednak poslední bubnovky na všech kolech neměla Oktávie, ale "tisícovka" a druhak v roce 1966 už dávno v Boleslavi běžela výroba právě těch "litříků" a v "česaně" se zuřivě makalo na nástupci, kterým se nakonec stala Š100/110 - ta už měla vpředu kotouče...
    -1 bodů
  14. Jééé můj motorek s 250NM od 1500 ot Děkuji Pawoučku
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...